***Viikko 27***

Lisätään vielä että 3.toiveissa :D Siis kotona jo nuo kaksi pikkupoikaa. :heart:
Tässä odottelen että esikko herää unilta jos vaikka tekis sitten pienen ulkoilulenkin koko perheen voimalla. Ja sitten vielä sauna vuorossa joten kyllä tämäkin päivä etenee... =)

Piutsuli
 
Sunnuntai 24.6.


Ippu.......................kp 12/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 14/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 16/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 17/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 17/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 17/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 17/25..............yk3 ..........3.lapsi
hiidi........................kp 19/26-27..........yk1..........3.lapsi
HelmiPihlaja...........kp 19/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 19/28..............yk14..........esikoinen
Rötväles.................kp 20/28..............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 21/30...............yk1............esikoinen
myymä ..................kp 21/29...............yk1............2.lapsi
kevätesikko...........kp 21/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 24/30-47...........yk3............esikoinen?
gataa.....................kp 28/37-39..........yk4............esikoinen
 
moikkelis!
juhannukset vietetty (melkein kuivin suin) =) pari lonkeroa join mut ei oikein maistunu. ovis oireita yrittäny bongata mut ei ainakaan limojen puolesta vielä varmaan ne tärpit menossa. mut nyt esikon kans ulkoileen. kauniita ilmoja kaikille ja toipumisia jussista jos mennyt liian rankaksi.. :D
 
Maanantai 25.6.

Ippu.......................kp 13/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 15/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 16/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 18/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 18/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 18/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 18/25..............yk3 ..........3.lapsi
hiidi........................kp 20/26-27..........yk1..........3.lapsi
HelmiPihlaja...........kp 20/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 20/28..............yk14..........esikoinen
Rötväles.................kp 21/28..............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 22/30...............yk1............esikoinen
myymä ..................kp 22/29...............yk1............2.lapsi
kevätesikko...........kp 22/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 25/30-47...........yk3............esikoinen?
gataa.....................kp 29/37-39..........yk4............esikoinen

Päivitin tämän päivän listan ja korjasin omat kiertopäiväni, kun oli näemmä viime listassa päivää edellä.

Tervetuloa hiidi ja piutsuli!

Mites tyttöjen juhannus meni? Meillä oli oikein mukava ja rento mökkijuhannus. Ovista en ole saanut bongattua, mutta ahkerasti ollaan koko juhannus pupuiltu. Mikäli ovis on tapahtunut, niin karkuun se ei ainakaan ole voinut päästä. =)
Paljon tärppionnea kaikille ovistelijoille!
 
Moikat kaikille! Ja tervetuloa uusille! :flower: =)

Juhannus meni mukavasti, rauhallisesti. Muutaman siiderinkin otin, niinku toivotusviestissäni uhkasinkin, ja tanssiakin piti, ja hauskaa oli!! Kälylleni paljastui yrityksemme, kun hän sitä suoraan kysyi. En viittinyt valehdella... Kälyllä on itsellään takana raskaudenkeskeytys rv:lla 21, sydänvian ja vamman takia. Tammikuussa. Nämä vauvajutut on sit varmasti raskaita kuulla, ja ovatkin (tähän liittyis pitkä juttu mut en jaksa kaikkea kertoa), ja siksi mietitytti kovin että mitä hälle vastaan kun kysyi. Mut kerroin kuitenki että ehkäisy on jätetty pois.

Pupuilukin siellä sukulaisissa onnistui, joskin mielestäni bongasin ovislimat jo torstaina, jolloin me siis myös pupuiltiin. Nyt ei taas voi juuri muuta ku venttailla...
 
