***VIIKKO 38****

Meillä on aika samat kierron pituudet Melike. Jännäilen tota sun oviksen -bongailua samalla.

).( Meillä taas jokatoinen pv tätä "tosissaan" hommailua. Toi vatsa on vähän rauhottunut ja kosteampi kausi taisi alkaa tänään, oviksesta ei kuitenkaan varmuutta.

Milläs mielellä muut jännääjät ootte? Itsellä on ihan hyvät fiilikset tästä kierrosta vaikkei mitään ihmeellistä syytä olekkaan.

=) =) Plussatuulia ++++++++
 
Heips vaan kaikille 38-viikkolaisille..

Vähän hiljaista tuntuu olevan meidän pinossa, mutta ei ole varmaan ollut kenelläkään vielä mitään ihmeempää kerrottavaa näiden vauvantekopuuhiin liittyen :|

Täällä bongattu ensimmäiset ovislimat :ashamed: :whistle: ;) .. Päätetty avosiipan kanssa, että joka toisen päivän -meiningillä mennään, miksei useamminkin, jos huvittaa (lue: jos aikaa on ja ennen kaikkea tilaisuus, se kun ei aina oo niin helppoo, kun kotona hyörii yksi teini-ikäinen kavereineen ja pikkusisarus vielä useampine kavereineen) Illat on aina vähän vaisuja, työkiireet väsyttää, mutta nyt ovisaikaan yritetään hyödyntää nekin ;)

En aio tikutella enkä lämpöjä mittailla, kyllä tässä jo huippuajat on oppinut tuntemaan.

Voi kun tärppäis! ja tietenkin toivon tärppiä tässä kierrossa ennen kaikkea niille jotka ovat kauan jo yrittäneet, ja jotkut ensimmäistäänkin kauan!

:heart: Mukavaa viikonvaihdetta toivotellen, Rosamunde
 
Moikkelis kaikille!

Tänne ei vielä kuulu mitään ihmeempiä...täti on onneksi poistunu eilen keskuudestamme ja nyt lähetään uuteen nousuun. En oo mitenkään erityisen toiveikas eikä meillä puputella sen kummemmilla suunnitelmilla. Ovista ajattelin kuitenki alkaa tikuttelemaan tuossa viikon sisällä...en ookaan sitä aikasemmin kokeillu. Kaikki keinot on sitte melkein käytetty...mutta toivosta ei vielä luovuta. Keskiviikkona on onneksi aika gynelle niin saapahan tutkimukset ainaki alkuun. Kolme kuukautta meni ennenku sain aikaseksi varata ajan...eli jonkinlaista edistymistä kai sekin...
 

PÄIVITYS

Sunnuntai 2.9.2007

Sarah85.................kp 6/28-30...........14..............1. toiveissa
Dania.....................kp 7/28................yk1.............2. haaveissa
kuku......................kp 9/26-27..........yk 8............3. haaveissa
katbe.....................kp 10/28-30.........yk3.............2. haaveissa
Hempukka87...........kp 11/30-?..........yk11............1. haaveissa
Kisut......................kp 12/30.............yk10............1. haaveissa
Jossu-71................kp 12/28-30........yk 6.............3/1. haaveissa
Mantelinkukka..........kp 13/24-29........yk. 10..........3. haaveissa
Melike.....................kp 13/24-27.........yk2.............1. haaveissa
Vilma77..................kp 14/30-32 ....... kauan ..........2. haaveissa
Rosamunde ...........kp 14/28.............yk yli vuosi ...3. haaveissa
pippuri81...............kp 15/ 29............2,5 vuotta.....2. haaveissa


Tosi hiljasta tuntuu olevan! Mitäs ihmiset oikein puuhailevat?

Mulla on itsellä ollut työkiireitä etten ole ehtinyt edes täällä pyörähtää.

Vauvakuume on pysytellyt taka-alalla ja nyt aletaan jo oikeasti miettiä muita keinoja tai sitä että yksi lapsi meille on annettu tarvitaanko me toista? Elämä on hyvin mallillaan ikää on 30-v ja talous kunnossa. Millä mielellä muut pitkään yrittäneet ovat? Alkuun vauvakuume oli mulla ihan kauhea mitään muuta ei mahtunut ajatuksiin nyt on jotenkin ajatukset ihan toisella mallilla. Toivottavasti en pohdi liian "raskaita" juttuja vauvakuume palstalla... ;)

:wave: Plussaisia syystuulia toivottaa Vilma :heart:
 
Sarah85.................kp 7/28-30...........14.............1. toiveissa
Dania.....................kp 8/28................yk1............2. haaveissa
kuku......................kp 10/26-27..........yk 8...........3. haaveissa
katbe.....................kp 11/28-30.........yk3............2. haaveissa
Hempukka87...........kp 12/30-?..........yk11...........1. haaveissa
Kisut......................kp 13/30.............yk10...........1. haaveissa
Jossu-71................kp 13/28-30........yk 6..........3/1. haaveissa
Mantelinkukka..........kp 14/24-29........yk. 10.......3. haaveissa
Melike.....................kp 14/24-27.........yk2............1. haaveissa
Vilma77..................kp 15/30-32 ....... kauan .......2. haaveissa
Rosamunde ...........kp 16/28.............yk yli vuosi ...3. haaveissa
pippuri81...............kp 16/ 29............2,5 vuotta.....2. haaveissa

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Mulla näytti ovistesti ainakin eilen negaa.. Täytyy tänään iltapäivällä kattoo sitten uudestaan. Toisaalta ei oo kyllä mitään tuntemuksiakaan ovulaatiosta.. toivottavasti tässä viikon alussa rupeis tapahtuu jotain kehossa :)
 
Heippa!
Heti alkuun omaa ).( Mulla oli eilen sellaista veriviiru-limaa. Joo tiedetään yök-juttu, mutta ei ole ollut ennen edes oviksenkaan aikaan sellaista. Tänään toi nipukka on kova ja takana, oisko toi ovis ollut sitten jo, en oikein tiedä. :ashamed: No mies oli kuitenkin yövuorossa töissä ja pariin päivään ei sitten olla edes ehditty peittoja heiluttelee, töiden vuoksi. Vaikka joka toinen pv piti. Hitsin työnantaja kun ei ymmärrä tämmöistä tarvetta... :saint:
Voimia ja plussaonnea kaikille, mutta erityisesti teille pitkään yrittäneille. :heart:
 
Moiks!

Ovisaikoja eletään. Kunnon tuntemukset täällä...eilen ehdittiin ihan kivasti puuhastella, ja tänä iltana vielä varmistellaan. Sittten ei auta kuin odotella. Ai niin, mun kp:t taitaakin olla 16/28 tänään, oon laskenu väärin. Viime kierto venyi 32-päiväiseksi, voi olla että nytkin lähellä 30:ntä.

Ottakaahan ilo irti ovispäivistä :saint: ;) ;) ;)
 
Mä en oo kans kerenny tääl käymään ku tuntuu et asun nykyään enemmän töissä kun kotona. Ovis testiin sain tänään plussan, eli meinaisko se sitä et kierto venyy taas kerran. Aika paljon samoja fiiliksiä/tuntemuksia kuin vilma77. Mulla kans alkuun ei mahtunut kuin vauva ajatuksia, nyt ne on laantuneet. Osasin kyl varautua pitkään odotteluun ( esikon plussaan meni aikaa noin 1v7kk), mut näin pitkään. Tän kierron jälkeen taas varaillaan aikaa lekuriin jos ne sais vimmein käynnistettyä ne tutkimukset, vähän lupailivat niit pco tutkimuksia. Aika paljon olen tietoisesti kyl yrittänyt jättää vauva ajatuksia taka alalle.
 
