Viikon 11 jännääjät

hitto oon nyt ihan sekasin kaikesta :headwall: laksenu kaik ihan väärin.. omien laskujen mukaa ens viikol menkat alkaa.. eihän ne sillon viä ala vaan sitä seuraavana :headwall: :headwall: tyhmä minä.. oikee nainen taas..

mutta kyl se hyödynnettiin ;)
 
Niinpä! Tää odottaminen on kyllä ihan tuskaista.. Pitäisi olla joku merkkivalo vasemmassa ukkovarpaassa joka ilmoittaisi hetimmiten onko tärpännyt vai ei. Siinä insinööreille kehiteltävää:D
 
Maanantai 3.3.2008

Yrittämässä:

Caruso..............kp15/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
Karpalo67.........kp19/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
tiigeri................kp20/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 20/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp20/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Enchantress......kp 21/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Tuisku-84-.........kp22/28................yk3...........toinen haaveissa
Desole..............kp22/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp22/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
miina.................Kp 23/31...............yk3...........1. haaveissa
Gilmore.............kp 24/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
Peppi30............kp 26/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp32/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart:


Plussanneet: :heart: :flower:
 
Huomenta kaikille!!
Ja tervetuloa mukaan, Aubrieta!!

Tuisku-84-: toivon todella , että tuntemuksesi on oikea. :hug:

ON: Viikonloppuna joka yönä ramppasin pissillä (vihreää...?) ja aina herätessä öklöttti, mutta eipä nyt ruveta vielä liitelemään.... Valkkarin tulo on aikamoista ja nänneihin ei ukolla ollut asiaa... Mutta nyt vasta kp19, joten ei tästä sen enempää vielä. Menkkakipua oli eilen, aattelin oisko kiinnittymiskipua ollut, mutta....voi että sitä ei malta olla pähkäilemättä. Tiedän tämän olevan tosi tyhmää tässä vaiheessa :headwall: :ashamed:

Hyvää viikonalkua, naiset! Pidetään lippu korkealla ja seilataan kohti ensi viikkoa! Silloinhan sitten hyppäämmekin kaikki siihen plussapinoon, eikös niin??????!!!!!!!
 
kiitos kiitos :) Mä en ole mikään maailman aktiivisin kirjoittaja, mut näitä juttuja on kiva jännätä seurassa :)

LH-piikki oli tikun mukaan to-pe, ja kun eilen oli alavatsalla keskellä sellainen aika tujakka kipu, niin herätti toiveita että jospa se pikkutirriäinen siellä kiinnittyi tiukasti sinne minne piti.. Vai onkohan liian aikaista? Jos olis jo to ovulaatio aamulla ja hedelmöitys illalla ollut, niin kai se sunnuntaina alkuillasta voisi kiinnittyä jo...? On tää hupsua, mut kun PAKKO on vaan tuntemukset kuunnella ja JÄNNÄTÄ ja jännätä... Monta päivää on ollut sellainen "tissikäs" olo, toivottavasti jatkuu ja pahenee vaan.

Karpalo67: mulla on toi nännioire ollut aina "varma" raskauden merkki. Siis että ne on olleet selkeästi kipeät, ei yliherkät, koskettaessa. Että hyvältä kuulostaa! Toivotaan nyt nopeasti meneviä päiviä ja plussarikasta ensi viikkoa!
 
Karpalo, mulle voi korjata et kp 21/27. oon aina jostain syystä laittanut menkkojen alkamispäivän viel edelliseen kiertoon, eli laskenut et kp 28 alkaa menkat vaik se onkin kp 1 sitten ilmeisesti. tyhmä mie :D uus näissä vauvantekoasioissa.
 
heips :wave:

taas tulin ihmetteleen tuot ovis tikkua kun siihen ne kaks viivaa tuli.. miks lämmöt on ollu koholla tai nousi aikaa si ja ovikseen viittaavat kivut aikaa si? ei saa miettiä nyt liikaa mitää.. :D
 
tiigeri: ovistikkuun tulee ainakin mulla lähes aina kaks viivaa; sit vasta jos setestiviiva on tummempi se tarkoittaa ovista. Ja raskaudenkin ovistikku näyttää plussana... =) Testattu on, silloin km:n jälkeen kun aloin odotella ovista. Tosin karu totuus oli se, ettei kohtu ollutkaan tyhjentynyt lääkkeillä, vaan raskausmateriaali oli edelleen sisällä JA raskaustestikin sit näytti plussaa.. Pöh. Mut ei muistella näitä :)
 
Tiistai 4.3.2008

Yrittämässä:

Caruso..............kp16/26............yk n. 1 v.......toinen yrityksessä
Karpalo67.........kp20/28............yk yli 4 v.......toinen haaveissa
Baby-Alpakka....kp21/?................yk1.............1.yhteinen
tiigeri................kp21/25-30...........yk7...........1.toiveissa
Ouska...............kp 21/28-30......... yk 2..........eka toiveissa
Veena...............kp21/24-28...........yk9...........esikko toiveissa
Enchantress......kp 22/27...............yk 2..........esikoinen toiveena
Tuisku-84-.........kp23/28................yk3...........toinen haaveissa
Desole..............kp23/28-32...........yk7...........esikoinen toiveena
Riine..................kp23/31-34..........yk4?..........esikoinen toiveena
miina.................Kp 24/31...............yk3...........1. haaveissa
Gilmore.............kp 25/31-36..........yk 6...........esikko toiveissa
Peppi30............kp 27/35...............yk2............1. haaveissa
Aubrieta...........kp33/42.............yk2(km:n jälkeen)....4.haaveissa


Haamuilijat: :heart:


Plussanneet: :heart: :flower:

 
Terve kaikki kanssasisaret!
Ilmottaudun uutena mukaan.

