~ Viikko 21 ~

myydäänkö prismassa raskaustestejä :eek:

täällä joku mainitsi, onko hyviä? saisi boonustakin niistä :LOL: :D
eilen apteekissa pyörähtäessä meinasin testin jo ostaa kaappiin :whistle: mutta jäi hyllyyn vielä ;)
ehtiihän sitä vielä ostaa kun päivät käsille tulee..

aurinkoista sunnuntaita :wave: :flower:
 
Sunnuntai 13.5.2007 Äitienpäivä


PulttiBois................kp 17/28-30.................yk 1.......3.toiveena
Piipi79....................kp 17/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 17/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 17/28-30.................yk.2.......4.toiveena
Jahvetti..................kp 18/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 18/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 18/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 18/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 19/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 19/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 19/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 19/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 19/35.....................yk 1........1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 20/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 20/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 21/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 23/34....................yk 9.........2. toiveena



Ja ONNEA KAIKILLE ÄIDEILLE!!
:flower: :flower: :flower:
- ja tietysti meille äidiksi hinkuville.

Pulttiksella tosiaan lupaavat oireet, kerrohan heti tulokset kun testailet! Eikös ne oireet meinaa sitä, että raskaushormonia on jo veressä, eihän niitä kait muuten tulisi? =)

Ite odottelen menkkoja, kun en usko tärpin käyneen ja pidän peukkuja että kierto olisi jo normalisoitunut. Jos kierto venyy sinne lähemmäs 50 pv niin meillä jää todennäköisesti vuoden 08 vauva haaveeksi, koska meillä on silloin häät... :ashamed:

Mutta aurinkoista äitienpäivää ja nauttikaa kullanmuruista, keillä niitä on! :) :heart: :heart: :heart:
 
Heippa taas viipeen jälkeen :)

Voi Bunny, toivottavasti homma selviää ja hoidot toimivat sulla pikavauhtia! :hug:

Pulttiksella kuulostavat kiinnostavilta oireet. Peukut pystyyn!

Mulla tuli viime kirjoittaman jälkeen melkein heti kunnon ovisoireet, perjantaina oli vahvimmillaan (en sit tiedä, milloin ovis on tapahtunut). Nyt siis ois ollut jo kp 16-17-18 tai no sanotaan noin kp 17. Kivaa kun ei tarvinnut odotella kiertopäivään 20 tällä kertaa! :)

Vieläkin on jotenkin semmoinen olo, ettei jaksa riehaantua kunnolla kuumeilemaan. Kaipa se on hyvä niin, eipä ainakaan tuu turhaa turhautumista, jos viikkotolkulla saa taas kuumeilla kunnolla ja sitten negata. :/ No, oikeasti en nyt jaksa olla sen enempiä optimisti kuin pessimistikään, ajatukset tuntuu olevan vähän muualla nyt.

Mepä lähdetään kohta viettämään äitienpäivää kaupungille ja sitten molempien äitien luokse. Jäädään ehkä anoppilaan yökyläänkin, koska poika on joka tapauksessa menossa sinne huomenna pariksi tunniksi hoitoon. Toisaalta ei jaksais jäädä yöksi, kun meillä on muutenkin tuo nukkuminen sitä sun tätä, mutta myönnetään, että oishan siinä kätevä puolensa. Ja mies haluis jäädä.

Onnea kaikille äideille ja etenkin äidiksi haluaville plussaonnea,
t. Kalenteri :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:42 empula81 kirjoitti:
[Pulttiksella tosiaan lupaavat oireet, kerrohan heti tulokset kun testailet! Eikös ne oireet meinaa sitä, että raskaushormonia on jo veressä, eihän niitä kait muuten tulisi? =)
Mutta aurinkoista äitienpäivää ja nauttikaa kullanmuruista, keillä niitä on! :) :heart: :heart: :heart:
VARMASTI NAUTIN NOISTA TUHOLAISISTA :heart:

en tiedä tuliko hetki sitten vessassa jotain kiinnittymisvuotoa tms. paperiin tuli limainen vaaleanpunainen klöntti pyyhkiessä, oli vielä "reilun" kokoinen :eek:
onko jollain kokemusta??? B)
vahva tunne että jotain tapahtuu mun sisällä :heart:
kuumottaa jo pelkkä ajatus ja hymyilyttää.. :D

kaikille tasapuolisesti vielä iso :hug:
 
Hyvää äitienpäivää kaikille!!

Täällä ne kuvitellutkin "oireet" on kadonneet. Ei mitään vaikka kuinka tutkiskelisi itseään. Ei tainnut tärppi käydä tässäkään kierrossa. :'(

Mummot ja äipät kävi kahvilla ja muuten oikeen hyvä äippäpäivä tunnelma, mutta nyt kun vieraat lähti ja ukkokin lähti Helsinkiin, niin jotenkin tyhjä olo. Kaipa tämä tästä tas pirityy kun huomenna on arki ja töihin meno.

