***Viikon 18 jännääjät***


Maanantai 2.4

annnas.........kp1/31-39..........yk5...........1. toiveissa
Nanna81.......kp2/32-37..........yk5...........1.Toiveissa
Viuhtis..........kp4/32...............yk6...........1.toiveissa


Minä tulen mukaan myös! :wave: Samaiselta viikolta 13 tipuin... Mutta juu, tästä kierrosta tuleekin sitten SE kierto, vai mitä?! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 07:13 nanna81 kirjoitti:
Tiistai 3.4

annnas.........kp2/31-39..........yk5...........1. toiveissa
Nanna81.......kp3/32-37..........yk5...........1.Toiveissa
Viuhtis..........kp5/32...............yk6...........1.toiveissa

Matilda81......kp3/28-30..........yk1............1 Toiveissa
 
Tiistai 3.4.

annnas.........kp2/31-39..........yk5...........1. toiveissa
Lellu1...........kp3/?.................yk2...........2.toiveissa
Nanna81.......kp3/32-37..........yk5...........1.Toiveissa
Matilda81......kp3/28-30..........yk1...........1 Toiveissa
Viuhtis..........kp5/32...............yk6...........1.toiveissa


Mäkin taidan tulla tähän pinoon. Mä olen tässä vähän kuumeillut ja alotin tuossa jo minipilleritkin , mutta koska ei sopineet minulle niin lopetettiin ja päätettiin että ei muuta kuin jatketaan kuumeilua. Mulla on vähän auki yksi työ niin siksi aloitettiin nuo pillerit. No jos tulen raskaaksi niin ei sitä niille tarvi kertoa vasta kuin parikuukautta ennen äitiyslomaa...
:D . Ihana taas kun ei tartte syödä noita pillereitä ja saa vapaasti kuumeilla. Kyllä voi olla ihana tunne tää kuumeilukin, vaikka se plussahan tässä olis vielä ihanampi asia. :) Meillä siis toinen haaveissa. Poika on nyt hieman vajaa 8kk. Vauva vielä itsekin, mutta lisää lapsia kuume on niin valtava, että ei haittaa pieni ikäero. Ja tulishan tuota jo 1v ja 5kk jos heti tärppää. No eiköhän tässä vielä saata vähän kierrot olla hukassa kun piti noita pillereitä popsia. Voi olla, että mulla tulee vielä tyhjennysvuoto jossain vaiheessa, mutta epäilen, että taitaa tulla nyt samaan putkeen kun vuotaa jo kolmatta päivää niinkuin seula. Normaalisti kolmas päivä yleensä on jo aika vaisu. Toivotaan, että kierrot ei lähtis hirveästi sekoilemaan.

Lellu<br><br>
 
Tiistai 3.4.

Hätähousu....kp1/28...............yk3...........1. toiveissa
annnas.........kp2/31-39..........yk5...........1. toiveissa
Lellu1...........kp3/?.................yk2...........2.toiveissa
Nanna81.......kp3/32-37..........yk5...........1.Toiveissa
Matilda81......kp3/28-30..........yk1...........1 Toiveissa
Viuhtis..........kp5/32...............yk6...........1.toiveissa


Eipä se auta, kun minunkin vain liittyä joukkoon... Tipuin tuolta vkn 14 pinosta.

Aamulla alotin juomaan greippimehuakin, et nyt otetaan kaikki poppakonstit käyttöön (paitsi nuo jonkun mainitsemat jättihelokkikapselit) ja jos ei tällä kierrolla tärppää, niin sit varmaan on paras pitää vähän taukoa, että saa taas ladata akkuja. Meinaa olla jo niin hajalla välillä...

Toivotaan kovasti, että tää kierto olis todellakin SE kierto...
:flower: :flower: B)
 
Löysin tuolta netin syövereistä pientä piristystä tähän välillä vakavaankin touhuun... Ei ole naisen elämä -saatika lapsenteko helppoa, ei totisesti! ;)


