***VIIKKO 38****

Hei :D Saanko liittyä näin viime tingassa teidän jännäys ketjuun?

Keskenmenosta toivuttu pikkuhiljaa. Voi olla että tässä kierrossa ei ole edes tärppiä tullut, kun tuo pupuilu ei oikein innostanut km:n jälkeen.
Mutta kuitenkin taas täältä löydän itseni, koska pienen pieni mahdollisuús tärppiin on olemassa =)
Keskenmeno oli spontaani, joten välikuukautta ei tarvinut tilauksessa pitää. Niin, nyt siis yirtyskerta öööh....oiskohan viides ja kp nyt 26/29 Eli sunnuntaina vois testailla. Ja pikkukakkonen on tilauksessa.
Kipuiluja on tuntunut, mutta niinhän niitä aina. Ainoa se mikä on että nyt ei ole yhtään sellaisia tuntemuksia mitä tärpistä oli, vaikkakin se meni kesken. Joten olen aika varma että raskautunut en ole. Tärppikierrossa mun oireet alko pari päivää oviksen jälkeen ja ne pysyi niin kauan ku kesken meni... MuttaMutta näillä eväillä mennään ja eiköhän sitä viikon päästä olla viisaampia
=)

Tärppionnea kaikille ja :hug: tippuneille
 
Torstai 20.9

Alakelmi...............kp21/28-32..........yk 3............2. haaveissa
kuumetta.............kp23/22-25..........yk 12.........1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 24/28-30..........yk 14..........1. haaveissa
Dania...................kp 25/28...............yk 1............2. haaveissa
Milla73..................kp 25/28-30..........yk 12.........3. haaveissa
salamander...........kp 26/29..............yk 5............. 2. haaveissa
tiiu-64 .................kp 26/28-30 ........yk ? ..........2./1. haaveissa
kuku....................kp 27/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe...................kp 28/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 28/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 29/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Mantelinkukka.......kp 31/24-29.........yk 10..........3. haaveissa


Plussanneet:
Vilma77
Jossu-71

Haamuilijat:

Pudonneet:
Rosamunde
Melike
Äippä2006
Kisut
Kurtzman
Pippuri81
 
Onnittelut Vilma77 ja Jossu-71 :flower: =)

Tänne ei ihmeempiä kuulu. Vähän on tätiä ennustavia tuntemuksia vatsassa. Saa nähdä miten käy. Yritän olla jännäämättä, mutta kyllähän se jännittää
:) Ja jännittää myös teidän muiden puolesta!
 
Onnea onnea Vilma77 ja Jossu71 :heart: :heart: :flower: Ihanaa kun näitä plussia alkaa tulemaan :heart: Nyt se kymmenen rikki tässä pinossa :D

Omaa napaa: Ei vuotoa.Kokeilin aamusta kohdunnipukkaa, se oli kova ja jotenkin suurempi kun aijemmin tässä vaiheessa kiertoa. Mä en ole ikinä kokeillut muulloin kun loppukierrosta. Toiveet nousee taas pilviin =) Haluan kuitenki odottaa testaamisen siihen et mieskin kotona sitten la aamuna. Menin jo tilaan herkät testit netistä.
 
Moi, mä ilmoittaudun taas mukaan tässä kierrossa. Sain lääkäriltä avuksi yhden pregnyl piikin varmistamaan oviksen se tais olla kp 17. Nyt kp26/30.
Lämmöt koholla ja kauhia päänsärky oireina.

Mutta muuten tosi kuiva olo. Ja sitä kysyisinkin, onko kaikilla alkuraskaudessa paljon vuotoa? Vai voiko olla raskaana, vaikka sitä ei olisikaan... hmm. siis toivon vaan lisää oljenkorsia...
 
Onnea plussanneille!

