***VIIKKO 38****

Ööh, jo joku viitti kertoo mitä nuo päivityshomma jutut tarkoittaa. (esim.nimim.......kp 2/28.......14.......2.toiveissa ) :eek: olen vähän pihalla :/ juuri liittyin mukaan! On kiva että tämmösiäkin sivuja löytyy kun mun ystävät ei oikeen kukaan ole vauvantekopuuhissa nyt, on siis joku jonka kanssa jakaa ajatuksia.
Ite olen 21-vuotias 3½-vuotiaan lapsen äiti ja nyt olis kyl aika jo toisellekkin:) Ihme ja kyllä ukko ehdotti vauvantekoo :heart:
 
Hei kaikille, liittyisin tähän pinoon myöskin, jos passaa =)
Olen ollut viikon verran tuolla yli 35 kuumeilijat-pinossa mutta olisin mielelläni jännämässä myös teidän kanssanne.
Mulla siis yksi 7v. edellisestä suhteesta ja nyt sitten yritetään uuden miehen kanssa ekaa, hänelle ekaa mulle siis toista.
Olen nyt ottanut clomifen-tabletit ekaa kertaa käyttöön ja ovistikutellutkin, että ekaa kertaa ollaan oikeen tieteellisesti liikkeellä. Lekuri sanoi että ei kauaa kannata viivytellä kun on tuota ikääkin kertnt, täytin keväällä 43. Suvussamme on paljon yli 40v. synnyttäjiä, esim. tätini 46v. ja isoäitini 45. Nyt alkaa jännitys tiivistymään kun on vielä viikko mahdolliseen h-hetkeen tai sen toisenlaisen tädin kyläilyyn :)
Minkälaisia oireita teillä muilla on?, anteeksi en kovin tarkkaan lukenut aiempia viestejä, olen juuri menossa töihin ja palaan tänne varmaan vasta huomenissa.
Itselläni on ollut lämmöt koholla ovulaatiosta saakka, koko ajan semmoista 37,6, aamulämpö vähintään 37,3. Voiko tuosta päätellä mitään???Olo muuten huippunormaali, ruokaa on tippunut alas rännistä ihan kiitettävästi, tosin voi olla myös siitä johtuvaa että mahdoton työrupeama justiinsa päättyi.
 
lauantai 15.9

kuumetta...kp18/22-25............yk 12...1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 19/28-30..........yk 14..........1. toiveissa
Dania...................kp 20/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 20/28-30...........yk 12.........3. haaveissa
tiiu-64 .................kp 21/28-30 ..........yk ? ..........2./1. haaveissa
kuku....................kp 22/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 23/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 23/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 24/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Kisut....................kp 25/30...............yk 10..........1. haaveissa
Jossu-71..............kp 25/28-30..........yk 6..........3/1.haaveissa
Mantelinkukka.......kp 26/24-29.........yk 10..........3. haaveissa
Melike..................kp 26/24-27...........yk 2............1. haaveissa
Vilma77................kp 27/30-32 ..........kauan ........2. haaveissa
Äippä2006............kp 27/31.................yk 2...........2. haaveissa
pippuri81..............kp 28/ 29..............2,5 vuotta....2. haaveissa
Kurtzman..............kp 28/30-34..........yk 2.............1. haaveissa


Pudonneet :hug:
Rosamunde



:wave: Hei Kaikille uusille!

Elizalle yritän vähän avata tätä listailua eli listassa on merkitty mikä kiertopäivä kenelläkin on kyseessä ja kuinka pitkä kierto yleensä hänellä on. Mulla tänään kierron 27. päivä (eli viimeisten kuukautisten ensimmäisestä päivästä on 27 päivää ) ja yleensä mulla kierto kestää noin 30-32 päivää. Seuraava kohta kertoo kuinka monta yrityskiertoa(kuukautta) on lasta "tehty"/toivottu (itse en ole pysynyt enää laskuissa mukana) ja viimeisenä kuinka mones lapsi on toiveissa. Toivottavasti vähän aukesi tämä homma! :D

:wave: Vilma
 
Huomenta!

