Viidettä,kuudetta jne kuumeilevia??

Täällä yksi viidettä kuumeileva, joskaan mies ei yllättäen kuumeile, mutta aina välillä antaa toivoa ja tästä kierrosta jopa pieni mahdollisuuskin, siis hyvin pieni, kerta suojaamatonta seksiä (ovulaatioaikaan) + imetys, en odota ihmeitä, mutta raskaustestiliuskoja tilasin heti :D

Minkäs ikäisiä muilla viidettä (tai enemmän) kuumeilevilla on?

Meillä -02, -04, -11 ja -13 syntyneet
 
MimSe : mukavata että täällä vielä muitakin kun minä :wave:
tervetulloo meille molemmille :p
minulla tytöt syntyneet 04, 07, 09 ja 13

ja toivon että vielä vm 15 saataisiin :)

Toivotaan että onni potkisi teitäkin oikeen kunnolla :) mikä kp menossa? minulla on 16/28
 
Nyt olisi menossa dpo 7 ja himotestaajana testasin jo tänään :D

Tirppaliisa, minkä mittainen kierto sulla on, onko ovulaatio ollut jo?

Mä imetän vielä nuorimmaista ja dpo 4/5 tuli voimakas rintojen arkuus? Mietin, että voiko olla raskausoire, kun ei muissa kierroissa ole tullut rinnat kipeäksi?

Mä tiedän kyllä, että jos(kun) tästä ei mitään tuu, niin tässä nousee vauvakuume vielä korkeammalle, niin miten mä kestän kun mies meinaa, että lapsiluku olisi täynnä. Vaikka jotenkin sain miehen puheista käsityksen, että ehkä sit vielä vähän myöhemmin (siis jokusia kuukausia), mutta ihan hyvin saatan vaan tulkita miestä oman vauvakuumeeni värittämänä :)
 
Minä lopetin imetyksen elokuun lopussa ja nyt oli vasta toiset menkat juur . Normaalisti kierto on tarkalleen 28pv . edellinen oli yli viikon pidempi mutta en tuntenut ovulaatiokaan (olen normisti todella kipeä ovulaation aikaan) tai olen miettinyt mikä se kipu on..onko se ohi silloin vai juuri päällä?
Mutta nyt tuntui kipu juuri kp14/28. joten saa nähdä. Tosin taisi kierto mennä harakoille kun isännän käsi leikattiin juur pari pv ennen ovista. ;(

Tiedän tunteen.. mulla oli kauhee jännitys alkaa kertoon isännälle että se mun kuumeilu ei ollukkaan 4 jälkeen loppu vielä niinkuin kovasti siltä tuntu silloin.
Mutta meillä yllättävän positiivisesti mies asian otti. Minä aloin empiin ajatuksella mitä ihmiset sanoo niin hää sano että eiköhän se oo meijän asia ja alko jo puolustelemaan sitä että kyllä nyt vaan koklataan :)
 
Joo, kyllä sitä itsekin miettii, että mitähän muut mahtaa ajatella, mutta tiedän, että jos niin onnekkaasti käy, niin kenellekään se ei tule yllätyksenä, koska kaikki tietää, että minä tahdon vielä lisää lapsia. Ainoa ihmettely tulee ehkä siitä, että miten oon saanut miehen pään kääntymään :D tai sit ne luulee, että se on vahinko tai mä oon huijannut miestä ;)

MimSe
 
Meillä kans moni sanoo että ennemmin oisivat ihmeissään jos ei enää tulisi. Mutta sitten on näitä ei niin läheisiä jotka jaksavat paasata.. meillä kiehuu jo kun tiietään että alkaa se paasaus että vielä ¨ne vaan koittaa sitä poikaa tehdä (meillä 4 tyttöä) :mad:

Nyt aion kyllä antaa takasin jos joku niin sanoo ..hahah täällä on jo kauhee angsti päällä :LOL:
 
