Viidennestä haaveilevia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onni09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hätä Pinklady, oletin kyllä ymmärtäväni mitä tarkoitit. :)

iso perhe on vain yksinkertaisesti ihana ja vavansa väärrti .

Liputan tälle! =)

Millaisella ikäerolla teillä on lapset? On varmaan tuolla ketjun alussa, mutta kysynpä sitä kuitenkin. Meillä esikoinen täyttää loppuvuodesta 7v, sitten on 5v, 2.5v ja 8kk.

Täällä olis myöskin yksi haaveilija lisää joukkoonne, tai siis en oo varma kumpaan kuulun, neljännestä vai viidennestä haaveileviin :D Itsellä 3 poikaa ja ja poika puoli, että eikös se sit tähän osioon kuulu =) Kovasti ollaan yritetty, mutta ei ole vielä tärpänny :( Nyt on menossa viides yk ja kp olis nyt 25 =)

Juupeli tervetuloa! Josko tämä ketju alkaisi jonkun verran vilkastumaan.

Omaa napaa; testit tuli 4. päivä ja hetihän se piti yksi tikku tuhlata. Ja tuhlausta se olikin, harjoitukset eivät olleet tuottaneet toivottua tulosta. Noh, onneksi olen toisen tikun malttanut jättää rauhaan vaikkakin tänä aamuna meinasi ote lipsua. :whistle: Jatkamma yritystä. =)

Meillä muuten "sarja" menee niin että kolme ensimmäistä on tyttöjä ja nuorimmainen on poika.

Huomenta,siitä hyvästä en tiedä :|
Menkat alkoi nyt aamusta kuten yleensä, kolmas yritys kierros sit siis alkaa. Oli semmoinen olokin että ei ole ketään kytiin jäänyt. Nämä kivut ovat hirveät että ihan senkään takia ei kyllä hymyilytä ja ennekuin päästään jatkamaan yritystä menee n.10-14 päivää. Tähän sitten jatkossa onkin lääkkeenä se hormoonikierukka. No eipä olla kolmannelle yrityskierokselle koskaan vielä ehditty. Jaksamista muille

Pinklady :hug:

Omalla kohdalla tilanne ei ole muuttunut.. Mietin tuossa pitäisikö tilata läjä ovistikkuja ja yrittää niiden avulla löytää otollinen hetki.. Minulla kun on hiukan hankala tilanne kun kuukautisia ei ole edellisen raskauden jälkeen vielä alkanut ja imetän vielä niin ei oikein tiedä mitä tuolla kropassa tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Olen kyllä aikasemmin raskautunut vaikka kuukautisia ei ole ollut ja olen imettänyt, mutta nyt vaan tuntuu jotenkin todella hankalalta.. :'(

Täällä raskaus on sujunut ihan hyvin mutta nyt on tulleet nuo supistukset riesaksi jo tässä vaiheessa.Kohdunkaulaakin on enää 1.5cm jäljellä ja kohdunsuu on 2 sormelle jo auki ja viikkoja on kasassa vasta 29+5

Toivottavasti te muutkin viidennestä haaveilevat pääsisitte pian tonne odotuspuolelle.

uutta ja vanhaa ..

Täällähän löytyi tuttujakin nimiä :) terkkuja tutuille ja jään minäkin tänne palstalle , kun se toinen yhteinen , minun viides saisi jo luvan tulla ! Tai siis yritystä /lupa tulla on ollut koko aika nuorimmiasen syntymän jälkeen , mutta ei ole tullut , ei edes vuotoa ! Nyt sitten teroluteilla aloitettiin vuoto ja clomit heti kehiin mukaan , itsellä PCO .
Ikää itsellä jo 30v , lapset poika -97 , tytöt -01,-06, -08 .

Nyt menossa kp 6 kai ... ostin just prismasta ovulaatio testejä , vaikka ne kyllä välillä näyttää mulle mitä sattuu ja toisen viivan PCO:n takia koko aika , mutta koitan saada edes vähän suuntaa , että onko ovis tulossa /ollut ja lämpöjä koitan mittailla aamuisin vielä sängyssä ...

neitim

Tervetuloa juupeli ja netim :wave:
Täällä tuskastunutta odottelua,oivis vasta loppu kuusta. Inhottavaa kun vaan pyörii tämä asia
päässä. Kärsivällisyyttä ei ole sitten pätkääkään,kun se kuume iskee niin se todella iskee. Onhan tässä neljäsäkin pyörittämässä. Nyt kun nuorimman imetyksen jälkeen alkoi menkat niin kyllä on semmoisia hormooni myrskyjä ollut että oksat pois,en haluais olla tämmöinen. Ja koko vkl meni ihan pilalle vaikka tiesi ettei ketään ollut kyydissä niin kun ne kuukautiset alkoi ni se pettymyksen tunne. No kait se ilon tunne tulee meillekin tässä kohta puolin toivotaan näin.