Mantelinkukka: Mulla aivan sama juttu, sellaista rusehtavaa vuotoa tullut nyt parina päivänä. Tosi outoa, ei aikaisempia kokemuksia tuollaisesta. Mahakipujakin oli eilen, tänään enää ei. Enpä tiedä sitten...
 
Sarah85.................kp 8/28-30...........14.............1. toiveissa
Dania.....................kp 9/28................yk1............2. haaveissa
Milla73...................kp9/28-30............yk12..........3. haaveissa
kuku......................kp 11/26-27..........yk 8...........3. haaveissa
katbe.....................kp 12/28-30.........yk3............2. haaveissa
Hempukka87...........kp 13/30-?..........yk11...........1. haaveissa
Kisut......................kp 14/30.............yk10...........1. haaveissa
Jossu-71................kp 14/28-30........yk 6..........3/1. haaveissa
Mantelinkukka..........kp 15/24-29........yk. 10.......3. haaveissa
Melike.....................kp 15/24-27.........yk2............1. haaveissa
Vilma77..................kp 16/30-32 ....... kauan .......2. haaveissa
Rosamunde ...........kp 17/28.............yk yli vuosi ...3. haaveissa
pippuri81...............kp 17/ 29............2,5 vuotta.....2. haaveissa




 
Heissan,

Siirryn tuolta viikolta 39 tänne. Eihän sinne tullut kuin minä ja yksi kaveri. Täällä on kivasti porukkaa!!
Eli uusioperhe ollaan ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Toivottavasti meitä vielä joskus onnistaa, yrityskerta 12 meneillään............

 
Aattelin tässä juuri, että miten sitä jaksaa taas odotella pari viikkoa :whistle: Aika menee niin hitaasti. Toisaalta luulen kyllä jo ensi viikon alkupuolella tunnistavani jotain toivontynkää, jos sitä on.

Tervetuloa Milla73 :flower: Vähän hiljaista on täälläkin vielä, mutta kyllä ensi viikolla meno yltyy.

Jotenkin on toiveikas olo sentään, kun tuli ihan oikeaan aikaan vietettyä laatuaikaa makkarin puolella :heart: Viime kierto ja sitä edellinen meni ihan mönkään ajoitusten suhteen, oltiin ihan eri puolella Suomea ensin, ja toisen kerran lasten kanssa reissussa eikä tullut tilan puutteessa tilaisuutta.

Milla, meillä myös niin, että kolmatta yrittelen, mutta ensimmäistä yhteistä. Välillä tuntuu että kaikki muut raskautuu.. :( Mutta ei saa valittaa, onhan noita tuossa kaksi. Sitä vaan niin toivoo, että saatais se yhteinenkin.
 
Sarah85.................kp 9/28-30...........14.............1. toiveissa
Dania.....................kp 10/28................yk1............2. haaveissa
Milla73...................kp10/28-30............yk12..........3. haaveissa
kuku......................kp 12/26-27..........yk 8...........3. haaveissa
katbe.....................kp 13/28-30.........yk3............2. haaveissa
Hempukka87...........kp 14/30-?..........yk11...........1. haaveissa
Kisut......................kp 15/30.............yk10...........1. haaveissa
Jossu-71................kp 15/28-30........yk 6..........3/1. haaveissa
Mantelinkukka..........kp 16/24-29........yk. 10.......3. haaveissa
Melike.....................kp 16/24-27.........yk2............1. haaveissa
Vilma77..................kp 17/30-32 ....... kauan .......2. haaveissa
Rosamunde ...........kp 18/28.............yk yli vuosi ...3. haaveissa
pippuri81...............kp 18/ 29............2,5 vuotta.....2. haaveissa
 
Morjens!
Tänään alkoi limat tulla sit kunnolla. Varmaankin kiitos greippimehun =) On aijemminkin tullut ,mutta ei näin paljoa :x Otan sit miehen tänään vaikka väkisin. Perjantaille jo suunnittelin esikon yökylään mummolaan ja meille jotain romanttista :heart: ;)

