***Viikko 27***

Mäkin kokeilen tätä värin vaihtoa :p
Ilmoittaudun siis tähän pinoon viikolta 23 tippuneena. Nyt menossa yk 12 ja kp 15/28. Tai siis toivottavasti 28 ensimmäisen clomikuurin voimalla. Ennemmin ollut joku 30-50. Ja esikoista toivotaan.
Eilen oli molemmat munasarjat(?) tosi juilivat, yleensä on vain toisella puolella ollut tuntemuksia. Ei kai se voisi tarkoittaa että tarjolla olisi kaksoset :eek: Clomeillahan oli vaarana monisikiöisyys :xmas: Peittoja on peuhuuteltu kp 12 ja 14 ja joka toinen päivä vielä jonkin aikaa varmuuden vuoksi.[/code] Toimikohan nämä värit?
 
TIISTAI 19.6.

Ippu..................... kp 7/24.................yk4............2.lapsi
hannamamma........kp 9/28-31............yk3............2.lapsi
Heksamiina............kp 10/28...............yk5.............esikoinen
äiskä äiskä ............kp 12/30-32..........yk2 ...........2.lapsi
syliapina.................kp 12/35...............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 12/25...............yk3 ...........3.lapsi
HelmiPihlaja............kp 14/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 14/28...............yk14..........esikoinen
Rötväles.................kp 15/28...............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 16/30................yk1............esikoinen
myymä ..................kp 16/29...............yk1.............2.lapsi
kevätesikko...........kp 16/28-32..........yk5.............esikoinen
gataa.....................kp 23/37-39..........yk4.............esikoinen
 
Huhuu!

Minäkin jännäilen viikolla 27! Tuolta kevät haaveiljoista ajattelin myös tänne siirtyä niin tutustuu muihinkin tyyppeihin! =)
Ovis on varmaankin juuri nyt ja eilen on asian eteen jotain tehtykin. Varmaan vasta viikonloppuna tapahtuu seuraavan kerran, joten toivottavasti oli eilinen hyvä päivä.

Nyt siis kp 16/30 ja yk 1. menossa. Ihka ensimmäistä haaveillaan! :heart:
 
ei oikeestaan mitään asiaa, kunhan tulin lukemaan jokos teillä muilla olisi ovis tuntemuksia. mulla alkaa ilmeisesti olla jo hetket lähellä kun limat alkaa lisääntyä.. no niin olipas mielenkiintoista.."poistuu takavasemmalle syömään jädeä."

:wave:
 
äiskä äiskä: Juu näyttää täällä ainakin kolme tuttua olevan jo. =)
hannamamma: Kyllä on ovis tuntemuksia ja kovasti, joskaan en oo koskaan ennen sitä pongannut, joten en voi sata varma olla.
 
Tervetuloa uudet, Rötväles ja Rhea! Rötväles onkin tuttu tuolta clomittarista. =)

Täällä yritetään bongailla ovista.. Onko täällä muita, jotka eivät yleensä sitä tunnista? Mä en ole koskaan huomannut erityisiä tuntemuksia tai limoja tms. Tapahtuukohan mulla ovista ollenkaan.. :/ Vai voiko se vaan jäädä huomaamatta? Joka tapauksessa peittojen heiluttelu aloitettiin urakalla eilen, joka toinen päivä olis tarkoitus touhuilla ainakin parin viikon ajan, ettei ovis vaan missään nimessä mene sivusuun. :)

Mitäs teillä on juhannussuunnitelmissa? Me mennään ystäväpariskunnan kanssa mökille. Huomisen vielä kun jaksaisi töissä, niin sitten pääsee jussin viettoon. Hyvät juhannukset kaikille!
 
heksamiina minä en gynen mukaan ovuloinut joka kierrossa kun esikoista "tehtiin". kävin siellä pitkien kiertojen vuoksi tarkistamassa munasarjojen aukiolo tilanteen silloin niin sanoi ettei ovista ollut tapahtunut. mutta se ilmeisesti laukaisi mulla jonku helpotuksen yrittämiseen kun siitä meni 2 kiertoa niin sain plussan ja nyt se plussa on 2 vuotias =) eli oli kait minun täytynyt ovuloida kuitenkin jossain vaiheessa. nyt kierrot ollut säännöllisiä mutta plussaa ei ole tullut. jatkahan siis peittojen heiluttelua ilman ovistutkimuksia niin saat toivottavasti plussan. B)
olipas sekainen selostus :) mulla ollut pää kipeänä tänään, oiskohan ovis oire.. :D ei varmaan, mutta täälläkin varmuuden vuoksi harjoittelut aloitettu jo eilen, limoja ei ole vielä kummemmin tullut mutta masua nippaillut siihen malliin että tulossa varmaan on.

intoja vällyjen väliin kaikille!! ;)
 
KESKIVIIKKO 20.6.

