Kirppistelijöitä maisemissa? Miten ois kirppispino!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menee hieman asian vierestä, mutta mainitsen kuitenkin että kuusi vuotta olen kirppistellyt ahkerasti, lähinnä lasten vaatteita. Viime aikoina meidän pikkukylän kirppis on kuitenkin kokenut melkoisen inflaation, enkä ole tehnyt mitään mainittavampia löytöjä... Mutta vuosien saatossa oon kyllä löytänyt paljon ns. "helmiä"!

Chef, oon jo varmaan pari vuotta seurannut säännöllisesti sun blogia, se on tosi hyvä!! Lisää kaipailisin samantyylisiä kirppisblogeja! :)

[QUOTE="kolmen äiti";25834229]Menee hieman asian vierestä, mutta mainitsen kuitenkin että kuusi vuotta olen kirppistellyt ahkerasti, lähinnä lasten vaatteita. Viime aikoina meidän pikkukylän kirppis on kuitenkin kokenut melkoisen inflaation, enkä ole tehnyt mitään mainittavampia löytöjä... Mutta vuosien saatossa oon kyllä löytänyt paljon ns. "helmiä"!

Chef, oon jo varmaan pari vuotta seurannut säännöllisesti sun blogia, se on tosi hyvä!! Lisää kaipailisin samantyylisiä kirppisblogeja! :)[/QUOTE]

Harmi...mutta jospa se kirppis siitä sitten taas elpyisi? Meilläpäin on niin surkeas kirppis, että ihan suosiolla menen vähän pidemmän matkan päähän kirppistelemään :)

Ja kiva kuulla, että olet tykännyt blogistani :D

Saitko ihan uudet farkut 3 eurolla? Laput vielä kiinni?

Lindex Bamse tunika on todella kaunis.

Imetystyyny 5 €, topatut haalarit tytölle 62 cm 2€.

Juu kyllä noissa on vielä laput kiinni ja hinta oli tosiaan sen 3€. En mä noin pieniä farkkuja olisi ihan vielä muutoin ostanut, mutta eihän noita sinne voinut jättää :D

Se Bamsetunika oli ihan helmi...ei ehkä maailman edullisin (mutta tuon summan maksan kyllä vielä ns. mielelläni) mutta noita näkee kovin harvoin myynnissä...ainakin edes jokseenkin kohtuulliseen hintaan :)

Edullisen imetystyynyn löysin. Kun niitä itse aikoinaan katselin, oli hinnat lähes poikkeuksetta 10€+.

[QUOTE="SSS";25834386]Ruskovillan tosi siisti villapaita ja housut 110 cm ja hinta 3,50 €. Kannatti ostaa jemmaan ensi talveksi.[/QUOTE]

Melko edullista :D Ja olisin minäkin ostanut ne jemmaan :)

Viime reissulta

itselleni ulkoilutakki, beige H&M 2e
Pojalle (3v ) Lassien välikausipuku, siisti 8e
ja kaksiosainen ulkoilupuku (kuin uusi ) 6e
Isommalle pojalle ( 13v ) uudet collagehousut (merkkiä en muista ) 2e.

Viime reissulta

itselleni ulkoilutakki, beige H&M 2e
Pojalle (3v ) Lassien välikausipuku, siisti 8e
ja kaksiosainen ulkoilupuku (kuin uusi ) 6e
Isommalle pojalle ( 13v ) uudet collagehousut (merkkiä en muista ) 2e.

Melko edullista :D

Ihan tuolla hinnalla en ole montaakaan löytöä tehnyt. Halvin takki itselleni on ollut 3€. Muistaakseni yhden toppapuvun löysin 6 eurolla aikoinaan, mutta muista olen maksanut sitten 15+€ :)

En oo aikoihin löytäny meidän kirppikselta mitään! Tuntuu, että kaikki kivat on aivan järkyttävissä hinnoissa tai likaisia/rikkinäisiä tmv.

Chefillä on aina loistavia löytöjä! :)

mä olen NIIIIN kade teille jotka jaksatte kirppistellä.. Mun ei tule edes koskaan lähdettyä minnekään, vaikka aina suunnittelen.. Ja asutaan sentään pääkaupunkiseudulla joten vaihtoehtoja kirppistelyille olis kyllä.. :ashamed:

Ainoa mitä voisin hehkuttaa on huutiksesta iso paketti kestoja (sisävaipat+kuoret 35-40kpl) 35e..
(mutta ei tarvinnut kotoa poistua muuten kuin paketin haku lähi kioskista.. :laugh: )

Koskaan ei ole muka aikaa, vekarakirppistäkin tosi monet suositelleet.. no on jäänyt käymättä...

[QUOTE="Molleri";25839245]En oo aikoihin löytäny meidän kirppikselta mitään! Tuntuu, että kaikki kivat on aivan järkyttävissä hinnoissa tai likaisia/rikkinäisiä tmv.

