-----Viikko 42-----

Alkuperäinen kirjoittaja emilija:
tiiu-64 kn on oviksen aikaan pehmeä, korkealla ja auki. Eli juuri tuollainen iso pehmeä möhkäle. Oviksen jälkeen siitä tulee kova ja sen suu menee kiinni. Sitte menkkojen aikaan kn taas pehmenee ja aukenee ja se on aika alhaalla. Joko siis sinulla on ollut ovis aikasemmin kuin luulit tai se on nyt. Onko sinulla ollut kauan säännöllinen kierto ja oletko varma oviksesta, esim teitkö ovistestejä?
Eli toisin sanoen.. Ku mulla on kn minun mielestä alhaalla. Ni täti on tulossa.. Jospa nää päivät menis nopiaa, että pääsis yrittää taas..
Taidan kyl seuraavan kierron jälkeen lopettaa koko homman.
 
Kutrisue
Red Dragon: Ei se nyt noin helposti mene, sillä viime loppukierrossa mulla oli kn korkealla ja kova ja silti täti tuli... Niin se on mulla tälläkin hetkellä korkealla, kovana ja avoimena. Taitavat elää ihan omaa elämäänsä, josta ei ainakaan tälleen parin kierron kokemuksella ota selvää.

Tietääkö kukaan missä vaiheessa kn menee kiinni jos raskautuu?
 
EMILIJA ja muut, kiitos vastauksista. Joo tää on mielenkiintoista :) Siis mulla on nyt kp 19 ja kierto ollut aina tosi säännöllinen, vaihdellut vain kahdella päivällä, joskus alkoi jopa kellon tarkkuudella 28 pvää. Käytin ovistikkuja ja kaksi vahvaa viivaa tuli jo viime lauantaina, eli ovis olisi ollut sitten siinä kp 16-17, eli tämän viikon tiistaina, alavatsakipuja oli jo torstaina ja pe, eli viikko sitten. Kaks clomitabua olen ottanut tässä kuussa et ei niillä luulisi olevan vaikutusta. Eli oviksen pitäis olla ohi jo pari päivää sitten, viimeistään.

Niin, olisi tosissaan kiva kuulla kokemuksia että missä vaiheessa menee kiinni jos raskautuu. Ai niin, ja tajusin että parhaiten kn tuntuu kun istuu vessanpöntöllä ja siitä sitten kokeilee. (Anteeks nyt kaikille tällaset yksityiskohtaiset tilitykset...)
Mutta, KIITOS vastauksista jo etukäteen.
 
Niin juu, että vielä sanoisin sen että pupuilut aloitettiin jo kp 10:llä ja siitä eteenpäin ahkerasti simppoja sitten lisäiltiin siitä eteenkinpäin...ja ovistikkujen mukaan ovis siis olisi ollut sunnuntaina ku sain lauantaina ne vahvat viivat, mutta kaikki laskurit sanoivat että ovis olisi ollut vasta tiistaina!!!Ota näistä nyt selvää
 
Mulla on silleen mennyt, että kn on oviksen aikaan pehmee ja auki ja sen jälkeen kovenee ja ei niin auki.. ja kun täti lähellä niin pehmenee taas ja aukee. Sekavaa! Tällä hetkellä se on mulla aikas ylhäällä ja jotensakin "supussa", vetäytynyt tai jotain. Mutta en kyllä luota mitenkään koko napukkaan, musta tuntuu että hää tekee mitä tykkää... :LOL:
 
Kutrisue
Kurtzman synnyttämättömällä kn on kiinni kun se suuaukko tuntuu nuppineulanpäältä. Siitä huomasin esikoisen aikana, että olen todella raskaana. Mutta en kyllä enää muista milloin ton huomasin.

).( Ei mitään uutta länsirintamalla...
 
LAUANTAI 13.10.2007

Milla73............kp 19/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 19/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp19/24-32.......yk5.......Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 20/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 22/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 22/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 24/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 25/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 25/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 25/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 26/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 27/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
Melike...........kp 27/24-27.....Yk 3......Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 28/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 29/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa
EAK..............kp 34/35..........yk 1....Ensimmäinen haaveissa
 
EAK
Täälä tulee jo pientä vuotoa, joten voipi olla että tipahdan jo tällä viikolla listoilta. No joka tapauksessa jos en oo raskaana ni oon kuitenkin tosi ilonen menkoista kun ne näyttävät tulevan suunnilleen ajallaan! Nää kun on vasta kolmannet menkat sen jälkeen kun viime vuoden vaihteessa lopetin pillereiden syönnin.
 
