Viikon 7/2005 plussaajien taaperot

Larathiel (meniköhän oikeen): tervetuloa sekaan vaan! Kyllä tänne pinoon vielä mahtuu =)

Sieppo: täälläkin odotellaan pikkukakkosta. Laskettu aika ekassa neuvollassa laitettiin menkkojen mukaan 25.6.07. Mutta tulee varmasti toi la siirtymään ensimmäisessä ultrassa sinne heinäkuun alkupäiville. On sen verran pitkä toi meitsin kierto.......

Meillä on poitsu kipeenä :/ Jäivät niin ti neuvola kun keskiviikkona valokuvauskin sen takia. Kävimme sitten torstaina lääkärissä ja nyt on Anterollakin sitten ensimmäinen antibioottikuuri menossa. Keuhkoissa vähän rakisi ja oikea korvakin oli hiukan tulehtunut. Toivottavasti tästä sitten ei olisi alkamassa minkäänlainen sairastelukierre.

Meilläkin on nyt joku isi-kausi menossa =) Heti kun poitsu kuule, että isi tulee töistä, niin kauhella vauhtilla ulko-ovelle vastaan. Ja siitä sitten roikutaan koko ilta iskän housulahkeessa. Ja hokee koko ajan ette ijä, ijä, ijä :heart:

Mutta nyt meen laitan saunan päälle. Meillä on tapana käydä miehen kanssa sunnuntaisin kahdestaan saunassa, kun poitsu on päikkäreillä =)

Kukeseen

Nyt Oona on hoksannut miten kivaa on pyöriä.. eli siis kuhmuja tulee :) :heart: varsinkin musiikin tahdissa pyöritään. .ja aivan kamalaa on se etä on oppinut kiipeilemään :eek: Tosin oona oli jo 9 kk kun lähti kävelemään joten kai se on ihan luonnollista että uusia juttuja opitaan.. nyt siis tuo kiipeily ja pyöriminen.. :)
Saas nähdä mihin suuntaan venähtää neidin ilme kun näkee jouluna pukin :xmas: :heart: :D

Tylsääkin tylsempää sunnuntai-iltaa. :whistle:

Miksen mä osaa nauttia, ku kerranki lapset ollu kaikki ennen yheksää unessa ja kämppä suht siistissä kunnossa. Ja nyt mulla ei sit oo tekemistä ja on tylsää jne.jne. :whistle: Isäntäkin viel yötuurissa, ni ei mitää seuraa. :/

Mut kattelimpa sit taas aikani kuluksi teidän muitten kuulumisia. :D Joista tuli mieleen et, kuten "Heidi-jotai" muistaakseni kirjotti, et täälläkin on alettu kiipeileen. Keittiöstä saa aina huolehtia, et penkit on pöydän alla, ku neiti kiipeilee muuten pöydälle. Meijän sänkyyn pääsee sillon, jos ei oo petattuna, kiskoo siis lakanoista ittesä sinne. Poikien jatkettaviin sänkyihin on kiipeilly jo kauan aikaa. Sohville kiipeilee samoin. Hirvittää kattoa aina, et millon se tippuu alas, ku ei sit yhtää holttia sen suhteen, et miten pitää olla, jos johonki kiipeää. Esim. saattaa pyllähtää istuun sohvan reunalle selkä lattiaan päin. Samoin sängyssä, istahtaa mihin sattuu osumaan. :eek: osaa kyl onneksi laskeutua noista jalat edellä pois, jos tarkotus onki laskeutua, mut pääasiallisin tarkotus yleensä on riehua siellä, mihin on sattunu pääsee kiipeemällä. :headwall:

Juuh, vaan jos tästä siirtys lukee taas muita juttuja. :whistle: :D ja taas meinaa unohtua niinku eilenki, eli kukas se olikaan se uus tulija tähän ketjuun...*sama vanha pää kesät-talvet, eli ei muista nikkiä* :whistle: Mutta joka tapauksessa, munkin puolesta teretulemast vaa..aina mahtuu sekaan. :D

Sieppo ja Mette

Moi kiireesti!

