** Viikon 16 jännääjät **

Päivää :wave:

Mulla kanssa tuntunut hieman alavatsalla menkkamaista jomotusta välillä.... Samanllaista kyllä ollut jokaisessa raskaudessa alussa. Joten ehkäpä se sit tärppäs. Ja hormooninäpyt kukkii.... Toivon mukaan se enteilis raskautta, eikä menkkoja.

Mä en ole edes läpöä mitannut, mutta nyt näytti olevan 37 ja normaali mulla 36,6. hmmm......

Toivotaan että mahdollisimman monelle tulee plussa!!!

Piutsuli
 
malttamaton: Kuulostaa tosi rankalta toi, mikä sulla on takana :hug: Meillä ipana tärppäs "vahingossa" ja tää ennen km kans oli vissiin yk2. Siitä on nyt vissiin 3-4 kuukautiset ja joka kerta sitä on toivonut tietty, että tärppäis...
Periaatteessa siis meidän kyllä pitäis sopia toisillemme vallan mainiosti. Tää tikutus oli nyt mulla eka kokeilu ja lähinnä sellasella "no katsotaan nyt mikä homma tää on" asenteella. Testit sain ystävältä, kun sillä sitten tärppäs, ennen paketin avaamista :D En mä varmaan itse olis koskaan saanut aikaseks ostaa edes ovistestiä... Jotenki se vaan tuntuu siltä, että tottakai tärppäs... Noh, toivotaan parasta! db sinnekkin!
 
malttamaton olen samaa mieltä, pidetään vaan yllä positiivisuuttamme, niin eiköhän me kaikki ne plussat jossain vaiheessa saada! :heart: Sinullekin tosiaan sen plussan jo soisi... Kuten tietty meille kaikille!

Plussatuulia vaan, kuka sen plussapuhurin aloittaisi?? =)
 
e rika
Minun käsittääkseni ovulaation jälkeen ruumiinlämpö nousee korkeammaksi kuin kierron alkupuoliskolla. Tarkoittaapi, että ovulaatio on takana päin siis.. Ja jos lämpöilyä on yhä, kun kuukautisten tulisi alkaa, on mahdollista olla raskaana.

Itellänikin on lämmöt kaiketi hieman aamupäivän mittailujeni perusteella koholla, eikä tosiaan mitenkään sairas olo ole.:)
 
minut saa poistaa täältä jännittäjistä kun ei ole edes yritystä ollut.. :whistle: :snotty:
oviskin mennyt ohi ja tarkoituksella (miehen toiveesta) odotellaan vielä yhdet menkat. joten mä jään toivomaan vuoden 2008 puolelle tulevaa vauvaa sitten..

=)

en toivo että teistä kukaan joutuu sinne vuosiluvun puolelle mutta jos joku niin nähdään sitten taas :D :wave:

oikein paljon plussa onnea kaikille, oikeasti :heart: :heart:
 
Pulttis: tsemppiä seuraavaan kiertoon, poistin sinut listalta kun olin sen kerran päivittänytkin :D

Onnea kaikille tosiaan, varsinkin niille joilla alkaa jo lupaavia oireita olla. Täällä vasta just oviksesta "selvittiin" joten mitään tuntemuksia ei pitäisikään olla suuntaan tai toiseen. Aika jännä että tuo umppariarpi kiristelee kk-kierron mukana, yleensä menkkojen aikaan/alkukierrosta sitä ei huomaa mutta oviksesta eteenpäin sen olemassaolon jotenkin tuntee. Outoa. Mulla noita arpia riittää muutenkin kun on tehty sektio pystyarvella (arpi yltää ihan navan alta tuonne karvoitukseen asti...), umppari poistettu ja viimeksi poistettiin sappirakko josta muistona neljä pientä arpea.

Meillä oli muuten pojan 2vee neuvola tänään, 85cm ja 12,5kg oli uusimmat mitat B) Jokunen kk vielä armonaikaa että uusi ihme ehtisi syntyä ennen esikoisen 3vee synttäreitä...Enpä usko että ollaan niin onnekkaita. Huomenna mulla on papa ja aion samalla vähän kysäistä että miten pitäisi menetellä lapsettomuushoitojen suhteen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 21:08 raparperitaivas kirjoitti:
Pulttis: tsemppiä seuraavaan kiertoon, poistin sinut listalta kun olin sen kerran päivittänytkin :D
kiitos.

ja hirmuisesti onnea kaikille matkaan. itse odotan sitä päivää että saan seuraana plussan ja varsinkin että pääsen yli rv 13 jossa viimeksi meidän elokuunvauva jäi matkasta pois.. :ashamed: :ashamed:
 
pulttibois Onnea sitten yritykseen, toivottavasti sitten pian onnistaa!

Tänään on jomotellut alavatsaa ja rinnat ollut arat. Toivottavasti nää ois nyt sitten merkki siitä raskautumisesta. Ainakin lupaavaa kun tässä vaiheessa...jos ois jotain merkkejä päivää ennen menkkoja niin lukisin niihin, mutta nyt vois olla toivoa! Jännäilläänpä kuka saa sen plussan ensin... Eiköhän tänne monta plussaa saada :D

Hyvät yöt nyt unet kutsuu muakin....

