viikon 35 jatkot:)

Maanantai 19.5.2008

miranda-81..........kp 17/28-32............yk10............2.Toiveissa
HenLai.................kp 18/24-33............yk12............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 40/28-30............yk14............2.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
Annuli81


 
Kelpaanko minä Nanna? :LOL:
Oon käynyt ahkerasti lukemassa kaikkia pinkkoja, mutta en ole saanut itsestäni mitään irti, että olisin muutaman sanan kirjoittanut :ashamed: Tässä on ollut kaikenlaista kiirettä kun tehtiin joku viikko sitten muuttoa ja koko ajan on kalenteri piukassa kaikenmaailman menoja. Kovasti odottelen jo ensi viikon rakenneultraa.
Masussa on kovasti liikettä iltasella ja nukkuminen on käynyt vaikeaksi kun mikään asento ei ole hyvä. Milloin painaa ja millon mitäkin vaikkei masua kyllä vielä kauheasti omasta mielestä näy (jos vertaa muihin samoilla viikoilla oleviin). Vaatteet ei silti valehtele, eli kyllä siellä jotain on...ja muutama ihminen on masusta kysynytkin. Kävin muuten tänään hakemassa itselleni imetystyynyn kun olen lukenut siitä, että se auttaa nukkumis asentoihin yms. Suosittelen sitä, kyllä oli ihanaa loikoilla sohvalla sen kanssa :D

Ai niin, onnittelut Nannalle pienestä pojasta! :heart: :heart:
Mäkin haluaisin tietää, mutta toi mies ei halua!!!! :headwall: :kieh:
Sulla oli muuten ihana masu =)

Minäkin huhuilen Mirandaa, Piitu-Liinua ja Henlaita!!

Kivaa Annie, että kävit kertomassa kuulumiset!

meela & Pennonen 18+5
 
Heippa pitkästä aikaa! :wave: Täälläpä ollut hiljaista.
Onnea Nannalle pojasta ja Annielle tytöstä! :heart:
Meela, meillä on vähän sama juttu tuon miehen kanssa tuon sukupuolen ennalta tietämisen kanssa, mutta tässä asiassa minä aion voittaa. :D

Mirandalle paljon tsemppiä ja onnea tulevaan inssiin! missä teillä muuten se tehdään?

Me oltiin viime viikolla nt-ultrassa, jossa kaikki oli hyvin. Turvotusta 0,6mm.Oli mukava taas moikata asukkia, joka itsepäisenä ei millään olisi halunnut kääntyä asentoon, jossa pystyttiin mittoja ottamaan. Lopulta minun hypittyä hetken tasajalkaa suostui armollisesti asettumaan sopivaan asentoon.Siellä hän kohdussa elää omaa elämäänsä! Sormet ja varpaatkin jo erottuivat, jotenkin ihan uskomatonta!
Eilen tuli myös seulonnan kokonaistulos (verikoe+ultra), joka oli normaali. =)

Mitäs Nannalle ja Kaneliomenalle?

Oikein aurinkoista viikkoa kaikille! :heart:
 
Kopsaan pikana toisesta pinosta kuulumiset:


Olin tänään rakenne ultrassa ja kaikki näytti hyvältä. Kovasti pikkuinen ujosteli eikä millään olisi näyttänyt kasvojaan ;) Mulle kävi siinä ultrassa uskomaton juttu eli heti eka näkymä "Pennosesta" oli takapuoli jalat levällään (tavallaan kuin olisi levitellyt ultraajalle) ja mulla ei ole epäilystäkään kumpaa sukupuolta hän on!!! Mies ei sitä kerinnyt tajuamaan, mutta kyllä se niin selvästi näkyi, että olen 95 % varma :eek: Meillä nlalääkäri ei kerro sukupuolta mutta luotan kyllä omiin silmiini että ihan selvät valtavat pallit ja pippeli siellä näkyivät! Mies ei halua sukupuolta tietää ja nyt onkin kivaa yrittää olla niin kuin en itse tietäisi mitään :headwall:

Meela & Pennonen 19+4

Annulille tsemppiä miehen "pehmitykseen"
 
Onnea Miranda inssiin!

