***Viikko 27***

äiskä äiskä, kirjoita seuraavanlainen koodi ILMAN VÄLILYÖNTEJÄ tekstisi ympärille, ni saat värejä:
[ color = red ] TÄHÄN TEKSTISI [ / color ] Tuolla koodilla saat siis punaista, BLUE:lla sinistä, jne.
Tässä vielä http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colorhuge.htm linkki sivulle, jossa on PALJON värejä ja niiden nimiä! Värien nimet tulee siis tuossa minun esimerkissäni tuon RED-sanan tilalle. =) Ei kun kokeilemaan.
 
mulla alkaa menkat loppumaan.. jipii! oletettu ovis olisi varmaan jussin aikoihin. ollaan kyllä mökkeilemässä suvun kera joten saas nähdä miten käy.
mulla ollu aika kivuliaita nämä menkat kun lopetti ehkäsyn. tuli mieleen semmonenkin että oiskohan tarvinut ollenkaan käyttää ehkäsyä tytön jälkeen kun ei tärppää näköjään vaikka kuin on hedelmälliset hetket menossa. B) no en mä masennu vielä. ei vain haluttais kovin suurta ikäeroa.. joo.kunhan nyt sais ees joskus vielä oman vaavin syliin.. =)

kirjotusvirheitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä äiskä:
Ippu: neuvo vähän tyhmää, kuin sä saat ton tekstin värin muutettua???
tuolla on sellanen painike kun code. laitat tekstin ekaks siniseks ja sitten klikkaat tota code.

teksti näyttää tältä [.code] testi
[/code]
sitten sen ekan code sanan tilalle laitat vaikka color=red ja vikan code sanan korvaat pelkällä color-sanalla.
toi red on se väri siis jota voi muuttaa.

kysyttävää? :whistle:

olikohan liian mutkikkaasti kerrottu?

muoks. laitoin ton eka code sanan eteen pisteen että se näyttää sen sulle melkolailla oikeen.
 
Otin tämän kierron ekan clomipillerin tänä aamuna (nyt siis kolmas clomikierto). Tiedossa on taas roppakaupalla inhottavia kuumia aaltoja.. :/ Kuten hannamammalla, mullakin ovis ajoittuu juhannuksen kieppeille. Me ollaan silloin ystäväpariskunnan kanssa mökillä.. Onneksi varsinaisen mökin lisäksi siellä on pieni vierasmökki, johon ystäväpariskunta majoittuu. Me saamme siis rauhassa touhuilla päämökissä ;) Tää on selvästi kohtalo, että nukkumajärjestelyt järjestyivät näin mukavasti =)

Mitäs muille kuuluu?
 
Torstai 14.6.

Ippu......................kp 2/24.............yk4............2.lapsi
hannamamma........kp 4/28-31.........yk3............2.lapsi
Heksamiina............kp 5/28..............yk5............esikoinen
äiskä äiskä ............kp 7/30-32.........yk2 ...........2.lapsi
syliapina................kp 7/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui....................kp 7/25...............yk3 ..........3.lapsi
Susan82...............kp 9/28...............yk14.........esikoinen
kevätesikko...........kp 11/28-32........yk5...........esikoinen

:wave:
 
Moro kaikille! :wave: Ottaisitteko piinapinkkaanne mukaan HelmiPihlajan?Olen 23 v ja ukonryökäle 30v,esikoista yritetään.Kp on nyt 10/27-31 ja yk 1.Olen lueskellut täällä keskusteluita jo varmaan vuoden päivät taustalta raivoisan kuumeen vallassa,nyt sitten mies myöntyi vauva-ajatukselle.Tämä tyttö se rupesikin tuumasta toimeen heti alusta lähtien;ovistikut odottavat vessan kaapissa,greippimehua on litkitty kierron alusta ja tilasin verkkoapteekista foolihappovalmistetta... :D Kiitos kuuluu tietenkin kaksplussan vauvakuumeilijoille,joilta taustaillessa imin tietoa itseeni kuin sieni! :D
 
Perjantai 15.6.[/code]

Ippu.....................kp 3/24..............yk4............2.lapsi
hannamamma........kp 5/28-31.........yk3............2.lapsi
Heksamiina............kp 6/28..............yk5............esikoinen
äiskä äiskä ............kp 8/30-32.........yk2 ...........2.lapsi
syliapina................kp 8/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui....................kp 8/25...............yk3 ..........3.lapsi
HelmiPihlaja............kp 10/27-31........yk1...........esikoinen
Susan82...............kp 10/28.............yk14.........esikoinen
kevätesikko...........kp 12/28-32........yk5...........esikoinen
 
