mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
miten ihmeessä ei saa kahdenkeskeistä aikaa kotona kun lapset nukkuu? Kyllä meillä joka ilta 1-3h ollaan tiiviisti kahdestaan. Viikonloppuisin tehdään maittava illallinen ja juodaan punaviiniä, saunotaan jne.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
No kyllä varmaan kaatuukin jos mies on niin lapsellinen ettei tajua oman lapsensa parasta :/Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
niin nainen on se jumala jota miehen on toteltavaAlkuperäinen kirjoittaja ...:No kyllä varmaan kaatuukin jos mies on niin lapsellinen ettei tajua oman lapsensa parasta :/Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
entäpä jos mies haluaa lähteä jonnekkinAlkuperäinen kirjoittaja hei:miten ihmeessä ei saa kahdenkeskeistä aikaa kotona kun lapset nukkuu? Kyllä meillä joka ilta 1-3h ollaan tiiviisti kahdestaan. Viikonloppuisin tehdään maittava illallinen ja juodaan punaviiniä, saunotaan jne.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
T. 10vuotta yhdessä 2 lasta
Mieskö ei jaksa kylpyläreissua odottaa niin kauan, että lapsi on hiukan isompi vaan eroaa mieluummin.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:entäpä jos mies haluaa lähteä jonnekkinAlkuperäinen kirjoittaja hei:miten ihmeessä ei saa kahdenkeskeistä aikaa kotona kun lapset nukkuu? Kyllä meillä joka ilta 1-3h ollaan tiiviisti kahdestaan. Viikonloppuisin tehdään maittava illallinen ja juodaan punaviiniä, saunotaan jne.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
esim kylpylä,matka tms...
T:8v yhdessä 3 lasta =)
Sanoisin että varmasti sihde kaatuukin siihen, jos ei nainen ymmärrä parisuhteensa parastaAlkuperäinen kirjoittaja ...:No kyllä varmaan kaatuukin jos mies on niin lapsellinen ettei tajua oman lapsensa parasta :/Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
sinne saa illoiksi mll:n hoitajan huoneeseen. Kyllä vaihtoehtoja on jos vain on halua tehdä kompromisseja ja ne lapset ei ahdista niin kovasti siinä mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:entäpä jos mies haluaa lähteä jonnekkinAlkuperäinen kirjoittaja hei:miten ihmeessä ei saa kahdenkeskeistä aikaa kotona kun lapset nukkuu? Kyllä meillä joka ilta 1-3h ollaan tiiviisti kahdestaan. Viikonloppuisin tehdään maittava illallinen ja juodaan punaviiniä, saunotaan jne.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Mieskö ei jaksa kylpyläreissua odottaa niin kauan, että lapsi on hiukan isompi vaan eroaa mieluummin.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:entäpä jos mies haluaa lähteä jonnekkinAlkuperäinen kirjoittaja hei:miten ihmeessä ei saa kahdenkeskeistä aikaa kotona kun lapset nukkuu? Kyllä meillä joka ilta 1-3h ollaan tiiviisti kahdestaan. Viikonloppuisin tehdään maittava illallinen ja juodaan punaviiniä, saunotaan jne.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
Jos niitä sattuu olemaan ja esim. suostuvat mukaanne kylpylään lähtemäänAlkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ennemmin tuttu hoitaja kuin joku vieras MML:n listoilta.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:sinne saa illoiksi mll:n hoitajan huoneeseen. Kyllä vaihtoehtoja on jos vain on halua tehdä kompromisseja ja ne lapset ei ahdista niin kovasti siinä mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:entäpä jos mies haluaa lähteä jonnekkinAlkuperäinen kirjoittaja hei:miten ihmeessä ei saa kahdenkeskeistä aikaa kotona kun lapset nukkuu? Kyllä meillä joka ilta 1-3h ollaan tiiviisti kahdestaan. Viikonloppuisin tehdään maittava illallinen ja juodaan punaviiniä, saunotaan jne.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
Hyvä juttu teille. =) Meidän taas on käytävä nukkumaan pian lasten nukahtamisen jälkeen, että jaksamme aamulla töihin. En myöskään osaa olla ihan "tiiviisti yhdessä" kun koskaan ei tiedä, kuka lapsista herää tai onko isommat vielä hereillä. Kotona ei myöskään koskaan hommat lopu vaikka lapset nukahtaisivatkin.Alkuperäinen kirjoittaja hei:miten ihmeessä ei saa kahdenkeskeistä aikaa kotona kun lapset nukkuu? Kyllä meillä joka ilta 1-3h ollaan tiiviisti kahdestaan.
