Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Mitäköhän tää on. Eilen juili alavatsaa. Ihan kuin jollain terävällä puikolla olis sohittu kohdunsuulle. Ja nyt vihlas taas muutaman kerran vaikka makoilen sängyssä lueskellen ja läppäristä suomiohjelmia katsoen. Mä en kestäis jos yrjänä pois tulis. Äsken mietin asiaa ja sain itkukohtauksen. Mä en muista että olisin milloinkaan ollut vielä tässä vaiheessa näin rakastunut vauvaan. Toisaalta onhan kuopuksesta aikaa jo kohta 7 vuotta ja tää on taas niin uutta ja ihanaa. :heart: Ehkä pakahdun kohta onnesta :heart: Hirvee ikävä tuli. Enää noin 27 viikkoa jäljellä :LOL: :LOL:
 
Kääkkänä olen kuullut että jäät ovat huonossa kunnossa vaikka oli kylmä talvi. Lumen takia tai jotain. Noi selkäkivut on vihuliaisia. mullakin ne alkaa jossain vaiheessa niinkuin iskiaskin. :headwall: Käy lekurissa ja ota vähän saikkua, niin saat levättyä.
 
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Taasen on kulunut jonkin aikaa kirjoittamisestani, mutta on ollut olevinaan kaikenlaista kiirusta. Tänään on neidin 8v synttärit ja niitä juhlittiin eilen kavereiden kera ja tänään tulee osa kummeista.

Tosiaan jollain alkaa olla la käsillä ja niitä sitten jännätään porukalla! Plussauksiakin oli tullut Onnea Paljon!

Omaan napaan....pikkuista liikehdintää olen ollut tuntevinani, ihanaa.

Nyt ei taas muuta kerkiäkään komentoimaan, täytyy lähtä koululaiset hakemaan.

t-tianna ja pikkuinen rv 15+2

 
Aurinkoista tiistaita!

riemulle piti tulla kommentoimaan noista vihlaisuista, miullakin on ollut just noita samoja. Ei kuulemma ole vaarallisia, mutta tuntuu ikäviltä. Yleensä on nuo alkaneet vasta paljon isommilla viikoilla, mutta nyt on vihlonut ihan alusta asti.

Miekin haluan jo tuntea liikkeitä, täällä kateellisena lueskelen tein juttuja siis jotka niitä jo tuntee.

Nyt siivouspäivän pariin ja illaksi sitten töihin.

AngelEyes ja vaava 12+4
 
Hellou sisters!

Eilen kävin rakenneultrassa. Oli tosi tyly lääkäri :( Mie olin ihan kuin ilmaa, kun lääkäri selitti opiskelijalle kuvanäkymiä på latina, tietenkin. Lisäksi pikkuinen säikäytti melkotavalla, kun oli aluksi niin huonossa asennossa, että pikkuaivoja ei saatu kunnolla näkymään. Siinä lääkäri vaan selitti: "nyt, kun näkymää ei saada katsotaan spinaalikanavasta, että selkärangassa ei ole halkiota". Samaa rataa latinaa tuli koko kuvauksen ajan. Ja mie suurinpiirtein itkua väänsin, että onhan pienellä kaikki hyvin. Lopulta pikkuinen suostui kääntymään parempaan asentoon ja näytti pikkuaivonsa. Lääkäri vielä mainitsi rakenneultrasta: " Tämä ei ole mikään show-luonteinen tapahtuma.". En toki sellaista odottanutkaan- eikä tukihenkilötkään. Heille kerroin etukäteen, että kaikki ruudulla näkyvä ei välttämättä ole mieluisaa.

Tukihenkilöinä olivat minun vanhemmat. Mies oli juuri ollut yövuorossa, eikä päässyt mukaan. Sain ajan extraultraan lähempänä viikkoa 30. Mies ihmetteli, että uskaltaakohan tulla mukaan, jos siellä on kovin äkäinen lääkäri :D
Kaiken huippu oli se, kun lääkäri luuli isääni lapsen isäksi :x

Onneksi kaikki oli niin kuin kuuluukin olla. Heppuli vastasi viikkoja ja paljasti, minkä värisiä vaatteita kannattaa kaappiin hankkia. Kyllä oli ihanan näköinen pikkuinen :heart:
Niin ja se tuli vielä yllärinä, että KYS:llä oli 4d :) . Aiemmissa raskauksissa sellaista ei olekaan ollut. Vaikka eilen tunsinkin itseni ihan "lehmäksi" vastaanotolla lääkärin käytöksen vuoksi, oli tärkeintä kuitenkin se, että kaikki oli hyvin :) Ensi kerralle vaan toivon toista lääkäriä :whistle:

Omanapainen kirjoitus à la vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 20+2

eilen kirjoitin pitkät rivit ja hävisivät jonnekin bittiavaruuteen
 
Vatsakasilmanvauvaa onnea hyvistä ultralöydöksistä :heart: Tylsää että oli tyly lääkäri :hug: Vaikkei se olekaan mikään viihdyttämis tilaisuus,yllä odottavan äidin tunteet tulisi aina huomioida,eikä olla kylmäkiskoinen....