Ei riitä, että on nainen.
Ei alkuunkaan!
Täytyy olla rinnat ja oikeanmalliset vempulat.
Aukinaiset röörit ja kohtu sopivasti kallellaan.
Pitää olla munasarjat ja niissä mieluusti eloa.
Sitten tarvitaan soppakattilallinen erimerkkisiä hormoneja.
Oikeat määrät, oikeat suhteet.
Muuten ei pulla nouse!
Sitten pitäisi munasolun liikkua; irrota ja kuljeksia.
Oikeaan aikaan.
Oikeaan paikkaan.
Kohdata kelvollinen siimahäntä.
Ei minkälaista huiskijaa hyvänsä.
Pitää olla kappaleet kohdalla. Ja muodot.
Pitää liikkua vikkelästi ja elää pitkään.
Muuten ei pulla nouse!
Tarvitaan taivaankappaleet kohdalleen,
sopiva kellonaika,
sängynpääty luoteeseen,
saappaat hetekan alla
ja oikeat asennot.
Muuten ei pulla nouse!
Sitten toivotaan:

Onnea matkaan Pikku Pulla!
Onnea, jotta se kasvaisi,
jotta se kiinnittyisi,
jotta se varttuisi valmiiksi.
Onnea, jotta matka ei jäisi kesken.
Onnea, jotta syli ei jäisi tyhjäksi.
Ei saa olla vasta-aineita,
ei huonoa limakalvoa,
ei saunaa, ei yrttiteetä.
Ei seksiä väärään aikaan.
Muuten ei pulla nouse!
"Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa... "
Mutta 280 päivän ihmettä
ei tehdä yhdessä yössä eikä päivässäkään.
Aika on pitkä
ja pitkä on matka haikaran tulla.
Minun odotukseni.

-Savanna

 
Tiistai 3.4.

Hätähousu....kp2/28...............yk3...........1. toiveissa
annnas.........kp3/31-39..........yk5...........1. toiveissa
Lellu1...........kp4/?.................yk2...........2.toiveissa
Matilda81......kp4/28-30..........yk1...........1 Toiveissa
Nanna81.......kp4/32-37..........yk5...........1.Toiveissa
Viuhtis..........kp6/32...............yk6...........1.toiveissa


 
Keskiviikko 4.4.

Kvart Över...kp1/29...............yk2...........1.toiveissa
Hätähousu....kp2/28...............yk3...........1. toiveissa
annnas.........kp3/31-39..........yk5...........1. toiveissa
Lellu1...........kp4/?.................yk2...........2.toiveissa
Matilda81......kp4/28-30..........yk1...........1 Toiveissa
Nanna81.......kp4/32-37..........yk5...........1.Toiveissa
Viuhtis..........kp6/32...............yk6...........1.toiveissa



Lisäsin itseni kun tipuin tuolta viikolta 14. Hauskaa pääsiäistä kaikille!


(muokkailin, kun huomasin että olikin jo keskiviikko :) )<br><br>
 
Ollaan näköjään Kvart Överin ja Hätähousun kanssa samassa tahdissa.

Vikki..........kp1/27-30...............yk6...........1.toiveissa

Tänään oikein keräsin samalle kalenterin sivulle kierron ekat päivät ja ovulaatiopäivät. Mä näköjään ovuloin kp14 tai kp15. Ja kierron pituus 27-30, mut useimmin 28. Yrityskertojakin on takana viisi.

Henkisesti tässä valmistaudun siihen, että jos ei tärppäisi tässä kierrossa, niin seuraava osoite on terveyskeskus ja lähete tutkimuksiin. Vanhojen sairausten perusteella epäillään tukosta johtimissa, joten puolen vuoden yritysajan jälkeen tutkitaan.

Toivottavasti plussaa tässä kierrossa sekä teille sinne että tänne!<br><br>
 
Hiljainen on vielä pino, mutta ehkä tämä tästä vilkastuu, kun päästään kierroissa pidemmälle :wave:

Hätähousu, olipas mukava runon tapainen! Tuotahan tämä juuri on, kaiken tarvisi osua kohdalleen... :kieh:
 
Hätähousu: Aika hyvä juttu tuo sun liittämä runo.

Mulla taitaa tosiaan tulla se tyhjennys tähän samaan syssyyn kun neljättä päivää ihan selkeää veristä vuotoa. Tänään vähän taas aamusta hiipui, mutta päivemmällä taas vuoto hieman yltyi.