Eilen vielä otti päähän se Suomen huonot pisteet euroviisuissa. Onneksi sentään jääkiekossa tänään finaali paikka =)

*tärppionnea*
 
Hyvää äitienpäivää vaan kaikille! Toivon sydämestäni, että ensi vuonna tähän aikaan meitä esikoistakin kuumeilevia voidaan jo juhlia. Jotenkin tuli ihan haikea mieli koko päivästä.

Anoppi perheineen kävi äitienpäivälounaalla ja ihan kiva, leppoisa päivä on ollut. Tänä iltana sit jännitetään lätkäfinaalia! Ja eilen oli tietty Euroviisuvalvojaiset meilläkin.

Jotenkin tuntuu, että tässä kierrossa en vieläkään ole ovuloinut, mahtaako tulla ollenkaan :/ Noh, mutta plussatuulia puhaltelen sit muille...
 
Hyvää äitienpäivää!! :flower: :flower:

Lätkä ottelun erä tauko ja aatteli tulla kattoo mitä tänne on kirjoiteltu! Aika surkea peli, ei tainnut kultaa tulla. :'(

Ovis taisi olla tossa muutama päivä sitten, nyt alkaa jännäily. Parin viikon päästähän sen sitten näkee, että tärppäskö!!
Joku taisi manailla kun on hermot niin kireenä, mulla kanssa ollut pari päivää pinna niin tiukalla. En tiiä mistä johtuu. Oiskohan väsymystä. Kolmena yönä olin jakamassa postia ja tuli nukuttua vähän huonosti. Eilen taas tuli katottu euroviisut (kerrankin kun suomesta tulee) ja yhen jälkeen vasta nukkumaan. Jos sitä huomenna ei olis enää pinna kiree, kun saa nukkua kunnon yöunet. Nyt kattomaan lätkää!! :wave:
 
Mrs Knotty laiskana
Heippa! Täällä on hiukkasen pidetty palstataukoa, on ollut kovasti muuta hommaa...

Hyvää äitienpäivää vaan kaikille, ja Bunnylle erikois- :hug:

).( Mulla on ollut koko päivän tosi voimakasta kuvotusta, ja pyörrytystä. Toivoisin, että olisi sitä mitä kuvittelen :) Valkkari on kanssa lisääntynyt aikalailla. Olen myös nähnyt viime öinä ihan sekavia unia, siis aivan tajuttomia. Joku joskus sanoi, että sekin voisi olla raskausoire :D

Mutta nyt :wave: Menen vielä jännäämään viimeiset sekunnit tosta pelistä, vaikka eipä siinä paljon jännäämistä ole...
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:19 Mrs Knotty laiskana kirjoitti:
Heippa! Täällä on hiukkasen pidetty palstataukoa, on ollut kovasti muuta hommaa...

Hyvää äitienpäivää vaan kaikille, ja Bunnylle erikois- :hug:

).( Mulla on ollut koko päivän tosi voimakasta kuvotusta, ja pyörrytystä. Toivoisin, että olisi sitä mitä kuvittelen :) Valkkari on kanssa lisääntynyt aikalailla. Olen myös nähnyt viime öinä ihan sekavia unia, siis aivan tajuttomia. Joku joskus sanoi, että sekin voisi olla raskausoire :D

Mutta nyt :wave: Menen vielä jännäämään viimeiset sekunnit tosta pelistä, vaikka eipä siinä paljon jännäämistä ole...
Mäkin olen nähnyt unta, että olen raskaana B) ..En itte usko, että olisin voinut kertalaakista tulla..eheiii.
 
Tässä kierrossa mulla ei oo ollu yhtään ainoaa oiretta, en oo tunnistanut edes ovista.. pupuiltu ollaan kyllä kierron alussa joka päivä ja nyt joka toinen päivä.. mitään ei tunnu missään, viime kierrossa näihin aikoihin oli rinnat arat, pahoinvointia ja väsymystä + wc:ssä juoksemista.. en oikeen usko et olis tapahtunu mitään mun sisällä.. :(

muille plussaonnea! :heart:
 
Maanantai 14.5.2007


PulttiBois................kp 18/28-30.................yk 1.......3.toiveena
Piipi79....................kp 18/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 18/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 18/28-30.................yk.2.......4.toiveena
Jahvetti..................kp 19/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 19/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 19/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 19/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 20/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 20/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 20/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 20/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 20/35.....................yk 1........1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 21/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 21/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 22/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 24/34....................yk 9.........2. toiveena


Teenpäs minäkin päivityksen välillä...

Ovista itse edelleenkin odottelen, heiti jo ovistestitkin nurkkaan tän kierron osalta. On turhan kallista tikutella jotain kymmentä päivää, kun ei vaan kahta kunnon viivaa kuulu! Lämmöistähän sen oviksen tapahtumisen kans näkee, joten tyydyn siihen. Saattaa kyllä tulla kokonaan ovuloimaton kierto... :/
 
Tervehdys kaikille!