Pahoittelut Rosamunde, :hug: :hug:

Uusille tervetuloa jännäämään :wave:

Se vielä rauhallinen olo on muuttunut, nyt heti tiedettävä jo onko tärpännyt :LOL:

Kesävauvaa kuumeilijoissa on kohta "hullut". Mä luulen että itseni voisin sinne laittaa jos nyt ei tärppää :LOL: :LOL: :ashamed:

Oireita ei ole mitään. Jännityksestä vatsa vähän sekaisin. Viikko vielä :headwall:

Päivä kerrallaan yrittää olla ajattelematta..voi kun vois nukkua ens viikonloppuun asti :D

Plussa tuulia lähettelen :wave: Aukaiskaahan nyt joku plussatilikin =)
 
Sunnuntai 16.9.2007

kuumetta.......kp19/22-25............yk 12...1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 20/28-30..........yk 14..........1. toiveissa
Dania...................kp 21/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 21/28-30...........yk 12.........3. haaveissa
tiiu-64 .................kp 22/28-30 ..........yk ? ..........2./1. haaveissa
kuku....................kp 23/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 24/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 24/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 25/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Kisut....................kp 26/30...............yk 10..........1. haaveissa
Jossu-71..............kp 26/28-30..........yk 6..........3/1.haaveissa
Mantelinkukka.......kp 27/24-29.........yk 10..........3. haaveissa
Melike..................kp 27/24-27...........yk 2............1. haaveissa
Vilma77................kp 28/30-32 ..........kauan ........2. haaveissa
Äippä2006............kp 28/31.................yk 2...........2. haaveissa
pippuri81..............kp 29/29..............2,5 vuotta....2. haaveissa
Kurtzman..............kp 29/30-34..........yk 2.............1. haaveissa


Pudonneet :hug:
Rosamunde
 
Huomenta!

Huomenna alkaa se meidän viikko sitten oikein kunnolla...mulla oikeastaan vasta loppu viikosta mutta piina tuntuu nostavan päätään jo tässä vaiheessa. Parina päivänä on tullu ihan semmonen tunne et nyt on tärpänny...masua nippailee joka päivä eikä se oo kyllä tavallisesti kuulunu menkkaoireisiin. Kamalan flunssan sain kans. Nokka tukossa, päätä särkee ja parina iltana on oksettanu ihan kamalasti. Toivottavasti ovat salamatkustajan aikaansaamia...noh viikon päästä se nähään...

mites muilla tuo oirepuoli?
 
Pahoittelut Rosamunde :hug: ja onnea uuteen yritykseen!

Kiva lukea muiden oireita. Meinaa itseäkin jo alkaa jännittää, vaikka rauhallisesti tässä yritää ollakkin.

Omat oireet on sellaisia ettei niistä taas voi paljoa päätellä :| Kukahan sen plussatilin nyt saisi auki. :heart: Mites Melike sun tilanne? Toivottavasti täti on pysynyt poissa! Sulla on jo kp:t hyvällä mallilla. Extraplussatuulia sinne! Ja listaa luettuani erityisesti extraplussatuulia myös pippuri81:lle ja Vilma77:lle.
 
Hyvää ihanaa huomenta kaikille,

Oirepuolta kyselit Sarah.
Mulla siis myös ensi viikon viikonloppuna pitäisi kuukautiset alkaa, viimeistään maanantaina.
Oireita ei ole ollut ollenkaan. Ei turvotusta ainakaan vielä joka tulee yleensä aina oviksen jälkeen. Flunssa oireita kyllä, mutta sehän on normaalia epidemia ajankohtana kun ollaan. Lämmöt reilusti koholla joka sekin vain kertonee ovuloineeni vähän aikaa sitten.
Normaalien kiertojen tai siis tyypillisen kierron mukaan viimeistään tiistaina minun pitäisi tuntea kovaa painon tunnetta alavatsalla sekä turvotus pitäisi olla melkoinen. Saahan nähdä.

Näin eilen yhden naistutun töissä. Sanoin hänelle, että on tosi hiljaista töissä. Lisäsin, että en jaksa seisoa töissä paikoillani tekemättä yhtään mitään. (Hän ei tiedä vauvahankkeestamme yhtään mitään.) Alkoi tuijottamaan vatsaani ja iski silmää mistäs sellainen johtunee...... Olin aivan ihmeissäni.
Työkaverit ovat myös alkaneet vihjailemaan ja oikein tosissaankin kysymään olenko raskaana. Aika kummitusmaista. Ilmeisesti ilmeeni on välillä niin kaihoisa kun katson pienen pieniä vauvoja, että olen paljastanut itseni. Tuo eilinen puolitutun kommentti oli kyllä aika merkillinen.
Tietenkin hieman.... hurahtaneena ajattelen "Ahaa, olen raskaana ja kaikki ulkopuoliset vaistoavat sen" Hih :LOL: You never know.......

Laitelkaahan oireitanne tänne niin saadaan taas aloittaa juupas eipäs olenko raskaana keskustelut =)
 
Sunnuntaita vaan kaikille! Ja pahoittelut Rosamundelle.