Minulla siis kp 30, testin tein viime lauantaina mutta oli nega. Nyt olen odotellut menkkoja mutta ei vielä kuulu. Minulla ollut yhdet kuukautiset imetyksen lopettamisen jälkeen (ykkönen nyt reilun vuoden ikäinen). Siksipä en nyt tiedä milloin kuukautisia odottelisin kun en tiedä minkäpituinen kierto nyt on. Ennen ollut lyhyt, 24-27pv, joten sen puolesta voisin vaikka ollakin pieniin päin, mutta eipä vielä iloita.. Mutta periaatteessa ekaa kiertoa yritetään ja toivoillaan.
 
Onnittelut plussanneille!:flower: Ja
:hug: pudonneille.

Testasin tuossa hätäsesti päiväpissasta eilen negan. Koskaan ei ole vielä kierto mennyt yli tuon kp29:n. No mutta ajattelin kuitenkin testata huomenna aamupissasta uudelleen. Menkkakipuja ollut tosi kovasti, mutta ei niitä menkkoja ainakaan vielä. Joka kerran kun on ollut kipuja olen ollut varma että täti tulee. Kuiva olo täälläkin on, ei mitään vuotoa.

Asian vierestä vielä... En tiedä minkäverran on totta mutta olen kuullut että b-vitamiini ehkäisisi keskenmenoja ja siitä olisi muutenkin apua tähän raskaaksi tuloon ja vauvan kehittymiseen. Muistelisin että sitä foolihappoa (B-vitamiini?) tarvii raskauden aikana 400 mikrog/vrk. Tämä on jäänyt muistiin tuolta äitiyspolilta kun joskus edellisen raskauden aikana kätilö mainitsi siitä. Onkos muilla parempaa tietoa?

Jännät ajat meillä. Plussatuulia kaikille +++++++++++

 
Nelonen
Koetan malttaa tuon testailun kanssa, en ennen sunnuntaita ainakaan.. ja silloinkin vanhempani ovat meillä (tulevat huomenna) joten taidan jättää siihen, kun lähtevät meiltä joskus alkuviikosta. Mutta eiköhän se uusi kierto ennen sitä ala (itseni suojelua tämä vakuuttelu...). Entäs sinä?

Mantelinkukka
Minä olen soittanut pari kertaa teratologiseen tietopalveluun lääkeasioista kysyäkseni ja siellä on kummallakin kerralla kysytty, että tiedänhän varmasti, että foolihappoa tulisi ottaa joka päivä vähintään tuo 400 ug/ vrk. Olen myös lukenut useammasta paikasta (netistä ja vauva-lehdestä) että foolihappo on tärkeää raskauden aikana ja jo sitä suunniteltaessa. Foolihappoa tarvitaan mm. sikiön hermostoputken kehitykseen, kudosten ja punasolujen kehitykseen sekä uusiutumiseen. Tässä yksi linkki: http://www.kuopionlaakeinformaatiokeskus.fi/kysymys/kysymys7-03.pdf , googlella löytyy lisää :) . Itse otan Bevi-tabseja päivittäin etenkin ovulaation jälkeisellä kierronpuolikkaalla.
 
Taisin pudota... Aamulla tosi kovat menkkakivut, tuli pikkusen verta/rusehtavaa vuotoa. Sitten loppui sekä kivut että vuoto. Luulen että kuitenkin jatkuu toi vuoto viimeistään huomenna. Äh, ottaa päähän. Lämmöt kuitenkin vielä tänäänkin yli 37 että aikas jännä juttu.
 
Huomenta,

Pahoittelut tippuneille :hug:

...ja tervetuloa kaikki uudet =)

Mulla alkoi eilen menkkoja enteilevä päänsärky. Muutaman kerran vihlaisi mojovasti alavatsalta munasarjojen kohdalta ja hikeä pukkaa joten...... ikävä kyllä menkat saapuvat tutusti ja varmasti.

Onko teillä muilla tällaista ihmeellistä hikoilua ennen menkkoja? Raivostuttavaa.

Ihmettelen, että pienikin rasitus esim. portaissa kolmanteen kävely laittaa alavatsaa pistämään ja heikottaa niin pahuksesti. En ole tällaista huomannut juuri ennen kuukautisia.
Onko teillä muilla tällaista? Pitäisiköhän jo mennä tutkimuksiin jospa mulla onkin paha endo ja siksi raskautuminen ei onnistu ja oireetkin näin voimakkaita.

