Terve kaikille!
Tänään on ollut niin turha päivä kun oon saanut kärsiä migreenistä ja mieskin on iltavuorossa ja pääsee vasta klo 00.00!! Mä en tykkää olla yhtään yksin!!!
Muuten menee kivasti
Mä oon ollut jo monta päivää käsi masun päällä kun on niin ihanaa tuntea kunnolla kaikki potkut, kuperkeikat, hipaisut yms liikkeet :heart: Pennonen ei vaan tahdo haluta liikkua silloin kun tulevan iskän käsi on mahan päällä
taitaa vielä ujostella!! Pari kertaa oon nähnyt selvästi mahan oikein liikkuvan. Harmi vaan ettei isi oo ollut sillon paikalla..
Onko
Nanna,
Kaneliomena,
Annuli + muut odottajat ostaneet jo paljon vauvalle tarvikkeita ja vaatteita?
Mä oon raahannut jo pikkusiskon vanhan pinniksen ja klanssasin sen ihmesienellä aivan uuden veroiseksi. Vaatteita oon ostanut jo vaikka kuinka Reiman tehtaan myymälästä kun siellä on aina alessa kaikenmoista ihanaa ja tietysti muistakin paikoista ja kirppiksiltä. Eilen viimeksi ostin nattoun-mobilen ja kaikenlaisia ale leluja, helistimiä, helistinsukat yms vaikkei niillä taideta vielä ihan hetkeen leikkiäkään.... Pakko ostaa aina kun näkee jotain edullista jota ajattelee "tarvitsevansa"
Onneksi mies ymmärtää mun shoppailuholismin tässä tapauksessa ja onhan ne vauvalle eikä mulle itselleni
....hyvin on perusteltu.... :ashamed:
Multa on nyt parin viikon aikana kysellyt vieraat ja tutut olenko raskaana. Jeee vihdoinkin se alkaa näkymään!
Henlai älä luovuta, kyllä sinäkin sen plussan vielä saat :hug:
Nannalle kovasti jaksamista, ei oo enää montaa päivää lomaan B)
Mirandalle kovasti tärppionnea inssiin!!!!!! :heart:
Annuli toivotaan, että pääset pian eroon noista vaivoista eroon ja pääset nauttimaan hyvästä olosta!
Mitä
Piitu-Liinulle kuuluu?
Ai niin, meidänkin pinoon on jo syntynyt vauvoja
Carmenille,
Lilia78,
Summer81,
Annastiina69
Onnea aivan valtavasti kaikille äideille :flower: :heart:
Toivottavasti tuli nimet oikein ja voi olla etten edes kaikkia nyt muista...
Meela & Pennonen 20+3