Onnea :flower:Bmi on tällä hetkellä lievän ylipainon puolella (25,1). En tosin taida jaksaa kantaa siitä huolta Lähemmäs 30kg nimittäin on jo aherrettu pois.
Onnea :flower:Bmi on tällä hetkellä lievän ylipainon puolella (25,1). En tosin taida jaksaa kantaa siitä huolta Lähemmäs 30kg nimittäin on jo aherrettu pois.
Sun pitää vaihtaa nyt huulipunankin sävyä.... ei sovi yhtään noihin hiuksiin tuo nykyinen.
wau, sopii sulle tämä parempi mitä ennen oli. Mä luulen vielä jos pikkusen kasvatat tukka niin oot aika kuuma
Sopii sulle Muutenkin persoonallisen näköinen (hyvällä tavalla) ja ihana toppi!
Musta sulla on upea kroppa. Lattarikaunottaren vartalo.Bmi on tällä hetkellä lievän ylipainon puolella (25,1). En tosin taida jaksaa kantaa siitä huolta Lähemmäs 30kg nimittäin on jo aherrettu pois.
Ihanan suloinen pötkylä <3Aijaa.com - 9841249
viimeinen kuva raskaana, saman päivänä muistakseni lähdin synnyttämään ja kipeänä(flunssassa)
tässä vauvasta kuva
Aijaa.com - 9841256
Wautsi (;15kg ylipainoa verhoiltuna, olkaa hyvä..(mulla on kamala kriisi itteni kanssa ja sen huomaa)
...ja nyt teidän kuuluu sanoa mulle et hei ei toi oo ollenkaan paha ja hyvin sä vedät! Muunlaisia kommentteja en hyväksy.
Tuo hymy taas.. oihvärjättiin sitte hiukset punasella
Kai 10kg ylöspäin?
Ei tosiaankaanKai 10kg ylöspäin?