Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Mä nyt vielä palstaterroristina.Lueskelen aina noita kyseisen kuukauden listoja ja miten sielä ollaan odottavissa tunnelmissa ja lähtökuopissa synnyttämään ja sitten kerrotaan ihania vaaleanpunaisia/sinisiä uutisia nyytti sylissä....Ja nyt mulle kyllä iski pieni malttamattomuus .... :ashamed: Tuli ihan ikävä tätä masun sisäistä vauvaa,pakahduttava tunne ja halu tietää kuka millainen persoona on tulossa :heart: :heart: ..... Ja siihen on vielä niin piiiiiitkä aika :whistle:
 
Huomenta!

Ja täällä on plussattu!!! Ihanaa Hotmilk :heart: :heart: :heart: Tässähän alkaa tulla kateelliseksi plussanneille, on se niin valloittavaa :LOL:

Hauska nimigalluppi:

Oskari (tyttö)
Akseli (poika)
Markku (poika)
Helena (poika)
Vertti (poika)
Ja tuleva... Tapio, tuo metsien ylväs poika

Ei pöllömpää :LOL:

Ja viikot junnaa, aika on toistaiseksi seisahtunut...
Oliivitar ja Heppuli 25+6
 
La olisi laskurin mukaan 9.11.2010, uskoisin että siirtyy kun tuo plussa tuli niin myöhään. On tämä niin ihmeellistä... :heart:

Tänä aamuna pissasin clearbluen digitestiin, siinä luki komeasti RASKAANA 1-2 viikkoa

Kiitos vielä onnitteluista :hug: :flower:

Hotmilk ja vielä nimetön 5+2 (viim. menkoista laskien) :heart:
 
Voi miksi mä tulin tänne..kuokkimaan teidän listoja.. Oih ja voih..vauvoja ja vauvamahoja, raskaustestejä ja kaikkea.. ois :heart: :heart: :heart:

Viiviliinalla ei ole vauvakuumetta..ei ei ei.. Ja meillähän on vaan 6 paikkanen autoki :D :D :D

:wave:
 
Onnea HotMilkille perheineen :flower: !!! Kerrassaan loistavia uutisia !

Sitten tuohon nimigalluppiin:
tyttö "Taavi"
tyttö "Sofia"
poika "Asmo"
poika "Hannes"
toukka "Jaakko"

Just kävin antamassa pisunäytteen, kun leukosyytit oli 3+:lla lääkärireissulla. Miten sen näytteen kanssa tumpelointi onkaan mulle niin helppoa? Saakelin kippo lensi pitkin pituuttaan pöydälle, mille olin laskenut ponchon ja muita yllä roikkuvia hepeneitä :ashamed:
Onneksi näytettä jäi riittävästi kipon pohjalle - ois ollut niin noloa joutua takaisin siivousepisodin jälkeen :ashamed: :D

Tänään tälleen... :saint:

vatsakasilmanvauvaa ja tyyppi 20+4
 
Mä arvasin että raskaana oot ja niin ootkii. Mahtavaa :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:

Tuun myöhemminkirjottamaan lisää. Pitää hakea kalenteri. Hauska galluppi =) Oliivittarellakin niin komiat nimet.

t.kurkkukipuinen ja kuumeinen riemu ja ykä 13+5
 
töttöröö.. ei olla täällä vielä plussattu.. oon tainnu 6 testiä tehä :LOL: No menkat siis oli viimeks tammikuun viimeinen päivä.. nyt ei oo viel alkanu.. kierrosta ei tietoa siis edelleenkään..
luulin jo et alkaa tossa viime viikolla mut ei.. kun oli siis jotain nipistelyjä..
testin tein tiistaina viimeks ja edelleen nega..

pojasta kyllä näkyi vasta kun menkat olivat 1kk myöhässä ja sillon juoksin terkkarilla 4kertaa.. ja totes et pitäs lääkäriin mennä kun en raskaana ole ainakaan.. sillon tosin säännölliset menkat ja tiesin olevani..

ei millään jaksais odottaa plussaa.. mut ei taida olla vaihtoehtoa :D
 
Kiitos Riemu =) Pikaista paranemista :hug:

Täällä ei oireilla mitenkään, paitsi että koko ajan on kaamea nälkä, yrittääköhän elimistö kasata vararavintoa oksennuspäivien varalle?