Ja onnea ultrakuulumisista Annulille ja Meelalle.

Täällä miehen kanssa innostuttiin siitä rakenneultrasta niin kovin, että oltais molemmat lähdössä vielä 4D ultraan. Nyt vain odotellaan miten noita lääkärin aikoja saapi heinäkuulle. Vauva potkii ja treenaa massussa mielettömästi. Välillä tuntuu jo tosi korkeellaki mojautuksia, mutta potkii varmaan semmoseen paikkaan että vain tuntuu. Eihän tuo kohtu nyt voi tässä vaiheessa paljo yli navan olla. Maanantaina on neuvola ja saan Kelan paperit täytettäväksi! Huh pääsee jo äitiyspakkausta tilailemaan =) !

Mites muille?

Nanna +poju 23+1
 
Paljon onnea mirandalle mukaan tulevaan inssiin!

Täällähän on mukavia ultrakuulumisia =) Onnea meelalle pojasta :heart: Taitaa olla poikavoittoinen toistaiseksi tää meidän pinkka , jos nyt meilläkin pitää tuo tieto paikkansa 100%:sesti.

Masu on kasvanut ihan kivasti. Kuumuus aiheuttaa ajoittain jostain syystä hengenahdistusta ja siitä taas seuraa supistuksia. Onneks suppareita ei kuitenkaan ihan kauheesti vielä oo ollut. Elmerillä on vauhti päällä ja vuorokaudesta on alkanut erottua jo selkeesti rytmi, milloin meno on kovimmillaan :D Liikkeet näkyy hyvin jo mahan päälle ja välillä ollaan miehen kanssa saatu käteen pieni nyrkki tai selkä tai peppu, kun toinen on ängennyt siellä oikein menemään itseään parempaan asentoon :heart:

Tämän viikon sunnuntaina oon vikaa päivää töissä ja sitten alkaa kesäloma :D Kahden viikon päästä olis synnytysvalmennus...

Hyvää viikonloppua kaikille ja oikein auringonpaahteista kesän jatkoa :heart: =)

kaneliomena ja Elmeri 31+3
 
HenLai :hug: :hug: :hug: Kovasti jaksamista ja voimia jatkamiseen tällä joskus niin hemmetin vaikealla tiellä :hug: Monia onnenpotkuja mukaan uudelle kierrokselle :heart:

Mirandallakin taitaa olla muutama päivä enää inssiin? Vielä kerran hurjasti tsemppiä toimenpiteeseen ja piiniksille :heart: =)

Mitenkäs Piitu-Liinu jakselee?

Tulkaa tekin kertoilemaan kuulumisia Annuli, nanna, meela ja Annie

Taidan lähteä tästä kahvin keittoon (ja jätskin syöntiin) :p
Rakkain terkuin, kaneliomena
 
HenLai, älä menetä toivoa. :hug: Miten tutkimukset etenee?
Mirandalla tosiaan inssi pian, millonka se tarkaalleen ottaen oli? Paljon tsemppiä siihen!

Me käytiin tänään seurantaultrassa Felicitaksessa, ja siellä se pikkuinen jakselee hyvin. :heart: Mahtavat laitteet on tuolla raskauden seurantaan, 4D.llä kurkattiin myös lyhyesti. Se näkyi toistaiseksi aika huonosti. Kysyttiin josko sukupuolesta voisi jo jotain sanoa, mutta aikaistahan se on. Jalkojenväli näytti tällä hetkellä tyhjältä, saas nähdä ilmestyykö sinne vielä pippeliä. :LOL:
Ihana tietää pienen voivan hyvin, sillä itsellä vointi on aika huono. Yrjöilen edelleen usein ja kärsin vaikka mistä vaivasta. Saa nähdä onko taas pisutulehdus vai mikä, mutta yöt juoksen tunnin välein vessassa ja rakkoon koskee. Lisäksi tänään kurkku kipeytynyt ja tullut peitteitä. Arvatkaa vaan oksensinko näytettä ottaessa, onneksi sentään en näytteenottajan päälle, vaikka miehestä se olisi ollut kovin viihdyttävää. :LOL: Siinäpä oli teille valitusvirttä kerrakseen tältä vaivaismummolta. :D
 
Henlai :hug: . Toivottavasti saatte asiat nopeesti etenemään.
Ja Mirandalle tosiaan tsemppiä!

Täällä myös lekurikäynti takana tänään. Taas piti käydä paikkoja tarkistuttamassa kun supistelut vaivaa. Eilen alko olla jo turhan säännöllisiä. Kuitenki kaikki oli hyvin ja viikko lepoa määrättiin. Sen jälkeen tässä onkin enää 8 työpäivää ennen kesälomaa joten varmaan se menee sitte ilman suurempia ongelmia.

Sielä on varmaan Annulin näytteenottajalla ollu tosissaan hauskaa :LOL: ... Mutta minkäs sille voi jos huono olo on! Ja hyvästä syystä :D ...

Kaneliomenalla taitaaki olla kesäloma nyt? Ja äitiysloma alkaa heti perään? Otahan rauhallisesti ja nautiskele vapaasta =) !

Nanna +poju 24+0
 
HenLai iso, iso :hug: täältä!!!! Koita jaksella eteenpäin, vaikka helpommin se on sanottu kuin tehty.

Ihania ultrakuulumisia Annuli :heart: :heart: :heart: Koita jaksaa pahoinvoinnin kanssa. Ehkä se kohta jo helpottaa. Paljonko sulla jo viikkoja on?

(.) Ultrassa olin tänään kun clomeja popsin. Johtofollikkeli oli 16-17mm eli aika hyvänkokoinen. Loppu viikosta sitten inssiin. Ovistestien teko alkoi myös tänään mutta vielä oli hailakampi testiviiva kuin kontrolliviiva. Kiitoksia tsempeistä kaikille! Sitä tarvitaan kun usko alkaa olla välillä vähissä onnistumisen kanssa. Ai niin...mulla on nyt enempi ollut endotyyppisiä kipuja joten saattaapi olla että laparoskopiaan on meno jollei tässä syksyyn mennessä tärppää. :/
 
Terve kaikille!
Tänään on ollut niin turha päivä kun oon saanut kärsiä migreenistä ja mieskin on iltavuorossa ja pääsee vasta klo 00.00!! Mä en tykkää olla yhtään yksin!!!
Muuten menee kivasti :D Mä oon ollut jo monta päivää käsi masun päällä kun on niin ihanaa tuntea kunnolla kaikki potkut, kuperkeikat, hipaisut yms liikkeet :heart: Pennonen ei vaan tahdo haluta liikkua silloin kun tulevan iskän käsi on mahan päällä ;) taitaa vielä ujostella!! Pari kertaa oon nähnyt selvästi mahan oikein liikkuvan. Harmi vaan ettei isi oo ollut sillon paikalla..

Onko Nanna, Kaneliomena, Annuli + muut odottajat ostaneet jo paljon vauvalle tarvikkeita ja vaatteita?
Mä oon raahannut jo pikkusiskon vanhan pinniksen ja klanssasin sen ihmesienellä aivan uuden veroiseksi. Vaatteita oon ostanut jo vaikka kuinka Reiman tehtaan myymälästä kun siellä on aina alessa kaikenmoista ihanaa ja tietysti muistakin paikoista ja kirppiksiltä. Eilen viimeksi ostin nattoun-mobilen ja kaikenlaisia ale leluja, helistimiä, helistinsukat yms vaikkei niillä taideta vielä ihan hetkeen leikkiäkään.... Pakko ostaa aina kun näkee jotain edullista jota ajattelee "tarvitsevansa" :whistle: Onneksi mies ymmärtää mun shoppailuholismin tässä tapauksessa ja onhan ne vauvalle eikä mulle itselleni :LOL: ....hyvin on perusteltu.... :ashamed:

Multa on nyt parin viikon aikana kysellyt vieraat ja tutut olenko raskaana. Jeee vihdoinkin se alkaa näkymään!

