viikko takana karppausta ja vissii täytyy lopettaa, kun jo ennestään

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittujen talvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syö enemmän rasvaa.

no varmaan täytyis...mut missä muodossa söisin??? aamulla munakas (ei siinä paljoo rasvaa ole),lounaaksi lohta (no ei siinäkään lisättyä),sitten salaatti (ja öljypohjainen salaattikastike)...
 
Mun kaveri joka karppaa, saa rasvaa mm kermasta. Eli syö hedelmiä esim omenelohkoja kermavaahdon kanssa, laittaa ruokaan kermaa ja kasviskia lihan lisäksi. Toki öljyäkin käyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja cea:
No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?

:$ harvoin..

siis karppien aamupala koostuu yleensä munakkaasta,pekonista (jostykkää) välipalana menee kreikkalainen/turkkilainen jugurtti marjojen kera....
voita ja kermaa käytetään ruuan valmistuksessa,ei mitään kevyt tuotteita
 
Mulla oli sama homma viime kerralla, ku karppasin...Koita ostaa kuivattuja luumuja ja niitä pari päivässä naamariin =) Toki ei mitn pussia, ettei mee hiilarit yli..
Tällä toisella yrityksellä vatukka toimii ihan hyvin :) Ollaan syöty kananmunaa, pekonia, (voita), juustoa, raejuustoa, keräkaalia, metukkaa, jauhelihaa, partaäijää yms.
Eka viikko takana ja pian -3kg menny =) Toivotaan et jatkuu pudotus!
Tsemppiä pudotukseen teikäläisellekkin!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlan:
Mulla oli sama homma viime kerralla, ku karppasin...Koita ostaa kuivattuja luumuja ja niitä pari päivässä naamariin =) Toki ei mitn pussia, ettei mee hiilarit yli..
Tällä toisella yrityksellä vatukka toimii ihan hyvin :) Ollaan syöty kananmunaa, pekonia, (voita), juustoa, raejuustoa, keräkaalia, metukkaa, jauhelihaa, partaäijää yms.
Eka viikko takana ja pian -3kg menny =) Toivotaan et jatkuu pudotus!
Tsemppiä pudotukseen teikäläisellekkin!!

varmasti jatkuu,mutta älä luovuta kun tulee jumi se on ihan normaalia..

 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja cea:
No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?

:$ harvoin..

siis karppien aamupala koostuu yleensä munakkaasta,pekonista (jostykkää) välipalana menee kreikkalainen/turkkilainen jugurtti marjojen kera....
voita ja kermaa käytetään ruuan valmistuksessa,ei mitään kevyt tuotteita

On olemassa karppeja, jotka tietävät mitä syövät (terveellisesti) ja karppeja jotka eivät tiedä, mitä syövät.

Kiitos ei siis liiallisille tyydyttyneille rasvoille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja cea:
No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?

:$ harvoin..

siis karppien aamupala koostuu yleensä munakkaasta,pekonista (jostykkää) välipalana menee kreikkalainen/turkkilainen jugurtti marjojen kera....
voita ja kermaa käytetään ruuan valmistuksessa,ei mitään kevyt tuotteita

On olemassa karppeja, jotka tietävät mitä syövät (terveellisesti) ja karppeja jotka eivät tiedä, mitä syövät.

Kiitos ei siis liiallisille tyydyttyneille rasvoille :)
tää tarkoitti mitä? et ole tainnut paneutua atkinsonin dieettiin vaan sulla on joku oma karppaus tyyli.

kevyttuotteet ei kuulu karppaukseen,ja syön terveellisesti ;)
 
tuosta just luin, että karppien ensimmäinen "terveysoire", siis käänteinen on se, ettei suolisto pelaa, koska ei saada tarpeeksi kuituja. se on ihan älytön määrä kasviksia, mitä pitäisi syödä, jotta päivän kuitumäärä tulisi täyteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
tuosta just luin, että karppien ensimmäinen "terveysoire", siis käänteinen on se, ettei suolisto pelaa, koska ei saada tarpeeksi kuituja. se on ihan älytön määrä kasviksia, mitä pitäisi syödä, jotta päivän kuitumäärä tulisi täyteen.

puoli kiloa päivässä marjoja/kasviksia riittää,samoin voi käyttää kuitulisää.
kun aloitin karppauksen kesti 10pvä ennenkuin maha alkoi toimiin sitten pidin ei karppi päivän johan alkoi tapahtuu...sen jälkeen maha on toiminnut normaalisti.

jotkut karpti kuten minä pitää kerran viikossa tai 2viikon välein päivän jolloin syö enemmän hiilareita,
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja cea:
No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?

:$ harvoin..

siis karppien aamupala koostuu yleensä munakkaasta,pekonista (jostykkää) välipalana menee kreikkalainen/turkkilainen jugurtti marjojen kera....
voita ja kermaa käytetään ruuan valmistuksessa,ei mitään kevyt tuotteita

On olemassa karppeja, jotka tietävät mitä syövät (terveellisesti) ja karppeja jotka eivät tiedä, mitä syövät.

Kiitos ei siis liiallisille tyydyttyneille rasvoille :)

ja näköjään on olemassa karppeja jotka ovat ihan pihalla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja cea:
No rasvaa saat pekonista, partaäijästä, kermasta, voista... Eikö karpit ainakin näitä syö?

:$ harvoin..

siis karppien aamupala koostuu yleensä munakkaasta,pekonista (jostykkää) välipalana menee kreikkalainen/turkkilainen jugurtti marjojen kera....
voita ja kermaa käytetään ruuan valmistuksessa,ei mitään kevyt tuotteita

On olemassa karppeja, jotka tietävät mitä syövät (terveellisesti) ja karppeja jotka eivät tiedä, mitä syövät.

Kiitos ei siis liiallisille tyydyttyneille rasvoille :)
tää tarkoitti mitä? et ole tainnut paneutua atkinsonin dieettiin vaan sulla on joku oma karppaus tyyli.

kevyttuotteet ei kuulu karppaukseen,ja syön terveellisesti ;)

Voi lol :D minä karppaan, en ole atkinssin dieetillä :)
 

Yhteistyössä