CrystalBlue, minulla viimeiset menkat alkoivat 29.1 ja siis toissapäivänä plussasin eli suhteellisen myöhään.

Mä olen edelleen ihan häkeltynyt, ja hauskaa on että joka kerta kun olen luvannut jotakin töihin liittyvää niin plussa pärähtää :LOL: Nytkin lupasin mennä tekemään 5 viikon työjakson ja heti tuli plussa.

HotMilk ja nimetön 5+3
 
Mahtuisiko vielä uusi odottaja mukaan?
Olen muutamana iltana lueskellut kiireesti teidän ketjun läpi ja tunnutte niin kivalle porukalle, että tekee mieli olla yksi teistä :)

Elikkäs olen kahden pojan ja kahden tytön äiti ja nyt sitten odotan viidettä - nyt jo rv 30!!!
Ja tämä saa olla se viimeinen =) eli yritän muistaa nauttia raskausajasta kaikkine vaivoineen kaikkineen, vaikkei se aina helppoa ole. Mutta ihanaa kaikkiaan kuitenkin..



 
a mam tervetuloa joukkoon! Ja vau, sullahan on jo hyvällä mallilla odotus!

Täällä mie oon tuskaillut sen pissanäytteen kanssa...
Miten voi oikeasti olla tällainen tuuri? Se näyte on hävinnyt matkalla tk:sta isompaan sairaalan labraan :/
Maanantaina pitää siis mennä antamaan uusi näyte. Onkohan taksikuski (tai millä niitä näytteitä kuljetetaankaan) saanut jossain tiukassa mutkassa liukkaasta kiposta pisut nilkoilleen :LOL: ? Ilmankos mullakaan ei mennyt ihan putkeen homma :D

Mukavaa viikonloppua!

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 20+5


 
HotmilkKlikkaa sivut auki jonkun ticceristä,valitse sieltä Development stages tai Days and weeksja sitten valitset omat kuvat ja lisäät oikeat tiedot ohjeiden mukaan.Kun ticceri on valmis,klikkaa PseudoHTML, UBBCode and BB Code ja alapuolella olevaan palkkiin tulee linkki jonka maalaat,kopioit ja liität tänne.Näin pikaiset ohjeet
:D

Tervetuloa a mam mukavaan joukkoon :flower:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Kyllä, hyvällä mallillahan tämä jo on, vähän alkaa jo odottaa, että koska syntyy, mutta toisaalta kun tietää että vikaa tässä masussa kasvattaa, niin haikeaahan tämä on myös.

Ja onneksi olkoon HotMilk plussasta! Se on huikea tunne kun saa sen kaksi viivaa tikkuun..
Ja onnea kaikille muillekin!

Meill on rauhallinen ilta, kun mies lähti esikoisen kanssa reissuun, kaksi pienintä on untenmailla, ja minä toiseksi vanhimman kanssa mussutan sipsejä dippaillen soossiin niitä..
Tosi terveellistä :) mutta täytyy joskus herkutella. Mulla taitaa enemmän vaan tehdä herkkuja mieli kuin kellään meidän perheessä.
Minä kaupasta kannan karkkeja ja suklaita, piilottelen niitä sitten ympäri taloa, että löydän kun 'tarve' tulee.. Ja tarve tulee joka päivä.. Rankkaa sinänsä tämä raskaana olo, kun täytyy herkutella jatkuvasti. Onneksi kilot on suht hallinnassa, lähtöpaino oli noin 54 ja nyt 64..

Niin, piti kysymäni, kun sain KAKSPLUS näytenumeron, ja siinä oli edullinen tutustumistilaus (8kk n30? ja sai vielä tilaajalahjan korusetti tai jumppajuttu) Ja vähän houkuttaisi tilata, niin ootteko käyttäneet hyödyksenne tuota tarjousta? vai tuleeko kaikille lehti?

