viikon 35 jatkot:)

Kiitos Annuli
Me ollaan nyt menossa sokos hotelli Albertiin, siellä oli tarjous 71 ?/yö. Normaalisti ollaan oltu Seurahuoneella, mutta ei viitsi 5 päivästä maksaa 150 ?/yö!
Me meinataan käydä Korkeasaaressa, Linnanmäellä, Suomenlinnassa yms peruspaikoissa. Ja tietysti täytyy syödä hyvin koko reissun ajan!

Mä oon huono osteleen nettikaupoista vaatteita kun haluan kaikki periaatteella nyt heti ja tietysti sovittelu on puoli iloa :LOL:

Hyvää Juhannusta myös minunkin puolestani kaikille :heart:
 
meela Suosittelen myös tuota Bebes-liikettä Kampissa. Aivan ihania vaatteita! Siinä vieressä on myös Polarn o pyret, jossa on jonkin verran äitiysvaatteita, mutta ennenkaikkea minun mielestä aivan ihania lasten vaatteita, vaikka hintavia! Varmasti löytyy monia muitakin, mutta noista olen löytänyt kaikkein parhaimmat äippä- ja lastenvaatteet Lindexin ja H&M:n lisäksi. =)
 
Huomenta!

Niinhän siinä sitte kävi, että työn teko loppu ja sairasloma alko äityisloman alkuun. Oli tuolla liikaa löystyny paikat alapäässä, eikä nuo supistelut yhtään tilannetta helpota. Nyt vain pitää ottaa sitte rauhallisesti.

Mirandalle kovasti plussatuulia! Kuinka mones pp nyt on menossa?? Millon meinaat testata?

Henlai: Minä kyllä kans kovasti suosittelen, että käyt ainaki alottamassa tutkimukset yksityisellä puolella mikäli vain varaa ja halua on. Huomattavasti nopeempaa toimintaa...
 
nanna iso :hug: ! Minäkin jouduin jäämään useita kuukausia ennen äippälomaa sairaslomalle, tosin eri syystä. Itse silloin nautin vapaasta ajasta valtavasti ja siitä että sain keskittyä kokonaan itseeni ja mahassa köllöttelevään vauvaan. :) Toivottavasti sinäkin nautit nyt tästä vapaasta ja kaikki menee hyvin jatkossa. Tiedän kyllä sen olon millaista on jäädä saikulle kun miettii mitä töissä ajatellaan jne. Kyllä ne siellä ymmärtävät ja pärjäävät. ;)
(.) Aion testata aikaisintaan vasta ensi viikon sunnuntaina. Heh, tiedä sitten mikä on todellisuus kun päiviä on enempi. :LOL: Nyt on pp 3 vasta.

Hyvää Juhannusta teille kaikille!!!
 
Menisin yksityiselle jos varaa ois mutta mistäpä sitä rahaa keksis sillon ku oikeesti tarvis. Ei varmaan auta ku oottaa sinne elokuulle että pystyy kyseleen julkiselta puolelta aikoja.