Jotenkin mun vauvakuume (vai kenties lisää lapsia kuume) vain yltyi noina kahtena viikkona kun noita pillereitä popsi. :whistle:

Milloinka teillä muuten olis la jos tästä kierrosta kävis tärppi. Mä laskeskelin, että menis 6.1, mutta jos mun ekassa raskaudessa podettu raskaushepatoosi uusii (yli 50% mahdollisuus, lääkäreiden mielestä melko varmasti uusii) niin melko varmasti syntyisi jo joulukuulla. Toisaalta tää mun kierto varmasti venyy jonkin verran tuon pillerisekoilun takia joten taitas siirtyä tuo la:kin eteenpäin. No ei pitä mennä asioiden edelle...kunhan pohdiskelin. Toisaalta vähän toivois että syntyis sitten tammikuun puolella, mutta samapa tuo nyt olis kun vain joskus sen nyytin kainaloon sais. No katotaan niin täällä ollaan kuumeilemassa vielä ens joulunakin. :snotty:

Lellu
 
Torstai 5.4.

Kvart Över...kp2/29...............yk2...........1.toiveissa
Vikki............kp2/27-30..........yk6...........1.toiveissa
Hätähousu....kp3/28...............yk3...........1. toiveissa
annnas.........kp4/31-39..........yk5...........1. toiveissa
Lellu1...........kp5/?.................yk2...........2.toiveissa
Matilda81......kp5/28-30..........yk1...........1 Toiveissa
Nanna81.......kp5/32-37..........yk5...........1.Toiveissa
Viuhtis..........kp7/32...............yk6...........1.toiveissa


<br><br>
 
hätähousu ihmeissään
Täälä kummittelee...

En voi käsittää, mulla kävi samoin ku Mrs Knotty-Hillyllä, et sain testiin haamun tänäaamuna kp 31/28. Testi oli Aconin early detection ja ajattelin heti, että tässä testissä on nyt kyllä joku vika tai jotain muuta hämärää, etteihän tää nyt voi olla mahdollista. Vuoto nimittäin alkoi päivälleen ajallaan, mutta kummallisesti kipuja ei oo ollu (mulla joka yleensä syö melkeen paketin särkylääkkeitä menkkojen aikana) ja kolmatta päivää jo tiputtelee vain vaaleaa vuotoa. TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ! Nyt ei siis auta, kuin marssia apteekkiin hakeen uus testi ja odottaa pari päivää. Voihan venäjä tätä...

Koitan suhtautua tähän kuin negaan, et jos kävis samoin ku Mrs:llä et jos tää on vaan omaa kuvittelua... Huoh.. \|O :whistle: :wave:
 
Hätähousu: Toivotaan että saadaan poistaa sut tuosta jännäjien pinosta :D ! Ilmottelehan miten käy.

Ai niin! Ja hyvää pääsiäistä kaikille! Minä lähden reissuun ja pysyn poissa koneelta ainaki maanantaihin saakka :) .<br><br>
 
Minä täällä taas...

Nyt sitten loppui se pienikin vuoto..tänään on ollu kuivaa ku saharassa.. :kieh: Tämän täytyy kyllä enteillä jotain, kun kaikkien näiden "tätivuosien" aikana ei oo koskaan ollu näin niukkaa ja lyhyttä vuotoa (2pv). No, koitan saada pidettyä tuon testin tuola kaapissa ainakin lauantaihin...

Täälä tulee varmaan entistä hiljasempaa pyhinä, jos moni on lähdössä reissuun. Mukavaa pääsiäistä siis kaikille!
 
Uskaltaisinkohan liitty tähän joukkoon? Tipuin tuolta viikolta 14. Taustaa: pillerit jätetty pois 02/06 ja yritystä aloiteltiin 05/06. Syksyllä hakeuduin hoitihin, koska minulla oli pillereiden jälkeen epäsäännölliset menkat. Sainkin lääkityksen; ensin yksi kuuri primoluttia ja 4 kuukautta clomifenia. Nyt siis se neljäs ja viimeinen kuuri alkamassa. Seurantaa minulla ei ollut, mutta tässä kierrossa on. Haluan nähdä, mitä oikeasti tapahtuu.

Tämmöstä meillä. Ikää mulla 23 ja miehellä 25 ja ensimmäistä haaveillaan. Yrityskerraksi voisi merkitä 8. Kierron pituus 31.
 
Perjantai 6.4.