Puuhailtua ei ole tullut tästä kierrosta kun vasta kerran :ashamed: . Mulle tuli taas hiivatulehdus menkkojen jälkeen :eek: Nyt kun muistelen oli esikoisen kuumeilu aikana myös sama juttu. Luulisin et nyt jo paikat kondiksessa. Pare olla :D

Tärppi onnea kaikille muillekin :wave:
 
Tulin tänne taas pohdiskelemaan outoja juttuja. Vuotoa tulee edelleen, paperiin pyyhkiessä sekä välillä ihan housuihin asti läiskä tullut, sellasta oranssihtavaa :D Mahaa nippailee ja selkää jomottaa, eli ovisoireita on mutta miksi jo nyt... Lämpöjäkin olen huvin vuoksi mittaillut aamuisin, ollut 36,2-36,3 mutta tänä aamuna 35,8. Eikös lämmöt laske hieman juuri ennen ovista ja oviksen jälkeen sitten nousee...? Täytynee ahkerasti houkutella tota miestä peiton alle jospa saataisiin "tuloksia" aikaan :) Tsemppiä kaikille!
 
Mukavaa, että täällä on mukana sellaisiakin joilla on lapsia, mutta ei vielä yhteisiä tämän hetkisen kumppanin kanssa.
Miehelläni ei myöskään ole lapsia. Kohta vuoden yritetty eikä ole tärpännyt niin pakosti tulee mieleen saadaanko me ollenkaan sitä yhteistä. Surulliseksi siitä tulee vaikka nuo kaksi nuorta jo mulla on.

Mulla alkoi ihmeellinen vatsan turvotus tänään, yht äkkinen pahan olon tunne kesken työpäivän sekä alaselkääkin kivistää oikein pahuksesti. Taitaa tuolta masunkin puolelta vihlaista välillä. Ihan outoa. Ei nyt pitäisi ovulaatiokaan vielä olla päällä. Ellei sitten tule joku turbo ovis sen mukaisine oireineen neljä päivää etuajassa. AUTS!!
Dania ollaan siis samoissa ajatuksissa oireiden kanssa...
Ainut huono juttu on, että mun mies työmatkalla............... :/
 
Iltaista!

Toiset oviksen parissa, minä täällä oviksen jälkeisen turvotuksen kourissa. Rinnatkin on alkaneet kipeytyä jo nyt. Mutta mulla on ollut tuos "tissikipuilun" kanssa monenlaisia kiertoja: välillä vasta päivää ennen menkkoja kipeytyy, välillä olleet melkein kaks viikkoa kipeinä. Mistähän sekin johtuu? No, ei ainakaan kannata niiden varaan toiveita rakentaa :LOL:

Onneksi olen ens viikolla lähdössä koulutukseen, saan muuta ajateltavaa ja menee aika nopeammin. Jotenkin on taas iskenyt kauhea vauvakuume päälle, vaikka monta kuukautta oli tässä välissä hiljaisempaa enkä juurikaan miettinyt koko asiaa.

Juu meilläkin sama tilanne eli miehellä ei ole lapsia. Toivoo tietysti kovasti, mutta on kuulemma valmis hyväksymään senkin, ettei meitä onnista. Kyllä se kai sitten on niin, että raskautuminen oli nuorempana paljon helpompaa, minä ainakin tulin raskaaksi "kertalaakista". Ja nyt en sitten millään...

:heart: +++++++++++++++++++++++++++++++ :heart: heitän kaikille ovistelijoille, tikuttelijoille, ensimmäistään toivoville, kaikille!
 