Töihin on taas palattu. Ja olkapäät, maha, jalat ja naama palanut. :snotty: Siinä se juhannuksen saldo oikeastaan onkin. Niin ja koiralta katkes hammas ku lapset heitteli kiviä ja se nappas ilmasta kii. :'(

Ovis oli kp 16 ja kp 13 ja 15 pupuiltiin. Ei oo kauheen luottavainen fiilis plussan suhteen. Viikko vielä jännäilyä. |O
 
mulla maha kipeänä silleen että ovis vois olla mut limat hukassa..
kiva että jussista toivottu.. rhea ikävä juttu tuo koiran hammas, voi olla melko kipeä. ipullakin vois plussa jo pärähtää kun noin on pupuiltu :D
no niin ruuan tekoon..
 
hannamamma, kunpa pärähtäisikin! Tylsä viikko kun ei voi muuta kuin odottaa. Ovis on taatusti takanapäin jo, valkovuoto on taas valkoista eikä veny yhtään, joten... ei voi kuin odotella. Viikon päästä on jo jännät ajat!!! =)
 
Heippa kaikille!Tervetuloa uusille mukaan piinailemaan!
Juhannus oli ja meni, taas takaisin töissä....plaaah ei vois vähempää kiinnostaa! Kaksi päivää ja alkaa loma... B)
Tuntemuksia ei hirveemmin ole, eilen alkoi nännit aristaa ja aristus jatkuu edelleen. Päivällä oli vähän vatsassa juilimista mutta epäilen sen olevan täysin jotain muuta kun sitä mitä toivois.. :)
Oviksen luulen bonganeeni kp 13 ja siihen aikoihin tuli pupuiltua ihan riittämiin että kiintiö täytty vähäksi aikaa.. :LOL:
Muakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia tosta "kohdunnipukan" käyttäytymisestä, onko täällä ketä joka voisi valaista kokemuksillaan?
 
mä hoksasin just etten oikeesti ees kuulu tähän ketjuun vaan viikolle 28.
mut ei kait se haittaa jos täällä pyörin tämän kierron..
ippu koitahan kestää vielä hetki.. (puhuu testien suurkuluttaja) :LOL:
täällä ei tietoa tosta kohdunnipukka asiasta, en oo kyllä koskaan seuraillut asiaa.
Susan82 mulla esikoisesta sama tunne että alko jo välillä koko pupuilu ärsyttään. B)

niin ja tervetulloo uusille jos en oo toivotellu vielä..
 
Maanantai 25.6.

Ippu.......................kp 14/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 16/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 17/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 19/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 19/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 19/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 19/25..............yk3 ..........3.lapsi
hiidi........................kp 21/26-27..........yk1..........3.lapsi
HelmiPihlaja...........kp 21/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 21/28..............yk14..........esikoinen
Rötväles.................kp 22/28..............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 23/30...............yk1............esikoinen
myymä ..................kp 23/29...............yk1............2.lapsi
kevätesikko...........kp 23/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 26/30-47...........yk3............esikoinen?
gataa.....................kp 30/37-39..........yk4............esikoinen

Päivitin listan ekaa kertaa. Toivottavasti ei tullut kovasti virheitä. Uusia en huomannu eilisen jälkeen tulleen.

Ovis oli viime to kp 14/25. Nyt dpo5 eikä mitään raskautumisoireita paitsi ihmelllinen hyväntuulisuus. Jos täti olis tulossa, olisin tähän aikaan kierrosta jo melkoisen ärtynyt.
 
Tiistai 26.6.

Papagena..............kp 14/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 16/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 17/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 19/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 19/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 19/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 19/25..............yk3 ..........3.lapsi
hiidi........................kp 21/26-27..........yk1..........3.lapsi
HelmiPihlaja...........kp 21/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 21/28..............yk14..........esikoinen
Rötväles.................kp 22/28..............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 23/30...............yk1............esikoinen
myymä ..................kp 23/29...............yk1............2.lapsi
kevätesikko...........kp 23/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 26/30-47...........yk3............esikoinen?
gataa.....................kp 30/37-39..........yk4............esikoinen
 
Tervehdys :wave:
Juhannuskin mennyt. Meillä meni ihan rauhallisesti kotona. Nyt oltiin yökylässä mummilassa ja taas kotona. =)
Ja taas saa kohta alkaa jännäämään tuleeko plussa.
Mua väsyttää ihan sikana joten nyt ei tuu enempää kirjoitusta...