Nyt vaan oon niin rikki ku voi olla. Meidän vuokranantajan pojalle oli tänään syntyny poika. Asutaan vuokranantajan pihassa ja joka päivä nähdään niitä joten tieto kulkee. Ja sit miehen yhelle siskolle on tulossa vielä tän vuoden puolella vauva. Senki kuulin tänään. Tää miehen siskon lapsi on varmaan 12 tai 13 niitten lapsikatraassa. Ihan väärin ettei meille tuu ja kumminki haluttais niin kovasti mut sitte monille muille tulee.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! :flower: Ja mukavaa juhannuksen jälkeistä eloa :D Meillä viikonloppu meni varsin rauhallisissa merkeissä - kotosalla ollaan oltu miehen ja pikku-neidin kanssa :heart: "Nirppu" tosiaan syntyi 12.5. ja kaikki meni hienosti, synnytys kesti vain 7h lapsivesien menosta!! Kätilöt sairaalassa sanoivat, että nopeaa toimintaa ensikertalaiselta B) Tosin kyllä minä jo tiesinkin, että Nirppu on sen verran kovaluontoinen tapaus, että hän kun jotain päättää niin siinä ei kauaa nenu tuhise. Eikä ole kyllä meno muuttunut kohdun ulkopuolellakaan ;) Suurimman osan aikaa on oikea pikku enkeli: nukkunut hän on alusta asti 9-12 tunnin yöunia 1-2 syötöllä ja ensimmäisten viikkojen jälkeen nukkuu jo hienosti 3 tunnin päikkäreitäkin. Hienosti neiti kasvaa ja kehittyy - tosin olemme joutuneet turvautumaan pikkuisen korvikkeeseen, kun oma maitoni on sen verran rasvatonta, että painoa pimu sai sillä vain vaaditun minimimäärän ja minulle se ei ihan riitä.. Nyt sitten annan imetyksen lisäksi kahdesti päivässä pienen tujauksen korviketta ja kyllä on paino alkanut nousta ihan eri lailla!



meelalle terkkuja, että tuo bebes on todella kiva paikka, mutta niin kuin jo todettiinkin, varsin kallis. Itse ostin suurimman osan äitiysvaatteista H&M:stä, vaikken normaalisti siellä kauheasti käykään, mutta mielestäni äippävaatteet sieltä kannatti ostaa. Kuitenkin niitä käyttää niin lyhyen aikaa eikä ne mihinkään ehdi kulumaan. Itse halusin ainakin säästää suurimmat rahat vauvahankintoihin joten tingin sitten omista vaatteistani B)

HenLaille paljon jaksuja yritykseen. En edes yritä lohduttaa sen enempää, koska en voi tietää miltä sinusta tuntuu, mutta koita pysyä positiivisena. Ja ainahan teillä on hoito-optio vielä käyttämättä! Juuri kuulin ystäväni isoveljestä ja tämän vaimosta, jotka 2 vuotta yrittivät luomusti, mutta eivät onnistuneet raskautumaan, vaikkei kummassakaan todettu mitään "vikaa". Sitten ensimmäisestä hedelmöityshoidosta natsasi! Tsemppiä sinulle :hug:

Mukavaa kesän jatkoa kaikille! Toivon teille pelkkää hyvää jokaiselle :heart:

Carmen ja Nirppu-neiti 6vkoa
 
Heipsan! Tulin vähän nosteleen meidän pinkkaa =)

Nannalle kovasti tsemppimieltä sairaslomalle! Onko supparitilanne helpottanut lepäilyn myötä?

Mitä mirandalle kuuluu? Kovasti plussatuulia sinnepäin - kohta taitaa olla testausajat käsillä =) :heart:

HenLai :hug:

Mukava kuulla Carmenin ja Nirpun kuulumisia =) Oikein paljon onnea tyttösen syntymän johdosta ja aurinkoista kesän jatkoa myös sinne :heart:

Kirjoitelkaa hyvät ystävät mitä teille kuuluu :wave:
Terveisin, tiedonjanoinen kaneliomena ja Elmeri 34+6
 
Miranda :hug: Tsemppiä laparoskopiaan, ja kuka tietää, jospa sen aikana tärppi tulisikin. Teillä kun yksi lapsi on, niin kyllä tuon toisenkin luulisi pian alkavan antaa itsestään merkkejä!

Kaneliomena alkaakin olla jo niin pitkällä! Mitkä tunnelmat siellä, miten voit?

Entäs Nanna? Toivottavasti supistukset on levolla helpottaneet. Taitaa olla aika yleisiä paikkojen pehmeneminen tuossa vaiheessa?

Joko meela on Helsingin reissun tehnyt? Löytyikö kivoja vaatteita?
Ai niin, ja paljon onnea Carmenille tytöstä! :heart:

Mä kävin tänään gynellä, kun vatsakivut kiusaavat edelleen ja tuntui että emättimessä voisi olla joku tulehdus. Mitään vakavaa ei onneksi löytynyt, pientä hiivaa korkeintaan. Kivuillekaan ei syytä löytynyt, ilmeisesti kohdun kasvu aiheuttaa minulle kunnon tuntemukset. Selvisi myös masukin olevan 95% varmuudella tyttö. :heart: Lääkäri tähtäsi jalkoväliin, ja kysyi ensin minulta että miltäs näyttää. Hämmentyneenä kysyin nähdessäni pienen ulokkeen, että "onko tuo pippeli?" :LOL: Mutta ei, klitoris se oli ja häpyhuulet vieressä. Itse näin maallikkona oikeasti olisin luullut muuta, varsinkin kun alapää pienellä tässä vaiheessa on vielä aika turvoksissa.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja ilmoitelkaahan kuulumisia! =)

muoks. Missä on PIITU-LIINU???? Ei ole kuulunut sinusta aikoihin.
 
Ei mitään uutta. Ei edes sellanen olo että menkat alkais vaikka tänään ne pitäis viimeistään alkaa pisimmän mahdollisen kierron mukaan. En vaan uskalla testata ennen ku menkat on myöhässä (oon yöt ja aamut töissä vielä jonku aikaa ni ei edes pysty).
 
Mirandalle suuret halaukset :hug: ja kovasti tsemppiä täältäkin jatkoon.

HenLain puolesta täällä peukut pystyssä! Toivottavasti se tätsy ymmärtäis tässä kierrossa jäädä kesälomalle ja lähteä matkoille mahdollisimman kauas ++++++ :whistle:

Annuli onnittelut tyttöennusteesta =) :heart: Millä viikoilla nyt oletkaan?

Meillä tuo sukupuoli on vieläkin vähän hämärän peitossa, kun tuntuu vauva sitä tietoa kovasti suojelevan. Aina on jalat ristissä tai käsi edessä :D Tiistaina olis nyt synnytystapa-arvio ja siellä nähdään kaveria ultran kautta. Kovasti on Elmerille jo voimia tullut ja välillä tuntuu, että koittaa puskea itseään kyljestä pihalle... Mulla on mennyt ihan hyvin, nyt vasta tullut turvotuksia ja selkäkipuja. Supistuksia ei oo nyt ollut ihan kauheesti, paitsi jos tekee jotain vähänkin rivakammin tai kumarassa asennossa.

Hyviä vointeja kaikille toivotellen, kaneliomena ja Elmeri 35+5

 
Miranda :hug: täältäkin...

Huh Kaneliomenalla enää noin vähän aikaa laskettuun! Kuin tää aika meneeki tätä kyytiä =) ...

Miten Henlain kävi?

Onnea Annuli prinsessasta =) ! Minullahan oli noita kasvukipuja myös aika paljon. Eivät kyllä mukavia ole, mutta onneks vaarattomia.

Supistuksia tulee yhä, mutta onneks harvemmin. Minulla oli häpyliitos lähteny löystymään, mitä ei ilm pitäis tapahtua näillä viikoilla sen takia sairasloma sitten tuli. Mutta onneksi sekään ei nyt ole vaivannu oikeastaan eli aika hyvillä mielin ollaan nyt. Tänään olis 4D:n uusinta yritys. Jospa poika tällä kertaa näyttäis muutaki kuin kahta nyrkkiä ja takaraivoa :D .

Nanna +poju 27+5
 
Herranen aika!!!!!!!!!!!!!!!!! IHANIA UUTISIA HenLai!!!!!!!!!!!!!!!! Kylmät väreet selässä ja itku kurkussa täällä luin viestiäsi. Oikein paljon Onnea plussasta ja ihanaa yhdeksän kuukauden matkaa Sinulle ja pikku muruselle :flower: :heart:

Rakkain terveisin, kaneliomena ja Elmeri 35+6
 
Ihana uutinen Henlai!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
Mulla oli ihan sellanen tunne, että nyt se tulee kun sun menkkoja ei vielä edellisessä viestissä kuulunut! Miltä nyt tuntuu?? Oon niin onnellinen sun puolestasi :hug: Nyt kun vielä Piitu ja Miranda saisivat plussat niin koko meidän pino olisi plussannut!