Piutsuli
 
KESKIVIIKKO 11.4.2007

Hilma71................kp 14/24-26..................yk 3v..............2. toivessa
raparperitaivas......kp 15/25-28................yk 14..............2. toiveissa
Piipi79...................kp 17/24-28................yk 4................1. toiveissa
Tilsu.....................kp 17/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81.................kp 20/30-32................yk 1v..............1 toiveissa
e rika....................kp 22/28?....................yk 2...............1. toiveissa
mints....................kp 22/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina.............kp 23/32......................yk 1................2. toiveissa
Noppi....................kp 23/30-40.................yk ?................2. toiveissa
Hysteerinen..........kp 24/30-33..................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka...............kp 26/33-35..................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 26/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 27/38?.....................yli 1v.............1. toiveissa
Minky....................kp 28/35-42.................yk 4...............1. toiveissa
piutsuli..................kp 28/32......................yk 1...............3. toiveissa
tipsu84..................kp 29/32-36..................yk 2..............1. toiveissa
Jennie80................kp 34/36?.....................yk 2..............1. toiveissa
 
Niksuliini: Tuossa yk kakkosen kohdalla on turha mitään stressiä aiheesta ottaakaan. Mutta voin ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa että viimeistään kun vuosi tulee täyteen on hiukan hankala yrittää olla ajattelematta asiaa. Ihan ystävällismielisesti olen tässä liikkeellä, hermostua ei minulle tarvitse.
 
raparperitaivas: ymmärrän sun pointin!!! Sama, kun ennen raskautta ei meillä ollut mikään kiire eikä stressi, mutta sitten kun kerran oli raskaana ja ehti iloita asiasta ja asennoitua odotukseen. Niin keskenmenon jälkeen tuli molemmille kauhea hoppu saada uusi raskaus alulle...
 
Jaahas, ilmojen puolesta tuli syksy ja kesä jäi väliin... Tälläsena päivänä mennään ihan puoliteholla.
Omaa napaa ei juuri olekkaan, mietin tässä vaan, kun on pe luomenpoistoleikkaus, niin jos onkin raskautunut, että mitäköhän pitäis tehdä...? Jättää väliin vai mennä. Sehän tehdään ihan paikallispuudutuksessa, että eipä kai siitä niin pahaa voi olla.
raparperitaivas meillä ipana oli 1,5v neuvolassa samoissa mitoissa ja 2v painaa varmaan 100kg, ainakin siltä tuntuu :LOL: kasvaa ihan hillitöntä vauhtia ja ruokahalu on vähintääkin yhtä hurja, kuin äidillään.. Painoi ½v jo 10kg!
Jos nyt oikeen alkaa spekuloimaan, niin mulla on kyllä aina nälkä nykysin. Ja mietinkin, että voisihan se olla jonkinlainen oire, kun olen vähän alipainoinen, että kroppa haalii sitä lihaa ympärilleen. Tosin ennen menkkoja aina ruokahalu tuntuu kasvavan :)
Äh, ei tässä tiedä suuntaan eikä toiseen, tulis jo 19.pvä \|O

Noppi

PulttiBois Onnea seuraavaan tärppiin! Vaikka eihän sitä tiedä jos olisi kuitenni tässä kierrossa tärppiny ;)
 
Jennie80
Täällä ollaan niin positiivisia, että pitää itsekin keksiä jotain muuta kuin "en mä varmaan mitään raskaana ole"-juttua. Eli: vatsaa nipistelee ja "kiristää" hassusti, nälkä on jatkuvasti mutta paljoa ei jaksaisi syödä, valkovuotoa löytyy, selkää jomottaa... Ööö... Se olikin siinä. Ei kovin pitkä lista ja kaikki oireet sellaisia, jotka voi edeltää myös menkkoja. Voi höh. Mutta toivo elää silti. Ai niin, hikoilen öisin järkyttävän paljon! Menee jo vähän keksimällä keksityksi nämä oireet... ;) Miten tässä oikein pysyy pää kasassa vielä yli viikon?!
 
Jennie80, älä muuta sano! Mustakin tuntuu, että oon koko ajan ihan täpinöissäni eikä millään malttais vaan rauhassa odottaa ens viikkoa. Mullahan ei oireita just ole, paitsi rinnat tuntuu jotenkin raskailta ja kuumottavilta/kutisevilta välillä... Lämmöt on tosi alhaalla, joten se vähän laskee toiveita.

Aloittakaas nyt joku se plussapuhuri, niin päästään me kierrossa jäljessä olevatkin riemuitsemaan ;)
 
Huomentapäivää kaikille! :wave:
Minä odottelen kuin tulisilla hiilillä päivän postia tulevaksi,pakkohan se on varmaan ensimmäinen testi tänään tuhota... :whistle:
Tänne satoi viime yönä reilun 10 cm lunta! :eek: Entiset melkein kerkis sulaa kaikki pois ja nyt joutuu taas lumikolan varteen.On vielä 2 astetta plussan puolella niin on pirun painavaa tuo nuoskalumi työnnellä. :headwall: Tulis jo kesä...
Ja sitten kropan kuulumisiin.Rinnat on tosi kipeät,ja huomasin että ne on myös turvoksissa,vaikka näistä e-kupin löllyköistä ei kyllä hevin huomaa jos vähän turvottelevatkin. :LOL: Menkkajomotuksia tuntuu aina välillä ja eilen oli veren maku suussa,luulin että ikenessä on haava tai jtn mut en kyllä löytäny.Vai liekkö se verenmaku johtui ensimmäisestä työpäivästä pitkän vapaan jälkeen.. :kieh:
Joo,jään kyttäämään postimiestä,jos vaikka kerkiäis tulla ennen töihin lähtöä. :snotty:
 
Hätähousuna testasin äsken. :ashamed: Kyllä siihen haaleista haalein viiva tuli,oikein kaikkien haamujen äiti.Pitää kunnolla tihrustaa että näkee.En kyllä uskalla ottaa onnitteluja vastaan,pitää huomenna aamupisusta testailla uusiksi.
 

Yhteistyössä