Hei kaikille pitkästä aikaa! :flower: Ja mukavaa juhannuksen jälkeistä eloa
Meillä viikonloppu meni varsin rauhallisissa merkeissä - kotosalla ollaan oltu miehen ja pikku-neidin kanssa :heart: "Nirppu" tosiaan syntyi 12.5. ja kaikki meni hienosti, synnytys kesti vain 7h lapsivesien menosta!! Kätilöt sairaalassa sanoivat, että nopeaa toimintaa ensikertalaiselta B) Tosin kyllä minä jo tiesinkin, että Nirppu on sen verran kovaluontoinen tapaus, että hän kun jotain päättää niin siinä ei kauaa nenu tuhise. Eikä ole kyllä meno muuttunut kohdun ulkopuolellakaan
Suurimman osan aikaa on oikea pikku enkeli: nukkunut hän on alusta asti 9-12 tunnin yöunia 1-2 syötöllä ja ensimmäisten viikkojen jälkeen nukkuu jo hienosti 3 tunnin päikkäreitäkin. Hienosti neiti kasvaa ja kehittyy - tosin olemme joutuneet turvautumaan pikkuisen korvikkeeseen, kun oma maitoni on sen verran rasvatonta, että painoa pimu sai sillä vain vaaditun minimimäärän ja minulle se ei ihan riitä.. Nyt sitten annan imetyksen lisäksi kahdesti päivässä pienen tujauksen korviketta ja kyllä on paino alkanut nousta ihan eri lailla!
meelalle terkkuja, että tuo bebes on todella kiva paikka, mutta niin kuin jo todettiinkin, varsin kallis. Itse ostin suurimman osan äitiysvaatteista H&M:stä, vaikken normaalisti siellä kauheasti käykään, mutta mielestäni äippävaatteet sieltä kannatti ostaa. Kuitenkin niitä käyttää niin lyhyen aikaa eikä ne mihinkään ehdi kulumaan. Itse halusin ainakin säästää suurimmat rahat vauvahankintoihin joten tingin sitten omista vaatteistani B)
HenLaille paljon jaksuja yritykseen. En edes yritä lohduttaa sen enempää, koska en voi tietää miltä sinusta tuntuu, mutta koita pysyä positiivisena. Ja ainahan teillä on hoito-optio vielä käyttämättä! Juuri kuulin ystäväni isoveljestä ja tämän vaimosta, jotka 2 vuotta yrittivät luomusti, mutta eivät onnistuneet raskautumaan, vaikkei kummassakaan todettu mitään "vikaa". Sitten ensimmäisestä hedelmöityshoidosta natsasi! Tsemppiä sinulle :hug:
Mukavaa kesän jatkoa kaikille! Toivon teille pelkkää hyvää jokaiselle :heart:
Carmen ja Nirppu-neiti 6vkoa