-----Viikko 42-----

Myrskyt ovat laantuneet!!! =)
Tuossa taannoin, ei niin kauaa sitten kirjoitin että taitaa tulla hutikierto kun oli niin myrskyisää parisuhderintamalla. Mutta ei huolta enää. Ihana viikonloppu takana ja kaikkea ollaan päästy tekemään yhdessä ja juteltu asioita poikki ja pinoon. Tilittelin tuossa pitempääkin kaikenlaista yli 35 vuotiaat kuumeilijat-pinossa että kurkatkaa sieltä jos huvittaa, en jaksa kaikkia jorinoitani tänne uudelleen naputella.
Ovistikut antoivat tänään tumman viivan aamupäivällä ja siellä nyt sitte meikäläisen sisäosatunneleissa pitäisi olla miljoonittain niitä siimahäntiä melskaamassa =) Tänäaamuna viimeksi niitä sinne lisää toimitettiin...
pe tai la -päivällä ei vielä kunnon viivaa ovistikkuun tullut vaikka jomotus oli kova mutta nyt sitten oli tosiaan tumma viiva. Että periaatteessa voisi tärppi käydä jos niinkseen on.
Greippimehua olen juonut miltei kaksi purkkia ja kaikki mahdolliset vitamiinit jo kaksi kuukautta plus rautaa ja foolihappoa. Kaikki koetulokse, kun kävin lääkärillä oli siis tosi hyvät että mitään teknistä vikaa ei meitsissä pitäisi olla. Anteeksi muuten jos kirjoitan samat asiat kahteen kertaan, ku kirjoittelen molemmissa pinoissa (yli 35 vuotiaat)
Tällä kierrolla olen syönyt vain kaksi clomifen tabua ja nekin vasta labrakokeiden jälkeen. Ajattelin että ens kierrossa, jos nyt ei tärppää, niin vedän niitä clomeja sitten just se määrän mitä lääkäri määräsi, tuli minkälaiset päänsäryt hyvänsä!
Nyt yritän vähän tehdä välillä töitäkin.
++++++++++++++ :flower: :flower: :flower: :heart: kaikille!
 
Äippä2006 toivottavasti asia selviää. Ja toivottavasti kaikki johtuu vaan alkaneesta raskaudesta.

Mulle ei kuulu sitten mitään. Ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Viime kierrossa olin varma, että tärppäs ja ei. Nyt ei tunnu miltään. Tai no vähän nipistelee vatsaa ja oikealta puolelta, josta siis munasolukin luultavasti irtos, välillä vihloo. Alan tietenki panikoimaan kohdunulkosen merkeissä, että tällasta tänne.

Voi kun tästä pinosta plussais hirvee määrä. Siitä pinosta, jossa viime kierron olin, ei plussannu kukaan. Vitsi miten masentavaa.
 
Kutrisue
Milla73
Joo voi hyvinkin olla, mutta kun aiemmin ei multa ole tullut maitoa, sitten imetyksen loputtua, niin siksi ihmettelen.

Toinen asia mitä olen ihmetellyt, että voiko raskauteen kuulua kohdunnapukan tuntemuksia? Siis ei se oikeastaan kipeä ole, mutta tunnen tuntemusten tulevan kohdun napukasta. Itse napukka on auki ja alhaalla, eikä nyt ole sen kovempi kuin aiemminkaan. Maha on turvoksissa ja alamahaa nippailee silloin tällöin. Mutta ties vaikka nämä oireet tulisi vaan silkasta toiveesta.
 
Moikka!

Äippä2006 toivottavasti ja varmasti asia selviää.

tiiu-64 hieno juttu, että asiat on reirassa ja toivotaan että tärppi käy!