En nyt yhtään muista, että olenko jo onnitellut Annulia tytöstä, mutta onnittelut joka tapauksessa!

Oli kiva lukea myös Carmenin kuulumisia :heart:

Mä oon nyt vaan ihan yhtä hymyä kun Henlailla oli niin hyviä uutisia! :D

meela & Pennonen 24+2
 
7.7.2008 Maanantai

Piitu-Liinu...........kp xx/28-30............yk14............2.Toiveissa
miranda-81..........kp xx/28-32............yk9...............2.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
Annuli81
Henlai


Henlai mun oli ihan pakko päivittää sut plussanneisiin!
Plussasäteitä Mirandalle ja Piitulle :saint:
 
Heippa pitkästä aikaa! Olipas tämä pino pudonnut jo piitkälle! Mitäs kaikille kuuluu?
Selailin vähän tuota elokuisten pinoa, ja huomasin Kaneliomenalla olevan huomenna laskettu aika! =) Voi miten jännää, oletkohan sinä vielä yhdessä koossa? Tulehan ilmoittelemaan itsestäsi.

HenLaille onnea plussasta ja ultrakuulumisista!

Mitäs Miranda, miten teidän suunnitelmat jatkuupi nyt? Luomuillen vielä? Entäs onko Piitu-Liinu ollenkaan enää maisemissa?

Mikä on Nannan ja Meelan vointi? Nannaa olenkin aina välillä vaklaillut toisista pinoista. Pitäähän sitä aina seurailla tuttujen kuulumisia. :D
Täälläpäin on sairasteltu aika tavalla. Muutama viikko sitten minulla alkoi todella kovat vatsakivut ja kuumeilu, joiden takia jouduin pari yötä olemaan NKL.lla. Umpparit ja muut tutkittiin, mutta mitään syytä ei löytynyt, ei raskaudesta eikä muualtakaan. Pääasia on, että pieni voi hyvin, mutta kyllä tuollaiset episodit aina säikäyttää. Nyt kipuilu on onneksi helpottunut paljon *koputtaa puuta*, ehkä tässä jossain vaiheessa pääsee taas ns. normaaliin elämään kiinni.
Liikkeitä olen tuntenut useamman viikon, pari viikkoa säännöllisemmin. Aktiiviselta tytteliltä vaikuttaisi, myös ultrien perusteella, ja tätä tyttöähän on nyt varsinkin viime aikoina ultrattu vähän enemmänkin. :D :heart:

Mukavaa kesän loppupuolta kaikille! :) Aika kolea ilma on tänään ainakin täälläpäin, ihan tuntuu jo syksyltä.
 
Huomenta!
Mä oon ollut tosi laiska kirjottelemaan viime aikoina...
Tänne kuuluu hyvää. Mitä nyt väsyttää koko ajan kun hemppa oli laskenut 110 ja sain rautatabletit. Niitä oon yrittänyt urhoollisesti syödä vaikka maha on ihan sekasin :x
Olin viime viikolla ultrassa ja siellä otettiin kaverista eka painoarvio joka oli 1125 g ja viikot sillä hetkellä 27+4. Ihan keskiarvon mukainen mittaustulos. Masu senkun vaan kasvaa, vielä se on söpön näköinen, mutta katsotaan nyt miltä näyttää muutaman viikon päästä ;)

Mitenkäs Henlailla on mennyt odotus?
Entäs mitä Mirandalle ja Piitulle kuuluu??

Kyllä sulla on Annuli ollut kans kaikenlaista vaivaa, mutta onneksi vauvalla on kaikki kunnossa :heart:

Tulkaa muutkin kertomaan kuulumisia :heart:
 
Heissan naiset!

Meidän pino täyttää kohta vuoden :flower: :D On tosi kiva, että vaikka kaikki majaileekin nykyään eri pinoissa, niin täältä saa päivitettyä "vanhojen" palstatuttujen kuulumiset.

