*** VIIKKO 19 ***

• Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
touhu tenava
:whistle: Huuuuu..........
just huomasin, kun tuota päivitettyä listaa katselin, jotta minulla osuu kaksi eri jännäyksen/piinauksen kohdetta samalle päivälle. :whistle:

Meinaan, jos oikein laskin niin ensi keskiviikkona olisi kp27 ja samalle päivälle osuu vielä soveltuvuustesti yhteen koulutukseen johon olen hakenut. :p Niin siis tuo kp27 olis minun lyhimmän kierron mukaan niitä ensimäisiä piinallisia päiviä tuon tätylin tulon suhteen. Joten nyt kyllä toivon et ei tätyli viel silloin olis häiritsemässä vaan saisi rauhassa tuon soveltuvuustestin tehdä. Joo siis milloinkaan ei minulla hurjia kivuliaita päiviä ennen vuotoa ole ollut, mut nyt ne tietty sitten ilmaantuu. Kun ei niitä tarvitais. :kieh:

:headwall: Joo vai pitäsköhän sitä testi tehdä jo tuollon kp 27. Ei en tee ettei sitten mahdollinen plussa- tai negatulos sekoita päätäni niin et ei siitä soveltuvuustestin teosta tule mitään.

(.) Tuntemuksia tai oireita ei viel suuntaan eikä toiseen ole näkyvissä. :whistle: Paitsi et tuot alamasua on väliin nippaillut vähän jännän tuntuisesti ja viime yönä oli tosi vaikeeta nukkua, kun kuumuus vaivasi. :kieh: Mut kuumuus tais johtua liiasta lämmityksestä. :LOL:

Plussia puhkun jotta mahdollisimman moni löytäs sen toivotun äitienpäivälahjan.

+++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

Heips,

hurjan mukava on lukea samanlaisessa elämäntilanteessa olevien kuulumisia =) . Toivotaan mahdollisimman monelle mukava äitienpäiväylläri :heart: !! Vappu meni täälläkin mukavasti, pienellä porukalla miehen kaverin luona grillailtiin ja muutama siiderikin maistui... ajatukset jossain tulevassa :p !

Miulla "oireina" lähinnä pieniä vatsannippailuja ja menkkamaista jomotusta selässä. Tänään nenäverenvuotoa?? Outoa, epänormaalia miulle... Millasia ne "kiinnittymiskivut" tms on? Onko kenelläkään havaittavissa..?

Touhu tenavalle :tsemppiä soveltuvuustestiin!

Mä oon tässä vakavissani miettinyt, että onkohan nämä vatsan oudot tuntemukset ihan vaan puhdasta jännitystä ja toivoa siitä, että olispa raskaana vai onko nämä ihan todellisia?

Vatsa on kamalan turvonnut ja röyhyttää ja pumpattaa ja on outo olo vatsasta.

Heippa! Olen aivan uusi näillä sivuilla..( 27 v ja ensimmäistä yritetään) täällä jännitys osuu myös viikolle 19.. meillä vasta toinen yrityskerta menossa, viimeksi kp oli 32 pv.. nännit tuli eilen kipeäksi ja tänään ovat vieläkin kipeämmät. Muuten ei ole koko kierron aikana ollut minkäänlaisia tuntemuksia.
Toivotaan että hyvin käy, meille kaikille =)

Mahtuuko mukaan piinailemaan!?
Jännään myös parissa muussa pinossa, tuolla kevätvauvasta haaveilijoiden kanssa aktiivisimmin.

Mulla tänään kp 20/28, yk 1, joten tänne kai kuulun? Koitan olla elättelemättä toiveita tästä kierrosta, ettei putoaisi kovin korkealta. Peittoja on heiluteltu sen verran harvoin, että mahdollisuus on aika pieni. Kuitenkin vaan kummalliset oireet alkoi vaivata mua ma-ti-yönä. Vatsakipu valvotti ja se on vielä tänäänkin jatkunut jossain määrin. Lisäksi ti-aamuna oli valtavan paha olo, ja kyse tuskin oli krapulasta, koska alkoa nautittiin melko vähän vappuna (mahdollista kuitenkin). Alapäässä ollut jomottava paineen tunne, menkkamaista kipuilua.....en siis malta olla ajattelematta kiinnittymiskipua tms. Olen kyllä ajatellut mahdollista myöhästynyttä ovistakin.

Toivon meille kaikille hyviä uutisia äitienpäivänä!!

Muoks: ekasta täällä siis haaveillaan, tahtoo äidiksi :heart: <br><br>

Mukaan vaan hipu ja hilipati :wave:

Kiva, että muillakin ollut rauhallinen vappu!

Meillä alkaa kohta jännät paikat kaikilla, mulla on kanssa masu turvoksissa ja outoja olo muutenkin mahassa, juilii välillä tosi pahasti....
Tietysti sitä toivoo parasta, mutta pelkää pahinta :/
Mulla ei oo aiksemmistakaan raskauksista ollut rinnät kipeet, joten niitä en osaa silleen tarkkailla (oliko vähän hölmösti sanottu)

Ja kaiken huippu, hiivan hemmetti ei oo lähtenyt mihkään, mies lähti äsken hakee mulle lisää lääkettä, tää on kamalaa \|O \|O
Tää hiivakin luo toivoa, kun mulla on aina ollut vaan raskaus aikana hiiva.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 21:08 Fantsu kirjoitti:
Ja kaiken huippu, hiivan hemmetti ei oo lähtenyt mihkään, mies lähti äsken hakee mulle lisää lääkettä, tää on kamalaa \|O \|O
Tää hiivakin luo toivoa, kun mulla on aina ollut vaan raskaus aikana hiiva.....
Voi että..Et olisi sanonu. \|O
Mullakin pukkaa hiivanpoikasta..Nyt sun tekstin lukemisen jälkeen elättelen liikaa toiveita. :ashamed:

Tulin vaan kurkaan mitä tänne kuuluu... Hengissä olen, vaikka ei mua enää usein täällä näy :ashamed:
Ihmeellistä tuo työnteko, kun tuntuu et kaikki aika menee siihen :eek:

Joku kyseli noista kiinnittymiskivuista... mäkin oisin tiedoista kiitollinen=)
Edellisissä raskauksissa en sellaista havainnut, mutta nyt ihmeellisiä nippailuja.. toiveajattelua kenties...

taustailija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:41 äitsy80 kirjoitti:
Tonne toiseen pinoon jo ihmetystäni kirjoitinkin kun ovistesti näyttää nyt kolmatta päivää vahvaa plussaa ja tähän saakka on tommosen viivan testiin saanu vaan yhtenä päivänä :eek:
Täällä yksi taustakuumeilija joka ei vielä puskista tule pois.. Mutta luen juttujanne kun oma jännäpäivä myös tuolla viikolla. Tällä palstalla luin yhtä ketjua missä ovistesti näyttää kolmatta päivää positiivista. Kannattaa koittaa hakea se arkistoista, siinä oli onnellinen loppu ;) Fertestejä itekkin käytän ja tikku nyt jo kahteen kertaan näyttänyt positiivista 4 päivää. Tutkittu on eikä pco ainakaan ole ongelmani. =)
Plussaonnea kaikille :wave:

TORSTAI 3.5.2007

Tiipii........................kp 19/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 19/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 20/25-29...........yk?................3. haaveissa
Tuohu Tenava..........kp 21/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 21/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 21/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 21/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Dreamer-88.............kp 21/?...............puoli vuotta........1. haaveissa
Äitsy80....................kp 22/28-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 22/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Melody.....................kp 22/28................yk 3...............3. haaveissa
Kirppu......................kp 22/28-32...........yk 1...............1. haaveissa
Annilii86...................kp 23/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 23/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 23/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 24/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 24/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 25/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Boobs.......................kp 44/28-32...........yk 4...............3. haaveissa
Hipu.........................kp ?/32..................yk 2...............1. haaveissa
Hilipati......................kp 21/28................yk 1...............1. haaveissa<br><br>

Huomenta! Päivitin listan ajantasalle. Lisäsin itseni ja hipun mukaan.
Hipu, en tiennyt sun tämän hetkistä kp:ta, joten ilmoittele jos haluat sen tuonne listalle.

Täällä edelleen vatsaoireet jatkuvat..ja nyt tullut pariin otteeseen kirkasta aivan vesimäistä vuotoa. Todella outoa. Kertokaa jos jollain on kokemuksia vastaavasta! :/

Täällä yksi taustakuumeilija joka ei vielä puskista tule pois.. Mutta luen juttujanne kun oma jännäpäivä myös tuolla viikolla. Tällä palstalla luin yhtä ketjua missä ovistesti näyttää kolmatta päivää positiivista. Kannattaa koittaa hakea se arkistoista, siinä oli onnellinen loppu ;) Fertestejä itekkin käytän ja tikku nyt jo kahteen kertaan näyttänyt positiivista 4 päivää. Tutkittu on eikä pco ainakaan ole ongelmani. =)
Plussaonnea kaikille :wave:

Täälläkin menossa nyt neljäs päivä ja edelleen vahva plussa tuli ovistestiin ja lämmöt pysyneet korkealla joten oviksen luulisin tosiaan olleen. Kiitos vinkistä, käyn etsimässä kyseisen ketjun =) Plussatuulia sinulle ;) <br><br>

Tervetuloa minunkin puolesta Hipu ja Hilipati =)

Mä ihmettelen ovistestin tulosta täällä ja pakkohan se on vielä huomennakin kokeilla :ashamed:

Palaan paremmalla ajalla, nyt täytyy mennä antamaan junnulle puuroa :D

Heippa vaan pitkästä aikaa. Kylläpä aika on rientänyt. Ei ole tullut montaa kertaa tänne taas kirjoitettua.

Peittoja ei ole tullut heiluteltua kovin ahkerasti, mutta toivotaan, että sekin vähä olisi tuottanut tulosta. Rinnat on todella arat ja raskaan tuntuiset. Minulla kyllä tuo tissikipu on yleensä merkki menkoista, mutta nyt ne tuntuvat niin "täysiltä".. Viikonpäästähän tuo selviää, mistä se johtuu.

Tervetuloa mukaan kaikki uudet piinailijat! =)

Minä myös puhaltelen plussatuulia kaikille!

Pikkuinenko
Hei!

Täällä myös yksi vk 19 piinaileva!

Kolmatta lasta yritetään ja vasta ensimmäinen (oikein tosissaan yritystä siis) yrityskierto menossa. Ovulaation mielestäni pongasin ja se tuli hyvin hyödynnettyä...heti ovulaation jälkeen oireina oli rintojenarkuus, huono vointisuus yms.. raskaus oireet, jotka nyt jo helpottaneet. Tilalla valitettavasti täti oireet.

Kiinnittymiskivuista kyselitte: Olen tehnyt päiväkirjaa kahdesta aikaisemmasta raskaudestani ja olin sinne kirjottanut, että täti on taas tulossa alavatsa polttaa ja alaselkäkin on kipeänä. Illallakin miehelle sanoin että ei toivoakaan täti se siellä kolkuttelee...mutta niinpä vaan tein plussa haamun kp26/28 =) NÄMÄ SIIS MUISTOJA AIKAISEMMISTA RASKAUKSISTANI

Nyt siis täti oireet taas vahvasti, mutta toiveet on korkealla siihen saakka kunnes täti tulee. Eilen menin jo testinkin tekemään(kp22/26)..acon 10, ja negaahan se näytti :( toisaalta ei ole kahdesta ensimmäisestäkään testi näyttänyt haaleaa plussaa kuin vasta kp 26/28 ja siitä sitten vahvistunut.

Nyt siis kp 22/26 (28) Se verran harmittaa se eilinen nega että nyt koitan pitää itseni kurissa ja testata vasta kp26/26 aamusti. Kaksi acon 10, olisi vielä kaapissa ;)

TORSTAI 3.5.2007

Tiipii........................kp 19/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 19/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 20/25-29...........yk?................3. haaveissa
Touhu Tenava..........kp 21/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 21/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 21/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 21/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Dreamer-88.............kp 21/?...............puoli vuotta........1. haaveissa
Hilipati.....................kp 21/28................yk 1................1. haaveissa
Pikkuinenko.............kp 22/26................yk 1................3. haaveissa
Äitsy80....................kp 22/30-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 22/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Melody.....................kp 22/28................yk 3...............3. haaveissa
Kirppu......................kp 22/28-32...........yk 1...............1. haaveissa
Annilii86...................kp 23/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 23/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 23/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 24/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 24/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 25/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Boobs.......................kp 44/28-32...........yk 4...............3. haaveissa
Hipu.........................kp ?/32..................yk 2...............1. haaveissa
<br><br>

Tervetuloa mukaan Pikkuinenko :wave:

Touhu Tenavalla on tuplapiinat ensi viikolla, tsemppiä siis niihin molempiin =)

Leipomista pitäisi lähtee harjoittelemaan, pikkupizzoja, nam :p

Muoks vielä tätäkin, vaihdoin omia koopeitä tohon listaan kun melko varmaa on että kierto tulee olemaan ton 30-31 päivää. Mulla kún oli kierron pituutena tuolla listalla 28-31. Eli äitienpäivää edeltävä lauantai on mulla todellinen piinapäivä :kieh: <br><br>

Täällä kärsitään ajoittaisista satunnaisista nivus/ala-alavatsa viilloista :ashamed: Mutta jos jotain huonoa, niin hyvääkin! Sain eilen uuden työn, nyt loppuu junareissaaminen töihin =) Ihanaa, kesä on sitten huomattavasti helpompaa!! :heart:

Tervetuloa uudet mukaan, pysytään aktiivisina!!

Äitsy80, mulla oli myös ovistestissä plussaa neljänä päivänä peräkkäin. Sitten loppu testit enkä käynyt ostamassa uusia. Eli 5 päivää en tiedä. Tein hätäissäni yhden raskaustestinkin mutta negahan se oli. Kovasti toivon että tuo nyt olisi enne siitä että ensi viikolla tärähtää plussa sitten siihen odotettuun testiin. En viitsinyt noita ovistestejä enää ostaa vaan odotan ens viikkoon et testailen sit. Mutta toivon kovasti et tuo tosiaan enteilis sitä raskautta. Oireina lähinnä väsy, palelu ja sit sellanen pieni vihlonta alavatsalla.

Puhallan kovasti plussatuulia Äitsy80:lle ja tietty kaikille kuumeilijoille.

Oon nyt viikon verran nukkunu joka päivä melkein kahteentoista.. \|O
Laitan aina herätyksen 09:30 mutta lyön sen pois ja jatkan nukkumista.Ja päivisin en jaksa edes melkein kävellä kun väsyttää niin paljon. :eek:
Älkää nyt ruvekko sanomaan että nää olis oire,koska ei oo.Enkä halua turhia toiveita.Parin viikon päästä se voiskin olla jo mahdollista..

sivusta seuraaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 12:14 mimmali kirjoitti:
Laitan aina herätyksen 09:30 mutta lyön sen pois ja jatkan nukkumista.Ja päivisin en jaksa edes melkein kävellä kun väsyttää niin paljon. :eek:
Älkää nyt ruvekko sanomaan että nää olis oire,koska ei oo.Enkä halua turhia toiveita.Parin viikon päästä se voiskin olla jo mahdollista..
Miksi et mene töihin? opiskele? Mikä olet ammatiltasi? Millä ajattelit elättää mahdollisen tulevan lapsesi =) ..ehkä saat po-tuloja ;) ?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 12:38 sivusta seuraaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 12:14 mimmali kirjoitti:
Miksi et mene töihin? opiskele? Mikä olet ammatiltasi? Millä ajattelit elättää mahdollisen tulevan lapsesi =) ..ehkä saat po-tuloja ;) ?
A)olen työttömänä työnhakijana
b)koulu alkaa syyskuulla,edellinen koulu loppui 2kk sitten
Juuri sillä elätän lapseni että koitan hankkia töitä ja lisäkoulutusta.Ei meidän tulevat lapset tule nälkää missään vaiheessa näkemään.
<br><br>

voi että mimmali , eikai vaan mitään vatsatautia oo :(
Tosta hiivasta vielä, että tosiaan mulla ei oo koskaan muulloin ollut hiiva kun raskaana ollessa ja tästä viimesestä raskaudesta oli myös hiiva ennen plussaa, mutta molemmissa raskauksissa hiiva jatkunut lähes loppuun asti \|O
Mulla jotenkin elimistö reagoi niin, eli mulla se on varmaan sitten raskaus oire, tosin ei mikään järin mukava oire :/
Nyt yritän olla elättelemättä mitään turhia toiveita, koska tuo hemmetin hiivahan voi tulla ihan muutenkin (tänään ollu eka helpompi päivä, josko tää tästä)

Ja jotenkin on ihan raskaana oleva olo (joo, niin oli viime kierrostakin :ashamed: ), mut sit taas ei millään voi uskoa et ois voinut tärpätä....apua....näitä nyt sitten jankkaan ens tiistaihin asti, koittakaa jaksaa :ashamed: :D
Keskiviikkona testaan jos täti ei oo tullut siihen mennessä paikalle

Kaikille paljon ++++++ tuulia :whistle:

Moi fantsu. :wave:
Mulla ollut varmaan vuoden verran sillai että kerran kuussa menee viikon ajaks maha vähän sekasin ja oksettaa jne.Ei oo maitoallergiaa eikä tiedetä miks näin tapahtuu.Ja menkkojen aikana kans maha löysällä. :ashamed:
Juu mullakin oli viime kierrossa niin että olin melkein 100% varma että oon raskaana kun menkatkin oli myöhässä. :/

Yhteistyössä