***Viikko 27***

Perjantai 29.6.

Papagena..............kp 17/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 19/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 20/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 22/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 22/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 22/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 22/25..............yk3 ..........3.lapsi
Ada......................kp 22/28................yk2............esikoinen
hiidi........................kp 24/26-27..........yk1..........3.lapsi
HelmiPihlaja...........kp 24/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 24/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo..........kp 24/28-31..........yk1............2.lapsi
Rötväles.................kp 25/28..............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 26/30...............yk1............esikoinen
myymä ..................kp 26/29...............yk1............2.lapsi
kevätesikko...........kp 26/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 29/30-47...........yk3............esikoinen?


Plussanneet


Pudonneet

gataa

*****

korjailtu.
 
Kevätesikko, samma här, siis tekee mieli testata.... Viimeksi kierto oli 30päivää ja nyt kp 30 menossa, eikä menkkoja vielä kuulu....kääk.... Ehkä mä uskallan testata, vaikka negakin tulis niin tietääpä ainakin =)

köpömummo: Mä en olis ikinä uskonut että musta tulis tälläinen "mamma". Täytyy sanoa että kun muistelee millainen olin ennen lapsia niin olin just sellainen Hienohelma jolla piti olla tukka hyvin, vatteet muodin mukaan, kynnet laitettu ja meikkiä kilo... ;) Nyt ei voi kyllä sanoa enään samaa. Kyllä noi lapset muuttaa niin paljon, hyvällä tavalla :D

Mut nyt meen kattoon mitä toi pikkuherra tekee....
 
Lauantai 30.6.[/code]

Papagena..............kp 17/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 20/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 21/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 23/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 23/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 23/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 23/25..............yk3 ..........3.lapsi
Ada......................kp 23/28................yk2............esikoinen
hiidi........................kp 25/26-27..........yk1..........3.lapsi
HelmiPihlaja...........kp 25/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 25/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo..........kp 25/28-31..........yk1............2.lapsi
Rötväles.................kp 26/28..............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 27/30...............yk1............esikoinen
myymä ..................kp 27/29...............yk1............2.lapsi
kevätesikko...........kp 27/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 30/30-47...........yk3............esikoinen?



Plussanneet


Pudonneet

gataa
 
syliapina mulla ei oo kokemusta noista haamuista, mut eiks se ollu niin että jos siinä on väriä (punaista?) niin se vois olla haamu..eli sitä itseään +++
testaa huomenna aamulla uudelleen?? (varovaisesti uskon että sinun massussa voi olla joku asumassa) :heart:

mulla mahassa nippailee välillä..liekö enää tunnistankaan raskausoireita ku esikoisesta testasinkin vasta menkkojen jo oltua myöhässä..(ajatelkaa ei yhtään turhaa testiä tärppikierrosta) no niin mä lähden kahvittelemaan..åäivän jatkoja ja käykää heti kertomassa jos testaatte.
 
Ada
Aamupäivää [/b]Syliapina ja muut!!!

Mäkin sain tänään haamun... käyn katsomassa sitä joka toinen minuutti... on se haamu, siinä on
väriä!

Ihmettelen miten se voi olla mahdollista, koska näin aikaisin testaan...
kävin taas katsomassa, kyllä on siinä väriä ;)

Edellisessä kierrossa mulla oli myös haamu, mutta täti tulla taapersi ihan aikataulussaan, joten olisi pitänyt ottaa opiksi ja juoda sitä greippimehua...