Itsellä on vatsalihakset mielettömän kipeät, mutta mistä?

Ei kyl tunteita oo mihinkään suuntaan, että oisin raskaana.. Edellisten raskauksien kohdalla ei kyl oo ollut niitä oireita.. Ainoastaan tiesin, että täti ei saapunut.

Eilen palelti ja söin ihan mielettömästi makkaraperunoita.. Mieletön annos meni alas! Söin enemmän kuin oma ukko. Ja sitten siinä, kun ohjelmia katsottiin, ni alkoi paleltaa..

Ja on ihme vihlontaakin, mutta täti sieltä vain tulee.. Pitää varmaan huomiseen reissuun ottaa siteet varmuudella mukaan. Lähen esikoisen ja siskon kanssa srk:n järjestämälle perheretkelle Serenaan. Se ois su-ma=). Katsotaan miten reissu menee.
 
Heissan kaikille,

Täällä oli keskustelua kohdunnapukasta.
Mulla on ollut aina oviksen aikaan melko auki, aika pehmeä, mutta aika ylhäällä. Kuitenkin niin, että on onnistunut silti helposti sen löytämään. Ovulaation jälkeen se on kiirinyt ylös niinkin ylös etten ole pystynyt sitä löytämään. Aamuisin joskus olen sen löytänyt... (melkoista kopelointia :D ) todella kova on siis ollut.
Nyt hieman ihmettelen itseäni...... taas alkaa selitys.....
Kohdunnapukka on tosi tosi alhaalla. Niin alhaalla, että hieman säikähdin. Se on hirmu pehmeä. Siis vieläkin vaikka normaalisti se olisi siis jo kadonnut tavoittamattomuuksiin ja kovettunut.
Lämpöä ei ole. 36.5 ollut tänään joka on siis ihan normaalia mulle. Saamari sentään jäikö mun ovis tosiaan tässä kierrossa tulematta.
Alavatsaa (munasarjoista) kyllä särkenyt, jomotellut ilkeästi koko päivän. Rakastelun jälkeen sattui aika tavalla. Ei pystynyt kävelemäänkään suoraan. Outoa TAAAAAAAAAAAAAAS!!!! :/
 
Milla73............kp 20/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 20/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp 20/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 21/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 23/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 23/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 25/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 26/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 26/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 26/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 27/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 28/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
Melike...........kp 28/24-27.....Yk 3......Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 29/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 30/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa
EAK..............kp 35/35..........yk 1....Ensimmäinen haaveissa
 
Hyvää sunnuntaita kaikille :)

Mulla alkaa nyt olee jo tosi jännät paikat (kp 28/24-27), jos menkkoja ei näy niin testaan ens viikon alkupuolella. En viitsi vielä testata, koska mulla on ollu vasta kolme luomukiertoa, joitten pituudet on ollu 26, 24 ja 27, niin en oo ihan varma tosta pituudesta.

Rinnat tuntuu aika aroilta, kun taas viime kierrossa ennen menkkoja ne ei ollu yhtään kipeet! Kn on tosi ylhäällä, mutta ei se erityisen kovalta tunnu ja muuten olo on ihan normaali.

Toivottavasti saadaan ens viikolla paljon plussia! :heart:
 
Melike sä oot niin varmasti raskaana. Kuulostaa sun oireet ja näyttää päivät toooosiii hyvältä. Tosi paljon onnea seuraaville päiville. Millon aiot siis testata?

EAK oon pahoillani menkoista. Tsemppiä seuraavaan kiertoon. Toivottavasti et oo hirmu pettyny.

Mulla on ollu nyt muutaman päivän todella kummallisia vatsakipuja. Välillä ne tuntuu nivusissa ja melkein reisissä ja välillä vatsassa. Sellasia kirveleviä vihlasuja. Kuulostaa todella pätevältä kuvaukselta. En siis tiiä mistä johtuu ja ennemminki uskoisin tai pelkäisin, et kyseessä on virtsarakon- tai kohdunkaulantulehdus. Onko kellään kokemusta kummastakaan?

Muuten ei oo mitään oireita. Lämmöt yhä korkeella ja kn takana ja aika kova, mutta hieman auki ollu koko ajan. Tekis mieli varmuudeks testata niin vois sit alkaa rauhassa odottelemaan menkkoja. Enpä taida silti rahojani negan testaamiseen tuhlata ja odotan ainaki keskiviikkoon. Sillon pitäis olla 14 päivää oviksesta.