Tervetuloa Larathiel, tokihan tänne mahtuu! Ja samalla onnea 1-vuotiaalle Emilillesi, meidänkin Anton toinen nimi on Eemil.

Samoin onnittelut Ennalle, Oonalle, Samulle, Eeville ja Anterolle ja kaikille muille vuosikkaille, joitakin on ehkä jo tullut onniteltuakin!

Niin ja Miia, mä oon varmaan se toinen, joka ei nyt ole vielä plussannut uudestaan - ikävä kyllä. Mutta jospa jossain välissä onnistaa, toive olisi kyllä kova.

Täytynee palata paremmalla ajalla, kun pää on kipeä ja pitäis olla jo yöunilla. Ilo irti marraskuun synkkyydestäkin,

toivottelee Kalenteri

Hei!

Täällä on hiljaista pitänyt, joten nostoa! :attn:

Meidän Antto osoittelee aika paljon ja yrittää toistaa perässä, kun kerron asioiden nimiä. Kovasti on äidinkaipuinen nykyään, saattaa päivällä äkisti saada sätkyn ja kontata kovaa vauhtia parkuen luokseni.

Imetys jatkuu päivin öin, pitäisi se unikoulu taas saada käyntiin, mutta se on mieheni ja minun yhteisprojekti, johon ei vain toisen ponnistus tunnu riittävän - ei vain jaksa yöllä jäädä tassuttelemaan, kun toinen alkaa raahata patjaa eri huoneeseen... :\| Viikolla miehen "täytyy saada nukkua" ja viikonloppuna unohdamme molemmat. Viikolla kun olen vain napannut pojan viereeni ja nukkunut miten kuten, mies saa ihan hyvin nukuttua eikä koe viikonloppunakaan niin suurta motivaatiota. Siis: pitäisi vain saada aikaiseksi, olisi vaikka miehellä tässä lomaa tai jotain mutta kun ei.

Mutta ihana hymyileväinen poika meillä on, aivan älyttömän rakas :heart: Leikkikaveria hänelle ei kyllä kuulu vieläkään.

Sitten päivän hommiin, meinasin raivata keittiönpöydän tason, kun olen alkanut harrastaa siivoamista (olen siis varsinainen sottaaja ja yritän hiljalleen parannella tapojani).

T. Kalenteri :)

Heipsan taas =)

Taas kerran käytin Ennan ensin keskiviikkona päivystyksessä, jolloin lääkäri totesi Ennan korvassa olevan vielä nestettä, vaikka lääkekuurin loppumisesta reilu viikko. Nooh, sit varasin vielä ajan yksityiselle lääkäriasemalle eilen ja käytiin siä. Korva olikin nyt ihan puhdas =) =) Mutta Ennalla on nyt vielä jälkitarkastukseen aika parin viikon päästä, jotta lääkäri vois todeta sen korvan ihan terveeks. Ilmeisesti se on ollut ihan samaa tulehdusta, koska ei olla vielä kertaakaan päästy sinne jälkitarkastukseen asti. Peukut ja varpaat pystyyn että nyt päästään!!!

Ja Enna nukku äidin yllätykseks ilta yhdeksästä aamu seitsemään!! Tosin tuskin enään ens yönä, koska menin siitä teille mainitsemaan...
Mutta nyt neiti on jo nukkumassa.

Teetin nyt vihdoinkin lisää kuvia Enna 1v kuvista. Täytyykin sitten yks skannata ja laittaa profiiliin, jos onnistun. Koitin tossa yks päivä laittaa kuvaa sinne, mutta ei se ei huolinut ja mulla meinas palaa pinna...
Pari viikkoa kai menee, kun kuvat tulee. Paikallislehteenkin täytyy laittaa kuva tai sinne laitetaan yhteiskuva Ennasta ja Leevistä =)

Isäntä on työporukan kanssa ajamassa cartingia (tai miten se nyt kirjoitetaan?!) Seinäjoella, niiden jokavuotinen tapa. Jonka jälkeen he usein siirtyy baarin puolelle. Ja tulevat joskus yöllä kotia. Meiltä Seinäjoelle on varmaan noin 200km matkaa. Sanoinkin että jos nyt siihen mennessä tulee kotia, kun mun pitäis mennä huomenna puoli yhteen töihin....

