VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
"naana"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23297342:
en ole asiantuntija mutta epäilen että tällä ohjeella onnistuu..
- kastele hiukset.
- ota sukkapuikko molempaan käteen.
- työnnä puikot pistorasiaan.
- odota niin kauan että näyttää sopivalta.
Oliko tää sun mielestä hauskaakin? tajuatko että kaikki ei omaa ihan heti toimivaa hoksotin järjestelmää ja saattaa testata?! Naurattaako sitten,äly hoi kun edes leikillään moista laittaa....
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23329688:
Jaaa,en mie oo koskaan ajatellut että mulla on tukkoinen iho, mut onhan se aivan hyvä että huomautetaan.Ostankin uutta hipiämaitoa :D
olen kosmetologi ja en näköjään äippälomallakaan ole vapaalla...
mutta...kokeiles saunaa+kuorintaa.Noin niinkuin kotikonstina.
 
[QUOTE="vieras";23329699]siis on kaunis,mut jotain meikkiä sit liikaa? nuhruisen olonen meikki,varsinkin poskilla ...sori vaan[/QUOTE]

turhaan anteeksi pyytelet huomiotasi. en meikkaa kovin useasti ja kadehdin niitä jotka sen osaavat :)
 
Hassua miten jotkut nikit on niin erinäköisiä kuin juttujen perusteella on ajatellut, just heviäPRKL, maira ja rokkaava kyborgikarpalo (meniks oikein?) :D

Mun tekis mieli nähdä kuvat rollolaisesta ja herra majurista.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23329688:
Jaaa,en mie oo koskaan ajatellut että mulla on tukkoinen iho, mut onhan se aivan hyvä että huomautetaan.Ostankin uutta hipiämaitoa :D
sulla taitaa olla vähän couperoottinen iho? tutkailin tarkemmin :) leuan aluelle voisit ainakin tehdä kuorintaa...
Okei nyt lopetan tähän :) kiitos ja hei!
 
[QUOTE="vieras";23329737]sulla taitaa olla vähän couperoottinen iho? tutkailin tarkemmin :) leuan aluelle voisit ainakin tehdä kuorintaa...
Okei nyt lopetan tähän :) kiitos ja hei![/QUOTE]

No ei oo couperosa iho :D Haluakko että laitan uuden kuvan ilman meikkivoidetta? :LOL:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;23329752:
No ei oo couperosa iho :D Haluakko että laitan uuden kuvan ilman meikkivoidetta? :LOL:
lol! no ei tartte,mut poskilla on jotain ei punaista vaan oranssihtavaa...yleensä meikkivoiden poskilla couperoosa iholla näyttää juurikin tuolta. Toinen syy väärän värinen meikkivoiden tai aurinkopuuteri kokonaan poskilla. Anyways... Olet todella kaunis oli poskesi sitten minkäväriset hyvänsä :)
 
[QUOTE="naana";23329612]Oliko tää sun mielestä hauskaakin? tajuatko että kaikki ei omaa ihan heti toimivaa hoksotin järjestelmää ja saattaa testata?! Naurattaako sitten,äly hoi kun edes leikillään moista laittaa....[/QUOTE]

eihän se mun vika ole jos oli lähellä että kokeilit.
 
Hassua miten jotkut nikit on niin erinäköisiä kuin juttujen perusteella on ajatellut, just heviäPRKL, maira ja rokkaava kyborgikarpalo (meniks oikein?) :D

Mun tekis mieli nähdä kuvat rollolaisesta ja herra majurista.
meni se oikein. aijaa?? no mä oonki väärä sielu väärässä ruumiissa tai oikea sielu väärässä ruumiissa...tai.... :LOL: siis mä en näytä yhtään siltä miltä musta tuntuu.
 

Yhteistyössä