Kirppispinoa! (kävin kirppistelemässä Lohjalla!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä löysin vanhaa Arabiaa (leimojen perusteella 30-40 -luvulta) eli liki virheettömät: iso soppakulho kansineen, joku vähän pienempi tarjoilukulho kansineen ja kastikekulho. Maksoin noista yhteensä noin 10 €. Ja mä en asu Suomessa eli löytö oli mulle todellinen aarre :)

Mä en netistä ole tuota sarjaa löytänyt. Onko kellään vinkkiä, mistä vois hakea tietoa.

[QUOTE="vieras";26863520]Mä löysin vanhaa Arabiaa (leimojen perusteella 30-40 -luvulta) eli liki virheettömät: iso soppakulho kansineen, joku vähän pienempi tarjoilukulho kansineen ja kastikekulho. Maksoin noista yhteensä noin 10 €. Ja mä en asu Suomessa eli löytö oli mulle todellinen aarre :)

Mä en netistä ole tuota sarjaa löytänyt. Onko kellään vinkkiä, mistä vois hakea tietoa.[/QUOTE]

Onnittelut hyvästä löydöstä :)

Arabian nettisivuilta mä lähtisin katselemaan...josko siellä olisi joku "historiikki-osio"?

[QUOTE="mie";26863736]Ihan kivoja mut toi minymon haalari on ihan hirveä :([/QUOTE]

Mä tykkään hurjasti :D Olen jo aiemminkin kattellut tuota kuosia, mutta uutena en raaskinut ostaa, kun oli niin kallis :)

Nyt kun sitä sai käytettynä, niin kannatti ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26863803:
Lähetystyökirppiksellä täällä usein pussituksia- koko kauppakassillinen 5 eurolla. Raja on, ettei pussi repeä..... vaatetta, ei kenkiä, laukkuja, astioita, kirjoja tms.

Kuulostaa aikalailla loistavalta!!!

fidalta marimekon retro pitkä ruskea sadetakki 4€ (ei marimekon tägiä, joten tädit ei olleet osanneet hinnoitella!) taskusta löytyi vielä vanha bussilippu, kaksi tikkaripaperia (muistan lapsuudesta!) ja 7 markkaa!!!
toinen löytö pojalle ticketin plainrain takki (ilman huppua tosin) heijastimet vähän kuluneet - 2 euroa!! uffin alesta!
popin farkut (vauvan) kaverille 2,40 - loistokunnossa!
popin farkkushortsit 2€ myös uffin alesta!

jeeeeeeeee! i'm sooo happy! :)

Mä oon tehny kans aika hyviä löytöjä tällä viikolla, remun aivan uuden veronen talvihaalari 5€!!! travallen välikausiasu takki ja housut 8€ ei karheumaa ei mitään. Lassien takin 1,5€ eikä tahran tahraa. Vielä tarvis saada toiselle tytölle 80cm paitoja kun esikoisen jäljiltä ei niin hyvässä kunnossa, mut jostain syystä tota kokoo ei oo nyt löytyny oikein mistään. Sellasen milli talon (siis lelu) löysin hyväkuntosen kaikkine tavaroineen 5€.

Mä rakastan kirppistelyä ja voisin kierrellä kirppiksillä vaikka joka päivä :D

[QUOTE="vieras";26863965]Farkkujen vyötäröstä päätellen miehes on melkoinen läski. Yök.[/QUOTE]

Vai sillälailla :D

Jos tästä nyt jotain positiivista koittaa repiä, niin onneksi kyseessä on mun mies, eikä sun. Jotta sun ei tartte sitä kattella. Tosin veikkaan, että melkoisen monelle naiselle tuo mies on kyllä ilo silmälle, jotta saattasit säkin yllättyä ;)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Vai sillälailla :D

Jos tästä nyt jotain positiivista koittaa repiä, niin onneksi kyseessä on mun mies, eikä sun. Jotta sun ei tartte sitä kattella. Tosin veikkaan, että melkoisen monelle naiselle tuo mies on kyllä ilo silmälle, jotta saattasit säkin yllättyä ;)

Miten tämä tarttis oikein ottaa kun mä varastelen mun miehen farkkuja sen kaapista....tarkottaako se sitä, että hän on kovin laiheliini tai minä taas valtavan iso?

fidalta marimekon retro pitkä ruskea sadetakki 4€ (ei marimekon tägiä, joten tädit ei olleet osanneet hinnoitella!) taskusta löytyi vielä vanha bussilippu, kaksi tikkaripaperia (muistan lapsuudesta!) ja 7 markkaa!!!
toinen löytö pojalle ticketin plainrain takki (ilman huppua tosin) heijastimet vähän kuluneet - 2 euroa!! uffin alesta!
popin farkut (vauvan) kaverille 2,40 - loistokunnossa!
popin farkkushortsit 2€ myös uffin alesta!

jeeeeeeeee! i'm sooo happy! :)

Olenkohan mä nyt itse vähän aliarvioinut tuota UFF:in hinnoittelua...kun mulla on ihan semmoinen muistikuva, että UFF:illa on aina kovat hinnat.

Ihan huippuhinnoin olet kauppaa tehnyt :)

Miten tämä tarttis oikein ottaa kun mä varastelen mun miehen farkkuja sen kaapista....tarkottaako se sitä, että hän on kovin laiheliini tai minä taas valtavan iso?

Joo siis ihan selvästi! Pakkohan sen on niin olla, mitään muuta vaihtoehtoa ei ole.

Tosin mä kyllä olen nähyt susta kuvia (et todellakaan ole iso)...mä alan kyllä nyt epäilemään sitä, että sun miehesi on todella pieni. Onkohan ihan jopa kääpiö? Minkämittaset ne miehen housujen lahkeet on sulle? Jääkö capreiksi?

Minä en ole löytänyt hetkees mitään kirppikseltä.
Kierrän niitä PALJON ja nyt viime aikoina lähes kaikki kirppiksellä näkemäni on mielestäni KALLISTA! :(

Mitä te maksatte korkeimmillaan käytetyistä VHS:istä?

Täällä pyydetään kolmea euroa!

Minusta ihan liikaa!

0,50 € on musta sopiva hinta per kasetti. Jos joku mistä meillä oikein kuopus tykkää, saatan pulittaa 1,50 €, mutta siinä minun kipurajani menee.

Ai niin, löysin minä Maisa kirjan eurolla. Kirjatkin on usein aivan ylihinnoiteltuja kirppiksillä. Itse maksan korkeintaan 2,5 € lasten kirjasta.

Joo siis ihan selvästi! Pakkohan sen on niin olla, mitään muuta vaihtoehtoa ei ole.

Tosin mä kyllä olen nähyt susta kuvia (et todellakaan ole iso)...mä alan kyllä nyt epäilemään sitä, että sun miehesi on todella pieni. Onkohan ihan jopa kääpiö? Minkämittaset ne miehen housujen lahkeet on sulle? Jääkö capreiksi?

:laugh: voivoi...siis kyllähän tuo on pikkuruinen tuo mies. Ja kahdet housut ovat kyllä ihan shortsit...voi kauhistus sentään.

Yhteistyössä