Haikara........kp2/31..............yk8........... 1. toiveissa
Kvart Över...kp3/29...............yk2...........1. toiveissa
Vikki............kp3/27-30..........yk6...........1. toiveissa
Hätähousu....kp4/28...............yk3...........1. toiveissa
annnas.........kp5/31-39..........yk5...........1. toiveissa
Lellu1...........kp6/?.................yk2...........2. toiveissa
Matilda81......kp6/28-30..........yk1...........1. toiveissa
Nanna81.......kp6/32-37..........yk5...........1. toiveissa
Viuhtis..........kp8/32...............yk6...........1. toiveissa



Hätähousun puolesta jännitetään kovasti, pitäisikö se siis ollakin kp32/28

Mukavaa pääsiäisen aikaa!<br><br>
 
hätähousu laiskana
Huomenta,

täälä itekin jännittää kovasti huominen aamu, et miten muijan käy. Kävin aamulla jo aikaisin vessassa, etten vaan sorru tekemään testiä jo tänään... :kieh: Säästin sen eilisen testin kaappiin ja kävin sitä aina välillä kattomassa, et onko siinä muka joku viiva. Tänä aamuna mieskin sitä tutki ja sanoi, et kyllä siinä joku viiva on. :eek: En itekään tiedä, et miten ton kp:n kans, ku jonkulaista vuotoa oli siis 2 pv, mut ehkä se sit huomenna selviää, et onko kp 32 vai 4. Jos on 4, niin sit huolestun, et jotain on pahasti pielessä... :(


Mukavia pyhiä kaikille, ens viikolla alkaakin varmaan monilla oviksen bongailut.. :)
 
Huomenia,

täälä sit koitti se jännittävä aamu, et testasin ja TAAS haamu! Testasin siis to aamuna aconin tosi herkällä ja siihen tuli selkeempi haamuviiva ku tähän apteekin testiin, johon tuli melko hailakka haamu. Oikeen piti hyvässä valossa tarkastella, et sen näki. Liekö se, et aconin herkkyys 10? ja apteekin en edes tiedä?

Eilen oli välillä tosi kuvottava olo ja aivastaessa vihlaisi mahasta tosi kipeetä.. Liekö niitä kuuluisia repäisykipuja? Kertokaa mulle, mitä voi uskoa? Onko noi haamut nyt sit sen merkki et kuitenkin salamatkustaja on kyydissä? Ovishan mulla ilmeisesti oli vasta kp 19 tai jotain ja nyt siis kp 33/28. Et johtuisko noi haamut nyt siitä kun ovis oli noin myöhään? Revin jo hiuksia täälä päästä, ku pelottaa niin...

Taidan ottaa auton ja hilpasta apteekkiin hakeen pari lisätestiä... Ei kai tässä muu auta...Mitä testejä suosittelisitte?

Ja sori tää omanapaisuus, täälä vaan on nyt niin sekava tilanne...

 
Huomenta,

Hätähousu
Onnea haamuilusta. Mä en noista raskaustesteistä tiedä mitään, kun en oo koskaan sinne asti päässyt. Noi tätivierailut tulee meille sen verran säännöllisesti. Aconin testi on mun mielestä kuitenkin herkempi kuin apteekin. Mut sun kohdalla näyttää niin hyvältä, et en mä usko, että on väliä millä testaa. Ja jos ovis oli vasta kp19, niin silloinhan kaikki (myös plussa) siirtyy vähän eteenpäin. Tsemppiä.

Tänään mennään kotiokotio syömään mämmiä :)
 
Lauantai 7.4.2007

Haikara........kp3/31..............yk8........... 1. toiveissa
Kvart Över...kp4/29...............yk2...........1. toiveissa
Vikki............kp4/27-30..........yk6...........1. toiveissa
Hätähousu....kp5/28...............yk3...........1. toiveissa
annnas.........kp6/31-39..........yk5...........1. toiveissa
Lellu1...........kp7/?.................yk2...........2. toiveissa
Matilda81......kp7/28-30..........yk1...........1. toiveissa
Nanna81.......kp7/32-37..........yk5...........1. toiveissa
Viuhtis..........kp9/32...............yk6...........1. toiveissa



 
Hätähousu:Jos testasit apteekin omalla ja sait siihen haamu viivan niin kyllä täytyy jo onnitella. Siihen ei tule mitään viivanpaikkaa. :flower: :D Vai oliko se apteekin oma testi? Siis sen niminen.?

Tää täällä viettää pääsiäostä ja pika vierailulla täällä, että ei van saa kukaan vihiä ,meidän kuumeilusta... hiipii äkkiä pois!!! :wave:
 

Yhteistyössä