Sarah85.................kp 10/28-30...........14.............1. toiveissa
Dania.....................kp 11/28................yk1............2. haaveissa
Milla73...................kp11/28-30............yk12..........3. haaveissa
kuku......................kp 13/26-27..........yk 8...........3. haaveissa
katbe.....................kp 14/28-30.........yk3............2. haaveissa
Hempukka87...........kp 15/30-?..........yk11...........1. haaveissa
Kisut......................kp 16/30.............yk10...........1. haaveissa
Jossu-71................kp 16/28-30........yk 6..........3/1. haaveissa
Mantelinkukka..........kp 17/24-29........yk. 10.......3. haaveissa
Melike.....................kp 17/24-27.........yk2............1. haaveissa
Vilma77..................kp 18/30-32 ....... kauan .......2. haaveissa
Rosamunde ...........kp 19/28.............yk yli vuosi ...3. haaveissa
pippuri81...............kp 19/ 29............2,5 vuotta.....2. haaveissa


Mulla näytti ovistesti vasta eilen illalla ja tänään aamulla plussaa.. Eli vähän myöhemmine kun oletin. :) Helpottavaa tietää, että ovulaatio ainakin tapahtuu, kun en sitä ainakaan limoista havaitse.
No nyt on ainakin iltasuunnitelmat valmiina :)
 
Mulla tänään ovistestissä melkein yhtä vahvat viivat, ihan hitusen vaaleampi oli testiviiva. Luulenpa että huomenna tai viimeistään ylihuomenna jo yhtä vahvat. Selvästikin ovis lähellä, nimittäin limoista päätellen sekä siitä, että alaselkää jomottelee ikävästi. Voipi olla siis että kierto hieman lyhenee, tai mistäs sitä tietää. Se outo vuotokin loppui eilen, en kyllä yhtään tiedä että mitä oli.
 
Perjantai 7.9

Sarah85.................kp 11/28-30...........14.............1. toiveissa
Dania.....................kp 12/28................yk1............2. haaveissa
Milla73...................kp12/28-30............yk12..........3. haaveissa
kuku......................kp 14/26-27..........yk 8...........3. haaveissa
katbe.....................kp 15/28-30.........yk3............2. haaveissa
Hempukka87...........kp 16/30-?..........yk11...........1. haaveissa
Kisut......................kp 17/30.............yk10...........1. haaveissa
Jossu-71................kp 17/28-30........yk 6..........3/1. haaveissa
Mantelinkukka..........kp 18/24-29........yk. 10.......3. haaveissa
Melike.....................kp 18/24-27.........yk2............1. haaveissa
Vilma77..................kp 19/30-32 ....... kauan .......2. haaveissa
Rosamunde ...........kp 20/28.............yk yli vuosi ...3. haaveissa
pippuri81...............kp 20/ 29............2,5 vuotta.....2. haaveissa


Tänään ihana vapaa päivä. Voidaan muksun kanssa ottaa rennosti. Ulkona on ihan kirkas taivas ja ihana auringonpaiste B) Täytyy varmaan lähteä ulkoilemaan, muutaman kilon painon pudotuskaan ei olis yhtään pahasta. :whistle:

:wave: Vilma
 
Lauantai 8.9.

Sarah85.................kp 12/28-30...........14.............1. toiveissa
Dania.....................kp 13/28................yk1............2. haaveissa
Milla73...................kp13/28-30............yk12..........3. haaveissa
kuku......................kp 15/26-27..........yk 8...........3. haaveissa
katbe.....................kp 16/28-30.........yk3............2. haaveissa
Hempukka87...........kp 17/30-?..........yk11...........1. haaveissa
Kisut......................kp 18/30.............yk10...........1. haaveissa
Jossu-71................kp 18/28-30........yk 6..........3/1. haaveissa
Mantelinkukka..........kp 19/24-29........yk. 10.......3. haaveissa
Melike.....................kp 19/24-27.........yk2............1. haaveissa
Vilma77..................kp 20/30-32 ....... kauan .......2. haaveissa
Äippä2006..............kp20/32...............yk2............2. haaveissa
Rosamunde ...........kp 21/28.............yk yli vuosi ...3. haaveissa
pippuri81................kp 21/ 29............2,5 vuotta.....2. haaveissa


Tervetuloa mukaan Äippä2006! :)
 

Yhteistyössä