:hug: todella hieno suoritus!Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 21:23 Muumikki kirjoitti:Moi!!
minäkin laihdutan painonvartijoissa, maaliskuun eka päivä aloitin ja 14,6 kiloa lähteny jo!! Painonvartijat on helppoa, pisteet löytyy näppärästi vihosta tai voi laskee laskimella. tää on mun juttu!! =)
Juu,joka päivä käyn sauvakävelemässä 5km.Minulla on pisteitä käytössä 28 kun imetän.Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 19:01 Day for night kirjoitti:Mahtava suoritus ja näin lyhyessä ajassa... harrastatko säännöllisesti liikuntaa ja mikä on sun piste määräsi per päivä. Itsellä on 24 ja hyvin on kyllä niilläkin saanut nälän pidettyä loitolla.
Minkä ikäinen lapsesi oli kun aloit laihduttamaan pisteillä? Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa, toiset sanovat ettei voi milloin vain alkaa laihduttamaan pisteillä ja toiset että sitten kun vauva on 4 kk eikä täysimetyksellä? Siis paikkareiden sisälläkään eivät näköjään osaa kaikki sanoa samalla tavalla..Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 21:06 sähäkkä kirjoitti:\Juu,joka päivä käyn sauvakävelemässä 5km.Minulla on pisteitä käytössä 28 kun imetän.Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 19:01 Day for night kirjoitti:Mahtava suoritus ja näin lyhyessä ajassa... harrastatko säännöllisesti liikuntaa ja mikä on sun piste määräsi per päivä. Itsellä on 24 ja hyvin on kyllä niilläkin saanut nälän pidettyä loitolla.
:wave: Eli minun poika on nyt 7kk ja olen ollut reilu pari viikkoa paikkareissa.Eli,sinne ei oteta jos vauva on alle 4kk ikäinen ja ei saa kiinteitä lisäksi.Elikkäs sinne ryhmään voi mennä huoletta jos vauva on yli 4kk ja jo muutakin kuin rintaruokaa.Mä en jaksanut silloin vielä aloittaa kun vauva oli 5kk kun annoin sille kiinteitä.Mutta huoletta voi mennä paikkareihin ja kyllä ne tietää siellä.Tuntuu vain että on niin paljon noita pojoja päiväksi,mutta imetys kuluttaa sen verran enemmän.Ja sitten se kysyi multa että annanko pelkkää rintaa lapselle?kysyin että miksi niin kuulemma jos antaa pelkkää rintaa,niin silloin on 10 lisäpistettä käytössä.Eli mulle jäi sellainen ymmärrys että voi olla paikkareissa vaikka ei antaiskaan kiinteitä.Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 08:45 kiinnostunut kirjoitti:\Minkä ikäinen lapsesi oli kun aloit laihduttamaan pisteillä? Olen saanut vähän ristiriitaista tietoa, toiset sanovat ettei voi milloin vain alkaa laihduttamaan pisteillä ja toiset että sitten kun vauva on 4 kk eikä täysimetyksellä? Siis paikkareiden sisälläkään eivät näköjään osaa kaikki sanoa samalla tavalla..Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 21:06 sähäkkä kirjoitti:\Juu,joka päivä käyn sauvakävelemässä 5km.Minulla on pisteitä käytössä 28 kun imetän.Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 19:01 Day for night kirjoitti:Mahtava suoritus ja näin lyhyessä ajassa... harrastatko säännöllisesti liikuntaa ja mikä on sun piste määräsi per päivä. Itsellä on 24 ja hyvin on kyllä niilläkin saanut nälän pidettyä loitolla.
Tuo on kyllä niin totta, välillä saa oikein illalla tuhlaamalla tuhlata pointseja!Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 20:27 murmeli82 kirjoitti:minä aloitin syyskuussa 05 painonvartijat, nyt takana 33.7 pudotettua kiloa, jäljellä vielä 12kiloa eli tosiaan tuo toimii, ja nälkää ei tarvi kärsiä :wave: