Kirppistelijöitä maisemissa? Miten ois kirppispino!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Molleri";25839314]No lähimpään kirppismaailmaan sellaset 300km etten ihan viitsi pelkän kirppistelyn takia lähteä ajeleen :D Mutta joo, täältä vasta laitettiin yks kirppari kiinni ja se oli just se, missä löytöjä enemmän tein. Toivottavasti taas vilkastuu kun ihmiset tekee kevätsiivouksia jne.[/QUOTE]

Ou nou :D

Sun täytynee sitten varmaan kurkkia nettiä ja tehdä löytöjä sitä kautta. Välillä mäkin innostun kahlaamaan nettiä läpi ja ostan siis sitä kautta :)

Meidän naapuri kantaa ihan mielettömät määrät kamaa roskiin...ja me muut talon asukkaat sitten kilpaa haetaan niitä sieltä :D

Sovitin sitä iltapukua eilen ja pahalta näytti. Onneksi on vielä aikaa :)

Onko teillä siellä joku erillinen nurkkaus?Siis tavaroille joita ei itse tarvitse,mutta joku haluaa.Tuo tuoli on tosi löytö!Kaveri aikoinaan teki ihmeen vanhalle lipastolle.Se oli hirveässä kunnossa,mutta sitkeällä hiomisella,uudella maalilla ja vetimillä siitä tuli upea.Ja käytännössä vaan maalipurkin hinnalla.

Onko teillä siellä joku erillinen nurkkaus?Siis tavaroille joita ei itse tarvitse,mutta joku haluaa.Tuo tuoli on tosi löytö!Kaveri aikoinaan teki ihmeen vanhalle lipastolle.Se oli hirveässä kunnossa,mutta sitkeällä hiomisella,uudella maalilla ja vetimillä siitä tuli upea.Ja käytännössä vaan maalipurkin hinnalla.

Ei ole, vaan tavarat jätetään roskisten päälle tai viereen :)

Mun parhaimpiin dyykkauksiin kuuluu kovapuinen puutarhapenkki. Oli tosin toisen naapurin hylkäämä :D

Muutama aika sitten löysin esikoiselle ensitalveksi Lassien toppapuvun 1,5 e! Sitä ei oltu varmaan edes pesty kertaakaan. Luulin että siinä olis ollu jotain vikaa esim. vetoketju rikki, mut ei..
Tänään löysin vk-haalarin 6e, ei ihan niin hyvässä kunnossa kuin tämä eka löytö mutta menee pihahaalarina täydellisesti.

[QUOTE="vieras";25840943]Muutama aika sitten löysin esikoiselle ensitalveksi Lassien toppapuvun 1,5 e! Sitä ei oltu varmaan edes pesty kertaakaan. Luulin että siinä olis ollu jotain vikaa esim. vetoketju rikki, mut ei..
Tänään löysin vk-haalarin 6e, ei ihan niin hyvässä kunnossa kuin tämä eka löytö mutta menee pihahaalarina täydellisesti.[/QUOTE]

Joku siis selvästi halusi vain puvusta eroon :)

Välillä noihin helmiin törmää...usein on sitten koko koju lähes ilmasta kamaa myynnissä :)

Kävin tänään kahdella kirpparilla, toisesta en löytänyt mitään, toinen oli täynnä lastenvaatteita :) Ostin uudenveroisen Reiman sadetakin 3 €, Me&I froteisen perhostunikan 3 €, pari hametta 0,50 €/kpl, perhospuseron (Next) 2 €, Reimatec-välikausitakin 12 € (tätä mietin, mutta oli erinomaisessa kunnossa), Name it -kukkatunikan 2 €... ja jotain muutakin.

[QUOTE="vieras";25853853]Kävin tänään kahdella kirpparilla, toisesta en löytänyt mitään, toinen oli täynnä lastenvaatteita :) Ostin uudenveroisen Reiman sadetakin 3 €, Me&I froteisen perhostunikan 3 €, pari hametta 0,50 €/kpl, perhospuseron (Next) 2 €, Reimatec-välikausitakin 12 € (tätä mietin, mutta oli erinomaisessa kunnossa), Name it -kukkatunikan 2 €... ja jotain muutakin.[/QUOTE]

No ohhoh...melkoset löydöt sulla! :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25853955:
- Lacoste collegehousut + collegetakki koko noin 146 cm (XS) (samaa settiä) 4 €.
- Paul Frank collegehuppari, samaa kokoa kuin tuo Lacoste-setti (kuin uusi) 5 €.
- Timberland lenkkarit koko 34 (kuin uudet) 3 €.

Edulliset löydöt sullakin :)

Mä jokunen tovi sitten näin loosin, jossa oli PF:än t-paitoja myynnissä...5€/kpl. Eli siihen verrattuna teit kyllä hyvän löydön :)

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25853992:
Mä jo mietin että olisko sen hupparin hinta kuulunut olla 15 € vai onko oikea hinta tuo 5 €. Ehkä myyjä vain halusi päästä myytävistään eroon. =)

Ehkä hällä oli ajatuksena tosiaan se eroon pääsy :)

Mulla itelläni oli justiin kirppispöytä ja aikuisten vaatteista vain yhdet farkut hinnoittelin 5 euroon. Lähes kaikki vaatteet oli 1-2 euroa, oli merkki sitten mikä tahansa :)

Yhteistyössä