Viikko takana painonvartijoita....

Tosi hyvin on sulla paino pudonnut!! Tsemppiä jatkoon!!
Itse aloitin painonvartijat helmikuun alssa ja nyt on pudonnut 12kg!! Ihana oli tänä aamuna vetää viisi vuotta vanhat farkut jalkaan! Menivät jalkaan ja nappikin kiinni, mutta vielä ovat tiukat, joten vielä muutama kilo pois!
 
Mäkin aloitin tiistaina painonvartijoissa eli vasta muutaman päivän olen pisteillyt... Helppoahan se on ja mietinkin et miten tosiaan voi laihtua kun kumminkaan nälästä ei tarvitse ollenkaan kärsiä...
Vaikeinta on minulle ollut illat kun silloin on ollut tapana napsia sitä sun tätä...
Mutta sinnikkäästi olen päättänyt laiduttaa about 15 kiloa ja sitten olen itseeni tyytyväinen.

Olisi kiva jatkossakin kuulla muitakin painonvartioissa laihduttavia ja laihduttaneita ja kaikenlaisia vinkkejä miten tulosta saa paremmaksi =)
 
mam
paljon se painonvartija hommeli maksaa? ei oo aikaa oikeen kuntoiluun kun lapsenkanssa yksin mellastan ja opiskellakki pitää,mut tuo syömispuoli ois helpompaa ehkä =) on tässä kyllä ilman vartioiden apua lähteny vuoden aikana yli 10kg painoa...
 
Moi!!

minäkin laihdutan painonvartijoissa, maaliskuun eka päivä aloitin ja 14,6 kiloa lähteny jo!! Painonvartijat on helppoa, pisteet löytyy näppärästi vihosta tai voi laskee laskimella. tää on mun juttu!! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 21:23 Muumikki kirjoitti:
Moi!!

minäkin laihdutan painonvartijoissa, maaliskuun eka päivä aloitin ja 14,6 kiloa lähteny jo!! Painonvartijat on helppoa, pisteet löytyy näppärästi vihosta tai voi laskee laskimella. tää on mun juttu!! =)
:hug: todella hieno suoritus!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 19:01 Day for night kirjoitti:
Mahtava suoritus ja näin lyhyessä ajassa... harrastatko säännöllisesti liikuntaa ja mikä on sun piste määräsi per päivä. Itsellä on 24 ja hyvin on kyllä niilläkin saanut nälän pidettyä loitolla.
Juu,joka päivä käyn sauvakävelemässä 5km.Minulla on pisteitä käytössä 28 kun imetän. :whistle:
 
Oma vinkkini on: jos vain mahdollista, muistakaa käyttää maitotuotteita! Itse muutaman "heikomman" viikon jälkeen aloin syömään maitorahkaa marjoilla ja mehukeitolla höystettynä, siis sellaista "kevytrahkaa", mikä maistui todella hyvälle kun makeutti vielä makeutusjauheella. Lisäksi söin yhden ProFeel-jogurtin päivässä. Paino laski huomattavasti nopeammin. Ei siis taida olla puppua se, että maitotuotteet ovat tärkeitä laihduttajille!

Itse siis olen pudottanut Painonvartijoissa tämän vuoden puolella 10 kiloa, muutama sinnikäs vielä jäljellä... :D
 
Mä aloitin omatoimisesti painonvartijoiden pisteiden laskun nyt tiistaina. Toiveena olis tiputtaa 10-15 kg. Nyt on kauhea tarmo päällä ja toivottavasti se pysyy!

Mulla on vanhat painiksen kirjaset hukassa, löysin vain Ostajan oppaan, millä nyt saa suunnilleen kaikki pisteet ainakin vastaavista tuotteista. Ainoa mitä en muista on, et kertyykö banaanista pisteitä? Voisiko joku kertoa? Kiitos!
 
kiinnostunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 21:06 sähäkkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 19:01 Day for night kirjoitti:
Mahtava suoritus ja näin lyhyessä ajassa... harrastatko säännöllisesti liikuntaa ja mikä on sun piste määräsi per päivä. Itsellä on 24 ja hyvin on kyllä niilläkin saanut nälän pidettyä loitolla.
Juu,joka päivä käyn sauvakävelemässä 5km.Minulla on pisteitä käytössä 28 kun imetän. :whistle:
Minkä ikäinen lapsesi oli kun aloit laihduttamaan pisteillä? Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa, toiset sanovat ettei voi milloin vain alkaa laihduttamaan pisteillä ja toiset että sitten kun vauva on 4 kk eikä täysimetyksellä? Siis paikkareiden sisälläkään eivät näköjään osaa kaikki sanoa samalla tavalla..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 08:45 kiinnostunut kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 21:06 sähäkkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 19:01 Day for night kirjoitti:
Mahtava suoritus ja näin lyhyessä ajassa... harrastatko säännöllisesti liikuntaa ja mikä on sun piste määräsi per päivä. Itsellä on 24 ja hyvin on kyllä niilläkin saanut nälän pidettyä loitolla.
Juu,joka päivä käyn sauvakävelemässä 5km.Minulla on pisteitä käytössä 28 kun imetän. :whistle:
Minkä ikäinen lapsesi oli kun aloit laihduttamaan pisteillä? Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa, toiset sanovat ettei voi milloin vain alkaa laihduttamaan pisteillä ja toiset että sitten kun vauva on 4 kk eikä täysimetyksellä? Siis paikkareiden sisälläkään eivät näköjään osaa kaikki sanoa samalla tavalla..
:wave: Eli minun poika on nyt 7kk ja olen ollut reilu pari viikkoa paikkareissa.Eli,sinne ei oteta jos vauva on alle 4kk ikäinen ja ei saa kiinteitä lisäksi.Elikkäs sinne ryhmään voi mennä huoletta jos vauva on yli 4kk ja jo muutakin kuin rintaruokaa.Mä en jaksanut silloin vielä aloittaa kun vauva oli 5kk kun annoin sille kiinteitä.Mutta huoletta voi mennä paikkareihin ja kyllä ne tietää siellä.Tuntuu vain että on niin paljon noita pojoja päiväksi,mutta imetys kuluttaa sen verran enemmän.Ja sitten se kysyi multa että annanko pelkkää rintaa lapselle?kysyin että miksi niin kuulemma jos antaa pelkkää rintaa,niin silloin on 10 lisäpistettä käytössä.Eli mulle jäi sellainen ymmärrys että voi olla paikkareissa vaikka ei antaiskaan kiinteitä. :whistle:
 
Kiitos Muumikki, nyt ei pääse kertymään vahinkoPointseja! ;) Kylläpäs tää on taas helppoa tarkkailla syömisiä. Jotenkin on niin hyvä olo, ku ei voikaan mussuttaa kaikkea eteen sattuvaa. Tiedän kyllä, et vielä ne koitokset on edessä, mut lohduttaa se, et pikku repsahdukset eivät oo turmiollisia. Itse asiassa joitain vuosia sitten, kun laihdutin viimeksi, huomasin, et paino tippui nopeammin, kun vähän antoi välillä liika energiaa kropalle eli mässäsi mahdottomasti! :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 20:27 murmeli82 kirjoitti:
minä aloitin syyskuussa 05 painonvartijat, nyt takana 33.7 pudotettua kiloa, jäljellä vielä 12kiloa :whistle: eli tosiaan tuo toimii, ja nälkää ei tarvi kärsiä ;) :wave:
Tuo on kyllä niin totta, välillä saa oikein illalla tuhlaamalla tuhlata pointseja!
 
mama-maria
Minä kävin aamulla puntarilla ja 2kg oi nyt ekaviikolla lahtenyt painonvartijat-ohjeilla, jee! Ihan onnellinen olen tuloksesta kyllä. Hain ohjeet syksyllä ja pudotin vähän vauvakiloja. Nyt, kun taapero (1,5v) ei ole enää niin paljon tissillä niin ajattelin loputkin ylimääräiset kilot karistaa. Tosin syön vielä imettävien pisteillä, mut hyvä kun lähtee näinkin. Olispa kiva jos vaikka näin maanantaisin kuulis muidenkin painonvartijoiden fiiliksiä ja pudotuksia sekä kaikenlaisia vinkkejä:)
 
Nyt on kyllä tiistai, mutta toivottavasti ei haittaa :whistle: Eli mulla on takana nyt 6 vko tuota omatoimista pisteilyä. Puntari näytti tänään 7,4 kg vähemmän, ku alussa. Todella tyytyväinen oon vaikka matkaa vielä ihanne painoon onki
 

Yhteistyössä