Joo nyt tämä piinaviikko sitten tosissaan alkaa.. Itselläni pitäisi menkkojen alkaa viimeistään viikonloppuna. Kierrot tuppaa heittelemään tosiaan 30-34 päivän välillä.
Oireista.. Niitähän pukkaa aina ja mitä ihmeellisimpiä. Sellaisen eron olen muihin kiertoihin huomannut,että mulla kipeytyi tissit JO viime tiistaina,kp 24. Yleensä ne kipeytyy siinä 3-4 päivää ennen tädin vierailua. No tää tisukipu on vaan koventunut.

Samana tiistaiaamuna lämmöt romahti 34,8. Illalla lämpö oli kyllä sitten taas jo 36. Tällä hetkellä lämmöt on nousussa selvästi, 36,5 oli aamulla. Tietysti sekapäisenä heti aattelin tosta lämmön äkillisestä romahduksesta, että siellä on nyt kaveri kiinnittynyt.. Ajallisesti sopisi kyllä. Ja tulihan sitten inasen vaaleanpunaista tiputteluakin.. Ja alkoi vatsakivut.
Vatsassa on ollut sellaisia nipistelyjä ja välillä enempi menkkajomotuksen tuntuisiakin oloja. Nipistelevä kipu yltyi jossain vaiheessa aikas kovaksikin. Tällä hetkellä ei tunnu oikein mitään tuolla alakerrassa.

Siinähän noita tuli taas... Ja toiveet tietty korkealla, että oikein pelottaa, kuinka korkealta sitä tippuu jos menkat saapuu... :ashamed:
Välillä tulee ihan sellainen olo, että kyllä nyt ollaan raskaana ja sitten taas ei.. Huh,huh.

Mutta nyt plussia tähän ketjuun toivon kovasti! :flower: :heart:
 
kp 28/31...alkaa jännittään enemmän ja enemmän. Välillä kummai tuntemuksia alamasulla(tietty ne menkat sieltä alkaa). Flunssa on joten hankala sanoa onko muita oireita :D
Mutta tosiaan ei uskalla toivoa vielä, sitten vasta ku on myöhässä...
 
pahoittelut Rosamunde :hug:

Toivottavasti sulla Mantelikukka pysyy täti myös poissa, jänniä päiviä!
Ja toivottavasti kaikilla muillakin täti pysyy poissa kun huomenna alkaa virallisesti meidän piinaviikko :)

Itellä on vatsassa edelleen outo paineen tunne jo neljättä päivää.. menkkoja ei ainakaan vielä näy. Lisäksi tuntuu, että suuta kuivaa koko ajan.

Mutta en kyllä testaa ennen keskiviikkoa, koska en oikeasti kahden luomukierron perusteella ole täysin varma kierron pituudesta.
 
Leppoisaa sunnuntaita kaikille . Mulla täällä aika heikko olo kun eilen vietettiin kaverin synttäreitä. Ja huono omatunto kun tuli muutama olut siinä juotua, ja siideri...
En sitten lähtenyt alkoholittomalle linjalle kun jotenkin tuntuisi niin uskomattomalta että että olisin raskaana, vaikka sitten kuitenkin on sellainen olo että voisin hyvinkin olla.
Mulla lämpö kohalla yhä vielä, 37,3 nyt aamulla. Rinnat tuntuvat suurentuneen, eivät tahdo mahtua rintsikoihin enää niin hyvin, tosin ei ole kipeät. Vähän öklö olo toisinaan (enkä puhu nyt krapulasta), voiko olla jo tässä vaiheessa jos olisin raskaana???
Kiva kuulla teidän muiden oireiluista, itse en ole havainnut mitään alavatsakipuja, tosin on jotenkin nippaillut toisinaan??? voiko se olla jotain kiinnittymiskipua, millaisia ne ovat. Edellisessä raskaudessa en oireillut mitenkään, muistin kuukautisetkin vasta kun olivat viikon myöhässä. Olimme yrittäneet jo noin vuoden verran tuloksetta ja olin varma ettei silläkään kierrolla tärppäisi, vaan luonto yllätikin...
 
Hei vaan kaikille jännittäjille :wave:
Mahtuisko tähän jengiin mukaan yksi 27 vuotias, avioliitossa elävä 6v tyttären äiti, joka epätoivoisesti haluaisi jo toisen lapsen. Ongelmana on vaan aivan järkyttävästi heittelät kiertojen pituudet. Reagoin stressiin todella herkästi: esim. viime kevään aikana oli vain 3 menkat, kun oli tuota hääjärjestelyihin liittyvää touhotusta ihan jatkuvasti. Heti hääpäivänä sitten jätin e-pillerit pois lopullisesti eli tuolta kesäkuusta asti olen sitten toivonut saavani masuun pienen asukin. Eipä kyllä olla ihan tosissaan yritetty ennen kuin tässä kuussa, eli aloitimme oikein säännölliset "kuhertelut" 3 päivää ennen mahdollista ovulaatiota ja tähän päivään mennessä ollaan siis touhuttu joka toinen pv. Eli ovuloinpa sitten milloin tahansa niin ei se munasolu voi välttyä siittiöiltä :LOL:
Tuleepas sitä vuodatettua melko avoimesti :/ , mutta täällä te ainakin ymmärrätte, uskoisin. Nyt on siis kp 17/~28-32....yk 3 (tarkoittaako tuo yrityskertoja vai? No mutta tämä on siis kolmas)...2. toiveissa. Kiva ruveta seurailemaan teidän muiden tilannetta, kun olette siis pidemmällä kierrossa, kun mä. Onnea jokaiselle :hug:

