** Viikon 16 jännääjät **

Minky, kuulostaa hyvältä. Luulisi että aamulla olisi jo vahvempi viiva, kun on väkevämpi pissakin, hih! Kiva seurata joka päivä meidän pinoa kun tulee hyviä uutisia. Huomaan tässä itse seurailevani tuleeko kiinnittymisvuotoa/kipuja kun olo on niin kuumeinen. Meinaa tulla vaan luulosairaaksi kun alkaa liikaa itseään tarkkailemaan. Jotenkin välillä on niin vahva tunne tärpistä, mutta sitten taas ei yhtään.
 
Mä täs ny oikein mietin, niin mulla ei edes ole mitään normaalista poikkeavia oireita. Paitsi neljä iltaa on ollut ihan järjetön närästys... Rintoja aristaa ihan samalla tavalla kun ennen menkkojakin... Eli tähän mennessä tämä on jopa reilusti oireettomampi kierto! =) Tuun kertoon si huomenna onko iloon aihetta :D

Tsemppiä kaikille!
 


niin joo 3. lapsonen olisi toiveissa...

tänään rintoja särkeny taas kovin, mitä yleensä mulla ei ole. Mahaa ei ole vihlonut tänään ollenkaan. Välillä olo, ettei taaskaan ole tärpännyt, mut sit taas on olo et nyt tärppäs.

Kävin tänään ostaa apteekin oman -raskaustestin, toivottavasti jaksan säilyttää sen ens viikonloppuun. Huomenna kiertopäivä 25 /30. Laskurin mukaan mun ovis ois ollut n. 4.4.

Tässä kierrossa ollaan TODELLA yritetty vauvaa, ovis aikaan joka päivä.


Jaksamista testailun odottamiseen kaikille :wave:
 
Minkylle sylikaupalla varovaisia onnitteluita :flower: , pääsit haamupinoon!
Mulla edelleen jatkuu kokoajan nälkä.. Jos sitä vaikka huomenna kävis kuitenni hakeen testin, kun muutenkin on asiaa apteekkiin.. Mullekkin on pakko tulla edes haamu :D
 
Siis apua täällähän on tapahtunu vaikka mitä parin päivän aikaan =)
BulttiBois: onnea enskiertoon ja eihän sitä tiedä vaikka tuuri olisikin käynyt :)

tipsu84 ja Minky varovaiset onnittelut multaki,eiköhän se haamu siittä vahvistu.Voi voin vain kuvitella teidän olo tilaa nyt,varmaan pää ihan sekaisin,hyvällä tavalla :D

Täällä ei mittään tuntemuksia,paitsi valkovuotoa tulee runsaanlaisesti,välillä aina oikein lorahtelee housuun,mutta mun pitää kuitenkin vielä piinata itseäni ensviikon loppuun ja vain toivoa että täti pysyy kaukana.Ei mulla kyllä tuosta tytöstäkään ollut mitään tuntemuksia paitsi menkat ei tullu =)
Muuten on kyl semmonen olo että nyt tärppäsi,kauhia ku jo miettiny et milloinhan sitä sit kertoo mulle ja kaikkea muutakin.Pikku hiljaa vaan kun lähemmäs mennään niin alkaa pelko hiipiin et pudotaan ja korkealta.

Mulla kans kiinostais tuo et milloin on haamu tullu esiin,että kuinka sitä uskaltais sitten itekki vähän aikasemmin testailla,tuntuu et nyt jo pitäs mut eihän se näy,hirvee hätähousu,odottavan aika on pitkä ihan liian pitkä :D
 
Huomenia!

Jonkin aikaa olen lueskellut palstaa ja taidan ilmoittautua viikon 16 jännääjiin eli pinon vikaksi.
Pääsiäisenä mies antoi luvan, että esikoinen saa tulla jos on tullakseen. Itse jo potenut "kuumetta" vuoden verran. No, kuinkas sitten kävikään, että ovis oli 8.4 ja päästiin heti tosi toimiin. Eli kp 19/28 ja yk 1.
Jänskättää valtavasti ja ensi viikkoa odotan

pikkulintu77
 
Tänään testissä komeili jo tuplasti vahvempi haamu! Tai no eipäs se nyt edes haamu enää ollut, vaan aika nätti plussaviiva! :D Joten stressaamaton kierto tuotti sitten tulosta! :D