Jokos ootte keksineet taaperoillenne joululahjoja??? Leeville oli helppo, toivoo Spiderman- rooliasua, joita vissiin citymarketissa myydään. Mutta Ennalle en ihan heti keksinyt mitä ostaa... Mutta Ennan kummit ostavat kai nukenvaunut/rattaat ja mää päätinkin sitten ostaa jonkun nuken.
Välillä neiti kanniskelee Leevin vanhaa nukkea, josta Leevi on kyllä tehnyt tiikerin =) sillä on siis mustia juovia ympäriinsä, eikä se todellakaan ole mikään kaunis...
Maanantaina ois tarkotus anopin kanssa lähteä vähän jouluostoksille.

Mutta nyt löhöämään sohvalle...

Miia :flower:

En ole vielä tytölle ostanut mitään. Pojalle pari lelua. Tyttö tulee mummiltaan saamaan sen Laugh & Learn-puhelimen, mutten vielä tiiä mitä ite ostetaan. Varmaan viitisen lahjaa tyttö saa, mutta mitä...

Joululahjaksi oona tulee saamaan jotain musiikki leluja... se on niin kova tyttö tanssimaan , että luulen että tykkää ja paljon :) Niin ja sit ajattelin sellaist ahauskaa pehmo koiraa, joka puhuu.. kun sitä painaa kädestä se sanoo "tämä on käsi".. eli ssi opettavainen lelu.. juttelee kyllä kaikkea muutakin.. se oli hauska :D (olen testannut kaupassa :ashamed: ;) )

Oona on AIVAN mahdoton nykyään.. heti kun silmä välttää , dyykkailee roskista :x :D Ja kaikkialle yritetään sitä jalkaa nostaa, kiivetä kun täytyy.. (tätäkin kirjoittaessa olen jo kahteen kertaan hakenut pois sohvalta pomppimasta) ja kun tuntuu ymmärtävän että jotkut asiat on kiellettyjä, niin varmana tekee just niitä :/ :whistle:

Saas nähdä sitten kesällä miten mahdottomaksi neiti muuttuu kun mein nelonen syntyy.. Tosin on tottunut kyllä mut jakamaan kun mun yksi hoitolapsi on samanikäinen. että ei kyllä luulis olevan kauheeta mustista.. :)

Jouluvalot on laitettu ja koti koristeltu joulua varten, kuusi enää puuttuu, mutta se tuleekin sitten vasta jouluviikolla :xmas:

Heidi

Sunnuntaita kaikille!

Mekään emme ole vielä keksineet, mitä Anterolle joululahjaksi ostaisimme. Tekisi mieli jotain rakennuspalikoita ostaa, mutta duploillakin näytti olevat ikäsuositus alkaen 2v :/ Tai sitten pitää olla joku, jossain on paljon nappuloita ;) Iskä ehdotteli jo lasten pianoa.......

Joku puhui siitä koiran tapaisesta pehmosta (olisiko ollut Heidi79?!), joka sano "minun käsi" ym sellaista. Antero sai sellaisen setältään 1vee lahjaksi ja on ainakin kovasti tykännyt =) Se muuten laulaa tosi monta laulua ja juttelee satuja ja vaikka mitä. Ja poitsu hokasi hetkessä, miten sen hauvan saapi puhumaan =)

Mekin saatiin sitten vihdoin ja viimein eilen käyty siellä 1vee kuvauksissa. Hyvin meni. Tosin poitsu juoksi ympäri studiota ja oli täysi työ saada hänet hetkeksi paikoilleen, mutta toivon, että kuvaaja sai kuitenkin muutaman hyvän kuvan napattua. Koekuvat saadan huomenna, sitten pääse valkkamaan. Tuli tossa vaan mieleen, että saako noista kuvista itselleen vaan ne jotka tilaa kuvina vai saako myös jonkun cd:n tai jotain, että pystyy itsekin teettämään myöhemmin lisää? Negatiiveja ei kait taita enään olla, kun kaikilla digikamerat?

