Kirppispinoa! (kävin kirppistelemässä Lohjalla!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26864689]Niinpä, onneksi sinun :) Mutta pulskat miehet on ehdoton nou ;)[/QUOTE]

Mä olen samaa mieltä. Munhunkaan ei pulskat miehet iske. Mutta kun tuo mies ei ole pulska. Ei sitten niin mistään suunnasta katsottuna. Ei, vaikka ne farkkujen vyötäröt sun mielestäsi nyt ihan selvästi osoittaakin sen, että niiden kantaja on läski.

Tiedätkö mitä ihmiselle tapahtuu, kun se käy salilla 4 kertaa viikossa ja punttaa muutakin, kuin sitä yläkroppaa? Sille tulee lihasta myös sinne alakroppaan, eli reisiin.

Ja tiedätkö miten sitten käy? Kuten jo blogissa mainitsin, niin sitten ei löydy enää sopivia farkkuja...siis sellaisia, jotka ovat vyötäröltä riittävän kapeat...ja niihin silti mahtuu reidet sisään. Niinpä vaihtoehdot jää melko vähiin.

Voi joko käyttää farkkuja, jotka ei nouse polvia ylemmäs (hopparit vissiin pukeutuu pitkälti näin) tai sitten voi ostaa farkkuja joihin mahtuu reidet, mutta jotka on sitten vyötäröltä liian suuret. Ja usein myös lahkeet ovat sitten tässä kohtaa kilometrin liian pitkät.

Nuo tummemmat farkut ovat reisistä melko kireät, mutta vyötärölle jää ylimääräistä tilaa. Noissa farkuissa on onneksi tuolla takana sellainen näppärä remmi, josta sitä vyötäröä saa kavennettua. Ei riittävästi, mutta edes vähän. Ja onhan vyötkin onneksi keksitty.

Jotta sillälailla.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vieras";26864713]Minä en ole löytänyt hetkees mitään kirppikseltä.
Kierrän niitä PALJON ja nyt viime aikoina lähes kaikki kirppiksellä näkemäni on mielestäni KALLISTA! :(

Mitä te maksatte korkeimmillaan käytetyistä VHS:istä?

Täällä pyydetään kolmea euroa!

Minusta ihan liikaa!

0,50 € on musta sopiva hinta per kasetti. Jos joku mistä meillä oikein kuopus tykkää, saatan pulittaa 1,50 €, mutta siinä minun kipurajani menee.

Ai niin, löysin minä Maisa kirjan eurolla. Kirjatkin on usein aivan ylihinnoiteltuja kirppiksillä. Itse maksan korkeintaan 2,5 € lasten kirjasta.[/QUOTE]

3 euroa on kyllä ihan megapaljon liikaa. Mulla ei ole VHS:ille tarvetta, mutta max euron maksaisin. Tuskin edes sitä, koska sillä hinnalla itse myyn DVD:t pois.

Mä olen samaa mieltä. Munhunkaan ei pulskat miehet iske. Mutta kun tuo mies ei ole pulska. Ei sitten niin mistään suunnasta katsottuna. Ei, vaikka ne farkkujen vyötäröt sun mielestäsi nyt ihan selvästi osoittaakin sen, että niiden kantaja on läski.

Tiedätkö mitä ihmiselle tapahtuu, kun se käy salilla 4 kertaa viikossa ja punttaa muutakin, kuin sitä yläkroppaa? Sille tulee lihasta myös sinne alakroppaan, eli reisiin.

Ja tiedätkö miten sitten käy? Kuten jo blogissa mainitsin, niin sitten ei löydy enää sopivia farkkuja...siis sellaisia, jotka ovat vyötäröltä riittävän kapeat...ja niihin silti mahtuu reidet sisään. Niinpä vaihtoehdot jää melko vähiin.

Voi joko käyttää farkkuja, jotka ei nouse polvia ylemmäs (hopparit vissiin pukeutuu pitkälti näin) tai sitten voi ostaa farkkuja joihin mahtuu reidet, mutta jotka on sitten vyötäröltä liian suuret. Ja usein myös lahkeet ovat sitten tässä kohtaa kilometrin liian pitkät.

Nuo tummemmat farkut ovat reisistä melko kireät, mutta vyötärölle jää ylimääräistä tilaa. Noissa farkuissa on onneksi tuolla takana sellainen näppärä remmi, josta sitä vyötäröä saa kavennettua. Ei riittävästi, mutta edes vähän. Ja onhan vyötkin onneksi keksitty.

Jotta sillälailla.