Ehkäpä minäkin uskaltaudun tänne uudestaan, vaikka vielä kovin kipeää tekeekin. Meidän viitosen odotus päättyi ikävissä merkeissä rv 18+3, pieni enkelipoika syntyi elokuun loppupuolella. Haave vauvasta on silti niin voimakas, että kunhan kroppa ottaa nyt toipumisaikansa, niin yritys alkaa taas. Pelotttaa kyllä vietävästi,että sama toistuu mutta kovastihan nuo lääkärit ovat koettaneet sitä puolta rauhoittaa,että sattuma ollut kyseessä.
Meillä lapset 3-12v , kolme poikaa ja tyttö. MInulla ja miehellä ikää 33v ja takana poikkeava raskaus.

Tervetuloa mukaan enkelinäiti :wave: ja enkelipojasta :'( :hug:
Tää on yhtä pelkäämistä koko ajan! Pelkää sitä raskaukstesti tulosta,keskenmenoa,kohdunkuolemaa,synnytystä,vauvan ja omaa terveyttä ja ei tämä
siihen synnytykseen lopu :|
Voi olla että mulla taas masennusta ilmassa kun ei tästä vielä mitään tullut ja isomman lapsen kanssa pientä koulu ongelmaa,mutta nyt piristystä kehiin :snotty:

Kuin myös, tervetuloa mukaan Enkelinäiti ja Enkelipojasta :hug:

Itsellä täällä ei mitään uutta.. Lopetin tuossa vajaa viikko yöimetykset, josko se avittaisi hiukan "projektissa" eteenpäin. Ja on muuten ihana olo aamulla kun on saanut nukkua kunnon yöunet, eikä vain kahta tuntia. Meillä poika piti minua yöt tuttina eikä suostunut nukkumaan omassa sängyssä. Nyt kun imetystarjoilu on yöltä lopetettu on poikakin alkanut nukkumaan huomattavasti paremmin. Tilasin taasen testejä netistä, koska eilen illalla iski sellainen pahoinvointi että melkein piti mennä pönttöä halaileen.. Saa nyt taasen sitten nähdä.

Nyt ruoan laittoon että kerkeää viemään isompia naperoita kerhoihin.

Missä tähän ketjun poppoo on :attn:
Mulla oli ainakin kunnon oivis nytten ja tietty toivon että joku jäi matkaan,
kerroista voi valita :saint: niin kivasti sattui että aikaa ja halua oli kummallakin yllinkyllin ja mahakipu rauhottui aina yöksi :D
Parin viikon päästä sitten testaillaan. Mulla oli tossa vähän aikaa sellainen olo että onko tää nyt ihan järkevää tämä viides,pitäisikö nyt hoitaa nämä 4 omille jaloille, mut se meni ohitse ja nyt on taas hinku päällä.
Jaksamista muille ja toivottavasti tärppää ni ollaan sit odotuspuolella samaan aikaan.
Nyt ulos pienten kanssa ihanaan syysilmaan
:xmas:

Hiljaiseksi on taas tämä ketju vetäytynyt..

Toivottavasti teillä, Pinklady, olisi tärpännyt. Täällä suunnalla ei edelleenkään mitään uutta. Tilasin elämäni ensimmäisen kerran läjän ovistikkuja ja ajattelin niillä yrittää katella josko sitä jotain tapahtuisi tuolla kropassa.

Jeps, mutta täytyy mennä hellan ääreen niin olisi ukkokullalle lämmin ruoka kun tulee töistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu30:
Nostellaanpa tätä ku ollaan menty ihan unholaan.. =)

Millainen tilanne Pinkladyllä on? Minä täällä jännitän sinun puolesta kun omassa tilassa ei minkäänlaisia muutoksia.. =)

Menkat olisi pitänyt alkaa perjantaina aamupäivällä mutt ei ole alkanut :D
Vielä en ole testannut, ja ajattelin odottaa vkl jos kierto häiriinty kun viikolla olin toosi kipeä ja lääkeitä oli otettava.Pettymystä kai pelkään. Isäntä kysykin tänään että kuinka paljon petyt jos ei vielä ollakkaan (hän on huomattavasti kärsivällisempi) muutenkin juteltiin vähän "valmiuksia" miljoonia asioita rupesi pyörimään päässä kun nyt oikeasti voidaan odottaa viidettä!. En nyt oikein tiedä milloin tässä tikuttaisi.