kuinkas ollakkaan kamu ilmoitti että heille tulee toinen vauva. :heart: joo, ihan kiva mut miks mä en saa ilmottaa kenellekkään!!!! :( höh. mä olen iloinen heidän puolesta mutta tahtois itekkin kertoa vauva uutisia, moni tieten kyseleekin jo, mut olen sanonut aina ettei vielä. en viitsi sanoa että saa tulla jos on tullakseen kun alkaisivat kuitenkin uteleen että joko joko..
meillä esikko ollut kipeänä joten vauvakuume on ollut hetkellisesti mulla "sivussa" mutta esikko silti niin hyväntuulinen olostaan huolimatta että silti kävi mielessä että kyllähän tähän vauva sopis hyvinkin. joskus pahimmillaan korvatulehdusten kans olen ajatellut ette ei taida meille toista tulla mutta jotenkin ne ajtukset silti kääntyy aina kuumeilun puolelle.
:whistle:
niin ja mies ollut enemmän halukas kakkoseen kuin itse niin kyllä sekin on vaikuttanut. mut miehethän tunnetusti tykkää ainakin siitä tekopuuhasta.. :ashamed:
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille!
Täällä alkaa viikonloppu töitä tekemällä, yövuoro kutsuu, mikä ei sinänsä haittaa kun mies lähti kaverinsa kanssa mökille... Ensi viikolla onkin sitten peittojen pöllyttelyt edessä, juhannuksena mennään kaveripariskunnan kanssa mökille ja siellä ei ole mahdollista pöllytellä.. :)
Olisi kyllä se lapsi enemmän kuin tervetullut, töissä jo yksi p********n on ruvennut NALJAILEMAAN että ei varmaan tule ikinä näkemään minun äitiyslomaa.. Voitte varmaan kuvitella, minkälaista on tämän ihmisen pärstävärkki nähdä!! |O |O
Nykypäivänä ei taida olla mikään niin arkaluontoinen asia etteikö siitä voisi päätä aukoa jos ei naama miellytä?!! Onneksi tämä kyseinen pyryharakka jäi lomalle, ei tarvi kattella sitä vähään aikaan.
Että tällästä tänne, kirjotelkaahan kuulumisia kun joudatte. :)
 
myymä
Tässä sitä nyt ilmoittaudutaan pinoon vaikka vauvahaaveet piti siirtää vasta ensi talveen... Eli syy miksi ilmestyn listaanne, johtuu siitä, että oli eilen ja toissapäivänä vähän sutinaa makuuhuoneen puolella ja eilen tais mennä ovislimat... Tuskinpa näin äkkiä raskaaksi napsahdan, eikä tarkoitus vielä olekaan, mutta josko jännittelen nyt sitten tässä teidän kanssanne, niin katsotaan kuinka käy. Uusi vauva on kuitenkin tervetullut :)
Meillä siis 2 vuotias tyttö entuudestaan! :) Itse olen 22v Vantaalta :)

Tietenki ne kp:t jäi, eli tänään olisi 13/29 :)
 
Tervetuloa uusille!

No onpas sulla Susan82 ärsyttävä työkaveri :kieh: Muakin ottaa tällä hetkellä yksi työkaveri päähän.. Kerroin nimittäin kerran hänelle luottamuksella, että yritämme vauvaa. No eipä mennyt kuin muutama päivä, kun tämä kyseinen ihminen täräytti kovaan ääneen mulle kahvihuoneessa, jossa oli noin 10 muutakin ihmistä, että "jokos sä nyt olet raskaana?". Yritin siinä tilanteessa heittää vastauksen huumorilla, mutta kyllä nyppi tämä kyseinen työkaveri ja raskaasti. Minä ja suuri suuni, ei olisi pitänyt kertoa sille yhtään mitään.. Ajattelematonta porukkaa |O

Tänne ei mitään uutta, kp 7/28 ja vielä on kaksi clomipäivää edessä. Kuumat aallot ovat kiusanneet kovasti. Voi että mä odotan innolla lomaa, vielä kaksi viikkoa töitä ja sitten saa nauttia vapaudesta! Lasken jo päiviä... B)
 
Lauantai 16.6.

Ippu.......................kp 4/24...............yk4............2.lapsi
hannamamma........kp 6/28-31.........yk3............2.lapsi
Heksamiina............kp 7/28...............yk5............esikoinen
äiskä äiskä ............kp 9/30-32.........yk2 ...........2.lapsi
syliapina................kp 9/35...............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 9/25...............yk3 ..........3.lapsi
HelmiPihlaja..........kp 11/27-31.......yk1...........esikoinen
Susan82................kp 11/28..............yk14.........esikoinen
myymä ..................kp 13/29.............yk?...........2.lapsi
kevätesikko...........kp 13/28-32.......yk5...........esikoinen
 
