VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
todella kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23329555:
Uskaltauduin! :D
Siis aivan uskomattoman kaunis nainen, miksi sinä et ole useammin laittanut kuvaasi itsestäsi tänne? Olet niin nätti että sinua katselisi ihan vaan näkemisen ilosta kuten tiiruakin =)
 
IhaNainen
Oi, söpöä <3 Mä oon kyllä susta saanut jotenkin ihan eri näkösen mielikuvissani.. :D Hassua, en mä oo tajunnutkaan että luon ihmisille kasvoja täällä.. Mut näköjään kun tää nyt yllätti näin..
Ahaa, no mun mielestä taas mä en näytä yhtään itseltäni tässä kuvassa vaan mu yhden kaverin pikkusiskolta. :D Musta e kyllä saa sen näköistä kuvaa kuin oikeesti oon, näytän joka kuvassa eri ihmiseltä. Tää nyt ois ehkä lähinnä sitä miltä omasta mielestäni näytän.
 
Ahaa, no mun mielestä taas mä en näytä yhtään itseltäni tässä kuvassa vaan mu yhden kaverin pikkusiskolta. :D Musta e kyllä saa sen näköistä kuvaa kuin oikeesti oon, näytän joka kuvassa eri ihmiseltä. Tää nyt ois ehkä lähinnä sitä miltä omasta mielestäni näytän.
Kaunis mimmi :)

Mut ei mun mielikuva ollut tääkään... hmm... Mutta siis hassua että mulla edes oli joku mielikuva. Jännä ilmiö.
 
pölykeiju
[QUOTE="Vieras";23331619]Possunaama. Mene sinäkin pois!!![/QUOTE]

No eihän ole! Kauniit piirteet, herttaisen muotoiset kasvot. se on jännä, että noin paljon häirittee, että pitää alkaa pois ajamaan. Kenties sunkin kuva jäi apinasuodattimeen? Älä huoli, se kestää vaan joskus pitkään, mut kyl se sit ilmestyy jossain vaiheessa.
 

Yhteistyössä