***Viikon 18 jännääjät***

Isot onnittelut plussanneille :flower:
ja lohduttava halaus tippuneille :hug:

Mun oli pakko jo eilen aamulla kaivaa raskaustestit naftaliinista... oli niin muka lupaavia oireita.. mahakin on oudon tuntuinen.. on muuten vieläkin vaikka nega tulikin... :whistle:
Ajattelin että sen negan näkeminen tiputtaisi lähemmäksi maan pintaa.. tuppaa taas aika menemään pelkkään haaveiluun.. ja tiputtihan se.. ainakin seuraavaksi puoleksi tunniksi..

:xmas:
 
Onnea paljon plussanneille ja pahoittelut tippuneille. Tiedän jo, että tipun täältä, mutta taidan olla se viimeinen villahousu sillä mulla tosiaan venyy ensi viikolle. Joku muukin taisi olla, jolla ovis oli oletettua myöhempää?

Kipuja sen verran, että repäisykipuja ja vihlaisuja alavatsassa ja tänään selkäkipuja, joka voi myös johtua rankasta työputkesta vappuna. Eipäs siis nuolaista ennen kuin tipahtaa. Olen jo niin monta kertaa tippunut korkealta, ettei tunnu missään (paitsi sydämmessä). Murehditaanpas sitä ensi viikolla, mutta koeputkeen ei tunnu mies vielä lämpenevän. Odotellaan se vuosi vielä...

Haikara kp29
 
Torstai 3.5.2007

Emoliini....................kp25/26-29...........yk10.........2.Toiveissa
Neena Menninkäinen..kp26/25-34............yk 3..........1. toiveissa
Freija.......................kp27/22-24...........yk1............?.toiveissa
Täpinä......................kp28/28..............yk 3............2. toiveissa
Ninna.......................kp28/28...............yk1.............3.Toiveissa
Niisku.......................kp28/28-29..........yk 4............1. toiveissa
tirlittan......................kp29/28..............yk1,5v.........?.toiveissa
Haikara.................... kp30/31 (35-36?).yk 8........... 1. toiveissa
Kvart Över................kp30/29...............yk 2...........1. toiveissa
Vikki.........................kp30/27-30..........yk 6...........1. toiveissa
annnas......................kp32/31-39..........yk 5...........1. toiveissa
Mouse........................kp33/30...............yk5...........?.Toiveissa
Nipsuli.......................kp38/?.................yk1............1.Toiveissa

Plussanneet:
Hätähousu
Lellu1
Nuuskis


Pudonneet:
Ursula
Matilda81
Kevät07
Annuli
Nanna81


Ja pakkohan se oli heti aamulla testata. Vaikka tänään vasta pitäisi alkaa.. No, negahan sieltä tietenkin, nyt harmittaa että menin testaamaan. Ehkä ensi kierrossa sitten viisaampana, en ainakaan osta valmiiksi kaappiin yhtään testiä!

Pahoittelut Neenalle myös negasta. Toivotaan että mahdollisimman moni vielä plussaa!!
 
Täpinä
Moi kaikille! Suuri halaus plussanneille ja tippuneille!! Mulla ei taaskaan näy tätejä ajallaan, muttei myöskään plussaa. Ekasta plussasin myöhään (rv6), joten testataan ens viikolla taasen, jos ei mitään kuulu. Kauheet paineet on, kun pitäis viikonloppuna juhlimaan lähtä, muttei tiedä uskaltaako ottaa alkoholia vai ei. Yritän varmaan salaa juoda limua, ihan varmuuden vuoksi. Tyhmältä tuntuis sanoo mitään vielä täs vaihees ihmisille. Onpa hömppää... :ashamed: Muksaa viikonloppua, everybody!
 
Täällä ei olla uskallettu vielä testata, vaikka kp. 27/22-24 menossa. Odottelen, että netistä tilatut testit saapuu ja testaan sitten. Kummempia oireita ei ole ollut. Rinnat kylläkin tosi arat ja alavatsa kipeä/turvoksissa. Tosin on ollut niin kipeä maha välillä, että meinaa huolestuttaa.
 
Heippa!

Just palailin kotiin ja avasin koneen. Täällä odotellaan. Huomenna tai la testailen jollen tipu ennen. Menkkamaista jomotusta jatkuu, oon tosi tosi ailahtelevainen ja kiukkunen. edellisen kerran osasin arvata jo kun oli tärpännyt mut nyt en tiedä yhtään mitään esim ei vessassa juoksua ahkeraan niinkuin edellisissä heti ekoina oireina. Oon kyl "littanassa" kunnossa eli ei menkka pömppää. ???
 
Moi!
Yllätin itseni ja päivitin tämän listan.

