Heiii!!!
Minä en varsinaisesti tänne kuulu, kun nyt onnellisesti jo raskaana olen, ja viidettä siis odotan..
Ajattelin tämän olevan iltatähti.. MUTTA.. Mulla siis kaksi lasta yhdelle miehelle -01 ja -02, sitten kaksi lasta toiselle miehelle -04 ja -06, ja nyt siis kolmannelle miehelle tulossa tämä iltatähti.. Miehelläkin entisensä kanssa 2 lasta.. Joten, eikö siis olisi melko lailla teijjänki mielestä "luonnollista", että tälle iltatähdelle vois haaveilla sitten pikkusisarusta, kun muutkin on ns. kahden satsissa..??
Alkuun olin toki sitämieltä, että tää on viimmenen ja piuhat poikki jne.. Mutta mitä enemmän ajattelen asiaa, ja ku on aivan ihanaa olla raskaana, ja muutenkin elämä ihan mallillaan, + kun nyt joutuu kuitenkin kaikki vauvalle ostamaan, niin menishän se sitten kuudeskin.. Ja sitten vasta joutas vaikka koko kohtu poistoon.. Tietysti, eihän tämä lapsen saanti itsestään selvyys ole, eli eihän sitä kuudetta välttämäti tulisikaan.. Mutta JOS tahtos tulla niin.. Pitäs vaan vähä miestä vielä pehmitellä ku se kuitenkin jo vähä iäkkäämpi ku ite oon.. Vaikka se tätä yhteistä lasta oli ihan alkuun vailla..
Ottakkeepa nyt tuosta selkoa..
Mutta kuudetta siis jo kuumeilen, vaikka ei oo viideskään vielä masusta ulostautunu, ja toivottavasti ei ihan lähiaikoina ulostaudukkaan kun maaliskuussa vasta La..
Ja jos teitä ei tää minun tilanne haittaa, niin mieluusti jo täällä kuumeilisin teijjän kanssa.. ?