Joo, tosi "paljon" tuossa läskiä on.. :stick:Tän vuoden tavoitteena olisi saada vähän lihasta läskin tilalle!
[/URL][/IMG]
Joo, tosi "paljon" tuossa läskiä on.. :stick:Tän vuoden tavoitteena olisi saada vähän lihasta läskin tilalle!
[/URL][/IMG]
Onko tuossa vasemmassa alakulmassa penis?Tän vuoden tavoitteena olisi saada vähän lihasta läskin tilalle!
[/URL][/IMG]
No en tarkottanut ihan sitä että olisin kauhea läski vaan että nyt oon tollanen pehmee ja haluisin enemmän olla sellasta fitnes-tyyppiäJoo, tosi "paljon" tuossa läskiä on.. :stick:
Eiku un miehen varvas tai jokuOnko tuossa vasemmassa alakulmassa penis?
Et kyllä näytä yhtään pojalta, mutta en arvannutkaan että noin nätti oletHiukset kiinni taidan näyttää ihan pojalta. Kuvassa aloitan nassun rasvausta, siksi kädet noin.
Nätti sie kyllä olet, vaikka makuasioitahan nämä tietenkin on.. Mutta minun makuni tässä onkin kyseessäProfiilissa on ehkä hitusen parempi kuva. Nätiksi mua tuskin voi luonnehtia. Missäs sin kuva?
Onko tuossa vasemmassa alakulmassa penis?
Läskiä tisseihin niin sitten on bueno.Tän vuoden tavoitteena olisi saada vähän lihasta läskin tilalle!
[/URL][/IMG]
Ok. Kaunis nainen olet..pKiitos! Kyllä piilarit ovat, ylempänä kyselleelle myös tiedoksi (oudon näköiset silmät). Nuorempana käytin noita värilinssejä. Niillä sai mukavasti muutettua ilmettä aina välillä.
Ok. Kaunis nainen olet.Kiitos! Kyllä piilarit ovat, ylempänä kyselleelle myös tiedoksi (oudon näköiset silmät). Nuorempana käytin noita värilinssejä. Niillä sai mukavasti muutettua ilmettä aina välillä.
Vaihda nimimerkki Metsänoidaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25945891:Keittis ON hörhö Mä tykkään tuosta kuvasta. Se ei ole edes photoshopattu.
Aijaa.com - 9841249
viimeinen kuva raskaana, saman päivänä muistakseni lähdin synnyttämään ja kipeänä(flunssassa)
tässä vauvasta kuva
Aijaa.com - 9841256
Sulla ei voi olla lasta, toi maha on niiiin täydellinen! Nimim.kadeTän vuoden tavoitteena olisi saada vähän lihasta läskin tilalle!
[/URL][/IMG]