Säästelin tikkujani seuraavaa kiertoa varten enkä tikuttanut ovista tällä kertaa. Aina se on kuitenkin tullut kp 14, kerran kp 15. Eli siis su tai ma olis niin kuin ollut. Mitään ovistuntemuksia mulla ei ole. Peittoja on heiluteltu ahkeraan menkkojen loppumisesta lähtien, joka toinen päivä.
Olen kyllä tässä yrityskertojen aikana muuttunut sellaiseksi pessimistiksi, etten todellakaan edes uskalla toivoa tärppäämistä.
Raskausoireitakin on kyllä minun ainakin ihan turha kuulostella, viime kierrossa kroppa huijas pahemman kerran ja olin ihan varma, että oli tärpännyt. Siis oikeasti. Rinnat tuli 1,5 viikkoa ennen menkkoja tosi aroiksi ja turposi, todella huono olo ja huimaus. Omahyväisesti hymyilin oikein kun olin ihan varma... Ja sitten ne menkat sieltä kuitenkin tuli, ihan ajallaan, noloa... :ashamed: Tiedä sitten mistä johtuivat nuo ilmiöt, kuvittelun piikkiinkään ei voi laittaa kun tissit oli oikeasti kuin tulessa ja olo oli kuin olis ollut keinuvassa laivassa. Ja siis kaikki normaalit menkkoja edeltävät rutiinit jäi pois: ei tuhrua, ei pershiiseen ammuttu karhu-päivää, ei migreeniä.
No mutta, HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!! :heart: Yritetään olla hedelmällisiä...