Emoliini....................kp26/26-29...........yk10.........2.Toiveissa
Neena Menninkäinen..kp27/25-34............yk 3..........1. toiveissa
Freija.......................kp28/22-24...........yk1............?.toiveissa
Täpinä......................kp29/28..............yk 3............2. toiveissa
Ninna.......................kp29/28...............yk1.............3.Toiveissa
Niisku.......................kp29/28-29..........yk 4............1. toiveissa
tirlittan......................kp30/28..............yk1,5v.........?.toiveissa
Haikara.................... kp31/31 (35-36?).yk 8........... 1. toiveissa
Kvart Över................kp31/29...............yk 2...........1. toiveissa
annnas......................kp33/31-39..........yk 5...........1. toiveissa
Mouse........................kp34/30...............yk5...........?.Toiveissa
Nipsuli.......................kp39?.................yk1............1.Toiveissa

Plussanneet:
Hätähousu
Lellu1
Nuuskis


Pudonneet:
Ursula
Matilda81
Kevät07
Annuli
Nanna81
Vikki

huomiselle ajoitan menkkojen alkamisen sillä se ovis oli niin aikasin. Jo kp 10. ... ja koska oireet on ihan selvät, pidän itseäni tippuneena mutta muille jaksan tänään peukuttaa! Palaan asiaan kyllä vielä. Ninnalle sitkeyttä! se vaan ottaa joka kerta hermoon tämä odottelu. Vielä mekein vuodenkin jälkeen...
--
 
Testasin aamulla RFSU:n ovistesteillä. Niissä sanotaan, et reagoi myös raskauteen ja voi testata menkkojen alkamispäivänä.
´Kaksi viivaa tuli, mutta en uskalla vielä hihkua... Mitään menkkaoireita ei ole. Tänä aamuna kyllä palelsi ihan kamalasti ja naama hehkuu punaisena, mittasin lämmön, 37,2. Taidan tulla kipeäksi :(
 
Tuli vahva! Ei ihan niin vahva kuin se kontrolliviiva, mutta melkein. Tässä mietin, et pitää varmaan mennä hakemaan sairaslomaa, lämpöä 37.3 ja paleltaa ihan kamalasti. Iho on kuitenkin ihan tulikuuma :whistle:
 
tee nyt ensin se testi. Saattaa tuo lämpö johtua raskaudesta. Esikoisesta oli aamulämpö 37.1 ja iltapäivällä oli 37,6 joten elä vielä sitä sairaslomaa hae. :D Tästä ei ole niin lämmöt koholla, mutta raskauden jälkeen mun lämmöt on ollut asteen matalammat. Ei tiedä miksi. Nyt on lämmät kuitenkin n. puolisen astetta koholla.
 
Hain testin ja testasin, negaa näyttää :( oli kyllä laimeaa pissaa, kun pissaamatta ollut vain tunnin.
Luulen kyllä, että taas joutuu pettymään, menkat voi olla muutaman päivän myöhässä. Ja eihän ne vielä ole edes myöhässä, kun välillä kierto ollut sen 29 päivää.
 
Tyhmä minä!! Luin tota testin käyttöohjetta uudelleen (Apteekin oma-testi) Ja siinä sanotaan, et se suojus pitää laittaa paikalleen kun on testannut. En muistanut! Voikohan vaikuttaa lopputulokseen? Varmaan voi.
 
Tein RFSU:n raskaustestin, tuli plussa!!! Tai viiva ei ole niin tumma kuin kontrolliviiva, mutta ohjeessa sanotaan, että myös heikko viiva tarkoittaa raskautta! Siitä siis johtuu tämä palelu ja lämmönnousu. Paleltaa vieläkin tosi paljon, mutta lämpö on laskenut eikä iho niin kuumota.
Alaselkä on kipeä, menkkaoireita ei ole! Mutta kun näin alussa ollaan ,niin kaikki on mahdollista... En uskalla iloita vielä.
 
häkä
Niisku: oliko siinä rfsu:n testissä väriä. Siinä on myös viivanpaikka joka on sellainen todella haalea, mutta siinä ei ole punaista väriä. Ajattelin vain, että jos onkin sellainen, ettei innostu turhaan. Jos tosiaan oli edes häivähdys punertavaa niin plussaa se on!!!!
 
Niiskulle paljon onnea plussasta!! :flower:

Musta taas tuntuu, ettei mitään ole tapahtunut. Soitin aamulla lääkärille ja sain verikoetulokset; munasolu on irronnut eli ovis on tapahtunut. Näin on ollut luultavasti edellisissäkin kierroissa, mutta jossain vaan mättää!!! :headwall:
Kertokaa plussanneet näin jälkiviisaina raskausoireistanne.

Mulla vaan selkää jomottanut ja vihlaisuja välillä kun kääntyy sängyssä. Lämmöt ollut aamulla korkeet, mutta niin ne on ollut ennenkin (36.8-37.0). Mittaatteko suusta vai kainalosta? Itse mittaan suusta. Vilustuttaa välillä, mutta sillekin on selits: huono sää.

Torstaina testaan jos on aihetta!!
 

Yhteistyössä