Mutta nyt sauna lämpöseksi ja isannan kanssa saunaan =)

Leppoisaa 1.adventtia kaikille :wave:

Heidi, Enna sai sellasen koiran synttärilahjaks, on kyllä hauska!!!
Ja siinä saa ääntäkin säädettyä :whistle:

Kohta pitäis alkaa Leevin kanssa kokoamaan piparitaloa. Aikaa (ja vaivaa!) säästääkseni ostin ihan sellasen valmiin jutun, ettei tarvii kun koota..
Enna nukkuu, joten rauhassa saatais se tehä. Kunhan toi pikkumies vaan tulee tuolta yläkerrasta alas.

Huomenna tosiaan pitäis lähteä jouluostoksille. Ideat onneks valmiina.

Jahas, Leevi tuli alakertaan ja huutelee mua. Elikkäs nyt tekemään =)

Miia, ok, kiva kuulla.. pukki tuo siis oonalle sellaisen koiran :D :xmas:

Meillä on eilen ja tänään mennyt hampaat huulesta läpi.. vauhti on niin kovaa että kompastuu siihen vauhdin hurmaan... :/ niin kauan on hyvä kun hampaat ei vahingoitu.

Laitetaanko neuvolakortista mitat? :)

Syntymämitat: 3500/49

2 viikkoa: 3645/52
1 kk: 4310/53,7
2 kk: 5025/55,5
3 kk: 5700/59
5 kk: 6740/63,2
6 kk: 7360/66
8 kk: 7925/67
10 kk: 8120/71,5
1v: 9180/73

Ohoh, Eevi koitti kiivetä sohvalle. :heart:

No niin, nyt on meilläkin 1vee neuvolassa käyty. Neuvolatäti sanoi ensimmäiseksi, kun astuimme Antsan kanssa ovesta sisälle, että poikaa voisi sanoa 2vuotiaaksi, kun kävelee niin hyvin ja on niin isokokoinen =) Ja kyllä ne mitat sen isokokoisuuden vahvistivat: pituutta 84cm ja painoa 14,6kg :p Tuleekohan hänestä sellainen kaksi metrinen ja 100kiloinen jätkä sitten joskus =)??? Voi isi parkaa, kun näin käy, kun ei hänkään ole kun jotain 177cm ;)....

Muuten kaikki oli kunnossa. Hiukan itkettiin, kun rokortuksen sai, muttei muuta. Innostui jopa juttelemaan oikein kovalla äänellä ja yritti repiä kaikki paperit pois seiniltä..... Normaalia siis =)

Onneksi Antsa ei ole enään kipeenä. Vähän vielä välillä hengitys rakisee, muttei kummempaa. Pitää loppukuusta varata hänelle aikaa tarksitukseen, että ovat keuhkot varmaasti puhtaat.

Antero ei ole vieläkään onneksi ruvennut kiipeilemään. Ei sohvalle, ei sänkyyn........ Kait se käveleminen ja nykyään jo juokseminen tyydyttää hänen liikkumistarpeensa sen verran hyvin =)

Mutta nyt meen väsän piparitaiknan =) Jospa huomenna leivottaisiin poitsun kanssa pipareita ja pidettäisi oiken kovaa meteliä krapulaisen isin kiusaksi =) (isillä kun tänään pikkujoulu).

kukeseen kera "jätti"-Antsan ja pikku2:sen<br><br>

Anteron ensimmäisen vuoden paino/pituus historia =)