Menin ja hurahdin...

Kysyin enneustajalta mahdollista vauvaa...

Madam Mamma lupasi pojan kesäkuussa 2008 =)

Voisikohan noihin luottaa ;)

Tässä taannoin siivouspäivän tiimellyksessä löysin paperin johon oli kirjoitettu meidän nimet ja 19.1.2009 poikavauva. Heti miestä lähdin syyttäämään jepun tekemisestä, mutta käsiala analyysin perusteella löysimme syyllisen aivan muualta....
 
ärsyyntynyt
oletteko usein ollut yhdynnässä silloin kun ovistestistä on pamahtanut selkeä plussa kuitenkaan raskautumatta? Itseläni näin kävi, ja ihmettelenkin kuinka yleistä tuo on ettei tärppää ovisplussasta huolimatta?
 
PippurinenMamma
Että olen niin tyhmä, ku olla ja voi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Kiitos, että sain purkautua... :ashamed: \|O \|O
 
pippurinen, noh??? Mikä nyt? :\|

Täällä kp 19/26...taisipa ovis tuossa loppuviikosta/viikonloppuna mennä, kovasti kyllä yritettiin peittoja pöllytellä, et kerrankin sattuis just kohillensa =)

Nyt on alaselkä ihan julmetun kipeä :/ Heti kun nostaa jotain tms, niin vihloo, ei kiva :\|
Vatsa on kuin rantapallo!!! Liekö ilmaa, kun meinaa rupsutellakin :ashamed:

Näin viime yönä unta, että otin jostain laatikosta(?) alastoman vauvanuken syliin ja huomasin, että sen pää oli silleen lytyssä, kuin olisi astuttu päälle \|O \|O ?????
 
PippurinenMamma
Jahvetti:

Mä tyhmä :headwall: :headwall: :headwall: menin :headwall: :headwall: testaamaan kesken kierron, kun eilen oli lämpöä :headwall: :headwall: :saint: :saint: :ashamed: hävettää ja ottaa niin-niin pannuun tyhmuuteni ja todellakin tuli toki nega :headwall: ehkä liian aikasin testasin :x
 
Pippurinen, tiedän tunteen :ashamed: -itsekin hätähousu :\| Tässä kierros nyt ei vielä ole tulllut testattua, mutta aiemmissa aina n. kp 22-24 on tullut se testi tehtyä :whistle: Ei todellakaan pitäs liian aikasin :\| Mutta minkäs sitä ihtelleen voi :whistle: :whistle: :heart:
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:30 Jahvetti kirjoitti:
Pippurinen, tiedän tunteen :ashamed: -itsekin hätähousu :\| Tässä kierros nyt ei vielä ole tulllut testattua, mutta aiemmissa aina n. kp 22-24 on tullut se testi tehtyä :whistle: Ei todellakaan pitäs liian aikasin :\| Mutta minkäs sitä ihtelleen voi :whistle: :whistle: :heart:
voisko vielä muuttua plussaksi :'( ?
Mites sulla ollut?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:31 PippurinenMamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:30 Jahvetti kirjoitti:
Pippurinen, tiedän tunteen :ashamed: -itsekin hätähousu :\| Tässä kierros nyt ei vielä ole tulllut testattua, mutta aiemmissa aina n. kp 22-24 on tullut se testi tehtyä :whistle: Ei todellakaan pitäs liian aikasin :\| Mutta minkäs sitä ihtelleen voi :whistle: :whistle: :heart:
voisko vielä muuttua plussaksi :'( ?
Mites sulla ollut?
Kyllä se mulla on aina negaa sitte kanssa ollu...eli menkat tullu :'( Mut sulla on kuitenki vielä n. 10 päivää oletettujen menkkojen alkuun, nii ehtii vielä muuttua =) Jos on muuttuakseen siis ;) Plussatuulia :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:21 PippurinenMamma kirjoitti:
Jahvetti:

Mä tyhmä :headwall: :headwall: :headwall: menin :headwall: :headwall: testaamaan kesken kierron, kun eilen oli lämpöä :headwall: :headwall: :saint: :saint: :ashamed: hävettää ja ottaa niin-niin pannuun tyhmuuteni ja todellakin tuli toki nega :headwall: ehkä liian aikasin testasin :x
mä kanssa olsiin valmis jo ostamaan testin, tiedän ettei vaan näytä tässä vaiheessa muuta kuin negaa vaikka oikeasti olisi tapahtunutkin jotain- sitä kiusaisi vaan itseään turhalle liian aikaisella negalla :whistle:

joka tapauksessa :hug:
ehkä viikon päästä uskallan jo ennen menkkojen alkua tehdä, keskenmennyt edellinen raskaus oli vahva plussa 3-4 päivää ennen menkkojen alkua joita ei siis ikinä tullutkaan :whistle:
mutta huonosti kävi sen pikku höppänän jota ikävöin vieläkin välillä kovasti :ashamed: :heart:
 

Yhteistyössä