Itselleni ei kuulu oikein mitään.. Vatsassa on tuntemuksia, mutta ota noista selkoa. Ne voi olla siitä keltarauhashormonistakin, eikös se tee kipuilua oviksen jälkeenkin. Jotenkin sitä toivoo, että EI tuu mitään oireita.. Joka kierrossa kun oireita on ollut jos mitäkin niin ei ole raskauduttu. :( Mulla on ollut tapana pitää kirjaa oireistani ja tuntemuksistani, vähän kuin päiväkirja, joka tosin keskittyy lapsen hankintaan.. :LOL: Siitä tulee aina vilkuiltua, että kuinkas viime kierrossa mikäkin meni...

Pidättekö te jotain kirjaa/päiväkirjaa näistä lapsihaaveista?

Toivon kanssa, että tästä pinosta tulisi plussia ropisemalla, plop, plop... :D
 
Yhteis tuumin päätetään että kaikki plussaa :heart: :heart: :heart:
Olishan se ihana että osa ainaki saisi sen plussan ja pienen käärön ens kesänä.

omaa ).( mulla oli elämäni eka hiiva kun poikaa odotin(raskauden alussa tuli)Jos tää nyt hiiva on... Muistelin että oireet on nyt samat ku sillon hiivan aikana.
 
[/b]Tiistai 9.10.2007

Milla73............kp 15/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 15/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp15/24-32.......yk5.......Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 16/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 18/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 18/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 20/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
pippuri81.......kp 21/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 21/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 22/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 23/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
Melike...........kp 23/24-27.....Yk 3......Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 24/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 25/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa

Hyvää huomenta! :heart:
 
Täältä ei kummempaa, töihin lähdössä...Mä olen laskenut koko ajan ton kierron pituuden väärin... Mulla se siis on 27-29 koska sitä ensimmäistä vuotopäivää ei lasketa enää siihen edelliseen kiertoon mukaan... Heh-onko hieman monimutkaista :D
tk-lääkäri tiedusteli tiedänkö mitkä on mahdolliset hedelmöitymispäivät, siis parhaimmat ja sanoin että otetaas vielä kerran kertauksen vuoksi, No, ylläri ylläri, lääkäri sanoi että 14 pvää kierron alkamisesta!!!Kaikissa laskureissa kuitenkin on että 14 pvää ENNEN seuraavien kuukautisten alkamisesta. MÄ OLEN JOKSEENKIN ULALLA että koska se sitten olisi. Omien kehotuntemuksien mukaan kipuilua on aina juuri siinä 12-13 pvä munasarjojen kohdalla, mutta ovistikut näyttää että h-hetki olisi vasta n. 2pvää tän kipuilun ja vatsaturvotuksen jälkeen. Nyt olen mittaillut lämpöäkin ja se oli tuossa lauantai-su koholla, mut nyt sit taas normaalilukemissa????? MITEN TÄÄ ON NÄIN MONIMUTKAISTA!!!! :eek:
 
Terve taas!

Päivä pulkassa ja niin edelleen..
Mulla on tänään suorastaan sattunut vatsaan, vähän menkkamaisia kipuja. Päänsärkyä ei oo ollut.
Lämpöjä oon kans mittaillut, mutta mulla ne tuppaa kans pomppimaan vähän miten vaan... :eek: Liekö syy mittarissa vai mittaajassa. Digitaalinen mittari.
 
Kutrisue
Siis miten sitä kestää odotella ensi viikkoon asti testaamisen kanssa. Kun olisikin selviä oireita raskaudesta, niin sitä voisi malttaa. Mutta kun tänään ei taas ole mahan turvotusta lukuunottamatta mitään oireita. Ei voi ymmärtää. :headwall:

No toivottavasti muilla hermot kestää paremmin ja plussia tulisi kaikille!
 
Tuskinpa tosiaankaan tärppää tästä kierrosta.
Mitä tuonne toiseen ketjuun kirjoittelin, niin kn oli aika takana, vähän pehmentynyt ja jonkin verran myös auki.. :'(
Taitaa täti pöllähtää joku päivä täs kylään.