Kahtellaan B)
 
Ada
Miten muuten meinaat Syliapina nyt suhtautua siihen juhlimiseen? Tai mitä mieltä muut on? Mulla on tänään sama propleemi... Taidan lähteä testikauppaan ja jos saan uuden haamun, niin pähkäilen sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ada:
Miten muuten meinaat Syliapina nyt suhtautua siihen juhlimiseen? Tai mitä mieltä muut on? Mulla on tänään sama propleemi... Taidan lähteä testikauppaan ja jos saan uuden haamun, niin pähkäilen sitten.
kyllä mä aattelin juhlia. koska mä en ite tiiä et onko se haamu vai vaan viivanpaikka..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
Mikä ihme se on se viivanpaikka? Mä en oo törmänny ku negoihin, plussiin, ja haamuihin. Jos on hitusenkaan väriä, ni se on haamu. Hormonia pissassa vaan vähempi, siks ei tuu vahvempaa viivaa.

Eli onnittelut "haamunneille"! :flower: =)
se on niinkun se kohta mihin sen viivan pitäs tulla mut siihen ei tule väriä... näkyy tavallaan vissiin harmahtavana..

*****

mä en edelleenkään tiedä kumpi tuo mun on. joko haamujen haamujen haamu tai viivanpaikka. vaikeaa. ja jos testaisin tänään uusiks ni eikös se näyttäis negaa kun ei ole aamupissasata otettu?

 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!
Ollaan lomareissussa jo vahvasti menossa, ei ole päässyt kirjoittelemaan.. Paljon :hug: gataalle putoamisesta! Toivottavasti seuraavalla kierrolla tärppää! Nythän on jo muutamalla ilmeisesti haamuja tullut testeihin, joten onnea niistä!!

Täällä on nyt edellisestä viestistä lähtien oireet senkun lisääntynyt, alavatsaan koskee välillä aikas mukavasti, alaselkä on kokoajan kipeä ja rinnat ovat nyt kauttaaltaan kipeät. Mielenkiintoiseksi tästä tekee se, että oireet ovat alkaneet jo viikko ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.. :whistle:
Ja tottakai minä, testien suurkuluttaja, kävin ostamassa jo testin matkalaukkuun, saas nähä kuinka pitkälle sitä malttaa venyttää.. =)
Käyn kyllä ilmoittelemassa heti kun pääsen koneen ääreen että mitä testi toi tullessaan!!

Ja hyviä lomapäiviä kaikille jotka kesälomaansa parhaillaan viettävät!
 
Syliapina: Ammupissasta huomenna testaamaan... :) Vähän näyttäis että toi vois kyllä olla haamu.....

Mä odottelen että postipoika tuo raskaustestejä ensi viikolla! Yhden tein tänään (clearblue) ja vähän siinä alko tulla sitä plussaa, tosi haamu kanssa joten pitänee odottaa ja viikolla uudestaan testata jollei täti kurvaa kylään.....

Ada onnea!!! :heart:

Ja kaikille muillekkin plussatuulia! Toivotaan että saadaan mahdollisimman monta plussaa!
 
myymä
Ja terveisiä Edenin kylpylästä :) Oltiin siellä viettämässä perheviikonloppua Tytön ja isin kanssa. Viikonloppu meni loistavasti eikä oireita ole ollut (muuta kuin pissalla ravaaminen ja jatkuva syöminen). Kävin perjantaina työhaastattelussa ja yhtäkkiä lauantaina tuli sellainen tunne, että nyt on tehtävä testi, ennen kuin soittavat uudesta työpaikasta maanantaina. Tein testin ja HAAMU TULI. Siis olin ihan äimänä, että kerrastako tässä nyt raskaaksi pärähdettiin. Kaikki menee siis uusiksi. Työpaikasta joudun varmaan kieltäytymään, koska he etsivät vakituista työntekijää enkä aio valehdella raskaudesta. Ja vaikka nyt sanoisivat ettei haittaa niin 4kk koejalla saattavat irtisanoa ihan ilman syytä joten parempi pysyä nyt vaan ihan vakituisessa työssä mikä minulla on. :)

Tänään tein aamulla uuden testin ja haamuhan se siellä taas. HUomenna toivottavasti näyttäisi jo vahvempaa viivaa. Olen ihan äimänä! Plussaonnnea kaikille!!!!!!!

