Viikonlopun naama/kroppakuvapino!

  • Viestiketjun aloittaja Miten ois?
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
[QUOTE="vieras";25942887]Voiko oikeesti olla noin? Jestas, onneks mun oma kännykkä on niin paska siinä mitään gps:ää ole.[/QUOTE]

Kyllä se vain on näin, exif voi tallentaa aivan uskomattoman määrän tietoja (niin henk.koht. kuin myös kameran tietoja) jos ne ovat asetettuina päälle. Niistä voi kuka tahansa lukea katsoa mitä haluaa. Toinen minkä olen huomannut tällä palstalla, on kun jotkut linkittävät kuvan facebookista, jolloin sen kuvan osoite on vain helvetin pitkä numerosarja joka ei kerro äkkinäiselle mitään. Kuitenkin siihen numerosarjaan on tallennettu profiilisi, jolloin nimesi voi selvittää kuka vain.
 
........
Et nyt varmaan mua välttämättä tällä tarkoittanut, mutta vastaan kuitenkin. Käyn salilla, mutta en orjallisesti vaan fiiliksen mukaan. Joka viikko yleensä kuitenkin. Mun mielestä tällä tavoin kroppa pysyy ihan ok kuosissa. Eihän tässä mitään missejä olla, mutta ei kai tällä iällä enää tarvikaan.
sopiiko kysyä kuinka pitkä ja painava olet? olispa tollanen kroppa itelläkin! :)
 
[QUOTE="Vieras";25942789]Tiesitkö että kuvaasi on tallententunut esim GPS-koordinaatit kuvan ottamispaikasta? Itse ainakin olen hyvin tarkka mitä tietoja laitan itsestäni muiden saataville.

Tuosta voi esimerkiksi katsoa.
Jeffrey's Exif viewer[/QUOTE]

Väärään paikkaan se merkitsi kuitenkin missä kuva on otettu.
 
Uskomattoman hyvä kroppaisia naisia täällä, kateeks käy!Joudutteko paljonkin tekee töitä sen etee et runko pysyy kunnossa?
en tiiä lukeudunko noihin uskomattoman hyväkroppasiin mutta vastaan kuitenkin. Käyn salilla 2-5 kertaa viikossa oon yrittäny tiputtaa loppuja raskauskiloja mut en oo onnistunu 3kg jäljellä ja ei meinaa lähtee millään! siis 3 pikkusta kiloo ja ei irtoo saakeli.
 
"Heppu"
[QUOTE="vieras";25940647]Onko seuraavista ollut joskus kuvaa: Keittiönoita, ken guru, Lilii Lisänimetön, säpäle, Päätön, ultramarini?[/QUOTE]

Ei oo ketään näistä yleensä ainakaan pinoissa. Ei varmaan oo koskaan ollut?

Oikeestaan tosi moni vakkari on ihan ilman kasvoja, näissä kuvapinoissa pyörii usein vain noin 5-15 palstalaisen kuvat. Ja moni näistä kuvallisista onkin sit melkeen vain kuvapinoissa, ei näy juuri noissa muissa keskusteluissa. Tai en oo itte huomannut ainakaan.
 

Yhteistyössä