näin juuri... joskus kun naiselle syntyy lapsi, se mies "unohtuu"... ja toiseksi ei kaikilla lapset mene ilta 8lta nukkumaan.. meil 11kk ikänen nukahtaa yleensä kunnolla vasta lähempänä 12:sta.. vaik kuin laitettas nukkumaan klo 22. Heräilee ja vaatii läheisyyttä + tuttia jne. Ei siinä sillon paljon naurata.. ja kyl mäkin sitä kahen keskistä aikaa kaipaan!!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Sanoisin että varmasti sihde kaatuukin siihen, jos ei nainen ymmärrä parisuhteensa parastaAlkuperäinen kirjoittaja ...:No kyllä varmaan kaatuukin jos mies on niin lapsellinen ettei tajua oman lapsensa parasta :/Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
näin juuri.. enkä mä osaa nauttia kahenkeskisestä saunasta, kun koko ajan saa kuunnella, millon joku hetääAlkuperäinen kirjoittaja Hankey:Hyvä juttu teille. =) Meidän taas on käytävä nukkumaan pian lasten nukahtamisen jälkeen, että jaksamme aamulla töihin. En myöskään osaa olla ihan "tiiviisti yhdessä" kun koskaan ei tiedä, kuka lapsista herää tai onko isommat vielä hereillä. Kotona ei myöskään koskaan hommat lopu vaikka lapset nukahtaisivatkin.Alkuperäinen kirjoittaja hei:miten ihmeessä ei saa kahdenkeskeistä aikaa kotona kun lapset nukkuu? Kyllä meillä joka ilta 1-3h ollaan tiiviisti kahdestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja d:HALOO!
miettikkääpä jos äiti joutuu olemaan sairaalassa viikon yli ja lapsi joutuu olemaan mummolassa,esim syöpä hoidon takia ei pysty lasta näkemään niin pitkä matka sairaalan ja kodin välillä..
eli mene rauhassa matkalle!
Samaa kuullut vaikka kuinka monesti!Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
Ei oo tainnu miehet olla ihan kypsiä vielä lastentekoon jos eivät tienneet etukäteen niiden vievän jonkun verran aikaa ja energiaa eikä ole kärsivällisyyttä odottaa vähäsenAlkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Samaa kuullut vaikka kuinka monesti!Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
No just Kyllä ne miehet ovat sen ymmärtäneet vallan mainiosti, mutta se ettei ämmä uskalla yhdeksi yöksi lasta heittää hoitoon, saattaa kyllä pidemmän päälle rassata. Rassais minuakin jos oisin mies ja sellaisen kanaemon kanssa....Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei oo tainnu miehet olla ihan kypsiä vielä lastentekoon jos eivät tienneet etukäteen niiden vievän jonkun verran aikaa ja energiaa eikä ole kärsivällisyyttä odottaa vähäsenAlkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Samaa kuullut vaikka kuinka monesti!Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut
Samaa mieltä. B)Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei oo tainnu miehet olla ihan kypsiä vielä lastentekoon jos eivät tienneet etukäteen niiden vievän jonkun verran aikaa ja energiaa eikä ole kärsivällisyyttä odottaa vähäsenAlkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Samaa kuullut vaikka kuinka monesti!Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mä oon taas miespuolisilta kavereilta kuullut että he haluisivat yhteistä aikaa mutta kun vaimo ei anna lasta hoitoon. :/ muutama suhde sen takia kaatunut