Aloitimme juuri miehen kanssa vauvabusineksen, eli vasta eka kierto meneillään pillereiden jälkeen. Ensimmäistä yhteistä toivotaan kolmen erillään tehdyn lapsen jatkoksi. Eli olo on kuin esikoista yrittäessä ;)

Oviksesta ja kierrosta ei mitään hajuakaan, kun vasta pillerit lopetettu, mutta arvaillut olen jo kovasti. Joka päivä uusin tuloksin... Ajattelin peesailla Tiigeriä, kun sama kp on, eli tee siiten oikeina päivinä testit ja muut =)

Eli tiedot:
Baby-Alpakka........ kp 21/?............ yk 1 ........ 1. yhteinen
 
Kivakiva, täällähän alkaa olla jo paljon jännääjiä!

ON: kummia tuntemuksia alavatsalla oletetun oviksen jälkeen. Synnytinelimissä ihmeellistä kipua ja painetta, ei koskaan aikaisemmin ole ollut moisia. Mulla ei oikeastaan ole koskaan minkäänlaisia menkkoja edeltäviä tuntemuksia, joten siksi mietityttää... Tänä aamuna kävin jumpassa ja viereisen jumppajan hiki haisi niin että olin oksentaa. Metroa odotellessani olin haistavinani kiskojen raudan tuoksun. Heti heräsi toive, sillä yleensä en ole tarkkanenäinen. B)
 
Tervetuloa mukaan Baby-Alpakka!:wave:

Nuo Pepin haisteluthan kuulostaa lupaavilta! Täällä ei pahemmin mitään oireita ole bongattu. Mitä nyt ehkä sellaista vähän huonoa oloa, mutta se nyt voi johtua vaikka mistä. Katteltiin eilen Paksuna -elokuva. Leffa ei sinänsä ollut mikään maailman mahtavin, mutta taas sai hirveän vauvakuumeen päälle. (ihan kun ei jo ennestään siis olisi). :D
 
Huomasin Veena että sinunkin ja oliko Ouskankin kanssa niin että samoissa päivissä mennään.

Minullakaan ei vielä ole ihmeempiä oireita, koko ajan nälkä ja tupakan savu kyllä oksettaa, mutta hei, niinhän se on mulla aina! :LOL:

Muistelin edellisen raskauden oireita ja jo viikko ennen oletettua menkkojen alkua aloin röyhtäilemään hirveästi. Muuten ei silloin "ennakko-oireita" ollutkaan.

Eilen näin yhdessä kahvilassa vauvan joka oli niin kiukkuinen ja huusi ja rääkyi niin että katto tärisi, ja voi kun se oli musta suloinen! Vauvakuumeessa ei ole tunnetusti järkeä...
 
Tervetuloa jännäämään Baby-Alpakka :flower:

Jännä tuo röyhtäilyjuttu, tänne on osunu jo muutamia kemiallisia raskauksia tms, eli olen saanut kaksi viivaa mutta menkat on kuitenkin alkaneet, ja pari kertaa silloin on iskenyt juuri tuo aivan törkeä röyhtäily. Hienoa koittaa olla ihmisiksi, kun vaikka mitä tekisi niin minuutin välein kuuluu tasainen *BURP! RÖYH! RÖÄÄÄHBURP!* "Anteeksi" Ihmiset varmaan piti mua ihan törkeänä sikapossuna. :LOL:

).( Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä, odotellaan. Ei edes oireen oiretta vaikka miten olen koittanut kuvitella. Tai no okei, muutaman olen onnistunut kuvittelemaan, mutta niinhän joka kierrossa. :headwall: Pohdiskelin tässä juuri, että mihinkähän asti ensi viikkoa pystyisi testausta venyttämään. Minulla on paha tapa tehdä pyhiä lupauksia siitä, etten testaa ennen kuin moonikset on myöhässä, mutta kuitenkin päädyn aina kädet täristen testailemaan jo suunnilleen päivää paria oviksen jälkeen.... :p
 
Tervetuloa mukaan Baby-Alpakka! Ja Peppi, mukavilta kuulostavat nuo "oireet"!

Gilmore, mä olen jotenkin onnistunut venyttämään testausintoani. Ennen tein samaa, että jo ennen oletettua päivää aloitin testaamaan, mutta nykyään en enää jaksa, vaan testailen (yleensä) vasta sitten jos ei ole kp32 mennessä alkanut. Ei ole tarvinnyt yleensä odottaa edes sinne asti, sillä täti tulee tänne kylään aina muutaman päivän ennakkotuhrunäytöksellä, joten siitä tietää, mitä on tulossa.

Oireita täällä on turvonnut alamaha, jotain samanlaista oli silloin viime kerralla, mutta vielä en uskalla lukea "oireeksi". Kahtellaan.

 

Yhteistyössä