***Viikon 18 jännääjät***

Tänne ei vielä mitään. Huomenna odotellaan tätiä saapuvaksi jos on saapuakseen. Maha turvoksissa ja kovan oloinen. Ihan ÄLYTTÖMÄSTI valkovuotoa. Torstai aamuna testaan jos ei muuta ennen sitä kun perjantaina lähdetään lomalle. Ilmottelen sit :)
 
Jep! Täällä varmistui sitetn raskaus kun lääkäri ihan itse soitti minulle ja onnitteli. Pääsen alkuraskaudenultraan 28.5. Nyt ois rv 4+0 meneillään. Pissahätä koko ajan,väsyttää ja palelee. Ei tee mieli juoda mitään kun tietää joutuvansa pöntölle taas. On tämä niin ihanaa.

Pahoittelut tippuneille :hug:
En itse uskonut koskaan raskautuvani. Asia tuntui niin kaukaiselta, ettei sitä nytkään usko. Älkää luovuttako. Hyviä jatkoja kaikille ja nähdään toivottavasti pian myös tippujien kanssa.
 
Täällä ei vieläkään mitään. Kp37 ovis olis 23 tai 24. En ehkä testaakaan viel huomenna, mut perjantaina on pakko.

Maha on kuin ilmapallo. Tuntuu niin kuin rakko olisi koko ajan täynnä,vaikka juuri olen käynyt pissalla. Ei siis vessata mutta tuntuu juuri sellaiselta. Kova kun painelee. Ja vääntelee tuolta kohdun kohalta. Mieskin sanoi äsken kun kokeili että miten sulla noin kova maha :)

Muita "oireita" en ole edes kuvitellut, jes :D ensimmäista kertaa tuntuu että en ole edes yrittäny kuvitella mitään. Olen pysynyt poissa raskausoire ketjuista :LOL: Aika äkkiä menny tää kierto vaikka taas mentiin näin pitkälle.
 
Maanantai 14.5.2007

annnas......................kp43/31-39..........yk 5...........1. toiveissa
Mouse........................kp45/30...............yk5...........?.Toiveissa
Nipsuli.......................kp50/?.................yk1............1.Toiveissa

Plussanneet:
Hätähousu
Lellu1
Nuuskis
Niisku
Freija
Haikara

Pudonneet:
Ursula
Matilda81
Kevät07
Annuli
Nanna81
Vikki
Emoliini
Ninna
Tirlittan
Kvart Över
Neena Menninkäinen
Täpinä


Mä ajankulukseni päivittelin teitä ja nostin. Mites Annnas, ootko uudestaan testannut?? Mouse ja Nipsuli taitaa olla kadonneet?

Aika hyvä plussasaldo tän viikon pinossa kuitenkin! :flower: :heart: Onnea vielä teille kaikille!
 
Mouse
Joo, täälläkin oli menkat sillon kun pitikin, eli mut voi pudottaa listalta. En oo vaan vähään aikaan käynyt täällä, kun oon ollut niin masentunut (töistä johtuen). Oon sairaslomalla parhaillaan ja masennuslääkitys aloitettu, joten vauvapuuhat lykkääntyy tuonnemmaksi :(.

Mutta onnea plussanneille ja tsemppiä muille yritykseen!
 

Yhteistyössä