Vihreät haluavat jauhaa ihmiset metsänlannoitteeksi! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja polttouunit kuumiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

polttouunit kuumiksi

Vieras
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Vihre%C3%A4t+p%C3%A4%C3%A4tt%C3%A4%C3%A4+ensimm%C3%A4isest%C3%A4+poliittisesta+ohjelmastaan+%E2%80%93+kuolleiden+jauhamisajatus+ei+innosta/1135257021300

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kenelle ajattelit itses syöttää?
Mieluiten susille. Jos en sinne Meksikoon lähde, niin hankin torpan jostain Suomen susialueesta. Sitten ujuttaudun susilaumaan ja jos sudet mut syövät, olen tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kenelle ajattelit itses syöttää?
Mieluiten susille. Jos en sinne Meksikoon lähde, niin hankin torpan jostain Suomen susialueesta. Sitten ujuttaudun susilaumaan ja jos sudet mut syövät, olen tyytyväinen.

Jos ei syö niin ainakin tappaa. Onko sulla ollut itsetuhoisia ajatuksia jo kauankin?

Jos ei syö niin ainakin tappaa. Onko sulla ollut itsetuhoisia ajatuksia jo kauankin?
Mulla ei ole koskaan ollut itsetuhoisia ajtuksia. Sen sijaan mulla on pieni epäluulo sitä kohtaan, että sudet hyökkäisivät aina ihmisten kimppuun ja tappaisivat kaikki tielleen osuneet ihmiset. Uskon siihen, että sudet mieluiten elävät mahdollisimman kaukana ihmisistä ja vain pakon sanelemana - esin pentujaan puolustaessaan - kävisivät ihmisen kimppuun. En ole tiedemies, joten asia pitää vielä joskus tutkia ihan itse. Mutta olen kyllä perehtynyt susilaumojen hierarkiaan ja käyttäytymismalleihin.

en käsitä ruumiiden palvontaa ollenkaan. jokaisesta raadosta tulisi irrottaa käyttökelpoiset elimet, ja syöttää loput vaikka korkeasaaren eläimille.

Sulla ei taida olla yhtään läheistä ihmistä,saatika lapsia.

en käsitä ruumiiden palvontaa ollenkaan. jokaisesta raadosta tulisi irrottaa käyttökelpoiset elimet, ja syöttää loput vaikka korkeasaaren eläimille.

Päinvastoin, mua ainakin helpotti tieto siitä että kaksi ihmistä sai äitini munuaiset kun hän kuoli liikenneonnettomuudessa. Tuntui ettei kuolema ollut täysin turha, sen ansiosta kaksi ihmistä sai jatkoaikaa elämälleen.

ISO peesi! Ja jos ruumis voi olla hyödyksi niin hienoa. Haudassa siitä on vain haittaa, etenkin pohjavesialueilla.

ihan sama mulle. lannoitetta kai siellä mullan allakin on itse kukin.

kuolema pitäisi länsimaissakin hyväksyä luonnollisena asiana ja iloisenakin, että tulee mahdollisuutta uudelle elämälle, kun tulee tilaa jne. eikä pitää itsekkäiltä olioita koneessa sitlä varalta että joskus keksitään ikuinen elämä.

minulla on ja olen ihan samaa mieltä. sanon lapsille että täällä hetki ollaan ja sitten kkuollaan ja jos on voinut elää elämänsä niin että ei ole juorunnut eikä jauhanut paskaa eikä vetänyt mattoa kenenkään alta, niin voi kulkea rinta rotttingillaj ja tietää olevansa hyvä ihminen. elämän arvoinen.

Yhteistyössä