Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Minulla on joka raskaudessa ollut etuseinäistukka ja liikkeitä olen ruvennut tuntemaan säännöllisesti vasta reilusti yli 20 viikolla. Istukka vaimentaa hurjasti ja vauvahan on vasta alle puoli kiloinen. Älä huolestu, muutaman viikon päästä tunnet jo paremmin, kunhan potkuttaja saa vähän kokoa lisää.
Kuopuksesta varsinkin liikkeet alkoivat tuntumaan tosi myöhään, rakenneultrassakin tuumivat että todennäköisesti potkuttaa selkään päin jolloin liikkeitä ei käytännössä tunne lainkaan.

En tiedä helpottiko huolesi yhtään mutta uskon että et vain pysty tuntemaan liikettä istukan läpi. Istukalla on nyt jo paljon kokoa ja hyvä vaimennuskyky. Kuitenkin kun kuulet sykkeet niin kaikki on niinkuin pitääkin :heart:

Tein taas tänään uuden testin :LOL: , 2 tuntia rakossa olleesta pissasta, viivat tulivat heti :heart:

HotMilk ja Unelma 5+5
 
Ostin sitten eilen marketista testin.. paketissa 2kpl..
teen kylläkin vasta kuun lopussa.. jos maltan pysyä siihen asti erossa niistä :LOL:
vihlasuja taas munasarjoissa.. tiiä sit mistä johtuu.. mut ite tietty kuvittelee heti et nyt ois tärpänny :D Tässä heräsinkin mukavasti yöllä, aivan järkyttävä tissisärky ja pääkipu ja älyttömän kuuma.. kuume lienee ollu 40 asteen tietämissä.. koska si kun jaksoin raahautua
keittiöön hakemaan aamusta kuumemittarin oli kuumetta "enää" 38,7.
Rintatulehdus lienee.. välillä huonompi olo välillä parempi. Juonut olen ja koittanu lepäillä, välil iskee tajuton väsymyskohtaus :snotty:

Ja eihän täs oo muuten kun 4 mukulaa ennenstään.. nuorin 4kk :whistle:
onneks mies on ihana ja kokkaa... niinkun yleensäkin tässä perheessä tekee ruuat :heart:
ja hyvää sapuskaa tekeekin :D

jooh, enää siis vain 2 viikkoa kun teen testin :snotty:
 
CrystalBlue Toi on niin hienoo, että vauvakuume ei kaikkoo, vaikka kuume hipoo pilvissä tissitulehduksen takia. Joku äkkinäinen, joka haluaa lapsilukunsa jättää yhteen ei todellakaan ymmärtäis. Mäkin olen aloittanut varovasti puhumaan miehelle, että heti uutta vaan perään kun tämä syntyy. Saas nähdä. Pikaista paranemista sulle ja ihanaa kun mies kokkailee ja on ihana. Mulla on samanlainen.

Hottis sähän teet samaan tahtiin testejä kuin mäkin tein, vaikka selvä plussa oli jo tullut. :D Mä pissasin vielä lopuksi kuppiin ja laitoin sinne viisi erilaista tikkua ja vertailin sitten viivojen väriä. Eroja oli kyllä. Vikan testin tein rv. 7 kun oli kaappiin jäänyt. :xmas:

nimpparigalluppia

tyttö nimeltään Ano
poika nimeltään Armas
tyttö nimeltään Maisa
poka nimeltään Klaara
seuraava ois sitten Vilja (täällä vaan v lausutaan f , niin ei ois ehkä kiva, muuten tosi kaunis nimi) inhottavaa että monet kauniit nimet menee piloille lausumisen takia.

riemu ja ykä 13+6
 
Paranemisia CB:lle, ikävä vaiva! :hug:
Meillä mies ei missään nimessä halua lisää lapsia, joten taidan jäädä itsekseni kuumeilemaan tämän jälkeen. JOtenkin on sellainen tunne,et vielä yksi, et VOISI kokeilla vielä sitä tyttöä. Luulen,että tää sukupuolijuttu on sellainen,mikä pitää mulla yllä vauvakuumetta. Meillä kun näitä poikia tuntuu siunaantuvan... :whistle:

Eilen neuvolakäynti, kaikki ok, paitsi selkäsäryistä kehotti hakemaan herkästi saikkua. Eli maanantaina lääkäriin jos yhtään tuntuu. Tällä hetkellä ihan ok, enemmänkin koskee jatkuvat kiinnikkeet ja vihlaisut,puukoniskut tuolla jossakin. Lantio on alkanu tosissaan löystyä ja pitkän istumisen jälkeen meinaa polvet mennä alta. Huhhuh, vasta puolivälissä kuitenkin :/

Mä en jaksanu laiskuuttani noita nimiä mistään kattelemaan joten jätänpä tän gallupin väliin. Nyt muihin hommeleihin. Hyvää vointia kaikille ja tervetuloa uusille, :wave:


Kääkkis ja lapanen 20+4

 
Näin sunnuntaipäivän ratoksi voisi vastailla tuohon nimigalluppiin..
Eli meillä olisi:
Solja/Doris (tyttö)
Tuovi/Tove (tyttö)
Tuulikka/Hildur (poika)
Veera/Vera (poika)
Urpo/Urban (tyttöä luvattu :)) Tuo Urban kyllä kuulostaisi hauskalle:)

On niin rauhallista kotona, olen raahannut muksut mäkeen, ja sitten menimme pitsalle josta kotiuduimme juuri, ja kuopus pääsi päiväunille.. Kaikki tuntuu olevan vähän raukeina.

Omassa mahassa suppareita tulee jatkuvasti, teki jotain tai jätti tekemättä. Välillä vihloo niin lupaavasti alavatsaa ja toissailtana tuntui että vauva veivaa päätään ihan tuolla haaroissa..Mutta kaikki lapset on aina löytäneet kasvupaikkansa hyvissä ajoin ihan alhaalta, niinpä se onkin tuntunut tukalalle kun fiilis on että vauvan pää olis ihan tuolla lähtöasemissaan..

no - nyt pitää kuulemma mennä majanrakennukseen..
 
Riemu, minä sieluni silmin kuvittelin sinut "testilaboratorioon" viiden tikun kanssa :LOL: , aina se on hyvä varmistaa ;)
Itsekin kolmena edeltävänä aamuna olen tikutellut, varmistuksen varmistus. Mutta tähän liittyen, milloin olette ruvenneet tuntemaan raskausoireita: pahaa oloa, väsymystä jne? Olen ihmetellyt omaa oireettomuutta, ultraan meno tässä vaiheessa ei näytä ehkä mitään. Joka raskaudessa mulla on ollut kuitenkin jotakin tuntemuksia vaikken ole pää pöntössä ollutkaan - ajankohta milloin ne on alkaneet on hukassa :headwall:

mutta nyt mentävä :wave:
 
Voi hitsiläinen, miten tää netti tökkäsee aina kun yritän kommentin lähettää. Eilen jo luovutin.. kun pitkät pätkät kirjoitin. :headwall:

Mutta HotMilk, mulla tässä raskaudessa alko tuntumaan rv 6-7 oireita, väsymystä ja pahoinvointia.

Omaa napaa... tungin tänään vahingossa väärän potilaan vuorolla ja vielä väärälle lääkärillekin.. :ashamed: :ashamed: :snotty: ja nolona sitten kiltisti takaisin odotusaulaan. Oikea lääkäri sit kummiski kirjoitti tän viikon saikkua ja katellaan tilannetta viikko kerrallaan. Kohdunkaulakanava on 3cm niiku pitääkin eikä paikat pehmenneet. Hieman mietti virtsistä,muttei kokeita kuitenkaan. nYt vain lepoa... tosin sanoin hälle,et mulle tekee hyvä kohtuullinen liikkuminen, ei pelkkä löhöily.
Torstaina rakenneultra, iiiiiiiiks. Mies lähti soppelisti työreissulle mutta tulee ke-iltana, nyt siis muutama pvä yh:na. :wave:

 
HotMilk mulla myös alkanut pari päivää ennen plussan tuloa ällötys ja viikolla 6 hillitön oksentelu niin kuin Feenikslintusellakin . Me taidetaankin olla tämän pinon kovimmat ykäilijät. :x
Nyt tuntuu kyllä jo paljon paremmalta. Onneksi.