Vai on sielläkin suunnassa Heksamiina mukavia työtovereita..! Kyllähän se päähän ottaa kun ei voi keneenkään ilmeiseti luottaa työpaikalla. Kuitenkin suht arka asia niin eivät sitten osaa pitää päätään kiinni.. |O
On sitten todella mukavaa kun kaikki työkaverit rupee katsomaan sillä sillä silmällä että joko joko olis pullat uunissa! Parhaan juorun kuulin tossa eilen kun yksi työkaveri kertoi että minä olen jo ollut raskaana jossain välissä. Kyllä raivostuttaa! No, naisvaltainen työpaikka ni kaipa sitä kaikkien asiat ruoditaan ja pohditaan.
No, onneks täällä voi höpötellä ilman naljailuja =)

Tällä hetkellä rupeaa olemaan hienoisia ovisoireita, odottelenkin miestä kotiin että voi käynnistää viikon mittaisen "pupuilukauden" B)
Minullakin on kaksi viikkoa vielä töitä ennen kesälomaa ja sitten saa kaikki murheet jäädä hetkeksi!
 
[color= red]Sunnuntai 17.6.

Ippu.......................kp 5/24...............yk4............2.lapsi
hannamamma........kp 7/28-31.........yk3............2.lapsi
Heksamiina............kp 8/28...............yk5............esikoinen
äiskä äiskä ............kp 10/30-32.........yk2 ...........2.lapsi
syliapina................kp 10/35...............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 10/25...............yk3 ..........3.lapsi
HelmiPihlaja..........kp 12/27-31.......yk1...........esikoinen
Susan82................kp 12/28..............yk14.........esikoinen
myymä ..................kp 14/29.............yk1...........2.lapsi
kevätesikko...........kp 14/28-32.......yk5...........esikoinen
[color]


Yritin ohjeiden mukaan laittaa väriä mutta eipä tullut.... Laittakaa joku joka hallitsee asian, taidan olla dorka kun en suomenkieltä osaa toteuttaa.. :whistle:
 
Vieläkö mahtuu mukaan??
Elikkäs esikoista kovasti toivotan yk4 ja kp 21/37-39... Kierto on siis mukavan pituinen mutta päiväpäivältä se h-hetki lähenee... Laskureiden mukaan ovis pitäis olla tossa ens viikolla mutta viime viikolla oli kyllä jo aikamoisia ovistuntemuksia joten saapi nähdä miten käy... Viikon reissulla olin ilman avokkia joten jos ovis tosiaankin on jo ohi raskautumisen mahdollisuudet ovat aika minimaaliset... Ei auta muu kuin odotella :)
 
Maanantai 18.6.


Ippu......................kp 6/24..............yk4............2.lapsi
hannamamma........kp 8/28-31..........yk3............2.lapsi
Heksamiina............kp 9/28...............yk5............esikoinen
äiskä äiskä ............kp 11/30-32........yk2 ...........2.lapsi
syliapina................kp 11/35.............yk2 ...........esikoinen
tuikui....................kp 11/25.............yk3 ..........3.lapsi
HelmiPihlaja............kp 13/27-31........yk1.........esikoinen
Susan82................kp 13/28.............yk14.........esikoinen
myymä .................kp 15/29.............yk1...........2.lapsi
kevätesikko............kp 15/28-32.......yk5...........esikoinen
gataa....................kp 22/37-39........yk4...........esikoinen




Tervetuloa GATAA!!
Täällä näyttää jo joillakin olevan ovisajat meneillään, onko tuntemuksia?
Täällä oli eilen hienoista kipuilua rinnoissa ja alavatsaa sekä alaselkää juli oudosti. Mieli teki ostaa ovistesti mutta empäs ostanukkaan, on se ovis jos on ollakseen.. :eek: Pöllyttelyt lähti eilen käyntiin.. B)
 
harjotus aloiteltu myös täällä :D vklp pariinki kertaan ja nyt siis alkaa vähintään joka toinen päivä peittojen pöllyttely-harjoitukset :LOL:
laskureitten mukaan ovis on tuossa juhannuksen aikaan, mut alotetaan varmuuden vuoks ajoissa ;)
minkäänlaisia tuntemuksia ei ainakaa vielä oo ollu..
täällä onki mukava pinoilla, kun kaikilla samoihin aikoihin peitot heiluu :LOL:
nyt kotia töistä, moi :wave:
 
aikasta monella tosiaan jussin tienoilla tärpit vois käydä.. maalisvauvoja odotettavissa =) musta olis kiva kun sais vielä talvivauvan ku esikoinen on kesänlapsi niin sais kokeilla miten osais talvivauvaa nukuttaa ulkona.
no väliähän sillä ei ole milloin syntyy mut kunhan tässä remontin keskellä vauva asioita pohdin.. :whistle: ukko kirvaa tuolla näköjään niin että tais osua vasara sormeen. jospa tästä rempasta jotai uutta potkua vällyjen väliin.. :p
 

Yhteistyössä