VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

  • Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti
Harmaja
Siel tää sexybeibe vetää kulahtaneessa värinpoistovälivaihetukassa ja kai noi on jonkin sortin pilkkihaalarit :D Mökillä sai näin ihanalla kyydillä käydä kaupassa :)[/QUOTE]

sexybeibe :D :D ..ei paljon kasvoja erota mutta ihanan paksu letti!!
 
Siel tää sexybeibe vetää kulahtaneessa värinpoistovälivaihetukassa ja kai noi on jonkin sortin pilkkihaalarit :D Mökillä sai näin ihanalla kyydillä käydä kaupassa :)
sexybeibe :D :D ..ei paljon kasvoja erota mutta ihanan paksu letti!![/QUOTE]

Joo, ihan tarkotuksella yritän olla vähän tunnistamaton :D Silti pitää perskeles työntää kuviaan tänne... Kai se on joku itsensävilauttelun himo tai joku xD Tää kuva on muutenkin niin "ei mua" että ihan hauskaa laittaa näin :D

Saa nähä paljon letistä on jäljellä kun värinpoisto on valmis....... Pitikin alkaa tähän hommaan tämmösen kilometritukan kanssa...
 
Harmaja
sexybeibe :D :D ..ei paljon kasvoja erota mutta ihanan paksu letti!!
Joo, ihan tarkotuksella yritän olla vähän tunnistamaton :D Silti pitää perskeles työntää kuviaan tänne... Kai se on joku itsensävilauttelun himo tai joku xD Tää kuva on muutenkin niin "ei mua" että ihan hauskaa laittaa näin :D

Saa nähä paljon letistä on jäljellä kun värinpoisto on valmis....... Pitikin alkaa tähän hommaan tämmösen kilometritukan kanssa...[/QUOTE]

Sepä se,vilauttelu ;D
Mitkä lähtökohdat sulla oli tukan kanssa ja mihin lopputulokseen pyrit? :)
Mun pitäisi saada värjättyä hiukset mutta mutta mutta..se on vaan niin työlästä touhua etten vielä ole saanut aikaiseksi..
 
sulla on joko hyvin vähän meikkiä tai ei ollenkaan, muistaakseni oot kyllä sanonutkin ettet mitenkään ylettömästi käytä meikkiä...susta harvemmin olen nähnyt isoa kuvaa
ei hajuakaan minkälaisessa tilanteessa tää kuva on otettu, mutta näytät hyvin tasapainoiselta, siltä että olisit elämääsi ja oloosi tyytyväinen...sulla on kuten olen joskus sanonutkin, nätit kasvonpiirteet, mutta sellainen tyyni onnellisuus mitä sun olemus heijastaa, se tekee susta kauniin
 
Viimeksi muokattu:
Sepä se,vilauttelu ;D
Mitkä lähtökohdat sulla oli tukan kanssa ja mihin lopputulokseen pyrit? :)
Mun pitäisi saada värjättyä hiukset mutta mutta mutta..se on vaan niin työlästä touhua etten vielä ole saanut aikaiseksi..


Suunnilleen tästä lähettiin, annoin ensin haalistua... Ja sellanen muutaman asteen tästä nykyisestä vaaleempi riittäis hyvin. En vältsisti tartte enää ku yhden värinpoiston ja se on sit siinä..
 
Harmaja
Suunnilleen tästä lähettiin, annoin ensin haalistua... Ja sellanen muutaman asteen tästä nykyisestä vaaleempi riittäis hyvin. En vältsisti tartte enää ku yhden värinpoiston ja se on sit siinä..[/QUOTE]


Muistan nähneeni tämän kuvan eikä ihme.Upeet hiukset kerrassaan!!
Kasvaiskohan nämä mun tuohon mittaan..
Kohtahan sulla on sitten homma reilassa ja eiköhän se tukka pysy menossa mukana :)
 
ei kovin nättii


Suunnilleen tästä lähettiin, annoin ensin haalistua... Ja sellanen muutaman asteen tästä nykyisestä vaaleempi riittäis hyvin. En vältsisti tartte enää ku yhden värinpoiston ja se on sit siinä..
Et oo ajatellut leikkaavasi tuota tukkaa yhtään.
Ois ehkä hippasen parempi kuntoinen sen jälkeen, eikä sitä väriäkään tarvis lortaa niin sikana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei kovin nättii;23304397:
Et oo ajatellut leikkaavasi tuota tukkaa yhtään.
Ois ehkä hippasen parempi kuntoinen sen jälkeen, eikä sitä väriäkään tarvis lortaa niin sikana.
Oon aatellut joo. Mutta vasta sitten kun oon jaksanut kasvattaa sen niin pitkäksi mitä se ei ole vielä ollut... Mä yritän nyt jaksaa kattoo että miten pitkäksi tää kasvaa. Nyt se on tohon pakaroiden puoleen väliin asti pitkä, tähän asti oon ennenkin päässyt :) Vielä kun jaksaa jonkun tovin niin sit vois taas vetästä ihan kunnolla karvaa pois :D

Ja väreillä aion kyllä lotrata edelleen.. Hiirenharmaa tukka ei hirveesti kiksauta.
 
[QUOTE="Horuksen silmä";23303928]Käytkö sä usein Tampereella? Voisin vannoa nähneeni sut Citymarketissa poikasi kanssa joskus vuodenvaihteen tienoilla.....[/QUOTE]

Hiihtolomaa edeltävä kerta oli joulukuun alkupuolella, sitä ennen kävin kesällä.
 
jooops
[QUOTE="vieras";23312349]:D No se on sun mielipitees :D Itse en tuota naista vilkaisis toista kertaa jos tulis kaupungilla vastaan.[/QUOTE]

luultavasti en minäkään jos vieressä on 10-20vuotta nuorempi naikkonen :D
 
mullon äkkiä laskettuna sellanen olo että omakuvaketju-neitsyys menee vasta nyt vaikka aina oon muitten naamoja uteliaana katselemassa :D

tää oli leikkimielistä kuvan räpsintää pikkuveikan kanssa viime kesältä, saunan jälkeen =)

 

Yhteistyössä