Täydellinen nainen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23301051:Ihan vain teidän kiusaksi suoraan töiden ja treenien jälkeen otettu kuva...
Täydellinen nainen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23301051:Ihan vain teidän kiusaksi suoraan töiden ja treenien jälkeen otettu kuva...
Mielettömän kauniit silmätAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;23301051:
Ei pettymys. On vaan niin hassua miten erilaiseksi mieli voi sinut kuvitella juttujen perusteellaHeh, ikävä tuottaa pettymys...
mullei ole mitään tekoripsiä, vaan yksi vetäsy ripsaria, mitään hiuslisäkkeitäkään ei ole ja siis meikkiä vaan silmissä:ripsaria ja hieman luomiväriäpieni gallub kuvan omistajille et kenellä on tekoripset tai lisäripsiä laitettu sekaan? mielenkiinnosta kysyn.
Mun kuvassa oli tekoripsetpieni gallub kuvan omistajille et kenellä on tekoripset tai lisäripsiä laitettu sekaan? mielenkiinnosta kysyn.
Kiitos :hug:Näin mä vähn olin katsovinani että Freyalla oli pituutta niin paljon ripsissä kauniit silmät!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23301707:ilme on niinkun näkisit maidon kiehuvan levylle, ilman omaa syytä..
Ei oo, älä aina valehteleKauniita naisia
Iloisen oloinen parivaljakko.
Tulipas isolla... pieni sitten taas oli ihan kärpäsenpaskan kokoinen. No anyway, tässä minä ja poikani talvilomareissulla, odotetaan hotellihuoneessa että päästäisiin lähtemään Muumi-museoon .
Tampereella. Kirjaston kanssa samassa talossa.Iloisen oloinen parivaljakko.
Missä on muumimuseo? Muumimaassa vai?
No mä jo katoinkin, että oot sitte pistäny kämpän ihan uuteen uskoon Hieno kuva!
Tulipas isolla... pieni sitten taas oli ihan kärpäsenpaskan kokoinen. No anyway, tässä minä ja poikani talvilomareissulla, odotetaan hotellihuoneessa että päästäisiin lähtemään Muumi-museoon .
Tää on kyl ihana kuva =)
Siis sua häiritsee jos joku on värjännyt hiuksiaan?ai enkeleillä on blondatut hiukset?
Enkeleistä en tiedä, mutta minulla ei ole blondatut hiukset, päinvastoin, tummennetutai enkeleillä on blondatut hiukset?