Voikaahan hyvin!

 
mä nyt oon pari pvää tota nipukkaa seuraillu ja noh.. aikasemmin kun koitin ni oli selvästi ylempänä ja se suuaukko oli tiukemmin kiinni kun aikasemmin.
löysin toiselta foorumilta tälläsen:

Kohdunnapukan tarkastelu
Kohdun liman tarkastelun lisäksi on hyvä myös tunnustella sormin kohdunnapukkaa ja katsoa spekulatutkimuksen yhteydessä kohdunsuun kokoa. Ovulaatiohetken havaitsemisen kannalta on hyödyllistä tietää, että:

* Kierron ei-hedelmällisessä vaiheessa, eli suurimman osan ajasta, kohdunnapukka on kova, se muistuttaa tunnusteltaessa nenänpäätä. Se sijaitsee myös suhteellisen alhaalla ja on helppo tavoittaa sormilla. Jos katsot sitä spekulan avulla, huomaat kohdunsuun olevan lähes kiinni, se on synnyttämättömillä naisilla pieni nuppineulan kokoinen piste napukan keskellä.
*Ovulaation aikoihin kohdunnapukka saattaa siirtyä ylöspäin pari-kolme senttiä ja sen löytäminen voi olla aluksi hankalaa. Kun kosket sitä, se tuntuu pehmeältä, huulten kaltaiselta. Kohdunsuu on selvästi auennut lisää, joillakin jopa niin paljon, että sormenpää menee sisälle. Emättimen seinämät tuntuvat liukkailta runsaamman liman vuoksi.

Ovulaation lähestyessä voi kohdunnapukkaa tunnustella joka päivä. Se on paras tehdä illalla, sillä kohdunnapukka muuttaa hieman sijaintiaan päivän mittaan ja on iltaisin alimmillaan ja siten helpoimmin tunnistettavissa. On hyvä kokeilla erilaisia asentoja - esimerkiksi kyykyssä, seisten toinen jalka tuolille koukistettuna tai istuen - ja kun löytää asennoista sen, joka tuntuu helpoimmalta, suorittaa tarkastelu samassa asennossa joka kerta.

*muoks* ja siis raskauduttua se on tosi kivikova


ja mä oon siis iltaisin tota tutkiskellu about samoihin aikoihin. mutta ero siis huomattava viime kertaan.
uskaltaakko elätellä toiveita vai eikö... :$
 
Keskiviikko 27.6.

Papagena..............kp 15/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 17/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 18/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 20/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 20/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 20/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 20/25..............yk3 ..........3.lapsi
hiidi........................kp 22/26-27..........yk1..........3.lapsi
HelmiPihlaja...........kp 22/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 22/28..............yk14..........esikoinen
Rötväles.................kp 23/28..............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 24/30...............yk1............esikoinen
myymä ..................kp 24/29...............yk1............2.lapsi
kevätesikko...........kp 24/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 27/30-47...........yk3............esikoinen?
gataa.....................kp 31/37-39..........yk4............esikoinen

Kiitos kohdunnapukka-infosta syliapina, oli kyllä ihan uutta tietoa mulle.
 
kiitti syliapina tuosta kohdunnapukka jutusta.. en oo ite sitä tarkastellu, mut tuossa oli niin hyvät ohjeet, et taidanpa ottaa käyttöön :LOL:

mulla on jotenki iha sellane olo, ettei tästä kierrosta oo meillä tärpänny.. :/ oltii tosiaa reissussa juhannus ja luulen oviksen olleen joskus pe-la... pupuiltiin ti ja la, joten pienen pienet saumat voi olla tuon la:n kanssa.. pe ja la oli ainakin kovasti limat liikkeellä, et sen mukaan luulen sillon oviksen olleen...
mut odotukset ei oo nyt kovin korkeella... oikeestaa hyvä näin, nii ei sitten tipaha kovin korkeelta, jos täti kolistelee paikalle...