Chefillä on aina loistavia löytöjä! :)[/QUOTE]

Onko sulla pitkä matka muihin kirppiksiin? Mä käyn naapurikaupungeissa, kun täälläkin on niin olematon kirppis :)

ei oo kuvia, mut maanantaina tehtiin tytön kanssa paljon löytöjä pikkusiilistä: vauvalle bambi body ja bambi slipoveri, nallepuh mekko, ja parit 50cm pöksyt vauvalle. Esikoinen sai pari t-paitaa, farkut ja kirjoja.

Kun en ole kaupoista löytänyt kivoja vauvanvaatteita, niin olen kirppiksellä käynyt ostoksilla :)

mä olen NIIIIN kade teille jotka jaksatte kirppistellä.. Mun ei tule edes koskaan lähdettyä minnekään, vaikka aina suunnittelen.. Ja asutaan sentään pääkaupunkiseudulla joten vaihtoehtoja kirppistelyille olis kyllä.. :ashamed:

Ainoa mitä voisin hehkuttaa on huutiksesta iso paketti kestoja (sisävaipat+kuoret 35-40kpl) 35e..
(mutta ei tarvinnut kotoa poistua muuten kuin paketin haku lähi kioskista.. :laugh: )

Koskaan ei ole muka aikaa, vekarakirppistäkin tosi monet suositelleet.. no on jäänyt käymättä...

Mä olen käynyt kertaalleen Villa Lyhdyssä ja tykkäsin :)

Kirppiskierros Helsingissä oikein ajalla olisi kyllä melko luksusta...siitä haaveillessa siis :D

Mäkin tykkään sun blogista Chef! :) Mä kävin eilen taas kirppiskierroksella, ja löysin sieltä lasten muoviset ostoskärryt 2 e, avaamattoman polly pocket tyttösen 1,5e, Hello kitty kahvilan, jossa mukana tosi paljon pikku tarvikkeita ja hahmoja 3 e, farkkuhameen 4v. tytölle 1,5 e sekä itselleni raitamekon/tunikan 4e ja vaal.pun. pitkän topin 0,50e, sekä 4v-vuotiaalle kahdet caprit 2e ja 1e. :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25839280:
ei oo kuvia, mut maanantaina tehtiin tytön kanssa paljon löytöjä pikkusiilistä: vauvalle bambi body ja bambi slipoveri, nallepuh mekko, ja parit 50cm pöksyt vauvalle. Esikoinen sai pari t-paitaa, farkut ja kirjoja.

Kun en ole kaupoista löytänyt kivoja vauvanvaatteita, niin olen kirppiksellä käynyt ostoksilla :)

awwwww :D

[QUOTE="mama";25839287]Mäkin tykkään sun blogista Chef! :) Mä kävin eilen taas kirppiskierroksella, ja löysin sieltä lasten muoviset ostoskärryt 2 e, avaamattoman polly pocket tyttösen 1,5e, Hello kitty kahvilan, jossa mukana tosi paljon pikku tarvikkeita ja hahmoja 3 e, farkkuhameen 4v. tytölle 1,5 e sekä itselleni raitamekon/tunikan 4e ja vaal.pun. pitkän topin 0,50e, sekä 4v-vuotiaalle kahdet caprit 2e ja 1e. :)[/QUOTE]

Kiva, että tykkäät :D

Hyviä ja edullisia löytöjä sullakin! :)

Mä olen käynyt kertaalleen Villa Lyhdyssä ja tykkäsin :)

Kirppiskierros Helsingissä oikein ajalla olisi kyllä melko luksusta...siitä haaveillessa siis :D

Nyt heräs taas uteliaisuus, mikä Villa Lyhty?

Aikaa juu jos jostain sais niin olis ihana kierrellä, miestä kun ei kiinnosta kierrellä, muksuja en tosiaankaan ottaisi mukaan..
Ehkä nuo vois jättää toviksi ja ottaa vaikka vaan tytön mukaan...
Mutta kuten sanottu, laiska lähtemään....

Onko sulla pitkä matka muihin kirppiksiin? Mä käyn naapurikaupungeissa, kun täälläkin on niin olematon kirppis :)

No lähimpään kirppismaailmaan sellaset 300km etten ihan viitsi pelkän kirppistelyn takia lähteä ajeleen :D Mutta joo, täältä vasta laitettiin yks kirppari kiinni ja se oli just se, missä löytöjä enemmän tein. Toivottavasti taas vilkastuu kun ihmiset tekee kevätsiivouksia jne.

Nyt heräs taas uteliaisuus, mikä Villa Lyhty?

Aikaa juu jos jostain sais niin olis ihana kierrellä, miestä kun ei kiinnosta kierrellä, muksuja en tosiaankaan ottaisi mukaan..
Ehkä nuo vois jättää toviksi ja ottaa vaikka vaan tytön mukaan...
Mutta kuten sanottu, laiska lähtemään....

Lastentarvikekirpputori Villa Lyhty

Mä jätän lähes poikkeuksetta lapset kotiin...helpompi niin :D

Yhteistyössä