No mutta ei voi muuta ku odotella. Ja JEEEE huomenna alkaa meidän viikko. Jippiii!!! Toivon todella meille kaikille plussaa testiin.
 
Tervehdys, Melike peukut on pystyssä sun puolesta täällä!

Milla voisiko sulla olla ovis vasta tulollaan tai menossa parhaillaan?

emilija mulla ei ole kokemusta noista mainitsemistasi tulehduksista, mutta kaverini joskus totesi, kun hällä oli virtsatieinfektio, että "tuntuu kuin piikkilankaa pissaisi..". Ilmeisesti oli tosi kipee, mutta eroja kai noissa on eri henkilöillä. Toivon kyllä, että sulla noi oireet paljastuisi ihan muuksi... ;)

Ja huomenna alkaa meidän oma viikko! kaikille tasapuolisesti toivon plussia! :heart: :heart: :heart:
 
Niin no toivottavasti ei ole ovis vasta tuloillaan sillä mies lähti juuri pitkälle työmatkalle. Hmmmm.... vaikeaa tuo raskauden alulle saanti tässä kohtaa, puhelinseksistä ei taida raskaus alkaa???? :LOL:

Nyt on alkanut vatsaa juimimaan välillä aika kovaakin. Siivousinto pamahti pari tuntia sitten päälle :'( Niiiiiin sehän on sitten peli selvä tälläkin kertaa.
 
Melike Peukut pystyyn :)

EAK Tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Plussatuulia vielä listassa oleville :heart:

Omaa ).( Välillä ihan kamala olo. Jos tää ei oo raskautta niin häätyy käydä mittauttamassa hemppa. Välillä ihan surkee olo. Just niin ku raskaana ollessa. mutta kuitenkin joku takaraivossa takoo että en oo raskaana. :headwall: ja toisaalta tuntuu että oonki.
No ens viikolla se sitten selviää. KAMALA väsymys jatkuu, vitamiinia ja energiajuomaa tänään ottanu..mut ei, ei auta.
 
Maanantai 15.10.2007

Milla73............kp 21/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 21/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp 21/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 22/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 24/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 24/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 26/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 27/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 27/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 27/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 28/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 29/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
Melike...........kp 29/24-27.....Yk 3......Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 29/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 31/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa
EAK..............kp 36/35..........yk 1....Ensimmäinen haaveissa

Tästä se viikko lähtee, plussatuulia kaikille :whistle:
 
Harmaana aukeaa tämä maanantai, mutta mieli on pirteä. Viikonloppu meni levätessä ja ulkoillessa. Ajatukset yritin pitää poissa tästä raskautumisesta mutta.... =) , vaikeaa se on. Aion testata heti kun mahdollista eli sillä clearbluella, tai mikä lie millä n´vói testata jo kolme päivää aiemmin. Jos siitä sitten tulee nega niin voin rentoutuneesti alkaa odottelemaa tätiä.
Törsään mielelläni se kympin että saan itselleni mielenrauhan jo kolme pvää aiemmin :D
Alavatsa on turvoksissa ihan tosissaan, mut niin se taitaa olla aina näin kierron lopulla että eipä siitä mitään voi päätellä. Olo on loistava, vaikka lämmöt on koholla, kn kova ja taaempana, vetäytynyt omiin oloihinsa :)
Töitä pitäis saada tehtyä myös, jos tältä itsetarkkailulta joutaa... Joten heips kaikille ja +++++++++oikein monta! On jännät paikat monillekin :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
 
Maanantai 15.10.2007

Milla73............kp 21/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 21/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp 21/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 22/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 24/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 24/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 26/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 27/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 27/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 27/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 28/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 29/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
Melike...........kp 29/24-27.....Yk 3......Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 29/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
marjonetti......kp 29/35..........yk 1.....Kolmas haaveissa
Dreamer-88....kp 31/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa
EAK..............kp 36/35..........yk 1....Ensimmäinen haaveissa
 
Lämpimästi tervetuloa marjonetti ja toivottavasti laitoin tietosi oikein?

Napailen hiukan tähänkin pinoon... Päätä jomottelee inasen, eilen oikea lonkka särki kovastikin.. Vasen alamassu tuntoilee (mikä sana!) satunnaisesti, alaselkää jomottelee, väliin taukoaa. Ja tänään mulla on ollut omituinen ällöolo, mahassa vellonut. Mutta menkkajomoa tai tuhruja ei ole. Jänskättää joo... Putoan korkealta jos täti vääntyykin kylään loppuviikosta.
 

Yhteistyössä