miten teillä muilla?? onko sellasta tunnetta, että NYT tärppäs?? ;)
 
äiskä äiskä en osaa sanoa oisko tärpänny kun luulen että ovis oli eilen. peitot heilu kyllä mut eihän sitä vielä sit tiiä.. :whistle:
semmonen kysymys teille naiset että voiko ovis oireena olla kivikova maha/kohtu/alamaha.. mulla oli eilen niin kovana alamaha että oikein istuminen sattui. nyt ei enään niinkään. oletan että ovis oli eilen mutta yhen laskurin mukaan vasta huomenna. limat on kyllä vähnetyny nyt selvästi..eli sen on täytyny olla jo.
niin ja hyvin avaava kirjoitus kohdunnupukasta syliapina kiitos siitä. täytyypä alkaa tarkkailemaan sitäkin :D
 
Ei siis vieläkään yhtään mitään tuntemuksia mistään. Vähä mahaa nippaa mut taitaa johtua nälästä. :/
Mä en oo koskaan tota nipukkaa tarkkaillu, aika hyvät ohjeethan tossa oli ja muutenki taitaa olla aika "luotettava" juttu kai. Mut mulla on niin pitkät kynnet, että ei se miellyttävää olis ja muutenki niillä ei kauheesti mitään tunnustella ilman naarmuja. :LOL:
Aika menee hitaasti!! :attn:
 
Tällä ei ainakaan mitään tunnetta että oisko tärpännyt vai ei..... Pitäisköhän jo kohta alkaa testailemaan :whistle: En oo mitenkään kärsimätön en...... :p Yksi raskaustestikin ois kaapissa.....
En minäkään tuota kohdunnipukkaa tarkkaillut, oli muuten hyvät ohjeet syliapina!
Päivänjatkoja!

:wave: :wave:
 
piutsuli on sulla jo sen verran hyvällä mallilla kierto että voisit jo testata.. ;)
meillä ei vissiin tässä ketjussa oo vielä kukaan testannu..kuinkahan aikasin se haamu näkyis jos ens viikolla kokeilis testata? verestähän sais melko nopeesti ku kerran katoin töissä koneelta verikoe arvoja ni jo 5 päivän päästä hedelmöittymisestä voi verestä tarkastaa ja se arvo oli yli 5..vissiin se istukkahormoonin määrä. kylläpä mä taas sähellän ku ei osaa sanoa selkeästi mut kai te tajuatte höppänän kuumeisen juttuja. nyt ei ees oo muuta elämää ku istua koneella. mies lähti tytön kans jonnekkin kyläileen ni hiljaista on. taidampas tilata muutaman testin netistä ajan kuluksi..
 
Taustalta olen seuraillut, tänään kp26/30-31 (tosin viime kierrot km:n jälkeen olleet 40 ja 50) eikä mitään tuntemuksia, kohdunnapukka on eilen siirtynyt tosi taakse ja kovaksi mutta eihän se mitään tarkota kun eiköhän mun kierto nytkin oo jotain 40 ja 50 välillä.

Vähän silti äsken rupes jännittämään kun tajusin että eihän mun viime menkat alkaneetkaan 6.6 vaan 2.6 ja JOS muka maagisesti yhtäkkiä oliski normaali kierto niin maanantaina olis The day.

Toissaraskaudesta testasin kp27 selvän plussan joten nyt tekiskin yhtäkkiä mieli hakea tosta viereisestä apteekista testi vaikka olen luvannut itselleni että EN TESTAA ennen ensi viikkoa. Viime kierrossa niitä ehti palaa niin monta.

Hitto :D
 

Yhteistyössä