-----Viikko 42-----

Kutrisue
Red Dragon seurasitko kn elämää edellisen raskauden alkaessa? Mä nimittäin mietin, että millälailla kohdun suu menee kiinni? Mun kn on kyllä kova ja ylhäällä, mutta niin oli viime kierrossakin. Ja se on koko ajan auki. Muistan kyllä millainen se oli esikoisen raskauden alkaessa, muttei se nyt enää ole muutenkaan samanlainen.

Taas mulla on ollu vähän alamahaoireita ja kn on menkkatuntemuksia, kuten on vähän väliä muutenkin ollu. Kylmäkin mulla on, mutten kyllä jaksa tätä uskoa raskausoireeksi, koska silloin pitäisi myös miehen olla raskaana. :LOL: Ehkäpä ne voisi kohta laittaa meille jo lämmöt päälle. Onneksi loppuviikosta on tekemistä, joten en ehdi koko aikaa pohtia tätä asiaa. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutrisue:
Red Dragon seurasitko kn elämää edellisen raskauden alkaessa? Mä nimittäin mietin, että millälailla kohdun suu menee kiinni? Mun kn on kyllä kova ja ylhäällä, mutta niin oli viime kierrossakin. Ja se on koko ajan auki. Muistan kyllä millainen se oli esikoisen raskauden alkaessa, muttei se nyt enää ole muutenkaan samanlainen.

Taas mulla on ollu vähän alamahaoireita ja kn on menkkatuntemuksia, kuten on vähän väliä muutenkin ollu. Kylmäkin mulla on, mutten kyllä jaksa tätä uskoa raskausoireeksi, koska silloin pitäisi myös miehen olla raskaana. :LOL: Ehkäpä ne voisi kohta laittaa meille jo lämmöt päälle. Onneksi loppuviikosta on tekemistä, joten en ehdi koko aikaa pohtia tätä asiaa. ;)
En seuraillut.. Mutta uudelleensynnyttäjillähän se on erilainen? Koska minusta on tuntunut aina siltä, että se on koko ajan vähän auki. Mutta joko kova tai pehmeä tai alhaalla tai korkeella.. :whistle:
 
Tuossa on se kranssi, jonka tein toissa päivänä.. Kuvia klikkaamalla saa suuremmaksi kuvat.

Ja sit oon ite kyl tehny tuon tervetuloa-kyltin (joka on jo monta vuotta vanha, ja ei oo kovinkaan kummoinen). Ja ikkunan taakse bambuverhoon suden kuvan.
 
Wautsi Red Dragon, toihan on hieno kranssi ja aivan loistoidea askarteluun!!
Miten noi lehdet siis on kiinni tuossa, onkos toi styrox- vai oasis-sieni?

Saisikohan tuollaisen itsekin aikaan.. Pitää koittaa, kun mennään maalle viikonlopuksi niin saa mukavasti materiaaliakin kasaan. =)

 
Mie pyöritin sanomalehdistä putkilon.. Josta sit tein ympyrän ja sitten vain päällystin sen paksusti maalarinteipillä :D .

Sitten rupesin laittaa tiheästi vaahteranlehtiä kiinni rautalankanauhalla. Eteen ja sivuille. Taakse en laittanut ollenkaan. Saatoin laittaa muutaman lehden ja sit kiepautin ympäri ja taas lisää lehtiä ja jatkoin niin kauan kunnes oli valmis =)
 
Juuh.. täällä ovistesteillä viime viikolla pelleiltiin.. tuli kahta viivaa joka päivä, mutta ainoastaan perjantaina selvästi vahvempi kontrolliviivan kanssa.. Mutta en usko, että olen ovuloinut, mutta silti fiilis on vahva, että 1-2 viikon päästä plussataan.. nooh.. saa nähdä..

Eikä elämäntilanne auta tässä.. Koulussa kauhea stressi ja eilen sain tietää ikäviä asioita.. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Juuh.. täällä ovistesteillä viime viikolla pelleiltiin.. tuli kahta viivaa joka päivä, mutta ainoastaan perjantaina selvästi vahvempi kontrolliviivan kanssa.. Mutta en usko, että olen ovuloinut, mutta silti fiilis on vahva, että 1-2 viikon päästä plussataan.. nooh.. saa nähdä..

Eikä elämäntilanne auta tässä.. Koulussa kauhea stressi ja eilen sain tietää ikäviä asioita.. :'(
Jospa tulee positiivinen tulos.

Toivottavasti ei hirveän ikäviä asioita. Paljon voimia sinulle! :hug:
 

Milla73............kp 17/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 17/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp17/24-32.......yk5.......Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 18/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 20/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 20/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 22/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 23/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 23/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 23/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 24/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 25/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
Melike...........kp 25/24-27.....Yk 3......Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 26/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 27/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa

Huomenta kaikille :)
 
Huomenta minunkin puolesta kaikille! :wave:

Itsellä ei siis minkäänlaisia oireita, että olis tärpännyt.. Joten nyt odottelen vain sitä tädin tuloa. Miten voikaan olla näin vaikiaa.. Vaikka rakasteltukin ollaan enemmän kuin aikaisempina kuukausina. Ei kyl joka päivä mut silti :p

Väsyttää vain niin pirusti. Kyl nää aamut on vaikeimpia.. Ja pitää jaksaa olla töissä.

 
Huomenta!

Yöllä ollut pakkanen, maa kuurassa.. Sain nukkua hiukan pidempään, kun meen vasta kymppiin.. =)
Oireita, ei oikeastaan tällä hetkellä mitään. Vatsakivut loppuivat eilen. Nyt vaan ihmetellään.
Tsemppiä Dreamer88 sulle elämäntilanteeseesi! :hug:

Mukavaa päivää kaikille, plussatuulia! :whistle:

 
Mulla ois tasana 10 päivää siihen ei toivottuun menkkojen keskimääräseen alkupäivään aikaa. Tänään on DPO 4 ja jos kaikki menee hyvin ni nyt mulla ois luteaalivaihe 14 vrk ku viimeks se jäi vaan about 7 päivään.

Limaa tulee ihan järkyttävä määrä vaikka ovis on ollu jo. Tänä aamuna mietin että onko mulla tullu kuset housuun ku housut oli ihan märkänä mutta se oliki valkkaria joka näytti sellaselta aika kirkkaalta vetiseltä.
 
Heippa kaikille,

Päänsärky alkaa pikku hiljaa helpottamaan.
Aika outo oire tuo päänsärky ei tosiaan ole ollut noin kovaa särkyä kuin joskus vuosia sitten migreenissä. Masua välillä ihan pikkuisen vaimeasti nipistää ja finnien näköisiä patteja ilmestyy sinne tänne kasvoille ja selkäänkin pari....kiva. Ei ole tisutkaan tässä kierrossa kipeytyneet. Valkkaria aikast paljon kyllä, mut sekään ei häiritsevä. Eli kaikki siis minun osaltani ihan hyvin. Ehkä en ovuloinut tällä kertaa.
Lämmötkin sen taitaa kertoa. Yhtenä päivänä muistaakseni kp13 lämmöt nousi 37,03, mutta muuten ne ovat olleet siinä 36.5-36.86 tietämissä. Seksiä kyllä harrastimme ainakin otolliseen aikaan, luulen, mutta eihän se mitään raskautumista varmista jos en edes ovuloinut...... Mies menossa työmatkalle joten loppukierron ihmettelen itseäni sitten yksin.

 
EAK
Hei vaan kaikille! Minun on tänne nyt teidän kanssa teitä seurailtuani tulla jännäämään. Eli KP 32/35(?) menossa ja yk 1. Niin ja esikoista toivotaan. Pillereiden jälkeen on ollut vasta kahdet menkat, joilla oli tuo 35 väliä, mutta ennen pillereitä on ollut aina epäsäännöllinen kierto joten vaikka ne ei sunnuntaina alkaiskaan niin en tilannetta ala sen kummemmin ihmetteleen kun vasta viikon 42 loppupuolella. Siksi tänne haluaisin änkeä mukaan.

Raskausoireita olen kovasti yrittänyt tarkkailla, mutta todellisia sellasia en huomannut. Höpöhöpöraskausoireita on ollut seuraavia: pari kertaa pyörryttäny ja ollut nuhaa. Näitä en olis mahdollisiks oireiks osannu ees tulkita ilman tätä palstaa... Mutta siis johtuvat varmaan liian nopeesta nousemisesta ja syksystä...

Niin ja ovulaatiosta en ymmärtänyt mitään vielä tän yk1 alussa, joten sitä en ole koko aikaa seurannu. Näiltä palstoilta sitten ymmärsin sen merkityksen. Ja nyt jo greippi-mehutkin on käytössä. "Tulee kun tulee"-suunnitelma on vaihtunut "tule mahd. pian" -suunnitelmaksi täällä.
 
11.10.2007

Milla73............kp 17/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 17/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp17/24-32.......yk5.......Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 18/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 20/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 20/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 22/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 23/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 23/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 23/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 24/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 25/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
Melike...........kp 25/24-27.....Yk 3......Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 26/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 27/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa
EAK..............kp 32/35..........yk 1....Ensimmäinen haaveissa

Tervetuloa mukaan EAK! =)
 
Perjantai 12.10.2007

Milla73............kp 18/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 18/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp18/24-32.......yk5.......Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 19/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 21/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 21/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 23/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 24/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 24/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 24/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 25/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 26/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
Melike...........kp 26/24-27.....Yk 3......Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 27/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 28/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa
EAK..............kp 33/35..........yk 1....Ensimmäinen haaveissa

Hyvää huomenta! :heart:
 
Kutrisue
Huomenta!