Onko oireita yhtään ?
Minä koitan olla aattelematta mutta tänään huomasin paineen tunnetta ja nippailua . Mulla on joka kerta tullu viikko ovulaatiosta punainen viiru pyyhkiessä paperiin.. oon siitä tienny että selvä kiinnitys on tapahtunut. Tiiä sitten onko sattumaa mutta jokaisesta olen sen bongannu ja niistäkin mitkä ei jatkuneet loppuun (1 keskenmeno ja yksi kohdun ulkoinen). Ja jos ei oo tärppiä niin ei ole viirua tullu. En tiiä voiko olla mahdollista.:headwall:

-tirppis
 
No ei kyl oo oireita :/ piti tänään kaivaa odotuspäiväkirja ja katsoo, mitä aiemmin on ollut tässä vaiheessa, ja kyllä sitä jotain oireita on ollut ja nyt ei kyl mitään :(

Joo, tiedän tuon papatuksen tuosta " no pitihän se poika vielä tehdä", meilläkin 4 tyttöä :D ja voin sanoa, että korpee ja lujaa!!! En tiedä mitä sitä vois sit sanoa noille pojan toitottajille? Ideoita? :)

MimSe
 
Hei teilläkin 4 typykkää :) jei :wave:
Tähän asti olen sanonut vaan että mikäs vika tytöissä on? sitten on sanottu että ei mikään.. aattelin että oishan se kiva kun ois poikakin.. Olen ollut sitten vaan hiljaa mutta jatkossa sanon että mitäpä jos aattelet että viides tyttökin on aika jees . Tai si sanon rumemmin et mitäpä jos lopetat sen aattelemisen. Ideoita myös ottaisin vastaa.. tiedän juu että ihmiset ei pahalla sano mutta vois pikkusen miettiä että tuommoinen loukkaa.

Raskauspäiväkirjaa kun oiskin tajunnu joskus tehdä..ois niin mukava lukea .. :headwall:
 
Mä en kyllä tiedä mitä niille "piti vielä se poika tehdä"- tyypeille pitäis sanoa...
"Halusin viidennen LAPSEN, sukupuolella ei ole merkitystä"
"Ei yhdestä miehestä tule kuin yhtä laatua"
"Kyllä mä oikeestaa haluaisin mieluummin tytön"
En tiedä, nuo hokemat oikeasti ottaa päähän ja etenkin vanhemmat ihmiset OIKEASTI kuvittelee, että se lapsi olis tehty siksi, että saataisiin se poika.

Taas tein tänään negatiivisen r-testin, dpo 11, aiemmin näillä päivillä on jo jotain piirtynyt. Eikä mitään oireitakaan ole, harmittaa ( vaikkakin viikot 6-16 mua myös suuresti pelottaa).

Mites, joko siellä oireillaan?

MimSe
 
Voi elämän kevät.. minä kirjoitin pitkät tarinat ja ihmettelin kun ei täällä eloa niin ei se viesti oo vissiin ikuna tänne tullukkaan :(

No siis nyt kp 25/28 on nippailua yms mutta en uskalla innostua kun viime kierrossa oli het oikeen paha olokin ja se tais olla ihan omaa luontia :LOL:.
Meillä oli miehen leikkas juur ovista ennen niin voipi olla etten ees haaveile koko mahiksesta mutta sitten seuraava kierto veetään het veren maku suussa :)

Mikä meininki leissön sielä? mikä kp menossa nyt?
 
Eea
Mahtuiskos mukaan kuumeilemaan. :) Meillä on tyttö 10/2007, poika 8/2011, enkelityttö 12/12 ja kaksostytöt 10/2013. Nyt ollaan päätetty, että jos vaan niin tapahtuu niin meidän perhe saa kasvaa vielä yhdellä jäsenellä.

Ikää minulla on 28. Imetän edelleen meidän kaksosia, joten en usko plussan kovin nopeasti testiin ilmestyvän.

Ihanaa päivää!
 
