"sama"
Ahaa rieputarallaan kuva on isoin...en näe sitä kyllä ISONA mutta miten vaan...Alkuperäinen kirjoittaja täh;23304138:Mikä kuva? En huomannu yhtään?? Poistettiinko vai?
Ahaa rieputarallaan kuva on isoin...en näe sitä kyllä ISONA mutta miten vaan...Alkuperäinen kirjoittaja täh;23304138:Mikä kuva? En huomannu yhtään?? Poistettiinko vai?
Varmaan mun kuvaa,klikkaamalla hehtaariksi muuttaano kunhan vaan arvailin että ärtymyksen kohteena olisi ollut mun kuva, oikeasti en tiedä mitä kuvaa tarkoitettiin...
sexybeibe ..ei paljon kasvoja erota mutta ihanan paksu letti!![/QUOTE]Siel tää sexybeibe vetää kulahtaneessa värinpoistovälivaihetukassa ja kai noi on jonkin sortin pilkkihaalarit Mökillä sai näin ihanalla kyydillä käydä kaupassa
Joo, ihan tarkotuksella yritän olla vähän tunnistamaton Silti pitää perskeles työntää kuviaan tänne... Kai se on joku itsensävilauttelun himo tai joku xD Tää kuva on muutenkin niin "ei mua" että ihan hauskaa laittaa näinsexybeibe ..ei paljon kasvoja erota mutta ihanan paksu letti!!
sulla on joko hyvin vähän meikkiä tai ei ollenkaan, muistaakseni oot kyllä sanonutkin ettet mitenkään ylettömästi käytä meikkiä...susta harvemmin olen nähnyt isoa kuvaa
Sepä se,vilauttelu ;D
Mitkä lähtökohdat sulla oli tukan kanssa ja mihin lopputulokseen pyrit?
Mun pitäisi saada värjättyä hiukset mutta mutta mutta..se on vaan niin työlästä touhua etten vielä ole saanut aikaiseksi..
Et oo ajatellut leikkaavasi tuota tukkaa yhtään.
Kiitoksia vain Toivo elää ettei nää nyt ihan hapertuis.. ku mul on tää mun enkka viel kesken...Muistan nähneeni tämän kuvan eikä ihme.Upeet hiukset kerrassaan!!
Kasvaiskohan nämä mun tuohon mittaan..
Kohtahan sulla on sitten homma reilassa ja eiköhän se tukka pysy menossa mukana
Oon aatellut joo. Mutta vasta sitten kun oon jaksanut kasvattaa sen niin pitkäksi mitä se ei ole vielä ollut... Mä yritän nyt jaksaa kattoo että miten pitkäksi tää kasvaa. Nyt se on tohon pakaroiden puoleen väliin asti pitkä, tähän asti oon ennenkin päässyt Vielä kun jaksaa jonkun tovin niin sit vois taas vetästä ihan kunnolla karvaa poisAlkuperäinen kirjoittaja ei kovin nättii;23304397:Et oo ajatellut leikkaavasi tuota tukkaa yhtään.
Ois ehkä hippasen parempi kuntoinen sen jälkeen, eikä sitä väriäkään tarvis lortaa niin sikana.
Kyllä tässä on palstan kaunotar!!!
No se on sun mielipitees Itse en tuota naista vilkaisis toista kertaa jos tulis kaupungilla vastaan.Kyllä tässä on palstan kaunotar!!!
Nainen on vuosimallia 1967 ja pesee kaksikymmentä vuotta nuoremmat ulkonäössä mennen tullen!!!
No ei pese, vaikka te seniorit toivotte niin. Pesee kyllä oman ikäisensä mennen tullen, sitä en väitä. Mutta ei ny sentään parikymppisiä! Mutta mielipiteensä kullakin, vaikka aika...Kyllä tässä on palstan kaunotar!!!
Nainen on vuosimallia 1967 ja pesee kaksikymmentä vuotta nuoremmat ulkonäössä mennen tullen!!!
Oho! Herkkää kauneutta.
Siin on, eilinen.