Empähän oikein jaksa enää uskoa, että olisin raskaana, kun kaikki alamaha ja kn oireet ovat jo hävinneet. Väsymys mulla on muutenkin kroonista, eikä yhtään helpota, että esikoinen heräsi tänään jo viideltä. :headwall: Eli siis täytyy odotella ensin tätiä ja sitten seuraavaa kiertoa...

Toivottavasti muilla menee paremmin...
 
Huomenta!

Minulla on oikeastaan nyt vasta aikaa alkaa jännittämään, joko tässä kierrossa ois tärpänny. Tulimme keskiviikkona häämatkalta ja koko eilinen päivä meni uusiessa kortteja nimen muutoksen takia.

Toivon kovasti että oisin raskaana, ainakin honeymoon oli paras mahdollinen tilaisuus raskautua :)

Muillekin paljon plussatuulia :)
 
Kirjoitin tuonne yli 35 vuotiaiden pinoon tänään, ja kysyn nyt siis täälläkin tätä asiaa, jos joku vois valaista niin olisi kiva.

Eli, mä olen nyt sitten sortunut sellaiseenkin että olen seuraillut tuon kn:n muodon kartoitusta. En kyllä ihan ymmärrä että miten se toimii, voisiko joku vähän selventää. Tuossa oviksen aikaan kun kokeilin niin kn oli hirmu korkeella ja sellainen pieni kova nyppylä tuntui jossain kaukaisuudessa ja mietin että miten täältä sisältä voi mitenkään yhtään mitään havainnoida (en siis ole aiemmin seuraillut). No, sitten eilen kokeilin taas aamulla samaan aikaan kun silloin paripäivää sitten niin vähän alempana tuntui tuplasti isompi ja pehmeänpi nyppylä. Tänään kun kokeilin taas niin hyvin alhaalla tuntui ainakin kolme kertaa isompi pehmeä möykky. Kysymys kuuluukin että onko tuo muutos mikä tapahtuu , aina samanlainen oviksen jälkeen vai tapahtuuko muutos vain jos hedelmöityminen on tapahtunut???Olisin kiitollinen jos joku selventäisi asiaa. Minulle tää koko juttu on aika uusi ja ekaa kertaa teen tällaista vertailevaa tutkimusta itseni kanssa
 
Helou!

Mulla ei yhä edelleenkään mitään oireita. Toisaalta on ollu kyllä muutaman päivän hassua painontunnetta vatsassa. Se on jotenki niinku koko ajan. En siis muista että ekassa raskaudessa olis ollu, eli en ajattele sitä raskausoireeks. Kohdunnapukka on ollu koko ajan kova, mut välillä auki ja välillä kiinni. Sen perusteella ajattelenki, etten voi olla raskaana. En siis kylläkään tiedä miten se raskautuessa käyttäytyy, mutta maalaisjärjellä ajattelisin, että sen olis oltava kiinni. Voin olla tietty väärässäki.

Lämmöt on myös korkeella, mut ens viikollahan niiden menkkojenki pitäis vasta alkaa, eli ehtiihän ne sieltä vielä tipahtaakki. Oon siis aika pessimistisin fiiliksin nyt liikkeellä. Jotenki nyt kun toista yrittää, on paljon enemmän sellanen tunne, että on suuri ihme jos tästä nyt raskaaksi tulis. En tiiä miks. Ehkä sitä jotenki ton esikoisen myötä nöyrty äiti luonnon edessä. Ons se vaan niin suuri ihme saada oma lapsi, ja nykyään etuoikeus.

Menipäs syvälliseks. Lupaan seuraavaan viestiin enemmän hölynpölyä ja kuviteltuja raskausoireita. Tiedän nimittäin itteni, että kohta niitä oireita alkaa ilmestyä jos jonkinlaisia.
 
tiiu-64 kn on oviksen aikaan pehmeä, korkealla ja auki. Eli juuri tuollainen iso pehmeä möhkäle. Oviksen jälkeen siitä tulee kova ja sen suu menee kiinni. Sitte menkkojen aikaan kn taas pehmenee ja aukenee ja se on aika alhaalla. Joko siis sinulla on ollut ovis aikasemmin kuin luulit tai se on nyt. Onko sinulla ollut kauan säännöllinen kierto ja oletko varma oviksesta, esim teitkö ovistestejä?
 

Yhteistyössä