Mä niin odotan omaa ultraa(3 piiiiitkää viikkoa vielä)jotta saisin alkaa käydä kaappeja läpi ja laittaan pois turhia.Toki siis tärkein on että vauvalla kaikki ok,mutta kyllä se sukupuolen selviäminen myös jännittää :D
 
Hauska gallup :LOL:

Minkä nimiset lapset teillä olisi jos olisi nimetty nimellä joka allakassa syntymä päivänä?
entä mikä seuraavalle nimeksi jos syntyy laskettuna?


Meillä olisi:
tyttö nimeltä taisto :)
tyttö nimeltä armi ronja
tyttö nimeltä saija saila
poika nimeltä aleksi
poika nimeltä eemil eemeli
tyttö nimeltä armas :)
tyttö nimeltä meri vellamo

Ja seuraavan nimeksi tulisi:jesse :D
 
Tylyt lääkärit ovat syvältä :kieh:

Gallupiin on pakko vastata, etain kalenterin, odottakaas!

Poika nimeltään Sulevi
Tyttö nimeltään Heimo
Poika nimeltään Pirkka
Tyttö nimeltään Onerva/Kanerva
Poika nimeltään Janina/Janika/Janita
Tulevasta tulisi Tauno :D
 
Galluppiin vastauksia.

Poika nimeltä Kerttu
Poika nimeltä Ville (on muuten oikeasti Ville nimenä, mutta huomattiin vasta ristiäisten jälkeen että sattui just sama nimi kun on syntymäpäivänä. :D)
Tyttö nimeltä Roosa
Tyttö nimeltä Pinja
Tulevasta tulisi Aili.
 
Poika nimeltä Elvi =)
Tyttö nimeltä Saana
Tyttö nimeltä Aurora
tyttö nimeltä Tellervo
Poika nimeltä Outi =)
Tyttö nimeltä Taimi....(ois muuten kiva nimi)
ja jos syntyy la niin lapsesta tulee Isto, eevert tai Vertti :heart:

Tää on vaan niin väsynyt |O
 
Päiviä täältäkin :wave:

Mua olikin näemmä kaivattu :D Hyvin voidaan, harvakseltaan tuonne maaliskuisiin kirjottelen kanssa. Jonkun verran on eilisillasta supistellu mutta ei vielä mitään semmosta että kolmatta jalkaa kasvais persiin alle :LOL: Odottavalla kannalla enkä uskokkaan että viikkoa ennen alkais mitään konkreettista tapahtumaan, eihän se voi kun ei 4 muutakaan oo :LOL: :LOL:

Nivuset ja alaselkä on jonkun verran kipeät, etenkin iltaisin mutta en oo niitä sen kummemmin moittinu, niillä eväillä mennään mitä on annettu :) Eipä tätä varmaan kovin kauaa enää sitten kuitenkaan kestä etteikö sitä kestäisi :) Yltiöpositiivinen... Muistuttakaa mua tästä olotilasta jos mennään 2vkoa yli ajan :LOL: :LOL: Tosin ei pitäs menemän, terkka just eilen sano että epäilee tämän olevan syntyessään ennemmin 4 kuin 3.5kg, lupas kokoarvioon jos ei ala lasketun tienoilla tulla niinkuin nuo muut on tullut. Sinänsä helpottavaa, vaikka eipä nuo arviotkaan oo meillä paikkansa pitänyt. Se, jonka piti olla 4.3kg, oli 3.6kg ja se jonka piti olla 3.5kg, oli 4050g. Että sikäli.

Jatkoa odotellessa, Lahja Lintikka ja Tirppa rv 39 :heart:

Ai niin, meillä olis sitten muuten:
Esikoinen nimeltään Tellervo
Kakkonen Eino Einari
Kolmonen Kirsi Tiina Kirsti, (mikä on hassua sikäli koska mä olen tuo eka oikealta nimeltäni :LOL: )
Nelonen Niina Amanda Ninni
ja tämä vitonen sitten Kerttu.

Ja meillähän on poika, poika, tyttö ja tyttö.
 
HotMilk :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Hrjasti, ihan mielettömästi onnea plussasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja hyvää syntymäpäivää :D

Lahja Lintikalle kärsivällisyyttä! Ennemmin tai myöhemmin saat sen kolmannen jalan persiisi alle ;) Itselläni muksuista 4/5 on syntynyt yli la:n ja minä olen ollut se kaikkein kärsivällisin, ei kiirusta synnyttämään. Vaan ne sukulaiset ja ystävät...
:kieh:
 

Yhteistyössä