Ei minuun iske mitkään isoreitiset bodaajatkaan. Yök. Mutta mitä väliä, jos kerran sulle kelpaa? Ihmeellinen selittely kun kaikki ei sun murusesta tykkää :D Usko tai älä niin kyllä noista farkuista ihan riittävästi näkee. Koko varmaan jotain 36/jotain. Yyh :D

[QUOTE="vieras";26864874]Ei minuun iske mitkään isoreitiset bodaajatkaan. Yök. Mutta mitä väliä, jos kerran sulle kelpaa? Ihmeellinen selittely kun kaikki ei sun murusesta tykkää :D Usko tai älä niin kyllä noista farkuista ihan riittävästi näkee. Koko varmaan jotain 36/jotain. Yyh :D[/QUOTE]

No munhun ne isoreitiset bodaajat iskee. Ja kovin iskeekin. Eikä tosiaan mitään väliä olekaan. Enkö mä jo tuossa maininnut, että onneksi on mun mies kyseessä?

En tiedä miten henkilökohtaisella tasolla sä täällä palstailet, mutta mulle se ei ole mikään elämää suurempi asia, jos joku ei tykkää mun mieheni kokoisista miehistä. Koitin vaan koittaa valaista sua siitä, ettei kaikki ole aina sitä miltä näyttää. Mutta eipä se näy perille menevän.

Mites tuota...pitäiskö ihan terapia-aikaa varata? Jos mä tulen vaikka mukaan, kun mäkin ehkä tarvitsen. Kun mun mies on farkuista otettujen kuvien perusteella läski. Mä en ehkä nyt hei kestä :D

Tul ihmees. Mennään porukalla..on tää nyt sen verran iso juttu.

• Tykkää
Reactions: chef
No munhun ne isoreitiset bodaajat iskee. Ja kovin iskeekin. Eikä tosiaan mitään väliä olekaan. Enkö mä jo tuossa maininnut, että onneksi on mun mies kyseessä?

En tiedä miten henkilökohtaisella tasolla sä täällä palstailet, mutta mulle se ei ole mikään elämää suurempi asia, jos joku ei tykkää mun mieheni kokoisista miehistä. Koitin vaan koittaa valaista sua siitä, ettei kaikki ole aina sitä miltä näyttää. Mutta eipä se näy perille menevän.

Kyllähän tuo näyttää elämän asia olla kun pitää selitellä. :D Ja miten niin ei mene perille, juurihan itse myönsit että on isoreitinen bodaaja ;)

[QUOTE="vieras";26865003]Kyllähän tuo näyttää elämän asia olla kun pitää selitellä. :D Ja miten niin ei mene perille, juurihan itse myönsit että on isoreitinen bodaaja ;)[/QUOTE]

Asia selvä, sovitaan näin. Sä olet oikeassa. Halleluujaa! :D

Lohjalla on muuten pari muutakin hyvää kirppistä kuin Karisma :) jos vielä joskus satutte käymään. Usien siellä käyn kirppistelemässä.

Löysin tiistaina kirpparilta. Uudenverosen Lassien toppahaalarin ( jossa sellainen kumialaosa ) 2,50 euroa. Taaperolle vallan mainio suomen talvessa.

Hello Kitty-olkalaukku 3 euroa. Aivan käyttämätön. Eskarilaiselle eskariin.

uudenveroiset kurahousut 3 euroa. Taaperolle

Tutta-lenkkarit 7,50 euroa. Aivan käyttämättömät. kokoa 20. Meidän taaperolle

Lohjalla on muuten pari muutakin hyvää kirppistä kuin Karisma :) jos vielä joskus satutte käymään. Usien siellä käyn kirppistelemässä.

Löysin tiistaina kirpparilta. Uudenverosen Lassien toppahaalarin ( jossa sellainen kumialaosa ) 2,50 euroa. Taaperolle vallan mainio suomen talvessa.

Hello Kitty-olkalaukku 3 euroa. Aivan käyttämätön. Eskarilaiselle eskariin.

uudenveroiset kurahousut 3 euroa. Taaperolle

Tutta-lenkkarit 7,50 euroa. Aivan käyttämättömät. kokoa 20. Meidän taaperolle

Jonkun toisenkin pikagooglauksella silloin löysin. Mutten muista enää nimeä :) Ei varmaan ihan heti sielläpäin tule uudelleen käytyä, mutta ehkä joskus :D

Oli kyllä melkoinen löytö tuo toppahaalari. En ole tuohon hintaan nähnyt edes vauvakokoisia myynnissä.

Ja muutoinkin hyvät löydöt...Kitty-laukku olisi kotiutunut varmasti myös meille, jos olisimme siihen törmänneet :)

Yhteistyössä