Täällä kans kuudetta kuumeillaan tai ainakin minä kuumeilen.Ite haluan aloittaa yrityksen kun kuukautiset loppuvat(eilen alkoivat),mutta miestä saattaa joutua vielä pehmittelemään :) Itselläkin kieltämättä ollu ajatukset sekaisin,kun jo neljännen lapsemme piti olla Se perheen kuopus,mutta sitten minä aloin kuumeilla taas ja viideskin lapsi saatiin :) Kuitenkin kaikille ollaan sanottu että viides on nyt Se "viimeinen".No voikai mieltä muuttaa,mutta kyllä tämä jännittää nyt itselläkin...eniten Se että voimmeko yhä saada terveen lapsen viiden terveen lapsen lisäksi.Minkä ikäisiä lapsia teillä muilla on? Onko kuin pitkillä ikäeroilla syntyneet? Meillä lapset 2003,2006,2008,2010 ja 2013 Ekoilla lähellä ikäeroa 2v.1kk,tokalla ja kolmannella 2v3kk,kolmannella ja neljännellä 2v5kk ja kahdella nuorimmalla 3v. Nyt oiskin toiveissa että kolmea vuotta(vaan vähempi) ei tulisi ikäeroa nuorimpien välille,koska toivoisin että heistä olisi leikkiseuraa toisilleen :) Kirjoittelen tuolla "vauva vuodelle 2016" ja "lievästi kuumeilevissa" (toivottavasti ryhmien monet meni edes melkein oikein ;) )mutta voin koittaa välillä kirjoitella täälläkin
 
Minä vasta viidettä kuumeilen. Lapset on syntynyt -99, -05, -09 ja -11, eli isoilla ikäeroilla, paitsi kaksi viimeistä.

Nuorimman piti olla viimeinen, mutta kun tuo kamala 40 vuoden ikä lähestyy, niin tuli mieleen, että vielä kerran. Mies on täysillä mukana, mutta ei halua kuulla kiertopäivistä yms, kun ei halua paineita asiasta
 
Tervetuloa uusille :) Niin ihana kuulla että on muitakin jotka haluavat suuren perheen! Välillä tuntuu että on niin yksin näiden "suurperhe" ajatusten kanssa,mutta jospa täällä niitä Sais purettua :) Kauheesti ootan että plussaan pian,mutta samalla pelottaa kertoa tutuille kuudennesta lapsesta.Eniten pelottaa ne reaktiot mitä ihmiset sanoo.Haluaisin vilpittömät onnittelut myös kuudennesta,mutta niitä ei oo tullut oikein varmaan kahen tai kolmen ensimmäisen jälkeen.Osa tottakai onnitellut heidänkin jälkeen,mutta sitten muistiin jäänyt myös ne vähän välinpitämättömät kommentit :( Ja ite ollaan lapsemme hoidettu(HYVIN harvoin käydään missään vaikka hoitajia ois tarjolla) ja ihan hyvin jaksettu joten siitäkään ei kukaan voi kauhistua että Sais lisää hoidettavia tai me ei jaksettas :) Ihan samalla tavalla voi Eka lapsen äiti uupua ja nyt monen lapsen äitinä oon paljon rennompi kuin ekan äitinä ja sekin auttaa jaksamisessa.Säännöt meillä tietysti on ja lapset hirmu reippaita ja varsinkin tytöt tosi rauhallisia.Vauvoina kaikki olleet älyttömän helppoja hoidettavia.Nukkuneet ja syöneet hyvin eikä oo ollut vatsakipuja.Siinäkin varmasti yksi syy jatkuvaan kuumeiluuni :) Minkä ikäisiä te muut äidit olette? Itse olen 35v ja jotenkin sellainen olo tuli että nyt on viimeinen mahdollisuus saada vielä yksi lapsi.Sellanen olo voi kyllä tulla joidenkin vuoden päästä ;) MUTTA sitten ei enään enempää lapsia meille
 
Niin ja yritys me aloitetaan kunhan mulla Tää kauhea kuukautisvuoto loppuu,jos mies suostuu.Luulen että oon saanu sen jo aika hyvin pehmiteltyä :) Auto asia vähän mietityttää,et saadaanko auto vaihettua ja osaako sellasella isolla autolla ees ajaa.Nyt meillä iso farmari jossa kolmen takapenkin lisäksi kaksi penkkiä "peräkontissa".Eihän tuokaan ikuisesti mee,ku ei tuonne taakse enään isot lapset kovin hyvin mahu,joten auton joutus vaihtaan joka tapauksessa joskus
 

Yhteistyössä