Päiviä täältäkin :wave:
Mua olikin näemmä kaivattu
Hyvin voidaan, harvakseltaan tuonne maaliskuisiin kirjottelen kanssa. Jonkun verran on eilisillasta supistellu mutta ei vielä mitään semmosta että kolmatta jalkaa kasvais persiin alle
Odottavalla kannalla enkä uskokkaan että viikkoa ennen alkais mitään konkreettista tapahtumaan, eihän se voi kun ei 4 muutakaan oo
Nivuset ja alaselkä on jonkun verran kipeät, etenkin iltaisin mutta en oo niitä sen kummemmin moittinu, niillä eväillä mennään mitä on annettu
Eipä tätä varmaan kovin kauaa enää sitten kuitenkaan kestä etteikö sitä kestäisi
Yltiöpositiivinen... Muistuttakaa mua tästä olotilasta jos mennään 2vkoa yli ajan
Tosin ei pitäs menemän, terkka just eilen sano että epäilee tämän olevan syntyessään ennemmin 4 kuin 3.5kg, lupas kokoarvioon jos ei ala lasketun tienoilla tulla niinkuin nuo muut on tullut. Sinänsä helpottavaa, vaikka eipä nuo arviotkaan oo meillä paikkansa pitänyt. Se, jonka piti olla 4.3kg, oli 3.6kg ja se jonka piti olla 3.5kg, oli 4050g. Että sikäli.
Jatkoa odotellessa, Lahja Lintikka ja Tirppa rv 39 :heart:
Ai niin, meillä olis sitten muuten:
Esikoinen nimeltään Tellervo
Kakkonen Eino Einari
Kolmonen Kirsi Tiina Kirsti, (mikä on hassua sikäli koska mä olen tuo eka oikealta nimeltäni
)
Nelonen Niina Amanda Ninni
ja tämä vitonen sitten Kerttu.
Ja meillähän on poika, poika, tyttö ja tyttö.