Kello on mulle jo niin paljon että järki vähän meinaa jähmettyä kun niin nukuttaa, sekavia kirjoittelen.. mutta.. vähän tekee mielil surffata vielä netissä..

Hyv yöt leidit!



 
Ticceri täytyy valitettavasti näillä sivuilla aina tehdä uudelleen....


Mulla on kamala paniikki näiden liikkeiden kanssa,taidan liittää tähän tekstini tuolta elokuun pinosta:


Ööh,konkari kaipaa rauhoittelua,vaikka eilen just itse yritin vakuuttaa muita....

Faktat on,että tiedän etuseinäistukan vaimentavan liikkeitä,mutta ihanko totta ,tämä normaalia???Eilen en tuntenut potkun potkua ja yöllä olin monesti hereillä ja yritin tunnustella ja sainkin tämän paniikin aikaiseksi...
Ei mitään liikettä tunnu

Dopplerilla kuuluu sykkeet,vauva tuntuu lähtevän alta,kun äänet katoaa ja taas löytyy eri kohdasta.Doppleriin tuntuu potkivan.

Mutta miks mä en tunne mitään?????
Ekat potkut kuitenkin tunsin rv 14,silloin tällöin siitä asti.

Tää on niin erinlaista kun aiemmista,kun liikkeet alko tuntumaan,ne tosiaan tuntui ja vahveni päivä päivältä.Eikä mulla oo massaa vatsalla joka estäis tuntemisen tms....

Mä en nyt taida oikeen osata asennoitua tähän,että meneekin ihan eritavalla kuin tähän asti.

Jotenkin vaan huoli ja pelko työntyy esiin vaika kuinka yritän itselleni puhua järkeä että kaikki ok ja nyt vaan on erillainen raskaus tuntemuksineen....

Sanokaa nyt joku rauhoittava sana ....
 
Kurkkaaan vasta tuolta suurperhekuumeilijoista tännepuolelle, ehkä ja toivottavasti voin myös joskus liittyä teihin odottajiin :)Pakko oli nimittäin tulla kommentoimaan sinua Me9jaBonus, kun tuli niin mieleen mun kuudes odotus, jossa tunsin myös aivan yhtä vähän liikkeitä kuin sinä ja edellisissä olin myös tuntenut paljon enemmän....ja olin silloin myös tosi huolissani ja laskin aivan paniikissa liikkeitä päivittäin ja muistan vielä, että mennessäni rakenneultraan viikolla 20 niin olin tuntenut vain joitain vaimeita hipaisuja mutta ultrassa vauveli kuitenkin liikkui oikein hyvin =) =) ja mullakin oli silloin tosiaan istukka edessä. Sanotaan näin, että vasta joskus viikon 25 jälkeen aloin oikein kunnolla tuntea liikkeitä mutta meidän pikkuneiti oli kyllä aivan loppuun asti aikas laiska liikkumaan =) mutta kaikki sujui kuitenkin oikein hyvin loppuun asti eli olen aivan varma, että sunkin masuasukilla on kaikki kunnossa =) ja kerta sait dobblerillakin äänet kuuluviin =) :hug:
 
Kiitti puolitusinaa :flower: Kai se on uskottava vaan että kaikki hyvin.
Mulla on viimeksi ollut kakkosta oottaessa istukka etuseinämässä 12v sitten ja en yhtään muista miten liikkeet tuntu,tai ei mulla silloin ollut vertailu kohdettakaan kun esikostakin oli edessä :D Mut sen jälkeen ollut takaseinämäistukka ja liikkeet olleet alusta asti,jo aikaisilta viikoilta,selkeitä,voimistuvia ja useaan kertaan päivässä tuntuvia...Ja nyt kun mennään jo viikolla 19 niin on jotenkin vaikea uskoa että kaikki ok,kun niin harvoin ja hentoina tuntuu liikkeet :ashamed:

Toisaalta noissa edellisissä raskauksissa vauvojen potkut on loppuraskaudesta ihan sattuneet ja tehneet pahaa,melkeen vatsanahasta tulleet läpi,että josko tämä raskaus sitten olisi leppoisampi siinä suhteessa,kun istukka toimii vaimentajana :D
 

Yhteistyössä