Hyvää ihanaa huomenta kaikille,
Oirepuolta kyselit
Sarah.
Mulla siis myös ensi viikon viikonloppuna pitäisi kuukautiset alkaa, viimeistään maanantaina.
Oireita ei ole ollut ollenkaan. Ei turvotusta ainakaan vielä joka tulee yleensä aina oviksen jälkeen. Flunssa oireita kyllä, mutta sehän on normaalia epidemia ajankohtana kun ollaan. Lämmöt reilusti koholla joka sekin vain kertonee ovuloineeni vähän aikaa sitten.
Normaalien kiertojen tai siis tyypillisen kierron mukaan viimeistään tiistaina minun pitäisi tuntea kovaa painon tunnetta alavatsalla sekä turvotus pitäisi olla melkoinen. Saahan nähdä.
Näin eilen yhden naistutun töissä. Sanoin hänelle, että on tosi hiljaista töissä. Lisäsin, että en jaksa seisoa töissä paikoillani tekemättä yhtään mitään. (Hän ei tiedä vauvahankkeestamme yhtään mitään.) Alkoi tuijottamaan vatsaani ja iski silmää mistäs sellainen johtunee...... Olin aivan ihmeissäni.
Työkaverit ovat myös alkaneet vihjailemaan ja oikein tosissaankin kysymään olenko raskaana. Aika kummitusmaista. Ilmeisesti ilmeeni on välillä niin kaihoisa kun katson pienen pieniä vauvoja, että olen paljastanut itseni. Tuo eilinen puolitutun kommentti oli kyllä aika merkillinen.
Tietenkin hieman.... hurahtaneena ajattelen "Ahaa, olen raskaana ja kaikki ulkopuoliset vaistoavat sen" Hih
You never know.......
Laitelkaahan oireitanne tänne niin saadaan taas aloittaa juupas eipäs olenko raskaana keskustelut =)