Mies ja vanhin tyttö ovat tällä hetkellä tuolla ulkona hautaamassa hamsteria. Kamala päivä ollut. Hamsteri on ollut saattohoitopotilaana pari päivää ja tämän illan kuin koomassa. Kylmä, eikä liikkunut enää ja täysin tiedoton. Hyvä tietysti niin. En usko että joutui kivuista kärsimään. Tyttö on pitänyt sitä sylissä koulusta tulosta saakka. Välillä patistin syömään ja suihkuun. Nyt sitten äsken nukkui rassu rauhaisasti pois omistajansa sykyssä. :'(

Mutta iloisiakin tapahtumia =) , ystäväni kertoi olevansa raskaana. He ovat yrittäneet lasta ainakin 7 vuotta. Nyt sitten hoidot ovat tuottaneet tulosta ja hän on pari viikkoa minua jäljessä. Itkin onnesta hysteerisesti kun hän kirjoitti asiasta.

Kääkkänä , hyvä kun hait saikkua ja ihanaa että olet jo noin pitkällä ja pääset rakenne ultraan :heart: Mulla siihen vielä iäisyys.

Kohta olis pääsiäinen ja päästään taas suomeen herkkuja syömään. Jee. Lapsilla on kahden viikon pääsiäisloma, mutta ei me Suomessa olla kuin viisi päivää, kun ukko ei viitti ottaa lomaa :| Heitetään sitten täällä jotain viikonloppu reissuja lisäksi.

Ihanaa kun energia alkaa pikkuhiljaa palaamaan ja jaksaa taas tehdä muutakin kuin maata sängyssä ja itkeä itsesäälisenä pahaa oloaan.

a mam Hienot nimet. Varsinkin tuo Urban =)

Tämä nainen alkaa nyt kattomaan täydellisiä naisia ja rentoutuu.

riemu ja yrjänä 14+1
 
Me9 Teillekö se oksutauti meitä rantautuikin ?
Voimia siivoiluun .... huoh .. täällä jo parempi , 4v:llä oli onneksi eilen päivällä enään vain maha sekaisin kun edellisyön oksenteli ... tänään ajattelin kyllä koittaa rantautua kerhoon lapsosten kanssa .

neitim
 
Oijoi, pikaista paranemista Me9:lle ja neitim:lle toipumista örkkitaudista! :flower:
Riemu, toivottavasti sait rentouduttua eilen ilman Epätoivoisia kotirouviakin :D Mie pistin aivot narikkaan ja tuijotin sen 40 päivää ja 40yötä leffan, ja olihan siinä loppupuolella aika hauskoja kohtauksia... :LOL:

Tän aamun ollu ihmeellisen hyvä olo =) Tekis mieli piipahtaa kirpparilla ruokakauppareissun ohessa, saa nähdä jaksanko. Hyvä sauma olisi, kun 3-vuotias kuopus on äidilläni tän päivän.

Riemulta piti vielä kysymäni, että jos rohkenen udella niin missäpäin maailmaa asustatte? Mulla on menny jotenkin ohi tämä(kin) :ashamed:

Kääkkis ja lapanen rv21


 
Hei muutes, voisin päivittää saikun kunniaksi pinon.. teen sen tänne vipoviestiksi,mistä kenen vain on helppo kopioida ja päivitellä sit uusiksi jos lisää porukkaa vielä tulee. Mutta ilmoittautuisitteko kaikki uudet vielä, jotka haluatte listalle, niin laitan tiedot sitten kerralla? Oma ikä, monesko lapsi, laskettu aika jne..
 
Kääkkänä , Sveitsissähän me asustellaan.
Voimia yrkkätautien kanssa kamppaileville. Toivottavasti ei kierrä kaikkia. Niin on vielä tuoreessa muistissa tuo kuukauden takainen tauti. Nyt kyllä pyörii vaikka mitä vatsapöpöjä. Meijänkin lapsilla on vatsat olleet kipeät ja kuralla, mutta eivät (ainakaan vielä ) oksentele.