 
Sunnuntai 16.9.2007

Alakelmi................kp17/28-32..........yk 3............2.toiveissa
kuumetta..............kp19/22-25........yk 12...1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 20/28-30..........yk 14..........1. toiveissa
Dania...................kp 21/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 21/28-30...........yk 12.........3. haaveissa
tiiu-64 .................kp 22/28-30 ..........yk ? ..........2./1. haaveissa
kuku....................kp 23/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 24/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 24/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 25/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Kisut....................kp 26/30...............yk 10..........1. haaveissa
Jossu-71..............kp 26/28-30..........yk 6..........3/1.haaveissa
Mantelinkukka.......kp 27/24-29.........yk 10..........3. haaveissa
Melike..................kp 27/24-27...........yk 2............1. haaveissa
Vilma77................kp 28/30-32 ..........kauan ........2. haaveissa
Äippä2006............kp 28/31.................yk 2...........2. haaveissa
pippuri81..............kp 29/29..............2,5 vuotta....2. haaveissa
Kurtzman..............kp 29/30-34..........yk 2.............1. haaveissa


Pudonneet
Rosamunde
:hug:
 
Sarah85, mulla aivan samat oireet kun sulla. Lisäksi oviksen jälkeen lämpö noussut päivä päivältä (tiedä sitten onko oikeasti flunssaa, nuhakin iski). Vatsaa nippailee ja välillä ihan kunnon "repäsykipuja" tuntuu oikealla puolella. En tiedä, ehkä olen vainoharhainen vaan :D
 
tein sit tänä aamuna ihan piiruuttani testin ja olin ihan varma et negaahan se tulee näyttämään, mutta sain testiin kuitenkin sen haamun. Nyt on aivan ihmeissäni et voiko tää tosiaan olla totta näin pitkän yrittämisen jälkeen. ensi viikolla ajattelin tehdä varmistustestiä. Oireita ei oikeastaan oo ollenkaan, tosin ku tarkaan mietii niin koko viime viikon maha reistaillu samalla tavalla ku esikoisesta oli ensimmäiset 3kk ja ehkäpä sitä on ollu hiukan väsyneempi. ei pysty käsittämään tätä, mutta ei passaa hurrata viel ennen kuin saa sen kunnon plussan.
 
Tervetuloa Alakelmi! Mä oon kanssa toivonut että oppisin liittää "omia" kuvia tänne. Kivoja noi sun kuvat. Plussaonnea!

Uskomatonta pippuri81, hieno juttu, samoin varovaiset onnittelut. Just tossa aikaisemmin lähettelin sulle extraplussatuulia!

No ).( mä menin sit ostaa sen testin tonne kaappiin, nyt se siellä polttelee. Vielä kun saisi pideltyä sitä tonne keskiviikkoon, mutta saas nähdä kuin käy. Menkat ei oo vielä alkaneet, eikä siltä ainakaan vielä näytä.
 
Onnea pippuri81 :flower: Kyllä se nyt on plussa...pakkohan sen on olla. Kovasti tarraisia sukkia ja pikaliimaa sinne! Ainakin toivon niin puolestasi tosi kovasti...jotenkin se lois toivoa tähän omaan yrittämiseenkin

Olo on siis niin :snotty: ja tuntuu että kuumetta on aivan sairaasti ( :D ) mutta mittarin mukaan vain hieman yli 37 astetta...itsellä normaali siinä 36,5 asteen hujakoilla
 
Onnea pippuri81, :flower: , aivan mahtavaa!!!! Mulla lämpöä päällä 37,9???Voiko olla normaalia? En siis ole ollenkaan flunssainen, voiko eilinen juhliminen vielä nostaa kuumetta, tiedä häntä. Sormet ja varpaat pystyyn kaikille joilla nk. H-hetki lähestyy =)
 
Paljon onnea pippuri81 :flower: :flower:
Mulla nyt uutena "oireena" aivan hirveä huimaus jota ollut iltapäivästä asti. Nyt en tajuu ollenkaan. Taidan kuvitella tai sitten tosiaan tulen kunnolla kipeäksi. Hohhoijaa.
 

Yhteistyössä