Mukavaa perjantai päivää kaikille ja jännittävää viikonloppua testaajille!!

 
PERJANTAI 21.9

Alakelmi...............kp22/28-32..........yk 3............2. haaveissa
kuumetta.............kp24/22-25..........yk 12.........1. yhteinen haaveissa
Sarah85...............kp 25/28-30..........yk 14..........1. haaveissa
Milla73..................kp 26/28-30..........yk 12.........3. haaveissa
salamander...........kp 27/29..............yk 5............. 2. haaveissa
tiiu-64 .................kp 27/28-30 ........yk ? ..........2./1. haaveissa
onneliina...............kp 27/30..............yk ?............ 1. haaveissa
katbe...................kp 29/28-30..........yk 3............2. haaveissa
Tirlittan-75...........kp 29/29............... yk2...........1. haaveissa.
Hempukka87........ kp 30/30-?............yk 11..........1. haaveissa
Pompo79................kp 31/24-27.......yk 1............2. haaveissa
Mantelinkukka.......kp 32/24-29.........yk 10..........3. haaveissa


Plussanneet:
Vilma77
Jossu-71

Haamuilijat:

Pudonneet:
Rosamunde
Melike
Äippä2006
Kisut
Kurtzman
Pippuri81
Dania
Kuku


Päivittelin, toivottavasti tuli kaikki oikein :) Tippuneille isot :hug: ja Jossulle onnea plussasta :heart:
Täällä ei mitään tuntemuksia. Saharaa pukkaa kokoajan, mutten jaksa muistaa millaset ed. kierrosten kuivuus/kosteusasteet ollut ennen menkkoi...
 
:wave: Kiitos kaikille onnitteluista! :wave:
Ja paljon onnea matkaan myös Jossu -71 toivottavasti saadaan molemmat omat nyytit ensi keväänä! :)

Onneliina kyseli vuodosta. Ei mulla ainakaan ole vuoto lisääntynyt. Ei mulla muutenkaan ole mitään oireita muuta kuin et menkat on poissa ja testi näytti plussaa :) Nyt kun ajattelen niin ei mulla oikeastaan ole missään edellisissä 5 raskaudessa ollut mitään kummempia raskausoireita pahaaoloa tai vastaavaa, toivottavasti kaikki päättyy tällä kertaa onnellisesti...

:wave: Vilma
 
:hug: pudonneille
Täällä ei mitään uutta. Huomenna aamulla ajattelin testata. Onneksi menee ilta töissä ja sit voi mennä suoraan nukkumaan niin aika menee äkkiä.
Mulla on ollu alavatsakipuja nyt varmaan lievästi vajaa viikon jo. En kyl aiemmin ole huomannut et oviksen jälkeen olisi ollut tällasta. Saas näkee nyt sitte mitens ämmän käy....
 
Vilma77:
onpa vapauttavaa kuulla, et voi olla raskaana ilman mitään kummempia oireita. Kun koko ajan sitä kuulostelee ja kuulostelee. Tulee jo ihan hölmöksi.

Mun oire on vieläkin, että ei tunnu kipeältä, mutta silti lämpöä 37,5. ja napukka kooorkealla. aika kovakin taitaa olla. iiiiiiiks!

ärsyttää, kun huomaa tällaisia otollisia oireita ja sit alkaa uskoa, että jos olisikin raskaana.. sit sitä pettyy niin kovin. meillä on yritetty 5 kiertoa, mutta tää taisi olla eka kierto kun munasolu irtosi. tuntuisi jotenkin ihan epätodelliselta, et nyt ekalla siis tärppäis. sain siis yhden pregnyl-piikin täs kierrossa...
 
Täti kurvasi yllättäen eilen illalla, joten putosin sit kp 32. Koskaan ei ole tosiaan kierto venynyt, mutta tästä lähtien sitäkin osaa siis odottaa. Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia vauvaantuneille. Taustalle poistuu yk 11 kohti Mantelinkukka, ziao!
 

Yhteistyössä