Onnistuukohan kuvan laitto. Tosi tosi TOSI haaleesti näkyy kuvassa mutta livenä oli kyllä selvempi ;)



 
Alkuperäinen kirjoittaja piutsuli:
Syliapina: Ammupissasta huomenna testaamaan... :) Vähän näyttäis että toi vois kyllä olla haamu.....
testasin aamulla ja nega. voikohan johtua siitä että menin niin myöhään nukkuun ja tein testin jo ysin aikoihin?

testissä näkyy edelleen vaaleaakin vaaleampi juttu enkä mä edelleenkään tiiä että onko siinä punaista.

suunniteltiin miehen kanssa että josko lähettäis huomenna mökille ajeleen ja tultais keskiviikkoiltana pois. sais ajatuksetkin testaamisesta pois.

 
myymä


Tuossa sitten olis selvempi kuva, mutta hailakka haamuhan se siinä vielä... EIkös tuosta voisi jo kuitenkin tulkita, että raskaana ollaan kun kahteen eri merkkiseen testiin on nyt tuommoset tullut...
 
Ada
Sunnuntai 1.7.07

Papagena..............kp 20/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 21/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 22/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 24/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 24/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 24/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 24/25..............yk3 ..........3.lapsi
Ada......................kp 24/28................yk2............esikoinen
hiidi........................kp 26/26-27..........yk1..........3.lapsi
HelmiPihlaja...........kp 26/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 26/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo..........kp 26/28-31..........yk1............2.lapsi
Rötväles.................kp 27/28..............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 28/30...............yk1............esikoinen
myymä ..................kp 28/29...............yk1............2.lapsi
kevätesikko...........kp 28/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 31/30-47...........yk3............esikoinen?


Plussanneet


Pudonneet

gataa
 
Onnea haamuilijoille! :flower:
Teitähän tulee ku sieniä sateella! :D

Mä tein aamulla negan. Menkat ei oo kyllä vielä alkanu ja aikaakin olis 2 pv vielä. :ashamed: Olin hätänen. |O Mut uskon, että menkat sieltä tulee lopulta.
 
Ada
Kiitos onnitteluista!!!
Olen kyllä epäluuloinen tuon haamun suhteen, täti tulisi mahdollisesti vasta torstaina ja rfsu testillä testasin, jonka ei edes pitäisi olla kovin tarkka ja kävin lukemassa monista kokemuksista, joissa tullut turha haamu. Harmittaa tietysti jo etukäteen kun menin testaamaan, niin korkeemmalta vaan tippuu jos tippuu.

Mutta ihan hyvillä mielin ja eihän mikään ole maailman loppu - paitsi maailman loppu ;)

Valtavasti plussatuulia Teille toivotellen Ada!
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Ada:
Kiitos onnitteluista!!!
Olen kyllä epäluuloinen tuon haamun suhteen, täti tulisi mahdollisesti vasta torstaina ja rfsu testillä testasin, jonka ei edes pitäisi olla kovin tarkka ja kävin lukemassa monista kokemuksista, joissa tullut turha haamu. Harmittaa tietysti jo etukäteen kun menin testaamaan, niin korkeemmalta vaan tippuu jos tippuu.

Mutta ihan hyvillä mielin ja eihän mikään ole maailman loppu - paitsi maailman loppu ;)

Valtavasti plussatuulia Teille toivotellen Ada!

Itse olen tehnyt kyseisellä testillä ihan negaa, eikä siellä mitään viivanpaikkoja ole! Oliko viivassa yhtään väriä?
Tein esikoisesta päivää ennen menkkojen alkua ja haamua näytti, ja nyt tästä mahdollisesta toisesta tein 2 päivää ennen menkkojen alkua ja haamua näytti. Kyllä se haamu on kuule ihan mahdollinen jos sulla hedelmöittyminen on tapahtunut aikaisin :)
Eli isoja plussatuulia sinulle!!!!

 

Yhteistyössä