Joku kyseli testailuajankohdasta: Mä olen yleensä aloittanu testailun pari päivää ennen kuin menkkojen pitäis alkaa. Oon siis aikaisemmis kierrois lämpömittailun avulla löytäny oviksen ja näin tiennyt just koska menkkojen kuuluis tulla.
Nyt ei siis ollut mitään hajua, eikä menkat oo lähimainkaan myöhässä edes vielä. En oo 35 kiertopäivän alle päässy vuoteen ainakaan. Ja nyt siis vasta kp30. Joten joko ovis olikin mulla aikaisemmin tai sit mulla näkyy tää raskaus tosi varhain testissä. Vieläkin ihan ällikkällä lyöty olen! =)
 
PERJANTAI 13.4.2007

Hilma71................kp 16/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 17/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 19/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 19/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81.................kp 22/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 24/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 24/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 25/32......................yk 1................2. toiveissa
kuukkeli................kp 25/30......................yk 3................?. toiveissa
Noppi....................kp 25/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 26/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 28/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 28/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 29/37......................yli 1v.............1. toiveissa
piutsuli..................kp 30/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 36/36?.....................yk 2..............1. toiveissa

Haamuilevat :heart:

tipsu84..................kp 30/32-36..................yk 2..............1. toiveissa


Plussanneet :heart:

Minky....................kp 30/35-42.................yk 4...............1. toiveissa


Perjantai 13. Toivottavasti kaikilla on silti hyvä päivä tänään! =) <br><br>
 
Jennie80
Minky, ISO virtuaalinen onnitteluhalaus!! :heart:

Mulla löytyy oireita vaikka muille jakaa, mutta silti jotenkin epäilen olevani vaan luulotautinen. Ajattelin testata vasta viikon päästä, mitenköhän jaksan sinne asti?! Tänään kp 36/36...
 
e rika
Minky: ONNEA!! :heart:
Haluaisin kovasti tehdä seuraa sinulle ja tipsu84:lle. :) Toivottavasti aloititte valtavan plussavyöryn viikkoon 16!!

Omat tuntemukset/ajatukset: jännittää sekä pelottaa.. toisena hetkenä olo on erittäin toiveikas ja esim. nyt ei liioin. Vatsassa ei tunnu enää hassulta mutta tissit ovat vaan kipeytyneet viime aikaisesta. Joten menkkoja oireeni vahvasti antavat odottaa.>Lämmöt yhä yli 37..

Eilen olin vielä sitä mieltä, että huomenna voisin testata jo etuajassa mutta sen lähestyessä en taida uskaltaakaan..

Kuitenkaan, en aio vaipua epätoivoon! Jos ei tästä kuusta tärppää, niin jonain päivänä ihan varmasti! =) Mutta testin taidan jättää vielä kaappiin odottamaan..
 
Valtavasti onnea Minky! :flower: Ihanaa, että stressitön kierto tuotti tulosta.

Ja monella muullakin kuulostaa todella hyvältä, kunpa saatais tosiaan oikea plussapuhuri aikaiseksi. Testailkaa nyt ihmeessä ja kipin kapin tänne kertomaan tuloksia!

Ja taas omaa napaa: oon ihan ihmeissäni kroppani kanssa, tänään tuli ihan älyttömät limat! Siis oikein sellanen kuuluisa munanvalkuaisvuoto... Ja oviksen piti olla jo 9 päivää sitten :eek: (Sori ällöt juttuni). Lisäksi rinnat on todella kipeät, nännit varsinkin. Mitä tää nyt on... :/
 
PERJANTAI 13.4.2007

Hilma71................kp 16/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 17/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 19/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 19/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
pikkulintu77...........kp 19/28.....................yk 1...............1. toiveissa
Misse81.................kp 22/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 24/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 24/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 25/32......................yk 1................2. toiveissa
kuukkeli................kp 25/30......................yk 3................3. toiveissa
Noppi....................kp 25/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 26/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 28/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 28/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 29/37......................yli 1v.............1. toiveissa
piutsuli..................kp 30/32......................yk 1...............3. toiveissa
Jennie80................kp 36/36?.....................yk 2..............1. toiveissa