Meitsi lähtee tästä mammahousujen ostoon. Ja lapsille kanssa jotain uutta farkkua ja muuta kevät vaatetta tarttis. Ei mahdu enää viime syksyiset jalkaan. Ovat niin hujahtaneet. Mun pieni kuopusvauvani, 6 vuotias kylläkin jo, mutta edelleen vauva :ashamed: , on kasvanut valtavasti pituutta. On jo 135cm. Päätä pidempi kavereitaan. Ja pidempi pikkuista isoa siskoaan joka on 2,3 vuotta vanhempi.

Nyt pois äkkiä netin äärestä että kerkii rauhassa kauppaan. Kello 12 saapuu taas nälkäiset koululaiset lounastauolle.

riemu ja ykä 14+2
 
Paranemista oksennustaudista kärsiville :hug:

Riemu, joko teillä on kevät pitkällä?

Meillä alkaa kohta tavaroiden kasaaminen, lähdetään lappiin viikoksi. Toivon hyviä ilmoja ja paljon auringonpaistetta =)

:wave:
 
Saas nyt nähdä että onko plussa tulossa ... marrasmasuissa olenkin käynyt lukemassa ja kirjottelemassa... eli tänään tein testin joka sitten jäi kylläkin epäselväks.. liuskatesti oli , ja siihen ilmestyi kyllä jonkinlainen viiva heti.. mut oli kyllä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hailakka etten tiedä oliko sitten joku viivanpaikka tai sitten haamujen haamujen haamu :LOL:
Mieskin sen kyllä siitä heti näki.. mut ei kuitenkaan nyt varma voi olla.. ajattelin joskus sunnuntaina ehkäpä testailla uusiks sitten vasta.

Testin tein kun eilen sattu mahaan niin paljon että olin varma et menkat alkaa.. ei ainakaan vielä näy :D
 
HotMilk , täällä on kevät tullut. Huomiseksi lupasivat +17 ja aurinkoista. Mutta kyllä sieltä vielä viilempiäkin ilmoja varmasti tulee.

CrystalBlue , tommonen mullakin ekaks tuli testiin. Tein sitten sellaisen testin että käskin :ashamed: :snotty: (nyt hävettää ) ukkoa kusasemaan toiseen liuskaan. Hänelle ei tullut mitään viivaa, niin sitten olin melko varma ettei niihin testeihin viivanpaikkoja tulekkaan. Parin päivän päästä sain vähän paremman viivan ja cb:n digiin 1-2 vko raskaana.

En sitten saanut itelleni mitään kauppareissulla. Lapsille kylläkin.

Mies joi äsken oluen ja mä sitten kaadoin pari senttiä omaan lasiin ja se oli niin hyvää ja kylmää että kaadoin lasin täyteen ja join n.2-3dl. Nyt tuli vähän huono omatunto. Kivittäkää vaan. :eek:

riemu ja yrjänä 14+2
 
Eikä kivitetä, riemu :hug: Mäkin olen hörppinyt siideriä välillä, tosin muutaman kulauksen vaan. :ashamed:

Mä olen ihan kädetön tällä hetkellä,noinniinku henkisesti! Meidän esikoispoika on alkanu nyt kunnolla murrosiän oikkunsa, jäi viimeksi tänään kiinni allekirjoitusten väärentämisistä, viime perjantaina oli repinyt kappaleiksi ! pyöräilykypäränsä,jota ei suostu käyttämään vaikka joutuu pyöräilemään ison tien varressa kouluun...., on uhkaillu pikkusisaruksiaan erinäisillä asioilla, mm. kiristäny rahaa jos käräyttävät tämän jostain kielletyistä puuhistaan jne. |O |O |O |O Mä olen niin |O , että tosi hyvä että sattui menemään soittotunnin jälkeen mummille yöksi ja sain opettajan viestin yksin ollessani. Siis miten ihmeessä tästä selviää hengissä ja vielä näiden jokaisen kanssa... alkoi pelottaa kyllä oikeesti, että onkohan musta tähän. :snotty: Hyvähän se on tässä vaiheessa epäröidä :kieh: :headwall:
 

Yhteistyössä