Ippu..................... kp 8/24.................yk4............2.lapsi
hannamamma........kp 10/28-31............yk3............2.lapsi
Heksamiina............kp 11/28...............yk5.............esikoinen
äiskä äiskä ............kp 13/30-32..........yk2 ...........2.lapsi
syliapina.................kp 13/35...............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 13/25...............yk3 ...........3.lapsi
HelmiPihlaja............kp 15/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 15/28...............yk14..........esikoinen
Rötväles.................kp 16/28...............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 17/30................yk1............esikoinen
myymä ..................kp 17/29...............yk1.............2.lapsi
kevätesikko...........kp 17/28-32..........yk5.............esikoinen
gataa.....................kp 24/37-39..........yk4.............esikoinen
 
Toivottavasti meni päivitys oikein.. :snotty: Mulla oli ovis eilen,en tosin oo varma noista tikuista et käytinkö niitä prikulleen oikein,toissapäivänä tuli testiviivaa haaleampi viiva,ja ohje sanoo että se on negatiivinen.Eilen sitten oli aamusta pitkälle iltapäivään asti kunnon kivut vasemmalla puolella,et ei epäilystä etteikö ovis ollut,ja eilen sit tuli tikkuun enää haamu. :eek: No,mutta ajoitukset petihommiin osui just niinkun pitikin,toivottavasti tuottais tulosta... :kieh:
 
Tere tere! Täälläkin kai ovis kohdillaan kun limat venyy! ;) Nuo kp:t ei kyllä kerro mulle nyt mitään ku en oo niitä varsinaisesti kyttäilly tässä kierrossa. Ei mitään hajua millä kp:llä ovis vois olla... mennään mutu-tuntumalla ja fiilispohjalta, ja pupuillen joka toinen päivä tietenki! ;)
 
Ippu: Fiilispohjalta alkaa kuulostaa enemmän ku hyvältä. Seuraavasta kierrosta jätän kalenterit ja muut väliin ku nyt jo menee ihan överiks!

Toivotan tähän pinoon hyvät juhannukset kaikille! Palataan asiaan kun arki taas koittaa! Mä siirryn mökki- ja lomatunelmiin pian.
 
Ippu..................... kp 9/24.................yk4............2.lapsi
hannamamma........kp 11/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 12/28...............yk5............esikoinen
äiskä äiskä ............kp 14/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
syliapina.................kp 14/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 14/25..............yk3 ..........3.lapsi
HelmiPihlaja............kp 16/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 16/28..............yk14..........esikoinen
Rötväles.................kp 17/28..............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 18/30...............yk1............esikoinen
myymä ..................kp 18/29...............yk1............2.lapsi
kevätesikko...........kp 18/28-32..........yk5............esikoinen
gataa.....................kp 25/37-39..........yk4............esikoinen
 
Morjens kaikille! Kai minäkin nyt sitten uskaltaudun mukaan kuumeilijoiden joukkoon, hetken sivusta seuranneena. Esikoista siis haaveillaan ja nyt yk 4 ja kp 14/30. Pillerit jätin pois helmikuussa ja nyt vasta viime kierrossa oli normaali pituus, toivotaan että se auttaa asiassa.
 


Hyvää ja lämmintä ja aurinkoista Juhannusta kaikille!!

Tänä juhannuksena minäkin saan ottaa vähän !!
Ja siitä syystä saatan sitten olla vähän .
Ja sitten saattaapi käydä niin, että joutuupi vähän !!
Aiempina juhannuksinahan olen ollut raskaana tai imettänyt, mutta tänä jussina en ole kumpaakaan, joten baila-baila!
 
siispä hiidi km 05/07....kp16/26-27......ja pikkukolmosta yritetään. oleilen tuolla km:n jälkeen kuumeilevat pinosssa ja nyt eka yritys menossa kaavinnan jälkeen.
tässä kierrossa tosin ollaan miehen kanssa erossa melkein koko loppu kierto, joten paljoa toivoa ei taida olla, mutta kerran kerettiin (lapsilta ja väsymykseltä, heh) puuhastella ja eix yks kertakin voi olla tarpeeksi??? :whistle:
juhannusta kaikille.toivotaan, että saatais monta kevät vauvaa. mulla oli pikku kakkonenkin maalisvauva, joten lisää tahtoo...
:)
 