Syntymämitat 4kg ja 52cm

1kk 5,03kg/57,5cm
2kk 6,83kg/61,9cm
3kk 8,11kg /65,2cm
4kk 9,01kg/67,4cm
5,5kk 10,39kg/70,4cm
7kk 11,66kg/72,5cm
9kk 13,5kg/78,3cm
1v 14,6kg/84cm

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 15:15 kukeseen kirjoitti:
Anteron ensimmäisen vuoden paino/pituus historia =)

Syntymämitat 4kg ja 52cm

1kk 5,03kg/57,5cm
2kk 6,83kg/61,9cm
3kk 8,11kg /65,2cm
4kk 9,01kg/67,4cm
5,5kk 10,39kg/70,4cm
7kk 11,66kg/72,5cm
9kk 13,5kg/78,3cm
1v 14,6kg/84cm
Taisin jo vauvaketjussa sanoa että hienot mitat pojalla! :) Meidän poika 3v oli kolmevuotisneuvolassa 14,5 kg (ja 93 cm). :D

Hitto, meillä joudutaan nyt tähän koneeseen laittaan koko käyttöjärjestelmä uudestaan. Joku häikkä täällä on ja pääsee kai helpoimmalla kun laittaa sen järjestelmän uudestaan. Tai se tyyppi laittaa, joka tän koneen kokoskin.
Nyt mä oon tässä polttanu levylle kaikki valokuvat ja leffat ja muut tärkeet tiedostot mitä täällä koneella on.
Sit mun on taas ladattava uudestaan messengerit ja muut, kun se järjestelmä on saatu laitettua. Perjantaina se kuulemma hakee tän vehkeen ja laittaa kuntoon.

Meillä on Enna nyt nukkunut muutaman yön taas tosi hyvin. Viime yönä nukku PUTKEEN jostain yheksästä (tai yheksän jälestä) kaheksaan!!!!
Oon yrittänyt siirtää vaan yksiin päikkäreihin, joten se varmaan vaikuttaa näin positiivisesti noihin yöuniin =)
Mutta meidän neidin ekan vuoden paino/pituus historia:

Syntymämitat olivat siis 3960g/52cm
(lähtöpaino 3715g)

1vko 4010g
2vkoa 4605g/55cm
6vkoa 5535g/59,2cm
2kk 6210g/61cm
3kk 6700g/62,8cm
4kk 7460g/66,2cm
5kk 7870g/66,2cm (sai saman mitan kun kuukautta aiemmin, Enna ei vissiin ollu ollenkaan kasvanut pituutta
;) )
6kk 8200g/68cm
8kk 8630g/71,2cm
10kk 9430g/75,3cm
1v 9800g/78cm

Enna on nyt päikkäreilla ja mun tarttis mennä silittään pyykkiä...plääh! Pari koneellista ois vielä pestävääkin.

Mun isän pitäis tulla käymään, mut ei ollut vielä varmaa.

Ja jos muutaman pahvitontun laittais ikkunaan..

Jokos joululahjat on ostettu??
Mulla on, paitsi siskontytölle (joka muuten on samalla mun kummityttö) ja Ennalle, koska anoppi osti sille nuken, joka mun piti ostaa.

Moikka!
Nanna otti tänään ensimmäiset askeleet ilman tukea :heart:
On jo muutaman viikon ajan kiivennyt sänkyyn, tuoleille ja sohvalle, osaa myöskin tulla itse pois.
Sanoja tulee koko ajan lisää, toistaa perässä vaikeampiakin sanoja.
Nanna tykkää matkia eläinten ääniä, hauva sanoo "ha ha", kissa sanoo "maaauuuu" :D
Tykkää myös laulaa, tämänhetkinen lempilaulu ehdottomasti "tiptap tiptap....." :)

Tässä Nannan mittoja ensimmäisen vuoden ajalta:

Syntyessään 3360/50
3 viikkoa: 4080/53,5
1 kk: 4515/55,3
1,5 kk: 5100/58,2
2 kk: 5640/60,9
3 kk: 6360/63
4 kk: 7015/63,9
5 kk: 7750/67,5
6 kk: 8260/69,3
8 kk: 9110/72,7
10 kk: 9695/75,2
1 v: 10270/79,4

Mutta hyvää itsenäisyyspäivää kaikille :)

Heipä hei, tässä laskeskelin että minäkin plussasin viikolla 7/2005. mulla oli laskettu aika 7.11,mutta poika synty 25.10-05 ja mitat 3510g ja 51cm. joko muitten taaperot kävelee?meillä ei...mutta tukia pitkin kyllä mennään kovaa kyytiä.

Moikka moi!

Täällä on Antsalla menossa kiukkukausi: on toinen ollut jo useampana päivänä ärea, kun talviunilta herätetty karhu :/ En tiiä, mistä johtunee. Yksi hammas olisi tosin tulossa..... Onneksi kuitenkin nukkuu yöt oikein hienosti, päivät vaan ovat hankalia.

Oletteko muut jo ruvennut potattamaan taaperoitanne? Mä olen aina välillä yrittänyt, mutta pakko myöntää, ett aina en jaksa :ashamed: Ja totta puhuen pitäisi kait ostaa Anterolle isompi potta: toi Tarjoustalon peruspotta on liian pieni, pissat tulevat aina yli/ohi. Olisikohan joku BabyBjörn vaikka isompi/korkeempi? On meillä kyllä tavalliselle pöntölle pienennin, mutta Antero ei suostu sinne hätäänsä tekemään. Miksi, en tiedä.......

Anteron uusi hupi on karkuun juokseminen. Varsinkin iltaisin poika juokse ilkialastomana pitkiin taloon ja äiti juokse perässä, kun pitäisi saada poika iltapesulle ja sänkyyn. Ja muutenkin tuntuu, että oma tahto ja hiukan ehkä jopa uhmaakin alkaa noustaa pintaan. Poitsun pitää saada, mitä hän halua, tai muuten on sellainen huuto, että......... Onko muillakin sellaista?

Kävin eilen ultassa katselemassa meidän pikku2:sta. Siellä se pikkainen heilutteli käsiä ja jalkoja :heart: Kaikki oli kunnossa, niskaturvotus ok. Hämmästyksekseni sikiö vastasi kuukautisten mukaisia viikkoja, eli tänään menossa rv 12+1. Ja laskettu aika pysyy näin olleen 25.6.07.

kukeseen

Kukeseen meillä myös tuota karkuun juoksua :) ja varsinkin kun nukkumaan pitäisi mennä tai vaippa vaihtaa.. mutta jos syömisestä on kyse, silloin ei karkuun mennä, kyllä se niin ruuan perään on tuo meidän neitokainen :heart:

Kirkossa kun oltiin kun poika lauloi lasten kauneimmissa joululauluissa siinä kuorossa, niin Oona tanssi siellä käytävällä koko ajan. :saint: Syliin jos otettiin alkoi huutamaan, mutta heti kun laski maahan, neiti jammas musiikin tahdissa siinä vierellä.. :heart: ja kun musiikki lakkas, neiti pysähtyi kuin seinään.. oli hän kyllä niin suloinen sen punaisen mekkonsa kanssa tanssien. Oona ihan oikeasti elää musiikille ihan erilailla kun noi meidän kaksi muuta ovat tuossa iässä eläneet.. kyllähän nekin on tanssinut ja hytkynyt, mutta Oonasta huomaa, että musiikki on sille oikeasti aika tärkeä juttu :)

Joululahjat on ostettu ja vielä kun lumi tulis ennen joulua niin kaikki ois valtakunnassa erittäin hyvin :xmas: :heart:

Heidi ja Oonuskainen :heart:

Ennalle nousi eilen kuume liki 39 asteeseen. Käytin lääkärissä, mutta ei mitään erikoisempaa, isäntä sai sairaslomalapun tälle päivälle.
Toisessa korvassa Ennalla näkyi hieman punostusta, mutta se kai voi johtua pelkästään kuumeesta..