Kiva kun olet hengessä mukana :hug:
Tulen heti kertomaan kun olen testannut ;)
Kaikille tsemppiä että saadaan kesä vauvoja :wave:

Plussahan sieltä napsahti :heart:
Isäntä eilen töistä tullessa kysy että joko sinä testasit ja minä vastasin että en vielä. No pitäishän se jossain vaiheessa kaatoa että jos on neg ni sit vain jatketaan. Tänä aamuna olin sitten rohkea,jännitin niin kauheasti että "suihkusta" ei voi puhua ja ajattelinkin että uusi varmaan tehtävä mutta aika nopeasti kaksi viivaa tuli esiin ja riittää mulle.
Mies tässä kyselee vointia vähänväliä ja on ehkä semmoinen olokin täälä kertaa että oltais siunatussa tilassa. Voi vitsi jotenkin uskomaton olo. La tulee juhannuksen tiennoille.

Kauheasti jaksmisia teille ja toivottavasti tulette perässä =)

Morjensta,

luin pikaisesti tätä ketjua läpi ja tänne koen kuuluvani, vaikka otsikossaa mainittu viisi lasta meillä jo onkin =) Kuudetta siis kuumeilen (minä, joka päätin aikoinani, että kolme on hyvä luku!).
Nimimerkki syli täynnä kultaa on huomenna perustamassa uutta kerhoa asian tiimoilta -siis meille, jotka ovat enemmän tai vähemmän kroonisia kuumeilijoita ;) Toivottavasti tästäkin ketjusta porukka intoutuu mukaan, uskon ja tiedän, että meillä on paljon juteltavaa keskenämme!

Änkeän pinoonne ilmoittamaan, että perustin uuden kerhon juuri meitä kuumeilijoita varten, joilla on jo useampi lapsi. Meilläkin kuumeillaan kuudetta. Kerhon nimi on Vauvakuume-Taas! Ja salasanan saa minulta, kaikki ketkä vain on halukkaita kerhoon liittymään. Feeniksiä lainaten; meillä on varmasti paljon juteltavaa keskenämme. :wave:

Hei pitkästä aikaa..
täällä alkoi se kituviikko ennen menkkoja. Kaikenmoisia oireita,joista osa sopisi flunssaan. Ärsyttävintä on alapään tuikkiminen ja poskien kuumotus ja punoitus. En suostu uskomaan,että olis tärpänny heti,joten yritän ajatella muuta. Mitäs muille kuuluu? uusiin kerhoihin en taida enää liittyä,joten olis kiva ihan täällä vaihdella kuulumisia..

Hirmuisen paljon onnea teille Pinklady!!!

Minä olen ollut piiiitkään nettipimennossa, ku tehtiin remonttia huoneeseen. Nytkin pitää jatkaa hommailua, joten paremmalla ajalla tulen takaisin. Piti nämä Pinkladyn hienot uutiset nopeaa käydä kurkkaamassa. =)

Joskos sitä nyt kerkeäisi pari sekuntia pidempään oleen koneella ja kerkeäis jotain jopa kirjoittaa.. =)

Tosiaan olen ollut nettipimennossa pidempään ku remontoitiin huone jossa tietokone on eikä jaksanut alkaa konetta viemään toiseen huoneeseen jossa olisi ollut tarvittavat pistokkeet. Meinasi vieroitusoireita tulla ku ei päässy lukemaan uusimpia kirjoituksia. :laugh:

Täällä ei mitään ihmeempiä. Ovistikkuja on ahkerasti käytetty ja jotain myös bongattu ja hyödynnetty. ;) Nyt sitten pitäisi malttaa pari viikkoa odottella jotta voisi käyttää niitä raskaustestejäkin. Missähän vaiheen muuten nuo ovistikut näyttäis mahdollisen raskauden?

Toivottavasti Enkelinäidilläkin olisi tärppi käynyt!

Tellu30, mulla ovistestit näytti n. 5 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää selkeet 2 tasavahvaa viivaa, oikeestaan testiviiva oli vahvempi kuin kontrolli :whistle:
Nyt tässä kierrossa täti tekee tuloaan, jo vaaleenpunasta jäi pyyhittäessä,hirvittävä PMS ollu jo päiväkausia ja lämmötkin laskenut. Eli eipä tässä kierrossa tärpänny :/
Ärsyttävintä tää mensujen odotus,kun tietää että ne on tulossa,mutteivät voi näköjään kunnolla alkaa... :headwall:
Tärppionnea kaikille!

Yhteistyössä