Henlai älä luovuta, kyllä sinäkin sen plussan vielä saat :hug:

Nannalle kovasti jaksamista, ei oo enää montaa päivää lomaan B)

Mirandalle kovasti tärppionnea inssiin!!!!!! :heart:

Annuli toivotaan, että pääset pian eroon noista vaivoista eroon ja pääset nauttimaan hyvästä olosta!

Mitä Piitu-Liinulle kuuluu?

Ai niin, meidänkin pinoon on jo syntynyt vauvoja Carmenille, Lilia78, Summer81, Annastiina69
Onnea aivan valtavasti kaikille äideille :flower: :heart:

Toivottavasti tuli nimet oikein ja voi olla etten edes kaikkia nyt muista...

Meela & Pennonen 20+3
 
Heips täältä siivouskaaoksen keskeltä :D

Annulille kovasti tsemppiä täältäkin pahoinvoinnin kestämiseen. Ihanaa kuulla, että pikkuisella ultrassa kaikki mainiosti :heart:

Nanna, toivottavasti sulla helpottaa levolla tuon suppailun osalta. Onko ne kivuliaita vai vaan ainoastaan liian säännöllisiä?
On mulla kesäloma meneillään ja jatkuu heinäkuun alusta suoraan äippälomana. Siivoillut ja leiponut olen ihan hulluna :D Alkaa vaan supistelut vaivata enemmän aina kun jotain puuhailee pikkuisenkin pidempään...

meela: Meillä oli kans aluksi havaittavissa tuota "isäujoutta" :D Elmeri veti aina ihan hiljaiseksi, kun mies laittoi käden mahan päälle. Nyt mies on jutellut Eltsun kanssa joka päivä, niin johan on alkanut potkuja satelemaan aina, kun tuttu ääni kuuluu =)
Meillä on hankittu sitteriä lukuunottamatta kaikki kamat ja yksi huone on niin tupaten täynnä. Pinnis, jalallinen amme ja matkarattaat saatiin edullisesti tutuilta, hoitopöytä tilattiin ja vaunut ostettiin viime viikolla. Vaatteitakin on tullut hommailtua ja oon jopa osan jo saanut pestyä ja kaapitettuakin.

Saatko miranda jotain tukihoitoa (siis jotain keltarauhashormonia tms) tuon inssin jälkeen?

Siivousterkuin, kaneliomena ja Elmeri 32+2
 
kaneliomena Ei mulle tule mitään lääkettä enää inssin jälkeen käyttöön. Tää clomit+ inssi on vähän sellanen juttu, että tehdään nyt kun jotain hoitoa haluttiin miehen kanssa välttämättä ja mitään vikaa ei ole oikeastaan löytynyt. Esikoinenkin kun sai alkunsa pelkillä clomeilla. Tosin silloin vika oli mun ovuloinnissa.
 
Nyt on inssi sitten tehty. Hiukan on jännä fiilis itsellä. Munasolu oli 20mm kokoinen ja ei ollut vielä lähtenyt liikkeelle. Toivottavasti ajoitus oli oikea. Miehen sperma tutkittiin samalla ja se on huippulaatuista, joten sen puolen ei sitten olekaan mitään vikaa. (On tainnut saada hieman kylmää silloin muutama vuosi sitten ja siksi hitaita oli hippusen liikaa).
 
Ei oo tutkimukset edenny yhtään mitenkään ku me muutettiin just pari viikkoo sitte tänne pk-seudulle. Tänään sit soittelin ja kyselin noista tutkimuksista ni sanottiin et kysy heinäkuun lopussa uudestaan, sitä ennen ei oteta vastaan ees lääkärille. Miks ihmeessä tää voi olla niin vaikeeta!?!
 
