V
vittujen talvi
Vieras
olematon aineenvaihduntani on tehnyt totality stopin. viikkoon ei ole juur tullut paskan murustakaan, vaikka levolacia olen käyttänyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syö enemmän rasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aria:Juotko vettä kuinka paljon?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aria:Juotko vettä kuinka paljon?
aika paljon.
mulla on normi ruokavaliollakin ongelmia aineenvaihdunnan kanssa. mitä helvettiä nyt teen että saisin jätöstä aikaan ?
Alkuperäinen kirjoittaja cea:No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?
Alkuperäinen kirjoittaja cea:No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?
Alkuperäinen kirjoittaja cea:No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja cea:No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?
:$ harvoin..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aria:Juotko vettä kuinka paljon?
aika paljon.
mulla on normi ruokavaliollakin ongelmia aineenvaihdunnan kanssa. mitä helvettiä nyt teen että saisin jätöstä aikaan ?
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlan:Mulla oli sama homma viime kerralla, ku karppasin...Koita ostaa kuivattuja luumuja ja niitä pari päivässä naamariin =) Toki ei mitn pussia, ettei mee hiilarit yli..
Tällä toisella yrityksellä vatukka toimii ihan hyvinOllaan syöty kananmunaa, pekonia, (voita), juustoa, raejuustoa, keräkaalia, metukkaa, jauhelihaa, partaäijää yms.
Eka viikko takana ja pian -3kg menny =) Toivotaan et jatkuu pudotus!
Tsemppiä pudotukseen teikäläisellekkin!!
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja cea:No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?
:$ harvoin..
siis karppien aamupala koostuu yleensä munakkaasta,pekonista (jostykkää) välipalana menee kreikkalainen/turkkilainen jugurtti marjojen kera....
voita ja kermaa käytetään ruuan valmistuksessa,ei mitään kevyt tuotteita
tää tarkoitti mitä? et ole tainnut paneutua atkinsonin dieettiin vaan sulla on joku oma karppaus tyyli.Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja cea:No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?
:$ harvoin..
siis karppien aamupala koostuu yleensä munakkaasta,pekonista (jostykkää) välipalana menee kreikkalainen/turkkilainen jugurtti marjojen kera....
voita ja kermaa käytetään ruuan valmistuksessa,ei mitään kevyt tuotteita
On olemassa karppeja, jotka tietävät mitä syövät (terveellisesti) ja karppeja jotka eivät tiedä, mitä syövät.
Kiitos ei siis liiallisille tyydyttyneille rasvoille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:tuosta just luin, että karppien ensimmäinen "terveysoire", siis käänteinen on se, ettei suolisto pelaa, koska ei saada tarpeeksi kuituja. se on ihan älytön määrä kasviksia, mitä pitäisi syödä, jotta päivän kuitumäärä tulisi täyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja cea:No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?
:$ harvoin..
siis karppien aamupala koostuu yleensä munakkaasta,pekonista (jostykkää) välipalana menee kreikkalainen/turkkilainen jugurtti marjojen kera....
voita ja kermaa käytetään ruuan valmistuksessa,ei mitään kevyt tuotteita
On olemassa karppeja, jotka tietävät mitä syövät (terveellisesti) ja karppeja jotka eivät tiedä, mitä syövät.
Kiitos ei siis liiallisille tyydyttyneille rasvoille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ....:tää tarkoitti mitä? et ole tainnut paneutua atkinsonin dieettiin vaan sulla on joku oma karppaus tyyli.Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja cea:No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?
:$ harvoin..
siis karppien aamupala koostuu yleensä munakkaasta,pekonista (jostykkää) välipalana menee kreikkalainen/turkkilainen jugurtti marjojen kera....
voita ja kermaa käytetään ruuan valmistuksessa,ei mitään kevyt tuotteita
On olemassa karppeja, jotka tietävät mitä syövät (terveellisesti) ja karppeja jotka eivät tiedä, mitä syövät.
Kiitos ei siis liiallisille tyydyttyneille rasvoille![]()
kevyttuotteet ei kuulu karppaukseen,ja syön terveellisesti![]()