Haamuilevat :heart:


Plussanneet :heart:

Minky....................kp 30/35-42.................yk 4...............1. toiveissa



Taitaa olla tuo meidän tuleva äiti eli Minky niin onnesta pyörällä päästään, että unohti lisätä uuden vauvakuumeisen listalle eli pikkulintu77 Tervetuloa ;) <br><br>
 
pikkulintu77 tervetuloa mukaan!
Minä hätähousuna kanssa tossa äsken kokeilin testiä ja negahan sieltä tuli. Näin oikeastaan odotinkin, koska menkat pitäisi alkaa vasta 19.pvä. Tosi aikasessa olin, ipanastakaan ei näkynyt edes vkoa aikasemmin kuitenkaan.
Kun apteekissa kerran kävin, niin olihan se testi pakko ostaa ja kun sen oli ostanut, se oli pakko käyttää =) Ja jos siinä olisi ollut edes haamu, olisi luomileikkaus varmaankin jäänyt väliin...
Nyt vaan sitten lekuriin pikkuhiljaa tästä lähden luomien poistoon ja tulen myöhemmin huuruissani katselemaan, josko joku olisi saanut kaksi viivaa ;)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 09:51 malttamaton kirjoitti:
Taitaa olla tuo meidän tuleva äiti eli Minky niin onnesta pyörällä päästään, että unohti lisätä uuden vauvakuumeisen listalle eli pikkulintu77 Tervetuloa ;)
Voi anteeksi... Näin tais käydä! =) Ja minunki puolesta Pikkulintu77 tervetuloa! Pää näköjään vielä hieman pyörällä! :p
 
Ihania uutisia tälle aamulle, oikein paljon onnea Minky ja pikkuiselle masuasukille tarrasukat jalkaan!!

Luin illalla kirjaa: "Syntyy uusi ihminen", se on ihan sairaan hyvä. Käytiin ostamassa miehen kanssa silloin heti, kun huomasin että olin raskaana, kun siinä on tosi makeita kuvia ihan hedelmöittymisestä lähtien ja on kiva seurailla, että missä mennään tai siis oli kiva seurata...Joka tapauksessa syy, miksi luin sitä oli, että tarkastin että kauan nyt oikeasti menee siihen, että alkio kiinnittyy ja kyllä se on noin 6pv ja hormonia alkaa erittymään samantien vereen, koska keholle kerrotaan, että pitää lopettaa uusien munasolujen kehittely yms. eli periaatteessa herkällä testillä pitäisi näkyä jotain aika aikaisessa vaiheessa, mutta kuinka aikaisessa ei selvinnyt vieläkään... Mutta muutokset kehossa nainen voi tuntea jo 8pv oviksen jälkeen juuri muuttuneiden hormoni eritysten takia!<br><br>
 
Isot halit ja onnitellut plussista!

Mä aloitin tänään ansaitun vuosiloman ja keräilen kamppeita kasaan, kun ensi yönä lähdetään Levin valloitukseen. Ihanaa lähteä pois kotoa, jättää kaikki kotihommat ja nauttia vaan lomailusta.

Olen muutaman päivän pähkällyt, että mitenhän tuon alkoholin kanssa on matkalla? Kun, ei tiedä onko tärpännyt vai ei ja tuskin testikään sitä vielä näyttää. Kokemuksia? Auttakee kanssa sisaret. Kuviteltuja oireitahan tärpistä tietysti on... B) Pitää kuitenkin pitää jalat maassa, ettei tipahda viikon päästä pää edellä puusta :LOL:
 
pikkulintu77 Mulle ainakin neuvolassa sanottiin, että alkoholista ei todellakaan ole mitään haittaa ennen kuin menkat on myöhässä eli sitä ennen on ihan turha edes miettiä vahingoittavansa alkiota, koska verenkierrot ei ole missään tekemisissä toistensa kanssa. Kyselin tosi tarkkaan, koska raskauduin yk 3 ja olin varautunut, että yrityksessä menee väh. vuosi (niin kuin nyt on mennyt kun meni kesken..) joten en todellakaan tajunnut olevani raskaana, luulin vihlontaa tuleviksi menkoiksi ja menin sitten juhlimaan oikein olan takaa, kun menkat oli 2pv myöhässä. Kun soitin neuvolaan ja kerroin keskenmenosta niin ensimmäiseksi täti sieltä sanoi, että kertaakaan et sitten mieti, että olisi johtunut tuosta ryyppyreissusta, joten niin ainakin olen siihen suhtautunut! Viime viikolla kysyin myös meidän lapsettomuuslääkäriltä, että pitäisikö hänen mielestään alkoholi jättää kokonaan pois yrittämisen ajaksi ja hänen neuvo oli, ettei tarvitse vaan sitten siitä juomattomuudesta tulee turhaa stressiä, joka vaikeuttaa raskautumista. Toivotti vielä lähtiessään oikein hauskaa ja ahkeraa pääsiäistä, muistutti siis vielä ovispäivän hyödyntämisestä, kun tiesi että oltiin lähdössä kavereiden kanssa mökkeilemään ;)
 
Kiitos Malttamaton vastauksestasi. Taidanpa sitten viettää kunnon loman ja piipahtaa after skissa B)

Jokatapauksessa palailen vasta viikon kuluttua palstoille ja sitten olen luultavammin paljon tietoisempi tärppäskö vai ei. Mutta toisaalta en jaksa uskoa, että ekalla yrittämällä tärppäis.

PLUSSAtuulia kaikille kuumeilijoille ja tsemppiä ensi viikolle. Laitetaan täti menemään tuon järkyn myrskyn (mikä ulkona riehuu)mukana muualle kiusaamaan ihmisiä...

Terkuin Pikkulintu77
 
onnea plussan saaneille :D :heart:

vitsit, mä jään jännittämään ensi kuussa sitä kanssa sitten..
toivttavsti tästä pinosta moni saa jouluyllätyksen itselleen, oikean pikku tontun :xmas:

oikein ihanaa v-loppu kaikille. :wave:
 
Moikka

Onnea vain kaikille haamuilijoille ja plussanneille. Kiva että plussapino jo kasvaa vaikka ei olla meidän viikollakaan =) Toivottavasti tulee iso pino.

Mä kans mietin tota alkoholin ottamista. Mulla olis kans tiedossa lauantaina reissu jossa tulee mahdollisesti otettua vähän enemmänkin. Mietin että uskaltaako ottaa, mutta taidan uskaltaa vielä nauttia tämän viikonlopun rauhassa, ehkä sitä ei tarvitse ottaa vuoteen, toivottavasti ;)
Mulla tulossa postissa testejä, testaan varmaankin alkuviikosta.
Mukavaa viikonloppua kaikille =)
 
Pitikin sitten nuolaista ennenkuin tipahtaa.Vuoto alkoi tänään.Onneks en kerennyt suuremmin innostua,ottaa v*tusti päähän!!! :( Toinen tällainen tapaus 3 kk:n sisään,nyt riittää ja hyllytetään tämä yrittäminen vähäksi aikaa.Kyllä v*tuttaa!!!
 
Voi Tipsu, älä vielä lannistu. Mullakin oli vuotoa viime raskauden alussa, mutta silti raskaus siinä vaiheessa vielä jatkui normaalisti. Onko vuoto normaalia (yhtä runsasta ja veristä)?

Toivottavasti kaikki on hyvin ja vuoto olisi vain hormoonioikuttelua!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 12:24 Minky kirjoitti:
Voi Tipsu, älä vielä lannistu. Mullakin oli vuotoa viime raskauden alussa, mutta silti raskaus siinä vaiheessa vielä jatkui normaalisti. Onko vuoto normaalia (yhtä runsasta ja veristä)?

Toivottavasti kaikki on hyvin ja vuoto olisi vain hormoonioikuttelua!
Vuoto on normaalia,ei tosin alkanut ruskealla tuhrulla niinkuin yleensä vaan suoraan verisenä ja kipujen kanssa.En jaksa pitää toivoa yllä,kyllä se peli on tältä erää pelattu.
Toivottavasti saatte paljon plussia tähän pinoon!! :heart:
Minä häivyn nuolemaan haavojani,ja tästä eteenpäin tiedän olla testaamatta ennenkuin menkat on reilusti myöhässä...
 

Yhteistyössä