En ookaan hetkeen taas käyny.
mahaa nippaillu jo pari pvää. tiedä sitte onko ovis vai mitä.mut tuntuu pahemmalta kun mennkakivut aika ajoin. ei ton kierronpituuden perusteella ainakaan pitäs olla ovis.
on jotenkin niin pessimistinen olo tän kierron suhteen että tärppäis :headwall: en tiedä mistä johtuu.
koko ajan olo vaan menee enemmän siihen että ei tärppää ja samaan aikaan että voi kun sais oman pienen alun jo aikaseks.
:/ [font][size]
 
Säästelin tikkujani seuraavaa kiertoa varten enkä tikuttanut ovista tällä kertaa. Aina se on kuitenkin tullut kp 14, kerran kp 15. Eli siis su tai ma olis niin kuin ollut. Mitään ovistuntemuksia mulla ei ole. Peittoja on heiluteltu ahkeraan menkkojen loppumisesta lähtien, joka toinen päivä.

Olen kyllä tässä yrityskertojen aikana muuttunut sellaiseksi pessimistiksi, etten todellakaan edes uskalla toivoa tärppäämistä.

Raskausoireitakin on kyllä minun ainakin ihan turha kuulostella, viime kierrossa kroppa huijas pahemman kerran ja olin ihan varma, että oli tärpännyt. Siis oikeasti. Rinnat tuli 1,5 viikkoa ennen menkkoja tosi aroiksi ja turposi, todella huono olo ja huimaus. Omahyväisesti hymyilin oikein kun olin ihan varma... Ja sitten ne menkat sieltä kuitenkin tuli, ihan ajallaan, noloa... :ashamed: Tiedä sitten mistä johtuivat nuo ilmiöt, kuvittelun piikkiinkään ei voi laittaa kun tissit oli oikeasti kuin tulessa ja olo oli kuin olis ollut keinuvassa laivassa. Ja siis kaikki normaalit menkkoja edeltävät rutiinit jäi pois: ei tuhrua, ei pershiiseen ammuttu karhu-päivää, ei migreeniä.

No mutta, HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!! :heart: Yritetään olla hedelmällisiä...
 
Huomenet kaikille.... :wave:

Minäkin pyrkisin tänne teitin pinoon mukaan. Nyt menossa yk3 keskenmenon jälkeen. Kierto vaan ollut niin epäsäännöllinen ettei oikein tiennyt mihin pinoon pitäis hypätä... Siis nyt kp 23/30-47. Viimeksi kierto 30päivää joten toivotaan että nytkin ois siellä suunnassa :)
Ja hyvää Juhannusta kaikille!
 
Lauantai 23.6


Ippu..................... .kp 11/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 13/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 15/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 16/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 16/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 16/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 16/25..............yk3 ..........3.lapsi
hiidi........................kp 18/26-27..........yk1..........3.lapsi
HelmiPihlaja............kp 18/27-31.........yk1............esikoinen
Susan82.................kp 18/28..............yk14..........esikoinen
Rötväles.................kp 19/28..............yk12..........esikoinen
Rhea......................kp 20/30...............yk1............esikoinen
myymä ..................kp 20/29...............yk1............2.lapsi
kevätesikko...........kp 20/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 23/30-47...........yk3............esikoinen?
gataa.....................kp 27/37-39..........yk4............esikoinen

 
päivittelinpäs listaa ja lisäsin uusia.

hyvä juhannusta siis kaikille :)

me kotiuduttiin jo ajoissa eilen ja nukkumaan meniinkin myöhään :whistle:

jos tuntee ettei tahdo musta aivan kaikkea tietää ni voipi lopettaa lukemisen nyt
.
eilen kun miehen kanssa harrasteltiin niei voinu harrastaa islleen että minä päällä kun tuntu että menee aivan liian syvälle. ei sattunu mut kovin epämiellyttävältä tuntu. tuli vaan mieleen että eikös tällä joskus joku ennakoinu raskautuneensa kun kokeili jtn nipukkaansa tuolta? että jos se olis samaa juttua mullakin? :saint:
 

Yhteistyössä