Postailin taas blogiin uusimmat löydöt ja uteliaana ihmisenä olen taas kiinnostunut siitä, mitä muut löysivät? 
Mun ostot löytyy: Chef shoppaa
Mun ostot löytyy: Chef shoppaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Viime viikon lauantaina Ril`s musta jakkupuku (51% polyester, 43 % villaa, 6 % polyamidia) hyväkuntoinen 4 euroa. Paino on vaihdellut viime vuosina paljon, nyt tarttis saada 10 kg pois. Tuo menee tässä laihempia aikoja odotellessa.
Mullakin on vaatekaappi täynnä vaatteita, tällä hetkellä lähes kaikki liian pieniä. Mutta tuo laihduttaminen on aivan uskomattoman vaikeaa. Yritän tsempata vaikka millä tavalla, mutta olen addiktoitunut kaikkeen roskaruokaan ja jäätelöön yms. Muistilappuja ympäri asuntoa. Aivan ihana jakkupuku roikkuu makuuhuoneen ovessa muistuttamassa, että kun saan ne läskit pois, niin tuo sitten mahtuu päälle.
Oletko jo onnistunut tiputtamaan montakin kiloa? Millä systeemillä?
Viimeisin kirppislöytö nümphin punertavanpersikanvärinen t-pait,a jossa rypytyksen rinnan päällä, ja levenevä helma. Ja punaisia kuvioita. Oisko ollut 2e? Oli käyttämättömänoloinen ja kiva muutenkin.
Menee hetki kun etsin kuvat, vaikken mitään suurempia ole löytänykään![]()
No niin löyty kuvat
Kirjat 0.50 /kpl
Kirja 1
Kangas 2 (sitä on pitempi pätkä kun mitä kuvassa näkyy)
[/URL]
Hyvin olet saanut painoa pudotettua. Täytyypi vilkaista tuota "Go Fat Go" -dieettiä. Jos sillä noin hyvin saa painoa pudotettua, niin kyllähän sitten minäkin!
Babyborn 7e (likainen kun mikä, mutta onneksi pesussa puhdistui. Miksi ihmiset myy likaista??)
Toppatakki tytölle 98 cm 4e
"Tilkkumekko" 3e 98 cm
Ostin "kristallilampun" työpaikalleni, maksoi 5e. Sille lampulle oli paikka odottamassa , joten hyvä ostos=)
Ja pojan huoneeseen ostin maton, joku vanhempi(oletan) ikean lastenmatto, värit natsasivat, matto oli siisti ja puhdas ja hinta 10e
Ihanat nuo Miina ja Manu ja Pupu Tupuna...mulla ollut samanmoiset lapsena <3
Tänään kävin ja löysin lapsille: 4 paria villasukkia 1/kpl, housut 4, poneja 2kpl ja 0,80/kpl. Sadetakin 2. Itselleni paidan 1,50, pitkän villatakin 2, lp-levyn 5 ja oli jotakin muutakin, mutta nyt en muista kaikkia, kun löysin yllättävän paljon tällä kertaa![]()