Viikon kirppislöytösi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viime viikon lauantaina Ril`s musta jakkupuku (51% polyester, 43 % villaa, 6 % polyamidia) hyväkuntoinen 4 euroa. Paino on vaihdellut viime vuosina paljon, nyt tarttis saada 10 kg pois. Tuo menee tässä laihempia aikoja odotellessa.

Viime viikon lauantaina Ril`s musta jakkupuku (51% polyester, 43 % villaa, 6 % polyamidia) hyväkuntoinen 4 euroa. Paino on vaihdellut viime vuosina paljon, nyt tarttis saada 10 kg pois. Tuo menee tässä laihempia aikoja odotellessa.

Mä hukkasin kaikki liian isot vaatteet ja osan sopivistakin, jotta oli pakko laihduttaa. Mulla onkin nyt talvella semmoinen tilanne että ellen ole viime kevääseen verraten noin 10 kg hoikempi, mulle ei mahdu uudet talvitakin päälle...ja vanhat annoin pois. Onneksi olen :)

Mullakin on vaatekaappi täynnä vaatteita, tällä hetkellä lähes kaikki liian pieniä. Mutta tuo laihduttaminen on aivan uskomattoman vaikeaa. Yritän tsempata vaikka millä tavalla, mutta olen addiktoitunut kaikkeen roskaruokaan ja jäätelöön yms. Muistilappuja ympäri asuntoa. Aivan ihana jakkupuku roikkuu makuuhuoneen ovessa muistuttamassa, että kun saan ne läskit pois, niin tuo sitten mahtuu päälle.

Oletko jo onnistunut tiputtamaan montakin kiloa? Millä systeemillä?

Viimeisin kirppislöytö nümphin punertavanpersikanvärinen t-pait,a jossa rypytyksen rinnan päällä, ja levenevä helma. Ja punaisia kuvioita. Oisko ollut 2e? Oli käyttämättömänoloinen ja kiva muutenkin.

Mullakin on vaatekaappi täynnä vaatteita, tällä hetkellä lähes kaikki liian pieniä. Mutta tuo laihduttaminen on aivan uskomattoman vaikeaa. Yritän tsempata vaikka millä tavalla, mutta olen addiktoitunut kaikkeen roskaruokaan ja jäätelöön yms. Muistilappuja ympäri asuntoa. Aivan ihana jakkupuku roikkuu makuuhuoneen ovessa muistuttamassa, että kun saan ne läskit pois, niin tuo sitten mahtuu päälle.

Oletko jo onnistunut tiputtamaan montakin kiloa? Millä systeemillä?

Olen laihduttanut ensin 4 kiloa ihan vain keventämällä ruokavaliota, sen jälkeen heti perään 8 kiloa "Jutta dietillä" ja kesän aikana kun en diettaillut vaan märssysin päivittäin kuin sika, tuli nelisen kiloa takaisin.
Maanantaina aloitin painonpudotuksen uudelleen "Jutta dietillä", joka on nykyään "Go Fat Go"-dietti ja 3 päivässä on paino pudonnut 2,5 kg, eli nesteet lähti pikapikaa liikkeelle :)

Tavoitteena on pudottaa tällä kertaa kaikki loput, noin 16 kiloa :)

Hyvin olet saanut painoa pudotettua. Täytyypi vilkaista tuota "Go Fat Go" -dieettiä. Jos sillä noin hyvin saa painoa pudotettua, niin kyllähän sitten minäkin!

RUOKAVALIO
Aamiainen
• 45 g kaurahiutale
• 100 g raejuusto, rasvaton
• 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
• + Omega 3 2 kpl
Lounas
• 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
• 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
• 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
• 5 g oliiviöljy
Välipala
• maitorahka 250 g
• 100 g pakastemarjoja
• tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix
Päivällinen
• 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
• 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
• 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
• 5 g oliiviöljy
Iltapala
• 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
• 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
• 10 g vehnäleseitä
• + Omega 3 2kpl
Palautusjuoma (heti välittömästi treenin jälkeen, vain treenipäivinä)
• 40 g Fast Dietmix (kovaa treenaavat voivat käyttää tuhdimpaa palautusjuomaa esim. Fast Reco 2)
Naudanliha voi olla paistijauhelihaa.
Kala tonnikalaa vedessä.
Pyri juomaan vettä tasaisesti koko päivän ajan – minimissään 3 litraa. Aamulla heti herättyäsi juo tyhjään vatsaan vähintään 0,3 litraa vettä.
Painot tarkoittavat raakapainoja, eli siis puntaroidaan ennen keittämistä tai paistamista.
Ateriaväli minimissään 2 h ja maksimissaan 4h. Tämä on erittäin tärkeätä!
Jos jokin ateria jää väliin jostain syystä, korvaa se Fast Dietmix 40 g drinkillä tai Pro-Fx proteiinipatukalla.
Käytä mausteita runsaasti ja varsinkin tulisia mausteita on hyvä käyttää niiden termogeenisen vaikutuksen takia. Samoin käytä suolaa ruoissa, koska natrium on erittäin tärkeä koko prosessissa! HUOM! Lisätyn suolan määrä 2-3 g/pv.
Makeutusjauhetta voi käyttää

Ostin "kristallilampun" työpaikalleni, maksoi 5e. Sille lampulle oli paikka odottamassa , joten hyvä ostos=)

Ja pojan huoneeseen ostin maton, joku vanhempi(oletan) ikean lastenmatto, värit natsasivat, matto oli siisti ja puhdas ja hinta 10e

Ostin "kristallilampun" työpaikalleni, maksoi 5e. Sille lampulle oli paikka odottamassa , joten hyvä ostos=)

Ja pojan huoneeseen ostin maton, joku vanhempi(oletan) ikean lastenmatto, värit natsasivat, matto oli siisti ja puhdas ja hinta 10e

Onnea löydöistä :) On aina kiva löytää jotain sellaista jollaista oikeasti on etsinyt...ettei aina tee vain heräteostoksia :)

Tänään kävin ja löysin lapsille: 4 paria villasukkia 1€/kpl, housut 4€, poneja 2kpl ja 0,80€/kpl. Sadetakin 2€. Itselleni paidan 1,50€, pitkän villatakin 2€, lp-levyn 5€ ja oli jotakin muutakin, mutta nyt en muista kaikkia, kun löysin yllättävän paljon tällä kertaa:)

Löysin pojalle tänään takin ensi kevääksi 5 eurolla. Pientä tahraa siinä oli edessä, mutta niin pientä, ettei sitä huomaa ellei tarkkaan katso. Huppu siitä tosin puuttui, mutta se ei haittaa.

Löysin pojalle kolmet Uudet puuhapete sukkahousut 3€/kpl, ja yhdet yksväriset 2€, lisäksi 3 paria uusia sukkia yht. 4€. Kaks pakettia kertakäyttö ruokalappuja 1€/kpl. Toppatöppöset 1,60€ ja kirja 1,50€. Olin kyllä tyytyväinen reissuun. :)

Kiva tosiaan kun ihmiset ovat tehneet hyviä löytöjä joihin voivat olla tyytyväisiä. Mulle itellenikin tulee tosi kiva mieli kun löytää jotain mitä tosiaan kaipaa tai sitten vahingossa jotain extrakivaa :)

Yhteistyössä