Ja :hug: :hug: :hug: pudoneille.
Meikäläinen täällä tosi sekavissa tunnelmissa. Lämpöä päällä vieläkin, muttei enää niin paljon... Olen nyt tehnyt johtopäätöksen että mulla on ehkä jonkinasteinen vatsatauti. Tuota lämpöä ollut ja aiemmin oli se öklö olo. Pari päivää on saanu juosta veskissä vatsa löysänä.
Ja parisuhde on aivan palasina
:ashamed:
Pahoitin mieleni eräästä asiasta ja siitä tulikin iso asia. Nyt on keskusteluyhteys poikki ja sitä rataa. Harmittaa koko äijä!
No niin, tää on taas tätä PMS-p**kaa. Mitään siivousintoa ei ole vielä ilmaantunut. Muttamutta tein asiaa tänään apteekkiin koska tarvitsin hammaslankaa ja ylläri-ylläri, kun astelin ulos oli pussissa myös "erittäin herkkä" raskaustesti....Vannoin kyl itelleni etten tee testiä ennenkuin vasta 28 kp, nythän menen 25:ssä. Siinä mainostettiin et sen voi tehdä jo 3pvää aiemmin ja minä tietty mainoksen uhri ostin sen kaksi kertaa kalliimman
Ajattelin että voisin tehdä testin vähän aiemmin ja päästää itseni tästä jännityksen piinasta, on niin hyvin vielä muistissa ne pettymykset joita koki tuota ekaa lasta tehdessä ku aina niin monta kertaa negaa. Tosin kaksi kertaa tuli plussa, mut sitte menkat kuitenkin alkoi vähän myöhäsä. Sama kaava voi tietty toistua nytkin
Fiilikset menee vuoristorataa, lähinnä tuota parisuhdetta ajattelee että oliko tämä nyt kuitenkin liian aikaisin jos tää suhde ei kestäkään. Apua ja ANTEEKSI KAIKILLE TÄMÄ VALITUS!!!!!!
Anyway:+++++++++++++++++++-tuulia kaikille ja :heart: :flower: :heart: :flower: