Atz
Touché..Mistä lähtien myös lastenkirjat lasketaan akuankoiksi?
Touché..Mistä lähtien myös lastenkirjat lasketaan akuankoiksi?
Tiesitkö että kuvaasi on tallententunut esim GPS-koordinaatit kuvan ottamispaikasta? Itse ainakin olen hyvin tarkka mitä tietoja laitan itsestäni muiden saataville.
Ja tässä sama
Syzyanne, tai joku semmoinen.
sopiiko kysyä kuinka pitkä ja painava olet? olispa tollanen kroppa itelläkin!Et nyt varmaan mua välttämättä tällä tarkoittanut, mutta vastaan kuitenkin. Käyn salilla, mutta en orjallisesti vaan fiiliksen mukaan. Joka viikko yleensä kuitenkin. Mun mielestä tällä tavoin kroppa pysyy ihan ok kuosissa. Eihän tässä mitään missejä olla, mutta ei kai tällä iällä enää tarvikaan.
Björn on.Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25942927:Syzyanne, tai joku semmoinen.
Mä veikkaan tiirua, eiks se jossain tuolla suunnalla asu?Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25942927:Syzyanne, tai joku semmoinen.
Pitkä olen 167cm, mutta painosta ei ole hajua, jos ihan rehellisiä ollaan. En ole niin kiinnostunut lukemista, peili kertoo enemmän. Veikkaisin kuitenkin painavani about 58-60kg.sopiiko kysyä kuinka pitkä ja painava olet? olispa tollanen kroppa itelläkin!
en tiiä lukeudunko noihin uskomattoman hyväkroppasiin mutta vastaan kuitenkin. Käyn salilla 2-5 kertaa viikossa oon yrittäny tiputtaa loppuja raskauskiloja mut en oo onnistunu 3kg jäljellä ja ei meinaa lähtee millään! siis 3 pikkusta kiloo ja ei irtoo saakeli.Uskomattoman hyvä kroppaisia naisia täällä, kateeks käy!Joudutteko paljonkin tekee töitä sen etee et runko pysyy kunnossa?
Kiitos! Kyllä piilarit ovat, ylempänä kyselleelle myös tiedoksi (oudon näköiset silmät). Nuorempana käytin noita värilinssejä. Niillä sai mukavasti muutettua ilmettä aina välillä.Ihanat silmät hänellä. Kauniin malliset ja väriset. Liekö piilarit?
Kuin myös.Keittiönoidasta ja siitä Lisänimettömästä on ainakin ollut joskus kuvat. Ja samoten päättömästä, muistaakseni.