Yöllä oli ihan tulikuuma, heräilin vähän väliä katsomaan, että miten Enna voi. Aamulla edelleen oli tosi kuuma, mutta kuume laski hetkeks, kun annettiin Panadolia.
Päivällä isäntä oli taas antanut lääkettä, kun neiti oli ihan kuuma. Ja taas kuume laski. Äsken Enna nukahti ja taas oli tosi lämmin..
Täytyy taas antaa lääkettä kun herää, jos edelleen kuuma.
Milloinkahan tää sairastelu loppuu????????????

Enna sanoi tänään ensimmäistä kertaa "Äittä" samalla kun näytti sormella mua kohti!! Äittä on aiemminkin sanonut, mutta ei niin että oikein osaa osoittaa sormella. Ymmärsi myös ensimmäisen kerran, kun sanoin "laita se kaapin ovi kiinni..".

Enna on mysö kova peilailemaan ja hänelle pitää pukea sellaisia kiiltonahka sandaaleita jatkuvasti jalkaan, niillä sitten töpsöttelee pitkin kämppää.

Mutta nyt meidän pikku herra lähtee temppukoulun joulujuhlaan kaverinsa kyydillä, on pukeutunut tontuksi. Eilen oli päiväkodin joulujuhlassa joulukuvaelmassa paimen =)
Pitää menna katsomaan Leeville vaatteet päälle...

kalenteri harmaana
Heippa, täälläkin pitkästä aikaa pistäytyminen, yritän palata paremmin vielä paremmalla ajalla...

Ihana kuulla Kukeseenin ultrakuulumisia (en ehtinyt lukea kaikkea tässä välissä kirjoitettua, tuon huomasin kuitenkin)! :)

Näköjään täällä ollut neuvolapino, laitanpa tähän Antonkin tiedot. Oho, nyt jääkin laittamatta, koska en löydä korttia tähän hätään! :eek: Täytyykin etsiä ja palata asiaan.

Meillä on taas ollut unikoulua, joka on tuottanut tuloksia. Rinnalle nukahtaa yhtä Antto-poikanen, mutta yöheräämiset hoituvat parin minuutin tassuttelulla eikä niitä ole paljon. Aamulla otan vielä viereen nukkumaan muutamaksi tunniksi, siinä taas tissuttelukin sallittua.

Antto oli tänään kanssani valmistumisjuhlassa koulussani. Mamma sai sitten ne maisterinpaperit! Jipii! Antto jaksoi seremonian aika kivasti, vaikka vähän älähdyksiä tulikin. Siellä näytettiin pieni animaatioelokuva, joka sai Anton varauksettoman ihailun osakseen. Musiikkiesitykset tanssittiin läpi ja niille taputettiin pikku kätösillä. :heart:

Ei vielä(kään) plussauutisia täältä... Ei edes "tätiä" maisemissa, mahtaneeko joskus vielä tulla. :/

Yritän löytää sen neuvolakortin, niin saadaan raportti tänne! Viikonloppua, t. Kalenteri

Heipsan!

Joululahjat edelleen ostamatta. :whistle: Huomena ois tarkotus miehen kans lähtä ostaan lapsille, mut saa nähä mitä siittä tulee. Mette on ollu eileisestä asti kuumeessa ja hiukan nenä vuotaa, joten jos se jatkuu, niin pitänee harkita "kehtaanko" jättää sitä mun pikku-veljen hoidettavaksi. :attn: Joulu-siivous kuitenki pääosin tehtynä, tietty vielä täytyy "pitää ylläkin sitä." :D Onko teillä muilla lunta? Meillä ehkä 5cm ja toivonmukaan ei sula pois. :/ Mitäpä tässä muuta..Ei vissiin mitään erikoista kun ei tuu mieleen. :D

Yhteistyössä