Meille syntyi poika lauantaina 02.08.2008 klo 06.50 :heart: :heart: Homma lähti käyntiin mahasta kuuluneella poksahduksella ja sen jälkeen vesien virtauksella. Synnytys kesti alusta loppuun saakka 6,5 tuntia ja avautumisvaihe oli tosi nopea. Kivunlievityksenä otin kuuden sentin kohdalla kohdunkaulanpuudutteen. Ponnistusvaihe kesti puolitoista tuntia :eek: ja päättyi lopulta imukuppiavustukseen, kun alkoi mammalta voimat loppua.

Pojan painoarvio poikkesi ultralla arvioidusta "vaan" 700 grammalla. Pieni 3 kiloinen piti tulla, niin 51 senttinen ja 3710 grammainen sieltä putkahti :D Kolmannen asteen repeämiä paikkailtiin leikkurissa kaksi tuntia, mutta turvotukset ja pahimmat säryt on lähteneet ja toipuminen hyvässä vauhdissa. Hemppa laski 82:een, sain lisäverta pari pussia ja puoleksi vuodeksi taas sen ihanan rautakuurin.

Poju on aivan ihana :heart: =) Todella rauhallinen ja omaa vielä ainakin tässä vaiheessa tosi säännöllisen rytmin. Herää kolmen tunnin välein syömään ja vaipanvaihdoille ja sitten taas painuu unten maille...

Seuraavaksi taitaakin sitten olla Nannan synnytyskertomuksen vuoro, jos oikein noita viikkoja muistelen. Ihanaa elokuun jatkoa teille kaikille :wave:

Rakkain terveisin, kaneliomena ja Elmeri (tänään viikon vanha :heart: )
 
PALJON ONNEA KANELIOMENA PIENESTÄ POJASTA! :heart: :heart: :flower: :flower:
Nopealta mutta rankalta kuulostaa tuo sinun synnytyksesi. Onneksi olet alkanut jo toipumaan ja poitsun kanssa kaikki sujuu hyvin! Voi että miten ihanaa, niin se aika vaan kuluu, nyt sinulla pieni tosiaan sylissä.
Kävinkin tänään vakoilemassa kuulumisiasi, ja tulin tänne kirjoittelemaan, mutta olitkin ehtinyt ensin. :D Nannaakin vakoilin, ja huomasin hänen joutuneen sairaalaan lepohoitoon. JaKsamista sinnepäin, onneksi olet kuitenkin jo hyvillä viikoilla!

Pino tosiaan täyttää kohtapuolin vuoden. Mietin, että mitä jos yrittäisin perustaa meille tuonne kerhopuolelle oman pinon tässä lähiaikoina? Siellä pystyy myös vähän vapaammin kirjoittelemaan, kun muut "ulkopuoliset" eivät pysty tekstejä lukemaan.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Täytyy tulla pikana onnittelemaan Kaneliomenaa (hirveä väsy!)! Nyt on pikkuinen saatu omaan syliin :heart:

Kyllä vuosi on mennyt nopeasti! Onnea meidän kohta 1v pinolle :flower:
Annulin idea on kerhopinosta on hyvä, pistä pino vaan minun puolestani pystyyn! Mulle toi kerhopuoli on ihan tuntematon juttu, mutta kyllä joku osaa varmaan selventää :whistle: Sinne sitten kaikki kynnelle kykenevät mukaan :attn:

Pennosesta tehtiin muuten eka painoarvio (rv 27+4) ja keskiarvon mukaan mentiin, paino oli n.1125g. Nyt on alkanut liikkeet tuntumaan oikein kunnolla, vähän olen jo odotellutkin että koska alkaa kunnon mölyäminen! Ihanaa tuntea kun toinen jumppaa ja mahanahka liikkuu tahdissa <3

Nannalle terveisiä! Toivottavasti olet kunnossa!

Nyt täytyy mennä nukkumaan, öitä kaikille!

Meela & Pennonen 29+0
 

Yhteistyössä