Toisaalta ehkä parempi, ni tietäis, että kierrot alkaa tasaantuu kierukan poisoton jälkeen (kesäkuus otettii pois, kerkes olla kolme kuukautta).
Eka oli 21 päivää sit 34 ja viime kierto oli tuon 31 päivää.

Ja tänään viel siivosin tuon meidän makkarin ylimääräisistä roinista.. Ja siivosin myös sängynalusen, joka on pitäny tehä jo pitkään :whistle: .

Viime kierros ei ollu siivousintoa ennen tädin tuloo.. Yleensä on ollut. Ei kai ne ala sit jo huomenna. Damn.

Rintoja nipistelee jonkin verran (mutta en sit tiiä johtuisko, ku o leikattu).. Ja äsken katottii fat albert dvd:ltä, ni rupesin lopussa itkemään. Ei kyl oo mun tapaista. Mutta nää on vain näitä mun kuvitelmia.

Mutta nyt nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia! :wave:
 
Keskiviikko 10.10.2007

Milla73............kp 16/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 16/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp16/24-32.......yk5.......Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 17/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 19/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 19/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 21/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 21/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 22/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 22/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 23/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 24/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
Melike...........kp 24/24-27.....Yk 3......Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 25/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 26/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa

Huomenta kaikille! :heart:

Tervetuloa mukaan Red Dragon!
 
Keskiviikko 10.10.2007

Milla73............kp 16/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 16/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp16/24-32.......yk5.......Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 17/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 19/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 19/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 21/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 22/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 22/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 22/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 23/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 24/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
Melike...........kp 24/24-27.....Yk 3......Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 25/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 26/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa

pieniä korjauksia vaan...
:D
 
Huomenta,

Kappas omalla kohdallani jo kp 16.
Pientä nippailua on, mutta viimekerran järkyttävät ovisoireet poissa. Onko teillä muilla ovulaatio tuonut aivan hirrrrrrveän päänsäryn? Mulla meinaan on ja kauhea! Pinna aika kireällä kun sattuu!!!!!!!!!!!
Ei mulla ole päänsärkyä koskaan oviksen jälkeen. Kolme neljä päivää ennen kuukautisia kylläkin. Hmmmmmm..... alkaakohan mun kierto siis taas heittelemään........ Arghhh :kieh: Toivottavasti ei.

Miten teillä muilla? millä fiiliksillä?

 
KUTRISUE, tervetuloo vaan huonohermoisten joukkoon, meikäläinen jo nyt alkanut miettimään luvattoman paljon että nappasko tällä kierrolla vai ei...
ÄIPPÄ2006, Mulla närästi kans melkein koko edellisen raskauden ajan. Jossainvaiheessa sokerittomat murot oli ainoo asia jota pysty ilman vatsan polttelua syömään :|
----ja tervetuloa RED DRAGON
Meikäläisellä siis aika jännät oltavat jo nyt, ku tuntuu siltä etä kaikki olisi ainakin ajoituksen puolesta kohdallaan, että sitten vaan se on jossain muussa kädessä että tuleeko tärppi.
 
Milla73 mulla oli nyt tässä kierrossa ennen ja jälkeenkin ovulaation päänsärkyä. Oikein kunnolla särki ja useampana päivänä.

Mulla on ollut tosiaan munasarjoissa ja alavatsassa juilintaa, mutta mitään muuta en ole itsestäni bongannut. Odotukset on tosi korkealla ja pettymys on kyllä suuri jos tästä nyt tiputaan...

Toivon Äipälle parasta mahdollista lopputulosta, kuten meille kaikille muillekkin! :heart:
 
Tervehdys!

Eilen, ku kn oli vähän pehmee, melkein ulottumattomissa ja hiukan auki..
Ni tänään se oli kova (tai ei kyl ollut ainakaan niin pehmee ku eilen) ja oli ulottumattomissa (just ja just yletin) ja sit ei auki (kai).

Kohta tulee kaveri lapsensa kanssa.
 

Yhteistyössä