Tsemppiä ja plussatuulia Miranda sinnepäin kovasti! :heart: Kahden viikon päästä sitten testi?
HenLai, Helsingissä on useita yksityisiä lapsettomuuspoliklinikoita, joissa tutkimukset saa vauhdilla käyntiin. Ja pelkät tutkimukset ei nyt aivan hirveitä edes maksa. Heinäkuun suurinosa klinikoista taitaa olla kiinni, mutta jos nyt soittelee aikaa pääsee alkuun heti elokuussa.
 
Miranda pidän peukkuja, että nyt nappaisi kiinni! :heart:

Toivottavasti Henlai saisit pian ajan johonkin päin kun toi on niin peestä ettei asiat etene vaikka itse olisi kovasti menossa. Kokeilitko soitella yksityisille?

Täällä sitä oma ( . ) vaan paisuu! Nyt on ollut aika vaikeaa löytää päälle puettavaa niiden helteiden jälkeen kun liikkui puoli alastomana shortseissa ja mekoissa ja nyt ei mene kuin yhdet farkut jalkaan! Tarvis mennä shoppailemaan, mutta yritän sinnitellä kuun loppuun kun mies varasi meille 5 päivän hotellireissun Helsinkiin. Ollaan yleensä menty miehen lomalla etelään mutta nyt tyydytään kotimaan matkailuun ; )

Osaisiko Annuli (tai kuka tahansa muukin käy) suositella hyviä lastentarvike & äitiysliikkeitä Helsingissä? Muistelen, että olit sieltä päin?!?
Keskustan shoppailupaikat ovat tuttuja, mutta en ole koskaan katsellut noita paikkoja sillä silmällä!

Meela & Pennonen 21+3
 
Huomenta:) Meela, Kampin ostoskeskuksen toiseksi viimeisessä kerroksessa on Bebes-niminen äitiysvaateliike, jossa kauniita,joskin melko hintavia, vaatteita. Samaisessa kerroksessa taitaa olla myös useampia lastentarvikeliikkeitä, niistä en juuri tiedäkään. Edelleen Kampissa, muistaakseni Lapinlahdenkadulla, on pieni äitiysvaateliike nimeltä Belua, melko hinnakas paikka myöskin, mutta voihan nuo olla mukava käydä katsomassa ja tehdä jotain löytöjä. =) Muita paikkoja en osaa sanoa, vaikka voisi kuvitella niitä vielä olevan.
Mukavaa reissua teille tännepäin! Missä hotellissa muuten yövytte?
 
Mirandalle paljon plussatuulahduksia ++++++++++++++ :whistle:

HenLaille tsemppi:hug: Suosittelen itsekin yksityistä klinikkaa. Me oltiin AVAssa ja ekalle lääkärikäynnille päästiin jo parissa päivässä ja hoidot alkoi meidän kohdalla jo seuraavaan kiertoon.

Mä oon ostellut suurimman osan mammavaatteista nettikaupoista (ja samalla on tullut ostettua Elmerillekin vähän sitä sun tätä ). Vois melkein sanoa, että oon jäänyt koukkuun tähän liian helppoon shoppailuun ;) Onneks tunikat on tänä vuonna niin suurta huutoo, että on edes osalle vaatteista käyttöä myöhemminkin.

Pitäis tarttua imurin varteen ja silitystäkin odottaa kunnon pyykkivuori... BLÄÄH! Jotenkin monesti tällaisena oikein harmaana päivänä ei huvita tehdä sitten yhtään mitään. Täytyy varmaan hakee vauhtia suklaalevysiivusta :D :p

HYVÄÄ JUHANNUSTA TEILLE IHANAISET PALSTASISARET =) :heart: Kirjoittelemisiin =)
 

Yhteistyössä